Čtenářské blogy cílem PR manipulace

Adam Javůrek dnes na svém blogu upozornil, že stážistka PR agentury Bison & Rose založila několik blogů na zpravodajských serverech včetně Lupy, ve kterých pod falešnými jmény a cizí fotografií propagovala nový mikroplatební systém PaySec banky ČSOB na úkor prémiových SMS. Bison & Rose, která zastupuje právě ČSOB, se po upozornění od této činnosti své stážistky distancovala s tím, že s ní ukončila spolupráci a doporučila jí tyto blogy smazat.

Adam Javůrek dnes na svém blogu upozornil, že stážistka PR agentury Bison & Rose založila několik blogů na zpravodajských serverech včetně Lupy, ve kterých pod falešnými jmény a cizí fotografií propagovala nový mikroplatební systém PaySec banky ČSOB na úkor prémiových SMS. Bison & Rose, která zastupuje právě ČSOB, se po upozornění od této činnosti své stážistky distancovala s tím, že s ní ukončila spolupráci a doporučila jí tyto blogy smazat.

Využívání blogů pro reklamní a PR účely není nijak neobvyklé, podobné méně etické formy této komunikace se však málokdy podaří prokázat. Jaký je váš pohled na tento způsob komerčně motivovaných falešných příspěvků na blozích a v diskusích? Přidejte svůj názor do diskuse pod zprávičkou (Více informací o případu přineseme v zítřejší glose Martina Kopty).

4 názory Vstoupit do diskuse
poslední názor přidán 16. 4. 2008 11:13

Školení e-mail marketingu

  •  
    Jak získat e-mailové kontakty
  • Jak udělat e-mailing více relevantní
  • Jak zavést automatizované kampaně

Detailní informace o školení e-mailingu »