Hlavní navigace

ČTÚ volá po etickém kodexu k reklamním kampaním operátorů

Jiří Macich ml.

Český telekomunikační úřad (ČTÚ) by rád vytvořil etický kodex pro marketingové kampaně poskytovatelů při získávání nových zákazníků a uživatelů. Minulý týden se konala schůzka se zástupci Českého telekomunikačního úřadu a operátorů Telefónica O2, T-Mobile a Vodafone. Kodex by měl být jakousi nadstavbou zákona o elektronických komunikacích (článek 127/2005 Sb.) a na jeho tvorbě by se měli podílet jak operátoři, tak ČTÚ.

Český telekomunikační úřad (ČTÚ) by rád vytvořil etický kodex pro marketingové kampaně poskytovatelů při získávání nových zákazníků a uživatelů. Minulý týden se konala schůzka se zástupci Českého telekomunikačního úřadu a operátorů Telefónica O2, T-Mobile a Vodafone. Kodex by měl být jakousi nadstavbou zákona o elektronických komunikacích (článek 127/2005 Sb.) a na jeho tvorbě by se měli podílet jak operátoři, tak ČTÚ.

Účastníci jednání se shodli na tom, že přijetí kodexu bude přínosem pro operátory i účastníky a vyjádřili vůli zahájit práce na jeho vypracování v rámci Asociace provozovatelů mobilních sítí (APMS) v součinnosti s Asociací provozovatelů veřejných telekomunikačních sítí (APVTS), uvádí ČTÚ v tiskové zprávě.

Našli jste v článku chybu?