Čtenáři online novin na mobilech preferují výrazně prohlížeč oproti aplikacím

Čtenáři online novin na tabletech skor třikrát více  raději prohlížečovou podobu místo aplikaci, u mobilu je to dvakrát více těch co čtou v prohlížeči než prostřednictvím aplikace. Uvádí to studie Pew Research Center. Studie také uvádí, že mobilní zařízení nijak neohrožují tradiční způsoby získávání zpráv, zejména pokud jde o uživatele tabletů – ti v 43 % případů uvádějí, že tablety se postaraly o to, že dokonce více čtou zprávy. Zhruba třetina začala číst zprávy tam, kde je předtím nečetla.…

Čtenáři online novin na tabletech skor třikrát více  raději prohlížečovou podobu místo aplikaci, u mobilu je to dvakrát více těch co čtou v prohlížeči než prostřednictvím aplikace. Uvádí to studie Pew Research Center.

Studie také uvádí, že mobilní zařízení nijak neohrožují tradiční způsoby získávání zpráv, zejména pokud jde o uživatele tabletů – ti v 43 % případů uvádějí, že tablety se postaraly o to, že dokonce více čtou zprávy. Zhruba třetina začala číst zprávy tam, kde je předtím nečetla. Pouze 24 % uvádí, že by uvažovali nahradit tištěnou podobu digitální.

Zprávy na mobilních telefonech lidé čtou nejčastěji dopoledne (od osmi do dvanácti), na tabletech večer (od pěti do osmi). 

Školení: Landing page jako součást inbound marketingové strategie

  •  
    Jak vytvářet landing page do 1 hodiny
  • Jak postavit na nohy vaše současné landing page
  • Jak vyhodnotit všechny vaše vstupní stránky webu

Detailní informace o školení Landing page jako součást inbound marketingové strategie »