První přečtený článek - výborný,
druhý - zajímavý,
třetí - nic novýho,
čtvrtý - příšerná nuda,
pátý - už NIKDY !!!!
Názory k článku
Čtenáři identitu Ostravaka neodhalili
ferda mravenec (neregistrovaný)
20. 6. 2005 9:41
Nový
booooring
celé vlákno
musim se pridat k ostatnim, je to fakt priserna nuda ... delat tak neco uzitecnyho misto blbyho tlachani :)
vajan (neregistrovaný)
20. 6. 2005 10:41
Nový
Kdo dřív?
celé vlákno
Zajímalo by mě, kdo dřív postaví Ostravakovi Ostravskemu
pomník? Pražáci nebo Ostravaci? Pokud to bude jako s Jaroslavem Haškem (mimochodem OO se má šanci stát po smrti podobným fenomenem), tak tipuji Brňané.
pomník? Pražáci nebo Ostravaci? Pokud to bude jako s Jaroslavem Haškem (mimochodem OO se má šanci stát po smrti podobným fenomenem), tak tipuji Brňané.
ostravak (neregistrovaný)
22. 6. 2005 16:00
Nový
Re: Kdo dřív?
celé vlákno
Tuž ja se na pomnik moc něcytim, ale pro zycher dam do zavěti paru načrtku, jak bych sy to přectavoval, až se potem stanu tym feno menem.
Vasek (neregistrovaný)
20. 6. 2005 11:35
Nový
"otázka"
celé vlákno
[vtipna_otazka]
Nazdar Ostraváku, chtěl jsem se tě zeptat: Co říkáš na inteligenci delfínů?
[/vtipna_otazka]
Nazdar Ostraváku, chtěl jsem se tě zeptat: Co říkáš na inteligenci delfínů?
[/vtipna_otazka]
ostravak (neregistrovaný)
22. 6. 2005 16:04
Nový
Re: "otázka"
celé vlákno
Tuž škoda je, že jim pambuh dal enem plutve. Bo jak by měli ruki, syce by se jim moc dobře něplavalo, ale mohli by psať povidki, hrať v bedni a aji zasedať v tym parlamentu.
Škoda enem, že někeřy politycy němaju plutve.
Škoda enem, že někeřy politycy němaju plutve.
JIBorg (neregistrovaný)
20. 6. 2005 12:56
Nový
OTAZKA OSRAVAKOVI
celé vlákno
Domnívám se že jste jako víno. Čemu měšťáci z Prahy nebo Brna nerozumí, to ihned kupují po hektolitrech, hlavně aby se mohli blýsknout že mají(čtou) něco neobvyklého. Myslíte si taky že jste takové literární víno a dát svým zápiskům nějaké více oficiálně český tvar, měl by jste menší úspěch? Nebo v čem hlavně vidíte své klady a na co tedy by jste mě, jakožto Vámi skoro neposkvrněného čtenáře nalákal?
A nechci slyset na tu ostravskou hantyrku, ta mě naopak hned po par vetach donutila Vase stranky zavrit. Ale pokud bych věděl ze tam najdu opravdu něco zabavného nebo poučného, možná bych se pokusil ještě jednou to překousnout...
A nechci slyset na tu ostravskou hantyrku, ta mě naopak hned po par vetach donutila Vase stranky zavrit. Ale pokud bych věděl ze tam najdu opravdu něco zabavného nebo poučného, možná bych se pokusil ještě jednou to překousnout...
ostravak (neregistrovaný)
22. 6. 2005 16:05
Nový
Re: OTAZKA OSRAVAKOVI
celé vlákno
Ja sem enem obyčejny mantak a ni literarni krytyk, abych skumal svoje zapiski. A esli je v nich cosyk poučne? Tuž či sem Otto? A jak tak nad tym rozmyšlam, matě recht, vlasně pravdu. Psani v dyjalektu bysme měli zakazať. Přy nejbližším zasednuti parlamentu. Ludě s transparentami do ulic! Pryč s Amaliju Kutinou! Za čistotu jazyka! Žadne jazykove literarni eksperymenty. Upaliť Leo Rostena aji s tym jeho Kaplanem!
uživatel si přál zůstat v anonymitě
6. 7. 2006 0:40
Nový
Re: OTAZKA OSRAVAKOVI
celé vlákno
je to tak prazaci nerozumeji moc vecem jako bi zastiraly svou nevedomost a nafukuji aglorifikuji omezenost ne nadarmo se prej dnes vpraze nosi nebyt prazakem ale odkudkoli odjinud
shrek (neregistrovaný)
20. 6. 2005 13:07
Nový
otazka
celé vlákno
co jaruna jaka je? napadlo te nekdy to zkusit s klukem?
ostravak (neregistrovaný)
22. 6. 2005 16:08
Nový
Re: otazka
celé vlákno
Jaruna je včil jakasyk divna. Asy ji kerysyk pajtaš z roboty bonznul, že mě viděl se Zdenku, tuž misto pozdravu dycki enem cosyk zabuči do stěny.
A zkusyť s klukem? Tuž to rači s Klukovu ;-)
A zkusyť s klukem? Tuž to rači s Klukovu ;-)
Hanys (neregistrovaný)
20. 6. 2005 15:39
Nový
Otázka
celé vlákno
Kanzelsberger či jak se to knihkupectví jmenuje se snaží ze všeho něco vytřískat. A Ostravák je blb, že jim na to skáče. Online rozhovor mohl udělat u sebe na blogu a ne to cpát přes nějaké knihkupectví. Takže moje otázka/doporučení: Vykašli se na ně a udělej to příště sám.
ostravak (neregistrovaný)
22. 6. 2005 16:09
Nový
Re: Otázka
celé vlákno
Blb? Tuž Hanys, tos mě urazyl. Viš, čemu se temu pravi onlajn rozhovor? Muj dřystovnik jedě syce na fajnym stroju, ale onlajn rozhovory něumi.
Alex (neregistrovaný)
20. 6. 2005 15:45
Nový
Nelíbí...
celé vlákno
Souhlasím s mnoha názory přede mnou. Blogů čtu opravdu požehnaně ale Ostravak se mi vůbec nelíbí. Zdá se mi, že celá pointa je právě v nářečí a spoty nemají nic "extra".
Bez nářečí ale se stejným obsahem jsou na internetu podobných blogů desítky. Myslím si, že mu pomohly právě média, nikoliv samotná komunita bloggerů, která obyčejně sama vyzdvihne ty zajímavější. (pro rýpaly - samozřejmě to není pravidlo...)
Bez nářečí ale se stejným obsahem jsou na internetu podobných blogů desítky. Myslím si, že mu pomohly právě média, nikoliv samotná komunita bloggerů, která obyčejně sama vyzdvihne ty zajímavější. (pro rýpaly - samozřejmě to není pravidlo...)
Katky z Lince (neregistrovaný)
20. 6. 2005 15:46
Nový
Otazka pro Ostrava
celé vlákno
Mily Ostravaku,
rada ctu Tvoje radky, ale protoze jezdim dost na sluzebni cesty, tak je mi nektere dny kdy nejsem u pocitace, smutno. Nemohl bys treba vydat CD nebo malou kazetku do auta s Tvymi povidkami ?
Jeste by me zajimalo, jaka hudba se Ti nejvic libi -
treba bys mohl vydat na te kazete nejakou ostravskou od podlahy.
A jeste jedna otazka - v ktere ostravske nemocnici ses narodil?
rada ctu Tvoje radky, ale protoze jezdim dost na sluzebni cesty, tak je mi nektere dny kdy nejsem u pocitace, smutno. Nemohl bys treba vydat CD nebo malou kazetku do auta s Tvymi povidkami ?
Jeste by me zajimalo, jaka hudba se Ti nejvic libi -
treba bys mohl vydat na te kazete nejakou ostravskou od podlahy.
A jeste jedna otazka - v ktere ostravske nemocnici ses narodil?
ostravak (neregistrovaný)
22. 6. 2005 16:11
Nový
Re: Otazka pro Ostrava
celé vlákno
CD, nebo kazetku - tuž to by musel kdosyk namluviť. No možna se kdosyk najdě.
A jaka hudba? Mi se libi skoro všecko. Akurat dechovku němusym. Ale tu zas rada poslucha mama. Eště že nas s ňu nětrapi, jak se semtam slezem cela familija na oběd.
Mama mě vyhnala před dluhimi rokami z fajneho pelechu ve Vitkovickim špitale.
A jaka hudba? Mi se libi skoro všecko. Akurat dechovku němusym. Ale tu zas rada poslucha mama. Eště že nas s ňu nětrapi, jak se semtam slezem cela familija na oběd.
Mama mě vyhnala před dluhimi rokami z fajneho pelechu ve Vitkovickim špitale.
Lajda (neregistrovaný)
20. 6. 2005 15:46
Nový
WCman?
celé vlákno
Dotaz: Kde a v jaké pozici píše Ostravák svoje dřysty? Tipovala bych, že v sedě s notebookem na WC :).
ostravak (neregistrovaný)
22. 6. 2005 16:12
Nový
Re: WCman?
celé vlákno
Kaj bych vzal notovu knižku. Mi stači ten komputer z Makra, na kery sem taktak naspořyl. Tuž ale to neni špatny napad - psať na wecku. Tam mě napada halda věcy. No ale bohužel aji opušťa...
Měšek (neregistrovaný)
20. 6. 2005 20:08
Nový
Dotaz
celé vlákno
Cus Ostravaku, zajimalo by me esli to co pises o sobe a o sve rodine je pravda? O tom kaj bydlis, co robis a take podobne veci. Esli opravdu existuje Jaruna a Kamil atd.? A jak opravdu vseci tito lide existuji, tak esli vi o tom, ze ty pises ten svuj sqely blog. Kajs prisel na pojem řyťberger? A doufam, ze te neubiju posledni otazkou...to te opravdu nikdo este nepoznal, pokud to co o sobe pises je pravda? Nebo si az tak rafinovany...asi jo
Mej se, Měšek Zostravy
Mej se, Měšek Zostravy
ostravak (neregistrovaný)
22. 6. 2005 16:13
Nový
Re: Dotaz
celé vlákno
Jak už pravil kdosyk chitry jak radyjo, pravda je věc relatyvni. Jasne, že meškam a robim v Ostravě.
A hned zytra, jak potkam Kamila, zoptam se ho, esli egzystuje, bo on ma včil jakesyk egzystencyjonalni něsrovnalosti, bo se jaksyk začal zajimať o ty zpěvaki v tych oranžovych hadrach, co semtam choďa po centru a zpivaju o tym margaryně. Tak něvi, esli je, a nebo neni.
A řyťberger mě napadnul, jak sem ho zrobil. Ale jak na potvoru, nikdě v okoli žadna porota, kera by zdvihla v pazurach šestki.
A hned zytra, jak potkam Kamila, zoptam se ho, esli egzystuje, bo on ma včil jakesyk egzystencyjonalni něsrovnalosti, bo se jaksyk začal zajimať o ty zpěvaki v tych oranžovych hadrach, co semtam choďa po centru a zpivaju o tym margaryně. Tak něvi, esli je, a nebo neni.
A řyťberger mě napadnul, jak sem ho zrobil. Ale jak na potvoru, nikdě v okoli žadna porota, kera by zdvihla v pazurach šestki.
neviâthiel (neregistrovaný)
20. 6. 2005 20:26
Nový
otazka
celé vlákno
Čím déle ti lozím na blog, tím větší mám pocit, že jsi dost zkušený autor. Publikovat jsi už někdy dřív (v časopisech, sbírkách soutěžních povídek, literárních webech apod.)?
ostravak (neregistrovaný)
22. 6. 2005 16:16
Nový
Re: otazka
celé vlákno
Hmmm, spominam, spominam ... Puškinuv pamatnik se počita?
Petr (neregistrovaný)
20. 6. 2005 20:38
Nový
Otazka
celé vlákno
Hele chlape,
vysvetli prazakovi, co je to cyp. Abych pripadne
vedel, jak jsem vlastne blby.
vysvetli prazakovi, co je to cyp. Abych pripadne
vedel, jak jsem vlastne blby.
ostravak (neregistrovaný)
22. 6. 2005 16:17
Nový
Re: Otazka
celé vlákno
Cyp? Kdysyk to byval nědoučeny haviřski učeň. Pozdějši se to vžilo jako nadavka pro ruzne voly, blbce a hňupy. Někeřy tak aji označuju svoju mužsku pychu.
klok (neregistrovaný)
20. 6. 2005 21:01
Nový
Otázka
celé vlákno
Ahoj Ostravaku, ctu tvuj blog od uplneho zalozeni a chtel bych se te zeptat na jednu vec, ktere jsem si vsimnul... Pokazde sve clanky posilas celkem pozde (po pulnoci nebo brzo rano). To je opravdu pises tak v noci, nebo je mas uz predem napsane? Diky
ostravak (neregistrovaný)
22. 6. 2005 16:21
Nový
Re: Otázka
celé vlákno
Tuž to maš tak. Jak se mi něchce spať, tuž sednu ku komputeru a mlatim do klapek tak dluho, až se unavim a idu chrněť. A semtam rano stanu o dosť spiš, bo už mam svoje roki a než bych šoknul vratne na šichtě, tuž rači sednu a cosyk zesmolim.
Kokos (neregistrovaný)
20. 6. 2005 22:25
Nový
Otazka
celé vlákno
Kiss, Doors a nebo Vypsanou Fixu? ValMez zdravi Ostravu!
ostravak (neregistrovaný)
22. 6. 2005 16:22
Nový
Re: Otazka
celé vlákno
Tuž tych paru anglickich sloviček umim, ale čemu by sem měl cumlať futra a čmarať na ně cosyk jakusyk fixu, to fakt něvim. Ale ja sem spiš na tu Kralovnu.
Trudy z Prajzke (neregistrovaný)
20. 6. 2005 22:36
Nový
Pomnik něznameho Ostravaka
celé vlákno
se pry ma stavět jako prvni objekt na nove Karolině jak ju tak hesky vyčistili a připravili. Pry tam ma byt cosik regionalniho na čem by bylo poznat že to je ta prava rychtyk Ostrava zcela specifična a nězaměnitelna. Tak dluho se projektovalo aš se to vyřešilo same bo Ostravak je jasny favorit a budě pry tam.
Toš otaska - jak bys chtěl synku vypadat? Tajemna postava přes ňu zakryvaci plachta či cosi take abstraktni že to ani napity chlop něpozna že se jedna o člověka?
Ja bych navrhovala sochu na kolobutach, ležerně opřenu o feldu, gzicht stydlivě zakryty třetim dilem Ostravakovych sebranych spisu, tajemně hledi směrem k Jindřichu, druhu ruku nataženu k nebi jako že pambuch to vidi na fšecky dojde tady mě matě.
Přet sochu informačni cedule, věnce z umělych kytek a bokem
muzeum. Čest jeho pamatce něznamy vojin překonany Ostrava uš ma novy stary hrad, volny zeleny plac uprostřed města a konkretni sochu něznameho Ostravaka.
Toš otaska - jak bys chtěl synku vypadat? Tajemna postava přes ňu zakryvaci plachta či cosi take abstraktni že to ani napity chlop něpozna že se jedna o člověka?
Ja bych navrhovala sochu na kolobutach, ležerně opřenu o feldu, gzicht stydlivě zakryty třetim dilem Ostravakovych sebranych spisu, tajemně hledi směrem k Jindřichu, druhu ruku nataženu k nebi jako že pambuch to vidi na fšecky dojde tady mě matě.
Přet sochu informačni cedule, věnce z umělych kytek a bokem
muzeum. Čest jeho pamatce něznamy vojin překonany Ostrava uš ma novy stary hrad, volny zeleny plac uprostřed města a konkretni sochu něznameho Ostravaka.
ostravak (neregistrovaný)
22. 6. 2005 16:24
Nový
Re: Pomnik něznameho Ostravaka
celé vlákno
Trudo, Trudo, ty bestyjo jedna :-) Ty sy buděš tak dluho robiť řyť z tych pomniku, až zpěvak z radnice vyrazy s jednym ze svojich bagru z centra, zbura ten novy Kaufland a z teho betonu to sam osobně vytesa. Šak on je šikovny na všecko, no ni?
martina (neregistrovaný)
21. 6. 2005 0:04
Nový
Otazka
celé vlákno
Ostravaku,
mate rad ostravske klobase? A v jake uprave: varene nebo pecene??
Preju pekny den a pohodu do dalsiho ziti. :-)
Martina
mate rad ostravske klobase? A v jake uprave: varene nebo pecene??
Preju pekny den a pohodu do dalsiho ziti. :-)
Martina
ostravak (neregistrovaný)
22. 6. 2005 16:24
Nový
Re: Otazka
celé vlákno
Ostravske klobaski mam nejrači vařene, s hořticu a čerstvym chlebem. Ale jak je kryze, tuž jich zecpu eště cestu z obchoda syrove.
kdosi z Mistku (neregistrovaný)
21. 6. 2005 9:19
Nový
sazka něbo hec
celé vlákno
Tuž nazdarbazar muj mily Ostravačku.
Čitam ťa od sameho počatku a deň co deň lozim na tvoju stranku. A pravim ti chlope su to fakt muka na obje strany.
Jak tam nic nenajdu tak ňa to sere a jak tam daš nove kidy tak sa chlamu že kdybych mjel po operaci tak mi to rozerve štychy. Moja stará(mladá) ta sa chlame tak že kdyby nemjela uši tak sa smjeje na okolo.
A včil k dotazu.
Chtěl bych se ťa zoptať či tvoje bohulibe snaženi je vysledek sazky v robotě něbo tě hecnul Kajoš s partyju na stodolni.
A včil mňa dohonila taka myšlenka čisis něnaježil pod stromek pisy i interfernetem.
Bo to by mňa zajimalo ze fšeho nějvic co dožene člověka k takim činum, že začňě sdělovať narodu svoje prožitki.
Bo ja na vanoce akorat donesu borovičku, postavim ju na stul a na silvestra ju se staru(mladu) vyslopu.
Tuž spravnym kidum zdar a severni Moravje zvašť.
Kdosi z Mistku.
Čitam ťa od sameho počatku a deň co deň lozim na tvoju stranku. A pravim ti chlope su to fakt muka na obje strany.
Jak tam nic nenajdu tak ňa to sere a jak tam daš nove kidy tak sa chlamu že kdybych mjel po operaci tak mi to rozerve štychy. Moja stará(mladá) ta sa chlame tak že kdyby nemjela uši tak sa smjeje na okolo.
A včil k dotazu.
Chtěl bych se ťa zoptať či tvoje bohulibe snaženi je vysledek sazky v robotě něbo tě hecnul Kajoš s partyju na stodolni.
A včil mňa dohonila taka myšlenka čisis něnaježil pod stromek pisy i interfernetem.
Bo to by mňa zajimalo ze fšeho nějvic co dožene člověka k takim činum, že začňě sdělovať narodu svoje prožitki.
Bo ja na vanoce akorat donesu borovičku, postavim ju na stul a na silvestra ju se staru(mladu) vyslopu.
Tuž spravnym kidum zdar a severni Moravje zvašť.
Kdosi z Mistku.
ostravak (neregistrovaný)
22. 6. 2005 16:25
Nový
Re: sazka něbo hec
celé vlákno
Žadna sazka, žadna sportka. Enem mě bavi, jak se ludě bavja. Akurat posledni dobu to jaksyk něstiham, bo je všecko take naročne jak to ostravske kino.
Petr.Ova (neregistrovaný)
21. 6. 2005 9:39
Nový
Nechápu . . .
celé vlákno
Ti co tvrdíte, že jediné co je na těchto fejetonech zajímavé je ostravština, jste úplně out. Svědčí to jen o tom, že nemáte dostatek mozkové kapacity ostravské nářečí zpracovat. Někdo tady tvrdí že Ostravaka vytáhla média - nesmysl (pokud budeme uvažovat o novinařině). Toto byla zásluha jen a jen přeposílání emailů s některýma povídkama. Tím jsem si jist, protože tento blog navštěvuji od samého počátku právě z tohoto důvodu a počitadlo jsem sledoval (do první zmínky v novinách cca 30k, to je fér za necelý mesíc ne ?). První zmínka v novinách byla cca v polovině ledna v Týdeníku Ostrava, což jistě uznáte není celoplošný tisk. Já ale chápu že někteří apriory Ostravu nemají rádi (i když by mě zajímalo proč). No a když se v Ostravě něco povede tak se to nemůže kousnout.
Holt jděte se vysrat.
Otazka na Ostravaka: Plzeň, Radek, Ostrava nebo humus Ambrozyja ?
Holt jděte se vysrat.
Otazka na Ostravaka: Plzeň, Radek, Ostrava nebo humus Ambrozyja ?
ostravak (neregistrovaný)
22. 6. 2005 16:26
Nový
Re: Nechápu . . .
celé vlákno
Dik za školeni pro ostatni, sam bych to nězvladnul lepši.
A k temu pivu. Jak dojdu chechtaki, tak aji Ambrozyja, ale lepšim se - už se mi to tak často něstava. Inač nejrači slopu Plzeň. Ale jak je žizeň, tuž aji Budvar bodně. Odchovany sem ale na Radkovi, jak staval eště třy koruny.
A k temu pivu. Jak dojdu chechtaki, tak aji Ambrozyja, ale lepšim se - už se mi to tak často něstava. Inač nejrači slopu Plzeň. Ale jak je žizeň, tuž aji Budvar bodně. Odchovany sem ale na Radkovi, jak staval eště třy koruny.
Fabiak (neregistrovaný)
21. 6. 2005 10:17
Nový
Porubaný z Poruby
celé vlákno
Dřív byl Ostravák zajímavý, ale v poslední době už jaksi upadá a stává se z něj komerční záležitost. viz prolink fajne na prodejnu mobilů a foťáků... je to škoda...
ostravak (neregistrovaný)
22. 6. 2005 16:27
Nový
Re: Porubaný z Poruby
celé vlákno
Posledni dobu? Špatně se divaš, bo ten obchod s tydlifonami tam je skoro od počatku (od unora).
Zdenda (neregistrovaný)
22. 6. 2005 1:15
Nový
Sjůpr
celé vlákno
Já Ostravaka čtu skoro od začátku. Při brouzdání blogy mě na něj upozornil HaVran. Ostravak je velmi dobrý blog, nemohu říct výborný, protože všechny neznám. A asi Ostravaka znám.
ostravak (neregistrovaný)
22. 6. 2005 16:28
Nový
Re: Sjůpr
celé vlákno
Tuž chlope, esli mě znaš, tuž jak mě potkaš, pozvi mě na jedno. Uvidime, esli sem to ja :-)
Rick (neregistrovaný)
22. 6. 2005 5:06
Nový
Otazka pro Ostravaka...
celé vlákno
Vzhledem k tomu,ze se v jeho "povidkach" objevuji slova v nareci tak me take zajima zda umi mluvit slezskym narecim (ponasemu)?
ostravak (neregistrovaný)
22. 6. 2005 16:29
Nový
Re: Otazka pro Ostravaka...
celé vlákno
Tuž jasne, že mluvim ponašimu, ale věčinu tak kolem pulnocy na pařbě.
kokoS (neregistrovaný)
22. 6. 2005 8:45
Nový
Otazka
celé vlákno
Toz cim vice si ctu ty tve kydy tim vice se mi libi. A tesi me, ze to sere prazske pepiky, bo nerozumi kazdemu druhemu slovu natoz celemu textu natoz tvojemu skvelemu huhmoru. Ona uz nasa ucitelka cestiny rikavala, ze ti nejlepsi umelci pochazaju vetsinu z Moravy :-) Ale k otazce - zajimalo by me co vlastne delas za robotu? Na zaver preju at ve skromnosti pokracujes v psani dal, drzim ti palce!
ostravak (neregistrovaný)
22. 6. 2005 16:31
Nový
Re: Otazka
celé vlákno
Pravě včil bušim do klavijatury komputera. A inač robim ruzne věcy, kere sy vymyšla šef. A tež dřu jak mezek na zahradě pod bičem mamy.
Pražak (neregistrovaný)
22. 6. 2005 12:14
Nový
Kaj meškaš?
celé vlákno
Ty, Ostravak posluchej, kaj meškaš v Ostravě? Ja sem meškal v Hrabuvce u rondla, ale jezdil sem dost do hospod v centru, ale tebe sem tam neviděl. Se mi trochu zda, že znam aji Jarunu, ale něvim.
ostravak (neregistrovaný)
22. 6. 2005 16:33
Nový
Re: Kaj meškaš?
celé vlákno
Oryjentačni body su: Mana, Indra, Komeňak a Plynarny. A nebo možna eště kusek vedle :-)
A možna sy mě aji viděl, ale ja něnosym blikajicy neon "sem ostravak" tak často.
A možna sy mě aji viděl, ale ja něnosym blikajicy neon "sem ostravak" tak často.
Márinka (neregistrovaný)
22. 6. 2005 13:17
Nový
Záludná otázka...
celé vlákno
Bydlíš někde blízko mě,
tváříš se však tajemně.
To já chápu, to já vítám,
snad Tě občas někde vídám.
Na křtu jsi byl inkognito
a na hradě zas nic-je mi líto.
V neděli když Centrum žije,
na bruslích jsme vyjeli,
tak jako když venku lije,
zase jsme se míjeli.
Koukám kolem, kulím oči víc a víc,
naráz cíl a jako vždycky-nevím nic.
Tož mám pro Tebe lákadlo:
co kdyby Tě napadlo,
přijmout mé pozvání
na výborné papání?
Uvařím Ti co máš rád,
klidně přijď k nám se Zdeničkou pokecat.
Jestli přijmeš-přísahám,
tajemství Tvé zachovám.
Jestli kývneš, tak fajn, dík,
s adresou Ti pošlu link.
Díky za Tvé skvělé psaní,
vždy mě z toho chytne smání.
tváříš se však tajemně.
To já chápu, to já vítám,
snad Tě občas někde vídám.
Na křtu jsi byl inkognito
a na hradě zas nic-je mi líto.
V neděli když Centrum žije,
na bruslích jsme vyjeli,
tak jako když venku lije,
zase jsme se míjeli.
Koukám kolem, kulím oči víc a víc,
naráz cíl a jako vždycky-nevím nic.
Tož mám pro Tebe lákadlo:
co kdyby Tě napadlo,
přijmout mé pozvání
na výborné papání?
Uvařím Ti co máš rád,
klidně přijď k nám se Zdeničkou pokecat.
Jestli přijmeš-přísahám,
tajemství Tvé zachovám.
Jestli kývneš, tak fajn, dík,
s adresou Ti pošlu link.
Díky za Tvé skvělé psaní,
vždy mě z toho chytne smání.
ostravak (neregistrovaný)
22. 6. 2005 17:10
Nový
Re: Záludná otázka...
celé vlákno
Take pěkne pozvani sy něcham uležeť v hlavě. Zatim posylej idelni listki :-)
Neva (neregistrovaný)
22. 6. 2005 13:49
Nový
Za věrnost...
celé vlákno
Velmi ráda čtu Ostravakove dřysty. Ať se to komu líbí nebo ne, je to fenomén. Pro Ostraváky zcela určitě. A opravdu, komu se to nelíbí, dočtěte, nekamenujte. Mnozí kritizují aniž by rozuměli. Jak mluvě, tak i tématu. Sama jsem do něj několikrát zaryla a znovu jsem se k němu vrátila. Možná hlavně proto, že jsem čekala další mnohem lepší výtvory. Někdy mě neuspokojil, jindy to ale vynahradil.
Nekecejme, ptejme se.
Ostravaku, úspěšně a dlouho odoláváš svému odhalení, což svědčí zřejmě o pevné vůli a zásadách. Nenapadá mě žádná vtipná otázka, snad jen ta, jestli rád porušuješ zásady a zda bys nějakou jednu neporušil a nevěnoval mi knížku s vtipným věnováním, bez výhry, ale za moji věrnost?
Nekecejme, ptejme se.
Ostravaku, úspěšně a dlouho odoláváš svému odhalení, což svědčí zřejmě o pevné vůli a zásadách. Nenapadá mě žádná vtipná otázka, snad jen ta, jestli rád porušuješ zásady a zda bys nějakou jednu neporušil a nevěnoval mi knížku s vtipným věnováním, bez výhry, ale za moji věrnost?
ostravak (neregistrovaný)
22. 6. 2005 16:36
Nový
Re: Za věrnost...
celé vlákno
Tuž abych pravdu pověděl, ani nevim, jak sem se s tym bichlošopem domluvil, kdo budě vybirať nove šťasne majitele Denika.
MiB (neregistrovaný)
22. 6. 2005 14:30
Nový
Otázka pro Ostravaka
celé vlákno
Ahoj Ostraváku, mám na tebe jeden dotaz!Jak jsem si tady pročítal tady tu diskuzi, tak je tady toho celkem hodně negativního k tvé osobě! Co bys vzkázal naší krásnou "ostravštinou" těm pepíkům, co jsou nasraní, že nemají taky takového "Petra Bezruče" jako my??? Ale prosím pěkně od plic!!!Děkuji :c))
ostravak (neregistrovaný)
22. 6. 2005 16:38
Nový
Re: Otázka pro Ostravaka
celé vlákno
Vzkaz: "Heléé hošíí, neblbnětéé poráád. Když se váám to nelííbíí, tak to nečtětéé, néé, woe."
MiB (neregistrovaný)
22. 6. 2005 14:32
Nový
To Neva
celé vlákno
Hele, nešplhej,jo????Ale pokud ti tu knížku pošle, tak se na ten podpis příjdu podívat!!!=)))
MiB (neregistrovaný)
22. 6. 2005 14:36
Nový
Otázka č.2
celé vlákno
Nechtěl bys třeba kandidovat na Slezského krále se sídlem na Ostravském hradě???Za královnu bychom ti zvolili Dokonalou a byl by zde super První pár Ostravy...co ty na to???
ostravak (neregistrovaný)
22. 6. 2005 16:41
Nový
Re: Otázka č.2
celé vlákno
Možna by bylo zajimave, jak bych dopadnul v konkurencyji s našim prymatorem, bo on by sy určitě tu funkcyju na hradě něněchal ujsť.
Alda (neregistrovaný)
22. 6. 2005 15:04
Nový
nic si z teho nerob.
celé vlákno
Nic si nerob z tech pajtašu, co umi jen nekriticku kritiku
Ja se u tveho pisani chlamu a svijim, jak kdyz hada listis a tvuj humor je muj turek po ranu. A proto pisaj prosim dal Ostravacku.
Ja se u tveho pisani chlamu a svijim, jak kdyz hada listis a tvuj humor je muj turek po ranu. A proto pisaj prosim dal Ostravacku.
Zdeněk Fekar (neregistrovaný)
22. 6. 2005 16:02
Nový
Otázka: Překvapili Vás rejpalové z Prahy?
celé vlákno
Když Lupa oznámila spuštění tohoto rozhovoru, objevilo se tady dost negativních rejpavých reäkcí. Překvapilo Vás to? A považujete to za "pragocentrismus"?
ostravak (neregistrovaný)
22. 6. 2005 16:43
Nový
Re: Otázka: Překvapili Vás rejpalové z Prahy?
celé vlákno
Aji překvapilo, aji sem to čekal. Naštěsti su komanči fuč a mame demokracyju, tuž sy každy može napsat a řeknut, co se mu zlibi.
bubol (neregistrovaný)
22. 6. 2005 16:04
Nový
Kveščn
celé vlákno
Kaj a s kym si letos buděš valať šak Ty víš co ? ;-)
Inač moc zdravim a přeju dluhe leta v tym inkognytu :)
Inač moc zdravim a přeju dluhe leta v tym inkognytu :)
ostravak (neregistrovaný)
22. 6. 2005 17:07
Nový
Re: Kveščn
celé vlákno
Kaj sy budu letos valať šunki neni vubec iste. Paru napadu mam a snad cosyk z nich vyjdě.
MiB (neregistrovaný)
22. 6. 2005 16:07
Nový
Dokonalá...
celé vlákno
Celkem by mě zajímalo, co ti na Dokonalé připadá nejdokonalejšího???
ostravak (neregistrovaný)
22. 6. 2005 16:47
Nový
Re: Dokonalá...
celé vlákno
Vemem to odvrchu: vlasy, oči, cely pysk, hrudnik, břuch, nohi. Akurat někere časti bysem už chtěl vidět aji bez tych hadru. Blby čokel...
Měšek (neregistrovaný)
22. 6. 2005 16:09
Nový
Dotaz
celé vlákno
Mam dalsi otazky :-) chodis casto na Banik **** nebo aspon na Vitky? Bo to bys nebyl spravny patriot podle me kdyby ses obcas na Bazalach neukazal! nehrajes neaky online manazer na internetu? Vubec jak casto se tak na netu pohybujes? pridavas pouze clanky, nebo se to taky snazis jinak smysluplne vyuzit? :-)
Chachar Zostravy
Chachar Zostravy
ostravak (neregistrovaný)
22. 6. 2005 16:49
Nový
Re: Dotaz
celé vlákno
Posledni dobu ani moc ni, bo neni času. Ale paru roku zpatki sem chodil pravidelně sy zahulakať pod hodiny.
Co to je smysluplne využiti interneta?
Co to je smysluplne využiti interneta?
MiB (neregistrovaný)
22. 6. 2005 16:09
Nový
A ještě jedna na závěr..
celé vlákno
Přísaháš, že dneska budeš mluvit pravdu, nic než pravdu a k tomu ti dopomáhej tam ten pajtaš nahoře (ne Klaus)???=)))
ostravak (neregistrovaný)
22. 6. 2005 16:50
Nový
Re: A ještě jedna na závěr..
celé vlákno
Dněskaj budu mluviť enem křyšťalovu pravdu. Taku, že křyšťalovějši ani byť nemože, bo to s vami myslim upřymně.
Honza (neregistrovaný)
22. 6. 2005 16:23
Nový
co rikas na Nohavicu?
celé vlákno
Koukam tu na tve odpovedi a moc dobre se bavim :) Toz mam take jednu otazku - nejaky Nohavica o tobe rika, ze jsi novy Bezruc, co ty na to? A co soudis ty o Nohavicovi?
ostravak (neregistrovaný)
22. 6. 2005 16:51
Nový
Re: co rikas na Nohavicu?
celé vlákno
Nějaki Nohavica? Naš narodni bard??? Myslim, že ne enem pro mě, ale aji pro dalšich ludi je Jaryn ostravska ikona.
Beza (neregistrovaný)
22. 6. 2005 16:23
Nový
Hlavně nepřestávej psát
celé vlákno
Fandím Ti a určitě nepřestávej psát!:-) Moje otázečka: jsi připravený na to, že Tě někdy může opravdu někdo poznat?;-)
ostravak (neregistrovaný)
22. 6. 2005 16:53
Nový
Re: Hlavně nepřestávej psát
celé vlákno
Tuž to viš, že s tym počitam a pro tu přyležitosť nosym pod hadrami modre rybano s velkim O na hrudi a na řbetě stahovacy plaštěnku.
kika (neregistrovaný)
22. 6. 2005 16:31
Nový
Každý názor musí mít titulek!
celé vlákno
Zítra je den roztroušené sklerózy. Který den bys chtěl mít Den Ostravaka, ať vime, kdy mame s Trudou z Prajzke chodit pokládat věnec k tomu pomníku na Karolině?
ostravak (neregistrovaný)
22. 6. 2005 16:54
Nový
Re: Každý názor musí mít titulek!
celé vlákno
Tuž jasne, že moje narozki :-)
Texx Midnightwolf (neregistrovaný)
22. 6. 2005 16:37
Nový
Dotazka
celé vlákno
Ostravaku, myslim, ze delas svoji praci dobre :)
Co mne zajima je, proc tolik lpis na sve anonymite? A pokud bys ji nemel, myslis, ze by uspech tveho blogu nebyl takovy?
Co mne zajima je, proc tolik lpis na sve anonymite? A pokud bys ji nemel, myslis, ze by uspech tveho blogu nebyl takovy?
ostravak (neregistrovaný)
22. 6. 2005 16:57
Nový
Re: Dotazka
celé vlákno
Mysliš? Tuž to pověz šefovi, bo ten sy semtam o moji robotě mysli cosyk uplně ine.
A čemu lpim na anonymitě? Tuž je jedno, esli to piše anonymni ostravak a nebo anonymni Tonik Fajrajzl z Horni Lutyně (včil mu asy zatlo), no ni? K čemu by to komusyk bylo znať moje meno?
Přyklad: "He, tak ostravak je ten Tonik Fajrajzl odvedle z baraku. Hmmm, to je fajne. No a? A ty, Miluno, neni on jakisyk divny?"
A čemu lpim na anonymitě? Tuž je jedno, esli to piše anonymni ostravak a nebo anonymni Tonik Fajrajzl z Horni Lutyně (včil mu asy zatlo), no ni? K čemu by to komusyk bylo znať moje meno?
Přyklad: "He, tak ostravak je ten Tonik Fajrajzl odvedle z baraku. Hmmm, to je fajne. No a? A ty, Miluno, neni on jakisyk divny?"
ostravak (neregistrovaný)
22. 6. 2005 16:58
Nový
Re: otazka
celé vlákno
Jak už sem raz kajsyk psal, jak idu ze šichty, tuž sy přypadam jak uhli na Zarubku, ale jak kolem prosvišťa dvě robki na kolobutach v uplych trykach, tuž to mi je jednadvacet.
MiB (neregistrovaný)
22. 6. 2005 16:50
Nový
Čokel
celé vlákno
Ostraváku, když ti furt vadí ten její čokel...nechtěl by ses nechat inspirovat reklamou na Bobika a pozvat ji někam do čínské restaurace???..i s pejsánkem, samozřejmě!!!=))))
ostravak (neregistrovaný)
22. 6. 2005 16:59
Nový
Re: Čokel
celé vlákno
Čemu utracať chechtaki v jakesyk restauracyji? Šak jednoduche jidlo bych zvladnul...
MiB (neregistrovaný)
22. 6. 2005 16:53
Nový
Otázka na pravdu
celé vláknoposlal Ostravák (22.6. 16:50): "Dněskaj budu mluviť enem křyšťalovu pravdu. Taku, že křyšťalovějši ani byť nemože, bo to s vami myslim upřymně."
Takových už tu bylo nespočet, co to "mysleli upřímně", ale ty jsi první, komu to fakt věřím!!!=))))
No a otázka: Kdy se teda chystáš do parlamentu?=)))
ostravak (neregistrovaný)
22. 6. 2005 17:00
Nový
Re: Otázka na pravdu
celé vlákno
Až budě Ostrava hlavni město, abych to neměl daleko na šichtu.
Měšek (neregistrovaný)
22. 6. 2005 16:54
Nový
Re:Re: Dotaz
celé vlákno
No smysluplne vyuziti teho neta je třa nakupovani nebo dalsi uzitecne veci, kere setri cas. Citani novin, misto teho abys musel vystrcit nohy z domu. To ja si predstavuju jako smysluplne, vis :)
A k temu Baniku, jezdil si aji na vyjezdy? Skoda ze nechodis aji ted, urcite bych te kajsik potkal.
Chachar Zostravy
A k temu Baniku, jezdil si aji na vyjezdy? Skoda ze nechodis aji ted, urcite bych te kajsik potkal.
Chachar Zostravy
ostravak (neregistrovaný)
22. 6. 2005 17:03
Nový
Re: Re:Re: Dotaz
celé vlákno
Tuž jasne, že gazety čitam aji přes internet a dokoňca sem aji před paru dňami nakupoval (Rychle šipy...).
Na jednym vyjezdu sem byl jako mladežnik, akurat se to jaksyk protahlo a potem mě mama nechtěla pulroku pustit ani z pokojika.
Na jednym vyjezdu sem byl jako mladežnik, akurat se to jaksyk protahlo a potem mě mama nechtěla pulroku pustit ani z pokojika.
Arnošt (neregistrovaný)
22. 6. 2005 16:57
Nový
Felicja
celé vlákno
Nazdarek Ostravaku! Nechceš mi darovat zadni stěrač? Ňaka bestyja mi ho zlamala a ty s tu svoju Felinu stejně moc nenajezdiš;-)
ostravak (neregistrovaný)
22. 6. 2005 17:04
Nový
Re: Felicja
celé vlákno
Od moji Feliny kilometer daleko! Chachare :-)
MiB (neregistrovaný)
22. 6. 2005 17:02
Nový
dotaz...možná už poslední=)))
celé vlákno
Chystáš se někdy vyzkoušet Pendolíno???
MiB (neregistrovaný)
22. 6. 2005 17:03
Nový
dotaz...možná už poslední=)))
celé vlákno
Chystáš se někdy vyzkoušet Pendolíno???
ostravak (neregistrovaný)
22. 6. 2005 17:09
Nový
Re: dotaz...možná už poslední=)))
celé vlákno
Kurnik šopa, to zni jak cosyk z katalogu s tymi gumovymi robami. A beztak to budě aji stejnak drahe.
Rači než vlak mam svoju Feldu.
Rači než vlak mam svoju Feldu.
Měšek (neregistrovaný)
22. 6. 2005 17:04
Nový
Hl. mesto
celé vlákno
"Až budě Ostrava hlavni město, abych to neměl daleko na šichtu."
No takze to se ale nejdriv musime oddelit a vytvorit si nas vlastni stat....moravsko-slezsky, anebo se pridruzit v polakum. Za dob vlady Prahy tady pro nas nikdy nic dobreho nebylo, ani tu dalnicu nam nepostavja.
No takze to se ale nejdriv musime oddelit a vytvorit si nas vlastni stat....moravsko-slezsky, anebo se pridruzit v polakum. Za dob vlady Prahy tady pro nas nikdy nic dobreho nebylo, ani tu dalnicu nam nepostavja.
MiB (neregistrovaný)
22. 6. 2005 17:05
Nový
Dotaz..opět
celé vlákno
No co...to bych byl blbý, kdybych neuvyužil té super příležitosti, pokecat si s našim Ostravákem, ne???=))))
Takže by mě třeba zajímalo, v kolik se dneksa chystáš domů a kde bych tě cestou mohl potkat???=)))
Takže by mě třeba zajímalo, v kolik se dneksa chystáš domů a kde bych tě cestou mohl potkat???=)))
ostravak (neregistrovaný)
22. 6. 2005 17:12
Nový
Re: Dotaz..opět
celé vlákno
Bo fakt už končim, je možne, že se fakt kajsyk potkame, akurat se asy něpozname :-)
MiB (neregistrovaný)
22. 6. 2005 17:07
Nový
A další...
celé vlákno
Uvažoval jsi někdy o tom, že by sis nechal udělat profesionální stránky, něco jako www.ostravak.cz nebo něco podobného...aby nějaký český človíček nezneužil tvého dobrého jména, tyhle stránky nekoupil a pak tam nedělal blbosti!!!
ostravak (neregistrovaný)
22. 6. 2005 22:09
Nový
Re: A další...
celé vlákno
Tuž to už je pozdě, bo www.ostravak.cz už kdosyk kupil.
taky ostravak (neregistrovaný)
22. 12. 2005 17:10
Nový
Re: A další...
celé vlákno
jo, jenomze www.ostravak.cz uz nekdo koupil 03.08.2004, tedy v dobe, kdy tebe coby ostravaka nikdo neznal...
Neva (neregistrovaný)
22. 6. 2005 17:11
Nový
Nejvtipnější...
celé vlákno
...jsi tady Ostravaku Ty, jakou by sis přál odměnu?
ostravak (neregistrovaný)
22. 6. 2005 22:09
Nový
Re: Nejvtipnější...
celé vlákno
Odměnu? Včil by mi stačilo paru krajicu chleba s paštiku, bo je večer a ja mam hlad jak byk.
Dana (neregistrovaný)
22. 6. 2005 17:12
Nový
Jaký jsi řidič?
celé vlákno
Sice jsi o jízdě Feldou už dlouho nepsal, ale nedá mi to, asbych se nezeptala: Myslíš, že ti body za dobrou jízdu podle toho zákona, který dneska schválili v Parlamentě, vydrží do důchodu? A pokud ne, za co je ztratíš? :-)
ostravak (neregistrovaný)
22. 6. 2005 22:10
Nový
Re: Jaký jsi řidič?
celé vlákno
Body? Oni to nakoněc odhlasovali? Tuž to budě fajne. To se těšim. Mi za třyrazy něrosvicene světla zeberu řydičak a jakisyk pajtaš, kery doma chechtaki přehrabuje vidlami, sy svuj zabaveny papir kupi zpatki.
MiB (neregistrovaný)
22. 6. 2005 17:12
Nový
Kniha
celé vlákno
No jak jsem to tady tak pročítal, tak fakt nevím, komu tu knížku nakonec pošlou...já navrhuju tyto:
1. Ostravak
2. Ostravak
3. Ostravak
4. Ostravak
5. Ostravak
6. Ostravak
7. Ostravak
8. Ostravak
9. Ostravak
10. Ostravak Ostravski
...kdo souhlasí???=)))))
1. Ostravak
2. Ostravak
3. Ostravak
4. Ostravak
5. Ostravak
6. Ostravak
7. Ostravak
8. Ostravak
9. Ostravak
10. Ostravak Ostravski
...kdo souhlasí???=)))))
Boba (neregistrovaný)
22. 6. 2005 17:13
Nový
Rychlé šípy
celé vlákno
Ahoj Ostravaku,
ty Rychlé šípy byly pro Tebe? A co ještě rád čteš?
Díky a pokračuj!!!!
ty Rychlé šípy byly pro Tebe? A co ještě rád čteš?
Díky a pokračuj!!!!
ostravak (neregistrovaný)
22. 6. 2005 22:10
Nový
Re: Rychlé šípy
celé vlákno
Tuž jasne, že pro mě. Fotr čita enem křižovki a mama zas ty svoje babske magazyny. Je fajne, že to vyšlo v kupě a člověk to němusy sbirať po celym kvartyru. Enem něvim, esli to uchranim před gizdami od segry. Ti jak viďa barevny magazyn, hned z teho chcu cosyk střyhať.
ostravak (neregistrovaný)
22. 6. 2005 17:13
Nový
Dik všeckim
celé vlákno
Dik všeckim za vaše fajne otazki (aji za ty nefajne). Večer dopišu zbytek.
alena (neregistrovaný)
22. 6. 2005 17:14
Nový
neni prazak jako prazak
celé vlákno
Musim se hlasite ohradit, ze jsou vsichni prazaci hovada.
Muze se to zdat divne, ale neni tomu tak. Ctu Ostravaka, rozumim mu a bavi me! A spousty mych kamosu a kamosek taky.
Staci kdyz si projdete drysty pod clankama a zjistite, ze se tam hlasi lidi z cele republiky i z Prahy a fandi mu.
Otazka: Ctes si vsechny prispevky pod clanky? A co si rikal na ten hon na odhaleni tve identity? Vis, ze by me opravdu nastvalo kdyby te nekdo odhalil. A jeste jedna: prijal by si pozvani treba do poradu Krause, Uvolnete se, prosim i za cenu ztraty tajemna? Dikas
Muze se to zdat divne, ale neni tomu tak. Ctu Ostravaka, rozumim mu a bavi me! A spousty mych kamosu a kamosek taky.
Staci kdyz si projdete drysty pod clankama a zjistite, ze se tam hlasi lidi z cele republiky i z Prahy a fandi mu.
Otazka: Ctes si vsechny prispevky pod clanky? A co si rikal na ten hon na odhaleni tve identity? Vis, ze by me opravdu nastvalo kdyby te nekdo odhalil. A jeste jedna: prijal by si pozvani treba do poradu Krause, Uvolnete se, prosim i za cenu ztraty tajemna? Dikas
ostravak (neregistrovaný)
22. 6. 2005 22:12
Nový
Re: neni prazak jako prazak
celé vlákno
Ja sem stary poctivec, bo sy fakt čitam všecke dřysty pod člankami. A ten hon? Tuž ja nic, ale ten chudak Zdenda, co sy všecy mysleli, že sem to ja, ten sy musel přypadať jak divoka sviňa.
Pozvani od Krausa? A on cosyk sliboval? Tuž nad tym vubec nědumam, bo to je pro mě něrealne.
Pozvani od Krausa? A on cosyk sliboval? Tuž nad tym vubec nědumam, bo to je pro mě něrealne.
MiB (neregistrovaný)
22. 6. 2005 17:15
Nový
Ostravaku...
celé vlákno
...dík tobě a vytrvej...všichni na tebe spoléháme!!!=))))
MiB (neregistrovaný)
22. 6. 2005 17:16
Nový
To Alena
celé vlákno
Není Pražák jako Přažák..nejlepší je Pražák z Prajskej!!!=))
Dana (neregistrovaný)
22. 6. 2005 17:16
Nový
Hmm..a ještě
celé vlákno
už máš promyšlené, jaké to bude, až představíš Dokonalou mamě a tatikovi? Co ona na ně? A co Bobík? :-))
ostravak (neregistrovaný)
22. 6. 2005 22:14
Nový
Re: Hmm..a ještě
celé vlákno
Eště neni kaj spichať. Fotrovi je to jedno, ale mama je ze stare školy. Ta jak u mě vidi robku del jak měsyc, hned mi vali kliny do paly o svadbě a podobne duperele. Zdenku rači držim od mamy dal. Aspoň prozatim.
chose (neregistrovaný)
22. 6. 2005 17:18
Nový
Pozdrav
celé vlákno
zdravi Te ostravak student ze Ziliny SK :)
Standa (neregistrovaný)
22. 6. 2005 17:20
Nový
Ahoj
celé vlákno
Ahoj Ostraváku. Jsem tvým pravidelným čtenářem už od počátku a chci Ti touto cestou poděkovat - bavím se úžasně. Jen mě trochu štvou některé reakce čtenářů. Nemyslím, že to, jestli se někdo narodil ve Vítkovicích nebo na Vinohradech, předurčuje, že bude vůl jak Angel. Doufám, že ty osobně mezi separatisy nepatříš :-)
A teď otázka: Četl nebo čte někdo z lidí, které zmiňuješ v článcích tvůj blog?? Třeba táta :-)??
P.S. Až přijedeš do Prahy, zvu Tě na plzničku!
A teď otázka: Četl nebo čte někdo z lidí, které zmiňuješ v článcích tvůj blog?? Třeba táta :-)??
P.S. Až přijedeš do Prahy, zvu Tě na plzničku!
ostravak (neregistrovaný)
22. 6. 2005 22:15
Nový
Re: Ahoj
celé vlákno
Fotr je rad, že eště přečita gazetu. O komputerach si mysli, že su enem na hry, bo v televiza a noviny su teho plne.
Pozvani beru, akurat něvim, kdy se do Prahi dostanu. Když, tak mi to pošli do Repronisa :-)
Pozvani beru, akurat něvim, kdy se do Prahi dostanu. Když, tak mi to pošli do Repronisa :-)
pp (neregistrovaný)
22. 6. 2005 17:23
Nový
otazka na pravopis
celé vlákno
...o ty zpěvaki v tych oranžovych hadrach, co....
Ja bych rekl, ze se pise "handrach od slova handra"
Ja bych rekl, ze se pise "handrach od slova handra"
ostravak (neregistrovaný)
22. 6. 2005 22:11
Nový
Re: otazka na pravopis
celé vlákno
Tuž to se myliš, handra se to pravi po slovenski.
Martin (neregistrovaný)
22. 6. 2005 17:24
Nový
rozumět není třeba
celé vlákno
I gdyž su z Jižní Moravy, Tvém dřístům fcelku rozumím. Asi je to tem, že sem studoval na gymplu kósek od Ostravy (v Bílovcu). Za ty štyry roky sem chytl celkem slušné ostravské přízvuk. A gdyž sem pak šel na véšku do Prahy, začal sem zase mluvit čecháčsky. A teď su zase zpátky doma na Moravě (jižní) a zase mluvím, jak mně huba narostla.
Tem chcu řéct, že i gdyž nekterým slovům moc nerozumím, celkově chápu, cos chtěl řéct. A myslím si, že kózlo teho tvého povídání neni v tem, jak používáš nářečí, ale v nečem úplně jiném. Ty hlody, přirovnání a popisy těžko uvěřitelnéch situací, to je to, co mně nutí furt si tvůj deníček pročítat. Takže vydrž a piš dál!!!
A otázka: Dokážeš si představit, že budeš mět s Dokonaló děcka a ty budó hezké po tobě a chtyré po ní? (Može to dopadnót aj naopak, ale člověk nigdy neví...)
Tem chcu řéct, že i gdyž nekterým slovům moc nerozumím, celkově chápu, cos chtěl řéct. A myslím si, že kózlo teho tvého povídání neni v tem, jak používáš nářečí, ale v nečem úplně jiném. Ty hlody, přirovnání a popisy těžko uvěřitelnéch situací, to je to, co mně nutí furt si tvůj deníček pročítat. Takže vydrž a piš dál!!!
A otázka: Dokážeš si představit, že budeš mět s Dokonaló děcka a ty budó hezké po tobě a chtyré po ní? (Može to dopadnót aj naopak, ale člověk nigdy neví...)
ostravak (neregistrovaný)
22. 6. 2005 22:11
Nový
Re: rozumět není třeba
celé vlákno
Tuž jak budě pěkne po ni a chitre po mě, to budě fajne. Enem aby moc něvrčelo - jak Bobiček.
tomas.kimi (neregistrovaný)
22. 6. 2005 18:01
Nový
Otazka - s cim jsi pocital?
celé vlákno
Koukam ze to je vynikajici uspech...na blog :-)
S cim jsi pocital kdyz jsi blog zakladal?Co jsi si dal jako cil?
S cim jsi pocital kdyz jsi blog zakladal?Co jsi si dal jako cil?
ostravak (neregistrovaný)
22. 6. 2005 22:11
Nový
Re: Otazka - s cim jsi pocital?
celé vlákno
Počital sem s chechtakami z prosyncove vyplaty, bo byl čas kupiť darki pod stromek.
A za cyl sem sy dal zachranit svět... Co to kecam, pobaviť ludi ;-)
A za cyl sem sy dal zachranit svět... Co to kecam, pobaviť ludi ;-)
Texx Midnightwolf (neregistrovaný)
22. 6. 2005 20:22
Nový
A jeste jedna
celé vlákno
Ctes i jine blogy? A ktere? A proc? A ktere ne? A proc? :)
chose (neregistrovaný)
22. 6. 2005 20:31
Nový
Otazecka a podekovani!!!
celé vlákno
Dik,ze pises tak super pribehy kdyz je ctu tak mam kousek domova i v Ziline a jeste se du utlouct smichy.Chtel bych vede estli kolik z toho co pises je pravda a kolik je prikraslene nebo vymyslene?Tak zdar,a pis dal!Dik!!!
chose (neregistrovaný)
22. 6. 2005 20:36
Nový
Jeste neco!
celé vlákno
A nevsimej si ty cypy co pisou,ze je to nuda,ti o tom guvno vedi!!!Ostravak na hrad!!!
ostravak (neregistrovaný)
22. 6. 2005 22:19
Nový
Re: Jeste neco!
celé vlákno
Ostravak nahrat? Tuž už sem aji uvažoval, že bych to kohosyk něchal nahrat, ať se možu mojimi dřystami pobaviť aji taksykařy a něvidomi. Ale nevim, esli by sy to kdosyk chtěl kupiť.
chose (neregistrovaný)
22. 6. 2005 22:36
Nový
Bys koukal
celé vlákno
By si to kupilo tolik lidi ze by museli dodelat dalsi
MuKl (neregistrovaný)
22. 6. 2005 23:25
Nový
Otazka
celé vlákno
Sic uz trocha pozde ale dyz ty po veceroch nemas co robit treba este zareagujes: zajimalo by mna jak sa stavis k drogam. alkohol a cigarety nechame staranou, pro jistotu. Co si ale treba myslis o marihuane (to je taka zelena trava co pekne voni a sou po ni take fajne sny) nebo o hasu (to je taka hmota co se micha s tabakem a sou po nem este fajnejsi sny) pripadne o tvrdych drogach (to sem nezkousel a ani neplanuju zkouset)? Mas nake osobni zkusenosti?
Grovik (neregistrovaný)
22. 6. 2005 23:28
Nový
Tus to sam sa
celé vlákno
... bavil.
Bo kazdy trumpeta tu plka o tym ze kazdy komu se to nepozdava musi byt odkadsi z praglu. Ale to su jen take babske tlachy. Ja z praglu nejsu a stejnak je to trapas.
Bo kazdy trumpeta tu plka o tym ze kazdy komu se to nepozdava musi byt odkadsi z praglu. Ale to su jen take babske tlachy. Ja z praglu nejsu a stejnak je to trapas.
kritik =) (neregistrovaný)
23. 6. 2005 0:20
Nový
PR clanek?
celé vlákno
to je nejaky promo na tu knihu nebo co? =)
lukas (neregistrovaný)
23. 6. 2005 3:51
Nový
Angel Scooter
celé vlákno
Byla inspiraci pro vytvoreni Ostravaka postava Angela Scootera, jineho velmi znameho kontroverzniho blogera? Mel jsem ten pocit, jakoby ten ostravsky blog vzniknul po konci Scootera.
xman (neregistrovaný)
23. 6. 2005 9:06
Nový
ostravák...
celé vlákno
Vidlácká nuda. Se může stát jen v částie Asie jako je Ostrava. Kdyby se to jmenovalo Pražák a nebylo to "take etno", tak si toho nikdo nevšimne.
pecen (neregistrovaný)
23. 6. 2005 10:14
Nový
No špica
celé vlákno
Kolera, to je špica Ostravaku, bo to ostravske nařeči je třeba furt udržovať. Z bedny nam cpu same prašske spivani a nam se to temu z kebule furt jenom vymyva. Každy, gdo trochu cosik umi by měl po sobě nějaku hromadku zaněchať, no ni. Ty babky, co tak mluvily od narozeňa, bo jim tak pysk narost, už su asi pod kelem. Tak je to fčil na tych pamjetnikach, co se cosik kdy od nich naučili. Tak chcu, abysi furt psal a Buty skladali po ostravsku. Raz to bude enom taka pamatka po zesnulych, jak ta latina, co s ňu pišu felčaři lazaram praški. Kolera a něněch si to vymluviť tymi chacharami, co temu něrozumi. No a ty přiběhy su tež dobre, take ze života, a něsu to kolera take cypoviny jak na Nově. Synku piš až se z tebe budě kuřiť.
A esli chceš jaku otazku, tak co praviš na ekzystenciju Tasmanskeho tygra?
A esli chceš jaku otazku, tak co praviš na ekzystenciju Tasmanskeho tygra?
doly (neregistrovaný)
23. 6. 2005 11:05
Nový
Jeste k delfinum
celé vlákno
Celkem bych si Ostravaka asi spletl s Pavlem Dobesem. S nazorem na delfiny souhlasim. Ale myslim ze politici by nemeli mit ani ruce, protoze je na nic nepotrebuji. Tak me napada co vlastne politici potrebuji. Neni slovo volit od podstatneho jmena vul ? Co rikas ostravaku ?
Ivan Uzin (neregistrovaný)
23. 6. 2005 11:59
Nový
Pripominka Simonikove a Bartla
celé vlákno
Ostravakuv blog se mi libi, i kdyz podstatna cast jeho kouzla je v pouziti chacharstiny. Trochu to pripomina povidani Jany Simonikove nebo Zdenka Bartla na Novinkach. Kdeze ty lonske snehy jsou! A pritom je to jen tri roky. Pro ty, kdoz nevi, o cem je rec, tady si muzete pocist:
http://www.novinky.cz/archiv/Index/Archiv/autori_bartl.html
http://www.novinky.cz/archiv/Index/Archiv/autori_simonikova.html
http://www.novinky.cz/archiv/Index/Archiv/autori_bartl.html
http://www.novinky.cz/archiv/Index/Archiv/autori_simonikova.html
panhO (neregistrovaný)
23. 6. 2005 12:55
Nový
kecy ostravaka
celé vlákno
no ja jsem ze severni moravy tomu nareci i rozumim a zajimave mi to neprijde vubec :) takovych blogu je milion , ale kdyz to nekdo cte at to cte . delat z nej nejakou modlu ???
to muzou jen ostravaci , kteri se furt citi menecene proti pepikum z prahy . to mi prijde i ten blbej strach.cz zabavnejsi a vtipnejsi .
to muzou jen ostravaci , kteri se furt citi menecene proti pepikum z prahy . to mi prijde i ten blbej strach.cz zabavnejsi a vtipnejsi .
xman (neregistrovaný)
23. 6. 2005 13:51
Nový
nuda!
celé vlákno
Presne tak, jak pravil panhO. Jak řikám:
Vidlácká nuda. Se může stát jen v části Asie jako je Ostrava. Kdyby se to jmenovalo Pražák a nebylo to "take etno", tak si toho nikdo nevšimne.
Vidlácká nuda. Se může stát jen v části Asie jako je Ostrava. Kdyby se to jmenovalo Pražák a nebylo to "take etno", tak si toho nikdo nevšimne.
Evžen (neregistrovaný)
23. 6. 2005 14:59
Nový
Chacha
celé vlákno
Ty chachare jeden ostravskej nebo vodkud jsi. Na co si hraješ?? Jsi trapný a ubohý. Vys.. se na takové psaní a vem do ruky lopatu!! Xindle!
Prazacek (neregistrovaný)
23. 6. 2005 15:18
Nový
Evzenovi
celé vlákno
Ty, Evzene, ale on nikomu na tom blobu nenadava jako ty tady. Esi ti v te tvoji blbe palici nerublo a nepotreboval bys spis lopatu do tuky ty. Hnupe. A az k nam prijedes na Moravu toz si davaj majzl abys nedopad jak toten: http://lacina.net/upload/valach.htm
Včil už Ostravačka (neregistrovaný)
23. 6. 2005 17:00
Nový
Milý Ostravaku!
celé vlákno
Ja su děvucha (pravda, už trochu odrostla), kera vyrustala na dědině kuštěk od Blyndovic. No na naši dědině se nemluvilo enem ostravskym nařečim, to spiše enom ti starši ludě, bo když se stavjala přehrada, tak se tam přistěhovalo plno ludi z celej republiky, tak se tam mluvilo česko-moravsko-slezsko-slovensky. Ale moja tchyňa mluvi ostravštinou, i když je z Mlzoku, a naši synci, když byli mali, se vždycky mohli utluct smichy, když ju slyšeli. Do školy sem chodila do Frydka-Mistka a pak jsem se octla v Ostravě, tak včil jezdim čtyřicetipětkou.
P. S. 1: Jinak jak vidim, tak ti je zpěvák z MMO stejně sympatický jako mně.
P. S. 2: Piš dál!
Čtu tě od začátku a vždycky se u toho chechtám jako blázen. Koupila jsem si i knížku, byla jsem jen zklamaná, že je tak tenká, doufám, že brzy vyjde i druhý díl. Vezmu si tě na dovolenou.
P. S. 3: I díky tobě jsem pyšná, že jsem (už) z Ostravy.
P. S. 1: Jinak jak vidim, tak ti je zpěvák z MMO stejně sympatický jako mně.
P. S. 2: Piš dál!
Čtu tě od začátku a vždycky se u toho chechtám jako blázen. Koupila jsem si i knížku, byla jsem jen zklamaná, že je tak tenká, doufám, že brzy vyjde i druhý díl. Vezmu si tě na dovolenou.
P. S. 3: I díky tobě jsem pyšná, že jsem (už) z Ostravy.
xman (neregistrovaný)
23. 6. 2005 18:55
Nový
pro evzena, ostrava vs praha
celé vlákno
No ta story co je na http://lacina.net/upload/valach.htm
je fakt dobra a dobře mu tak blbečkovi namachrovanému. Ale na druhou stranu - mnozi lide na Moravě a v Ostravě zvlášť mi přijdou pěkně zaprdění. Přijít v Ostravě v klidu do hospody a zmínit se, že jste z Prahy, nemusí zkončit dobře. Předsudky si zde našly své teplé místo. Naopak se to jen tak nestane. V Ostravě Vám kdejakej hlupák propíchne gumu u auta jen proto, že jste z Prahy. Naopak se to nestane. Pocit méněcennosti (pramenící zřejmě z ekonomičtější zaostalosti krajů, atp.) pohání motůrek škodolibosti až nenávisti u mnoha lidí. Nic jiného nedokazuje v článku věta adresovaná Pražákům: "...a možná by si Pražáci měli na Valašsku dávat většího majzla...". Na Ostravsku a kdekoliv jinde jsou stený blbečci jako ten 20ti letej chudáček z Prahy. Já říkám, stop předsudkům. Proti Ostravákovi jako osobě nemám nic, a co se týče jeho blogu - je to nudná vidlárna.
Zdar!
je fakt dobra a dobře mu tak blbečkovi namachrovanému. Ale na druhou stranu - mnozi lide na Moravě a v Ostravě zvlášť mi přijdou pěkně zaprdění. Přijít v Ostravě v klidu do hospody a zmínit se, že jste z Prahy, nemusí zkončit dobře. Předsudky si zde našly své teplé místo. Naopak se to jen tak nestane. V Ostravě Vám kdejakej hlupák propíchne gumu u auta jen proto, že jste z Prahy. Naopak se to nestane. Pocit méněcennosti (pramenící zřejmě z ekonomičtější zaostalosti krajů, atp.) pohání motůrek škodolibosti až nenávisti u mnoha lidí. Nic jiného nedokazuje v článku věta adresovaná Pražákům: "...a možná by si Pražáci měli na Valašsku dávat většího majzla...". Na Ostravsku a kdekoliv jinde jsou stený blbečci jako ten 20ti letej chudáček z Prahy. Já říkám, stop předsudkům. Proti Ostravákovi jako osobě nemám nic, a co se týče jeho blogu - je to nudná vidlárna.
Zdar!
xman (neregistrovaný)
23. 6. 2005 19:10
Nový
a ještě něco!!!!! :))
celé vlákno
A navíc se nedivte, že se Vám pak půl republiky směje, když se snažíte procpat jako ctnost "etnika" primitivismus a hrubost.
root (neregistrovaný)
24. 6. 2005 0:35
Nový
xman
celé vlákno
No, to si myslim by byla dlouha diskuze a je to OT, nicmene kdyz uz si to nakusl. Podivaj se, je to tak jak s tym hnupem z toho pribehu na lacina.net. Myslis si ze by mu Vsetinak dal po drni dyby se choval slusne? Samozrejme ze NI! A tak je to v 99 procentoch, nikdo nema zajem se s kymsi handrkovat. Ale jakmile dojede naky mantak co si mysli ze pobral secek rozum a je majstr sveta bo sa narodil v Pze, toz ma problem. A na tom se shodnem urcite oba - ten problem ma zasluzene, stejne tak jak ten machr s formulu jedna. A esi sme primitivove a hrubci? Toz to raci nechcej vedet co sa poveda tudy o Prazakach :-)
xman (neregistrovaný)
24. 6. 2005 10:01
Nový
pro root
celé vlákno
A to je zase PRESNE ono. Vsak dobre mu tak, ze dostal klepec pokud to byl namachrovany blb. Ale mi vysvetli, PROČ si myslíš (a spousta ostatních taky), že ten pablb z Prahy si myslel, že je něco víc a choval se nemachrovaně, díky tomu, že je z Prahy (viz. "...majstr sveta bo sa narodil v Pze."). Podle mne ani tendle mladej zmrd tak nepřemýšlel, podle mne to byl proste idiot, kterej se jak Ředitel Zeměkoule chová jistě stejně tak v Praze!
A odpoved na otazku: "A esi sme primitivove a hrubci? Toz to raci nechcej vedet co sa poveda tudy o Prazakach :-)" - vubec si nemyslim, že lidé v Ostavě nebo třeba Valašsku primitivové a hrubci. Ale rozhodně nemůžeš upřít snahu mnoha místních hlupců povyšovat hrubost a primitivismus na "etnickou" ctnost... Mockrát jsme se setkal s keci, typu: "My jsme ti bodří chalani z Ostravi, co tak fajne umi zachlastat, ti drsni přímí kluci.". Podobně na Vallašsku. Jinak jsou tam dle mé zkušenosti "stejní" lidé jako všude jinde.
A odpoved na otazku: "A esi sme primitivove a hrubci? Toz to raci nechcej vedet co sa poveda tudy o Prazakach :-)" - vubec si nemyslim, že lidé v Ostavě nebo třeba Valašsku primitivové a hrubci. Ale rozhodně nemůžeš upřít snahu mnoha místních hlupců povyšovat hrubost a primitivismus na "etnickou" ctnost... Mockrát jsme se setkal s keci, typu: "My jsme ti bodří chalani z Ostravi, co tak fajne umi zachlastat, ti drsni přímí kluci.". Podobně na Vallašsku. Jinak jsou tam dle mé zkušenosti "stejní" lidé jako všude jinde.
mama (neregistrovaný)
24. 6. 2005 15:21
Nový
všem znuděným
celé vlákno
Tak nevím, buď dostali dotyční, kteří zde píšou o tom, jaký je Ostravakuv blog nuda (navíc vidlácká), to číst jako povinnou četbu, nebo jsou masochisti, kteří si potrpí na sebetrýznění, které jim četba blogu nepochybně způsobuje - normální člověk, když zjistí, že ho něco nebaví, tak od toho jde pryč, ne? Anebo je to vztek nad tím, že něco, co se jim nelíbí nebo tomu nerozumějí, má úspěch. V tom případě bych tu zaprděnost viděla spíše u nich.
Aleš Miklík (neregistrovaný)
24. 6. 2005 18:10
Nový
Kontakt - výherce
celé vlákno
Prosíme diskutujícího jménem "Petr," který položil Ostravakovi dotaz dne 20.06.2005 ve 20:38, aby se přihlásil o výhru na adresu miklik@iinfo.cz nebo marketing@kanzelsberger.cz.
xman (neregistrovaný)
24. 6. 2005 18:14
Nový
pro mamaminku
celé vlákno
...a nebo je mama vidlák a nedojde mu (jí), že se s blogem Ostraváka taky někdo mohl setkal prvně na Lupě a ze zájmu si přečetl pár článků, aby věděl o co jde.
veverka (neregistrovaný)
25. 6. 2005 9:14
Nový
pro evžena
celé vlákno
ahoj Evžene, musím ti napsat, že jsi pořádný cyp bo taku větu může napsat jenom chuj jak lampa.
...Ty chachare jeden ostravskej...
a pro všechny ty co píšou jak je ten blog tak nudný, hrozný a nemožný atd. ať si založí svůj a až na něm budou mít takovou návštěvnost jak ostravak tak si můžou machrovat až k prasknutí, šak si stejně nic iného nezaslouží,no ni?
pro ostravaka: mám takový pocit že na tebe budou za chvíli v ostravě hony, já se na to už chystám. Piš dál
...Ty chachare jeden ostravskej...
a pro všechny ty co píšou jak je ten blog tak nudný, hrozný a nemožný atd. ať si založí svůj a až na něm budou mít takovou návštěvnost jak ostravak tak si můžou machrovat až k prasknutí, šak si stejně nic iného nezaslouží,no ni?
pro ostravaka: mám takový pocit že na tebe budou za chvíli v ostravě hony, já se na to už chystám. Piš dál
panhO (neregistrovaný)
28. 6. 2005 6:45
Nový
pro ty co nesnesou kritiku
celé vlákno
hehe ja myslel , ze se tady muze diskutovat a najednou par lidi vcetne me napise , ze je to nuda a bez nareci by ten blog zapadl a najednou , ze si mame zalozit sve blogy atd... ja ho moc nesleduji , ale kdyz jsem tady videl clanek tak jsem si jej proctl a proste se mi nelibil . nelibi se mi kdyz se hned z neceho dela modla a obycejna vec se pomalu povysuje na nabozenstvi.
do toho se prida jeste moravska menecenost(i ja sem moravak, ale tak to citim) nadavani do pepiku a je to .
cely ten blog mi pripada jako srackovite estrady na nove nebo kafrani leoska na evrope 2. sve citatele si to urcite najde , ale kvalitu v tom lze hledat dost tezko .
do toho se prida jeste moravska menecenost(i ja sem moravak, ale tak to citim) nadavani do pepiku a je to .
cely ten blog mi pripada jako srackovite estrady na nove nebo kafrani leoska na evrope 2. sve citatele si to urcite najde , ale kvalitu v tom lze hledat dost tezko .
Rad (neregistrovaný)
29. 6. 2005 16:10
Nový
Ahoj ostravaku
celé vlákno
Jsem z Ostravy, žiju tady asi už 25 let. Tvůj deník se mi fakt líbí. I když nemluvím tak jako ty, vím, že někteří lidé tady mluví podobným dialektem. Podle mě Je to určitá směsice češtiny, lašského nebo valašského dialektu, pšonštiny a výrazů z Prajzke. Třeba slovo lapnul. Je to typický výraz pro sednutí si, což se používá zejména na Prajzke ( moje žena je odtamtud). Prosím tě, nenech se odradit zlými jazyky a pseudointelektuálmíni žvásty o bezobsažnosti tvého deníku. Myslím, že pro tento druh lidí tvůj deník není určen, tak ať si jdou někam jinam. Dále si rovněž myslím, že právě nejvíce ostravak může docenit tvé žertovné psaní o nakupování v Kerfu, jak ty říkáš a podobně. Když jsem tu knížečku koupil a přinesl domů, manželka lapla, začala to číst a šla spát až když to celé přečetla. Každou chvíli se nahlas chlamala. Tak se měj a nenech se odradit. Podle mě máš nesporný talent a vlohy pro toto humorné psaní. Pro mě je to daleko milejší než nějaké "hele vole koukej". Tak čus.
Milan (neregistrovaný)
29. 6. 2005 18:22
Nový
super Ostravak!
celé vlákno
Hele, prď na ty hňupy! Je to parádní psina, tu knišku jsem si koupil, četl jsem ji hlavně o obědech v praci a fakt psina. Celá naše tovární partaj (makáme ve skladu šroubů) se temu smála jako sviňa. Nepřeztávej psát ty béku!
Milan
Milan
neo (neregistrovaný)
29. 6. 2005 21:16
Nový
Zase jde jen o kšeft
celé vlákno
A je to tady ....
Jde nakonec jenom o to, že "tajemný" ostravak vydává knížku a je třeba ji dobře prodat ...
tenhle článek by měl být označen jako reklama, neeeee ????
lituju jenom toho, kdo si tohle tlachání koupí, i na netu stačí přečíst dva tři sloupce a - nuda ....
no nic, škoda slov ...
Jde nakonec jenom o to, že "tajemný" ostravak vydává knížku a je třeba ji dobře prodat ...
tenhle článek by měl být označen jako reklama, neeeee ????
lituju jenom toho, kdo si tohle tlachání koupí, i na netu stačí přečíst dva tři sloupce a - nuda ....
no nic, škoda slov ...
ov (neregistrovaný)
30. 6. 2005 8:58
Nový
rádiová verze
celé vlákno
každou sobotu v rádiu - http://www.ceskamedia.cz/article.html?id=150326
Aleš Miklík (neregistrovaný)
1. 7. 2005 17:44
Nový
Vyzva k prihlaseni - vyherci!
celé vlákno
Prosime diskutujiciho, podepsaneho jako Arnost, aby se prihlasil panu Zdenkovi Fekarovi (marketing@kanzelsberger.cz) pokud mozno z funkcni e-mailove adresy. Vsechny dosavadni pokusy o doruceni e-mailu s instrukcemi pro prevzeti vyhry na jeho adresu na Atlasu totiz skoncily neuspesne.
Take je mozne napsat na adresu miklik@iinfo.cz o telefonni cislo na Zdenka Fekara.
Rovnez zadame vyherkyni jmenem Alena (viz seznam vyhercu v clanku vyse), aby se take prihlasila Zdenkovi Fekarovi (na marketing@kanzelsberger.cz).
Take je mozne napsat na adresu miklik@iinfo.cz o telefonni cislo na Zdenka Fekara.
Rovnez zadame vyherkyni jmenem Alena (viz seznam vyhercu v clanku vyse), aby se take prihlasila Zdenkovi Fekarovi (na marketing@kanzelsberger.cz).