Hlavní navigace

Další mylné odhady

Tomáš Hodboď

Aniž bychom se nějak domluvili, píše dnes o mylných odhadech „odborníků“ také Ivo Lukačovič. Poukazuje na dva velice rozdílné průzkumy trhu internetové reklamy. Podle ARBOMedia bylo v roce 2004 na českém Internetu utraceno 310 miliónů korun, situaci v roce 2005 odhadují na 410 miliónů korun. Z druhého průzkumu společnosti OMD vyplývá 710 miliónů korun na rok minulý a 850 miliónů na rok tento. Jak tipujete vy? Jste-li zdatný marketer, klidně o tom vydejte tiskovku. (ILblog)

Aniž bychom se nějak domluvili, píše dnes o mylných odhadech „odborníků“ také Ivo Lukačovič. Poukazuje na dva velice rozdílné průzkumy trhu internetové reklamy. Podle ARBOMedia bylo v roce 2004 na českém Internetu utraceno 310 miliónů korun, situaci v roce 2005 odhadují na 410 miliónů korun. Z druhého průzkumu společnosti OMD vyplývá 710 miliónů korun na rok minulý a 850 miliónů na rok tento. Jak tipujete vy? Jste-li zdatný marketer, klidně o tom vydejte tiskovku. (ILblog)

Našli jste v článku chybu?