Hlavní navigace

Czech Internet Forum letos nabídne dvojnásobný obsah

Redakce 10. 9. 2014

Všechny nadšence internetu z pohledu obchodu, marketingu, médií a nových technologií zveme 23. října na veletrh digitální inspirace – Czech Internet Forum.

Internet neustále hýbe světem a není jednoduché držet krok s jeho vývojem. Nenechte si ujít Veletrh digitální inspirace – Czech Internet Forum. Jeho 9. ročník pořádá server Lupa.cz 23. října v Kongresovém centru v Praze. Seznámíte se s tím nejzajímavějším, co v poslední době rozčeřilo vlny českého internetového rybníku, dozvíte se, jaké jsou nejnovější trendy, co se děje a chystá v českých i zahraničních digitálních vodách.

Letos návštěvníky veletrhu čeká vskutku nabitý program složený ze 4 paralelně probíhajících programových bloků. Kromě hlavního velkého sálu poběží přednášky a rozhovory v dalších třech sálech tematicky zaměřených na marketing, nové technologie a inovace s více jak čtyřiceti řečníky z domácí i zahraniční scény. A jelikož se jedná o veletrh, bude v předsálí připraven další doprovodný program v podobě stánků s prezentacemi nových užitečných online nástrojů, aplikací a služeb.

Program už teď nabízí spoustu zajímavých jmen a lákavých témat, která vám chceme představit.

Ochutnávka témat zahraničních osobností:

  • Marketingový okamžik – Ali Jafari, Twitter (USA)

Aliho prezentace pomůže firmám pochopit sílu Twitteru a využít ho k tomu, aby našly správné lidi ve správný čas se správným obsahem.

  • Jak špičková vydavatelství mění monetizaci webu

Tony Haile, Chartbeat (USA) a Jon Slade, FINANCIAL TIMES (UK)

Tony a Jon podebatují o výzvách a problémech metrik založených na proklikovosti. Diskuse bude obsahovat data z desítek studií Chartbeat včetně souhrnných dat tisíců serverů po celém světě a reálné zkušenosti z redakčních a inzertních týmů The Financial Times.

  • Cross Channel advertising – Aljosa Jenko, Httpool (UK)

Aljosa představí klíčové předpoklady pro cross channel advertising a roli programatického marketingu a automatizace napříč různými kanály a zařízeními.

  • Prečo nám ľudia začali platiť za obsah – Konštantín Čikovský, Piano media (SK)

Konštantín bude hovořit o omylech, se kterými se během tří let poskytování placeného obsahu na serveru sme.sk museli vypořádat. Poradí, jak a proč placený obsah nabízet a jak může společně fungovat zpoplatnění obsahu s prodejem inzerce.

Ochutnávka témat českých osobností:

  • Výkon internetové reklamy dle bývalého zaklínače hadů – Peter Lelovič, CONCEPT 42

Peter již tradičně přinese další provokativní srovnání internetového a off-line světa. Tentokrát se zaměří na to, jaký je reálný výkon internetových kampaní.

  • Jak se český Forbes odváží do digitálního světa – Petr Šimůnek, Forbes

Tištěný Forbes má v Česku velký úspěch a prodává téměř 20 tisíc výtisků. Trvalo mu ale tři roky, než se odvážil jít do digitálního světa. Proč? A co tam bude dělat? Jak budou vypadat jeho aplikace či web? A jak na tom všem chce vydělat?

  • Rozhovor: Co Twitter dal a vzal – Alexandr Mitrofanov, BORGIS

Dlouholetý politický komentátor deníku Právo a nejvýraznější postava českého Twitteru s 13,5 tisíci followery. Rozhovor o tom, co pro novináře Twitter znamená, jak se pracuje s informacemi v rychlé digitální době a jak se jeho role díky moderním technologiím proměňuje.

  • Lesk a bída agentur – David Špinar, Google CZ

Je trend, kdy klienti platí stále méně za stále horší služby, to, co chceme my a ve výsledku i naši klienti? Nebylo by však lepší tuhle smrtící spirálu otočit? Opravdu je to nemožné?

Přednáškami program akce zdaleka nekončí. Připravena bude také Afterparty s koncertem kapely Marná snaha. Přijďte se inspirovat, okusit spoustu dobrého jídla a bavit se.

Sledujte stránky akce, kde budeme postupně doplňovat další řečníky a témata:

www.tuesday.cz/akce/czech-internet-forum-2014

KL_HLASOVANI

Registrovat se můžete přes ONLINE FORMULÁŘ

Generálním partnerem akce je společnost Seznam.cz. Partnery dále jsou Active24, AdForm, Crimtan, Česká spořitelna, Effectix, EtNetera, Gemius, GoPay, H1.cz, HyperMedia, LMC, MojeID, Newcast, T-Mobile. Mediálními partnery jsou Marketing&MediaSTRATEGIE. Pořadatelem a odborným garantem je server Lupa.cz. Produkčně akci zajišťuje vydavatelství Internet Info.

Našli jste v článku chybu?
Vitalia.cz: dTest odhalil ten nejlepší kečup

dTest odhalil ten nejlepší kečup

Podnikatel.cz: Udělali jsme velkou chybu, napsal Čupr

Udělali jsme velkou chybu, napsal Čupr

Vitalia.cz: 5 chyb, které děláme při skladování potravin

5 chyb, které děláme při skladování potravin

Podnikatel.cz: Babišovi se nedá věřit, stěžovali si hospodští

Babišovi se nedá věřit, stěžovali si hospodští

DigiZone.cz: Sony MP-CL1A: miniaturní projektor

Sony MP-CL1A: miniaturní projektor

120na80.cz: Hrbatá prsa aneb mýty o implantátech

Hrbatá prsa aneb mýty o implantátech

DigiZone.cz: O2 TV doplnilo kanály HBO v HD

O2 TV doplnilo kanály HBO v HD

DigiZone.cz: Na jaká videa se vlastně díváme

Na jaká videa se vlastně díváme

DigiZone.cz: Mordparta: trochu podchlazený 87. revír

Mordparta: trochu podchlazený 87. revír

Podnikatel.cz: EET pro e-shopy? Postavené na hlavu

EET pro e-shopy? Postavené na hlavu

Podnikatel.cz: Byla finanční manažerka, teď cvičí jógu

Byla finanční manažerka, teď cvičí jógu

Vitalia.cz: Voda z Vltavy před a po úpravě na pitnou

Voda z Vltavy před a po úpravě na pitnou

Podnikatel.cz: Takhle se prodávají mražené potraviny

Takhle se prodávají mražené potraviny

Vitalia.cz: Když bílkoviny, tak jíme ty nekvalitní

Když bílkoviny, tak jíme ty nekvalitní

Lupa.cz: Patička e-mailu závazná jako vlastnoruční podpis?

Patička e-mailu závazná jako vlastnoruční podpis?

120na80.cz: Zázrak ze smetiště: co léčí lopuch?

Zázrak ze smetiště: co léčí lopuch?

Podnikatel.cz: Babišovy firmy a registr smluv. Co odhalil?

Babišovy firmy a registr smluv. Co odhalil?

Vitalia.cz: Tahák, jak vyzrát nad zápachem z úst

Tahák, jak vyzrát nad zápachem z úst

DigiZone.cz: DVB-T2 ověřeno: seznam TV zveřejněn

DVB-T2 ověřeno: seznam TV zveřejněn

DigiZone.cz: Digi2GO: výborný základ, ale...

Digi2GO: výborný základ, ale...