Hlavní navigace

Czech Internet Forum letos nabídne dvojnásobný obsah

Redakce

Všechny nadšence internetu z pohledu obchodu, marketingu, médií a nových technologií zveme 23. října na veletrh digitální inspirace – Czech Internet Forum.

Internet neustále hýbe světem a není jednoduché držet krok s jeho vývojem. Nenechte si ujít Veletrh digitální inspirace – Czech Internet Forum. Jeho 9. ročník pořádá server Lupa.cz 23. října v Kongresovém centru v Praze. Seznámíte se s tím nejzajímavějším, co v poslední době rozčeřilo vlny českého internetového rybníku, dozvíte se, jaké jsou nejnovější trendy, co se děje a chystá v českých i zahraničních digitálních vodách.

Letos návštěvníky veletrhu čeká vskutku nabitý program složený ze 4 paralelně probíhajících programových bloků. Kromě hlavního velkého sálu poběží přednášky a rozhovory v dalších třech sálech tematicky zaměřených na marketing, nové technologie a inovace s více jak čtyřiceti řečníky z domácí i zahraniční scény. A jelikož se jedná o veletrh, bude v předsálí připraven další doprovodný program v podobě stánků s prezentacemi nových užitečných online nástrojů, aplikací a služeb.

Program už teď nabízí spoustu zajímavých jmen a lákavých témat, která vám chceme představit.

Ochutnávka témat zahraničních osobností:

  • Marketingový okamžik – Ali Jafari, Twitter (USA)

Aliho prezentace pomůže firmám pochopit sílu Twitteru a využít ho k tomu, aby našly správné lidi ve správný čas se správným obsahem.

  • Jak špičková vydavatelství mění monetizaci webu

Tony Haile, Chartbeat (USA) a Jon Slade, FINANCIAL TIMES (UK)

Tony a Jon podebatují o výzvách a problémech metrik založených na proklikovosti. Diskuse bude obsahovat data z desítek studií Chartbeat včetně souhrnných dat tisíců serverů po celém světě a reálné zkušenosti z redakčních a inzertních týmů The Financial Times.

  • Cross Channel advertising – Aljosa Jenko, Httpool (UK)

Aljosa představí klíčové předpoklady pro cross channel advertising a roli programatického marketingu a automatizace napříč různými kanály a zařízeními.

  • Prečo nám ľudia začali platiť za obsah – Konštantín Čikovský, Piano media (SK)

Konštantín bude hovořit o omylech, se kterými se během tří let poskytování placeného obsahu na serveru sme.sk museli vypořádat. Poradí, jak a proč placený obsah nabízet a jak může společně fungovat zpoplatnění obsahu s prodejem inzerce.

Ochutnávka témat českých osobností:

  • Výkon internetové reklamy dle bývalého zaklínače hadů – Peter Lelovič, CONCEPT 42

Peter již tradičně přinese další provokativní srovnání internetového a off-line světa. Tentokrát se zaměří na to, jaký je reálný výkon internetových kampaní.

  • Jak se český Forbes odváží do digitálního světa – Petr Šimůnek, Forbes

Tištěný Forbes má v Česku velký úspěch a prodává téměř 20 tisíc výtisků. Trvalo mu ale tři roky, než se odvážil jít do digitálního světa. Proč? A co tam bude dělat? Jak budou vypadat jeho aplikace či web? A jak na tom všem chce vydělat?

  • Rozhovor: Co Twitter dal a vzal – Alexandr Mitrofanov, BORGIS

Dlouholetý politický komentátor deníku Právo a nejvýraznější postava českého Twitteru s 13,5 tisíci followery. Rozhovor o tom, co pro novináře Twitter znamená, jak se pracuje s informacemi v rychlé digitální době a jak se jeho role díky moderním technologiím proměňuje.

  • Lesk a bída agentur – David Špinar, Google CZ

Je trend, kdy klienti platí stále méně za stále horší služby, to, co chceme my a ve výsledku i naši klienti? Nebylo by však lepší tuhle smrtící spirálu otočit? Opravdu je to nemožné?

Přednáškami program akce zdaleka nekončí. Připravena bude také Afterparty s koncertem kapely Marná snaha. Přijďte se inspirovat, okusit spoustu dobrého jídla a bavit se.

Sledujte stránky akce, kde budeme postupně doplňovat další řečníky a témata:

www.tuesday.cz/akce/czech-internet-forum-2014

Brand

Registrovat se můžete přes ONLINE FORMULÁŘ

Generálním partnerem akce je společnost Seznam.cz. Partnery dále jsou Active24, AdForm, Crimtan, Česká spořitelna, Effectix, EtNetera, Gemius, GoPay, H1.cz, HyperMedia, LMC, MojeID, Newcast, T-Mobile. Mediálními partnery jsou Marketing&MediaSTRATEGIE. Pořadatelem a odborným garantem je server Lupa.cz. Produkčně akci zajišťuje vydavatelství Internet Info.

Našli jste v článku chybu?