Hlavní navigace

Czech Internet Forum bude plné marketingu a případovek

14. 9. 2017
Doba čtení: 2 minuty

Sdílet

Případovky světově úspěšných značek jako McDonald's či ŠKODA AUTO, zástupce influencerů, ale i umělé inteligence zazní na Czech Internet Foru.

Případové studie světových značek, vystoupení úspěšné české blogerky, zamyšlení nad umělou inteligencí v online komunikaci a originální a neotřelý pohled na principy fungování internetu. Tak nejen to je nachystáno pro účastníky konference Czech Internet Forum, která se koná ve čtvrtek 19. října v Národním domě na Vinohradech v Praze.

Letos konferenci zahájí svým vystoupením netradičně Keynote Speaker z Oxfordské univerzity James Williams, který se podělí o svůj velmi neotřelý pohled na fungování internetu. Myslíte si, že zájmy uživatelů jsou stejné jako producentů technologií? Ne, paradoxně stojí proti sobě. Zatímco uživatelé chtějí nástroj umožňující jim efektivnější službu, provozovatelé služeb naopak potřebují vytěžit uživatele na maximum – jeho čas, pozornost, aktivitu i peníze. Nedostatek soustředění a hluboké pozornosti způsobovaný tím, že služby po vás chtějí něco jiného, než k čemu byly původně určeny, má podle Jamese Williamse velké důsledky na většinu aspektů našeho života – jak velké a hluboké? Více zazní v unikátní přednášce hosta z Oxfordu.

Má za sebou založení reklamní agentury Leo Burnett v ČR, byl u vzniku firmy ZOOT.cz a řídil i marketing České spořitelny. Zkušený marketér Josef Havelka odkryje během svého vystoupení výsledky průzkumu o stavu „Digitální revoluce v marketingu“ jak z pohledu marketingových oddělení a jejich šéfů, tak i z hlediska zákazníků.

„Digitál“ může dnes znamenat v podstatě cokoliv. Důležitá už není otázka, jak ho dělat dobře, ale co je třeba změnit na klasických přístupech tak, aby značka stále prosperovala a rostla. Jaký přístup zvolili v McDonald's ČR, prozradí marketingová ředitelka Ivana Šedivá.

Marek Bačo z agentury MediaCom Praha ukáže na konkrétním příkladu, jaké časté chyby se objevují při brand buildingu. Nakonec přidá i tipy, jak správně podpořit svoji značku.

Peter Mižík z agentury ZARAGUZA prozradí během své prezentace, jak ve ŠKODA AUTO využívají sociální sítě nejen pro výkonové, ale i pro brandové kampaně.

Zkušenosti ze světa influencerů nabídne úspěšná food bloggerka Kateřina (Lustigová) Saint Germain, která se svým blogem My Cooking Diary vyhrála cenu Food blog roku 2015 i 2016 a stala se Food bloggerkou roku 2016. Aktuálně její příspěvky na Instagramu sleduje přes 100 tisíc lidí. Během svého vystoupení prozradí, jak pracuje se svými sociálními sítěmi a proč mají takový ohlas její Instastories.

Digitální platformy, a zejména sociální sítě, se staly hlavním médiem pro komunikaci jak mezi lidmi, tak mezi firmami a jejich zákazníky. Tato komunikace je však zprostředkovaná. Na sociálních sítích nejsme nikdy sami, vždy je tam někdo třetí – umělá inteligence, která tyto velké online platformy pohání. Jak moc je chytrá? A o co jí jde? Téma Josefa Holého z MSD.

Ve čtvrtek 19. října v Národním domě na Vinohradech zazní to nejzajímavější z digitálního světa z úst ostřílených marketérů, mediálních expertů i „tech lidí“. Přijďte.

BRAND24

Stačí se jen REGISTROVAT.

Partnery akce jsou společnosti Active24, Audience Network, HyperMedia, Chivas, Imper CZ, Internet Billboard, PayU a T-Mobile Czech Republic. Mediálními partnery jsou Marketing Journal, MediaGuru, a Tyinternety.cz. Pořadatelem a odborným garantem akce je server Lupa.cz. Produkčně akci zajišťuje vydavatelství Internet Info.

Byl pro vás článek přínosný?

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).