Vzhledem k tomu, že spadáme do kategorie drobných věřitelů s největší pravděpodobností nebude (na serveru hromadné žaloby) založena hromadná žaloba na firmu Kolektiva s.r.o. Vysvětlím proč? Firma Kolektiva s.r.o je v insolvenčním řízení a není vydělečně činná a tudíž veškeré služby spojené s právní pomocí a uplatnění pohledávky v insolvenčním řízení bychom si museli hradit sami ( cca 1000.- Kč) a tímto by se zvýšila finanční ztráta. Uvedená firma po sobě zanechala veliké pohledávky a jmenný seznam věřitelů ale co je podstatné taky velice malý hmotný a nehmotný majetek a většina pohledávek je prakticky nevymahatelná. Z tohoto důvodu by bylo založení hromadné žaloby kontraproduktivní. Není ale řečeno, že není možné si pohledávku uplatńovat v insolvečním řízení( formulář je ke stažení na serveru Justice .cz) ale je potřeba si hlídat 30 denní lhůtu od vyhlášení úpadku uvedené firmy ( odkaz justice .cz - insolvenční řízení). Je tu i možnost připojit se k civilní žalobě. Bohužel je mi nesmírně líto ale více toho udělat zatím nelze.
Domnívám se, že větší problém mají poskytovatelé služeb než majitelé voucherů. Majitel voucheru totiž zakoupil zboží, v tomto případě voucher na slevovém portále. Tedy tento obchod byl uzavřen a úspěšně dokončen. Potíž je v tom, že obchodníci či hoteliéři si to vykládají tak, že majitel voucheru má obchodní vztah s Kolektivou s.r.o. a nikoli s ním, takže nemusí poskytovat žádné služby, protože nedostali od Kolektivy zaplaceno. Jenže to je omyl - oni se rozhodli prodat vouchery prostřednictvím společnosti Kolektiva s.r.o. a to, že za ně nedostali zaplaceno není problém zákazníků, ale jejich. A protože jsem také majitelka voucheru, tak zvažuji stížnost na ČOI a případnou žalobu na poskytovatele služeb - nejde mi o žádnou významnou částku, ale o princip. Koupila jsem si voucher, služby objednala přes web přesně dle podmínek, objednávku mi potvrdili, ale když jsem přijela na místo, tak mi sdělili, že mi nic neposkytnou. Toto jednání mne tak rozčílilo, že jsem se rozhodla přistoupit k výše popsanému. Opravdu totiž není problém můj, že si pro prodej voucherů zvolili nespolehlivého partnera.
Dobrý den, nemáte zase až tak pravdu. Poskytovatelé služeb mají se slevovým portálem určitě nějaké smluvní ujednání ( podmínky poskytovaných služeb a platbu za ujednané služby od slevového portálu). Pokuď některá strana porušila smluvní ujednání ( v tomto případě je to Kolektiva s.r.o) druhá strana automaticky odstoupí od smlouvy a ujednané služby neposkytuje. Domnívám se, že si budete muset uplatňovat vzniklou škodu sama u insolvenčního soudu.
Jako poskytovatel mám právo pro porušení podmínek ve smlouvě ze strany kolektiva s.r.o. vypovědět smlouvu., tudíž nevyužité vouchery v tu chvíly jdou za společnostíá kolektiva.s.r.o .
Využité vouchery jdou za poskytovatelem, a ty nevyužité vouchery na základě výpovědi poskytovatele služeb vůči kolektivě.sr.o je třeba vymáhat u nich.
Dobrý den. Máte smluvní ujednání s poskytovatelem služeb ( slevový portál), kde jste si objednal na základě podmínek nějakou službu za kterou jste slevovému portálu zaplatil požadovanou částku. Tudíž jak jste napsal je třeba vymáhat dlužnou částku u slevového portálu v insolvenčním řízení ( přihlásit si tam pohledávku). V tu chvíli jste se stal jedním z mnoha věřitelů fa Kolektiva s.r.o.