Hlavní navigace

Další investice Mitonu: s Enernem vstupuje do portálu GoOut.cz

3. 12. 2015
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Po wellness se severočeská investiční skupina vrhá do dalšího oboru. Tentokrát jde o prodej vstupenek na různé kulturní akce.

Chlapci z Mitonu se na svém pravidelném výjezdním zasedání, kde vymýšlejí nové investice, pěkně rozjeli. Po nedávném spuštění wellness tržiště Lavito a investici do nanotechnologických IQ Structures hlásí novou akvizici.

A jde zase o nový obor: skupina investovala do kulturního přehledu a online prodejce vstupenek GoOut.cz. Společně s Mitonem do firmy vstoupila také investiční společnost Enern. Kolik peněz firmy do portálu vložily, není jasné. 

Noví investoři mají v GoOut.cz nadpoloviční podíl – vyplatili totiž původního andělského investora Jaroslava Hladkého, který ve firmě držel 55% podíl (25 % měl Vojtěch Knyttl a 20 % Vojtěch Otevřel). Cenu firmy nezveřejnily.

GoOut.cz začínal v roce 2011 jako kulturní přehled pro Prahu, Brno a Ostravu. Později přidal i Plzeň a v loňském roce začal i s prodejem vstupenek. 

BRAND24

„Počet vstupenek, které si lidé přes portál každý měsíc kupují, neustále roste. Od začátku letošního roku jich bylo celkem přes čtvrt milionu a jen za říjen téměř 50 tisíc,“ tvrdí Miton v tiskové zprávě k investici.

Podle hospodářských výsledků byla firma GoOut s.r.o. od začátku v červených číslech. Za rok 2014 nahlásila ztrátu 1,4 milionu Kč. 

Byl pro vás článek přínosný?

Autor článku

Šéfredaktor Lupa.cz a externí spolupracovník Českého rozhlasu Plus. Dříve editor IHNED.cz, předtím Aktuálně.cz a Českého rozhlasu. Najdete mě na Twitteru nebo na LinkedIn

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).