To je realistický článek a má v tom podstatném pravdu.
Když klienta napálíte, když mu vsugerujete, že mu neprodáváte vysavač, ale investici do zdraví, získáte kupce, ale nikoliv spokojeného zákazníka. Získáte napáleného zákazníka.
Je to tak i s reklamou: V konečném výsledku musí přinést konkrétní peníze.
Protože o co v nich jde? Dostat na web někoho, kdo tam normálně přijít nechce. Tedy někoho napálit. To je přímo jejich princip, každý trikový banner vlastně říká:
"My víme, že k nám nechcete přijít. Ale víme, na co byste kliknul. Hele, tady to máte..."
Tedy uživatelům klikových bannerů jde o jediné: Získat "klik".
A proč to vlastně mohou chtít, aby získali klik, čili UIP? No přece zase jenom proto, aby někoho napálili, aby na někoho udělali dojem. Čím? Počtem UIP!
Tedy trikový banner prozrazuje na tricích založený web. A na tricích založená statistická data.
Z principu tedy není možné, aby trikový banner přinášel reálnou hodnotu. Protože on je "trikový" právě proto, aby vytvářel "trikovou" - tedy imaginární - hodnotu.
Trikove bannery funguji, pokud je produkt/sluzba urcena sirokym vrstvam a je vcelku jedno z ktereho webu prijdou; typicky z portalu nebo pres pod cenou nakoupene imprese na vymennem systemu.
Pokud uz mam lidi nejakym zpusobem probrane na specializovanem webu, neni samozrejme zadny velky duvod je mast.
Idealni je pokud banner obsahuje nejake prvky (treba vyhledavaci) ktere se na strance skutecne vyskytuji.