Názory k článku
Inspirativní myšlenky a osobnosti na Czech Internet Forum 2007

Luděk Černocký
Luděk Černocký (neregistrovaný)
23. 11. 2007 9:23 Nový

Chyby v popiscích

celé vlákno
Zdravím,

pěkné shrnutí. Nicméně, máte chyby v popiscích u fotografií. Na některých fotkách jsou vidět osoby, v popisku je 5 jmen. Jinde jsou jména přehozená..
Aleš Miklík aura:79
23. 11. 2007 10:43 Nový

Re: Chyby v popiscích

celé vlákno
Diky za upozorneni, nyni by mely byt popisky v poradku.
xx
xx (neregistrovaný)
24. 11. 2007 12:19 Nový

dotaz

celé vlákno
Dobrý den,

Jak mají čtenáři chápat:
http://www.lupa.cz/clanky/admonitor-kolik-penez-jde-do-internetove-reklamy/
"Že Internet a jeho příjmy rostou, o tom není pochyb. Některé odhady přisuzují v příštím roce českému Internetu třetí místo v lize mediatypů za televizí a tiskem, s reklamními výdaji v hodnotě zhruba tří miliard korun."




Když v dalším článku, ale čtenář vidí situaci jinak:
http://www.lupa.cz/clanky/czech-internet-forum-2007-myslenky-a-osobnosti/

"S touto prezentací tak trochu souviselo i odpolední vystoupení Víta Smékala z OMD. Ten hodnotí roky 2007 a 2008 z hlediska celkových reklamních příjmů jako ne příliš dobré. Důvody? Málo komerčně zajímavých akcí a očekávaný pokles spotřeby. Šetřit se tak bude na tom, co přijde nejdřív pod ruku – na reklamě. Všichni tři mobilní operátoři plánují v příštím roce snížit množství investic do klasické reklamy."

Mám to chápat, ze pan Smékal je jediný, kdo šetří? A myslel celkové reklamní příjmy internetové nebo TV, radio a tisk? A nebo vše dohromady?

Neuškodilo by to lépe vysvětlit.

xx
xx
xx (neregistrovaný)
24. 11. 2007 12:35 Nový

Re: dotaz

celé vlákno
Další věc je, že z obrázku na, kterém je vidět "Finanční ukazatele vybraných mediálních hráčů" není jasné odkud data jsou. Nejde tedy zjistit jejich relevantnost a jak vůbec byla sbírána.

Je sice pro širokou veřejnost moc hezké koukat na různé vybarvené koláče jako známe z TV a další sloupcové grafy nebo tabulky s čísly, ale většinou nic nevykazují a nebo nemají ani uvedený zdroj na to odkud byla data použita a jak byla hlavně zpracována.

xx
Jan Ambrož aura:100
24. 11. 2007 13:41 Nový

Re: dotaz

celé vlákno
Výdaje do internetové reklamy opravdu rostou, to potvrzují všichni. AdMonitoring si nyní klade za cíl je exaktně změřit. Citace Víta Smékala směřuje k celkové situaci v reklamě v ČR (zahrnující televizi, noviny, radio, billboardy, internet, kino atd.) a jedná se o odhady. Jinými slovy, roky 2007 a 2008 třeba nebudou pro reklamu v ČR obecně převratné, ale internetová inzerce může zaznamenat skvělý úspěch a růst, na rozdíl od jiných meditypů (outdoor, print, radio). Růst Internetu v roce 2008 odhaduje Vít Smékal a OMD na 22 procent. Mrknout se taky můžete na prezentace účinkujících, kde naleznete další odpovědi.
Jan Horna
26. 11. 2007 18:41 Nový

Muj pohled na CIF 07

Scr
Scr (neregistrovaný)
5. 12. 2007 18:07 Nový

FUP a Telefónica O2

Zdá se, že jim FUP špatné spatní opravdu nedělá.

"Dle vyjáření technického oddělení jsou FUP limity dostačující pro 99% zákazníků a prozatím jejich změna není v plánu."
Jaroslav Hamla
Jaroslav Hamla (neregistrovaný)
10. 12. 2007 11:57 Nový

Uzavřená společnost ?

Jenom škoda, že konference budila dojem schůze ODA ("výtahová strana"). Bylo by možná zajímavé pozvat přístě zástupce některých komunitních sítí nebo přímo NFX.
Zasílat nově přidané příspěvky e-mailem