Další operátorská televize. V dubnu se na obrazovky začne tlačit T-Mobile TV

Tři cenové tarify a až 130 kanálů i v HD kvalitě. Operátor se pouští na scénu, kde dosud razilo cestu spíš konkurenční O2. Inspiraci vidí v Netflixu.

Televizi po drátu rozjede i T-Mobile. Po experimentech s digitálním vysíláním do mobilů nebo satelitních Vánocích s Chuckem Norrisem chce operátor rozjet vlastní internetové vysílání T-Mobile TV.

Televizní experimenty T-Mobile.

„Letos se chceme zaměřit především na internet v domácnostech, a to včetně služeb, které s tím souvisí,“ popisuje šéf marketingu pro domácnosti Tomáš Ryšavý

Služba není závislá na připojení od T-Mobilu a je možné ji rozjet na jakémkoliv připojení rychlejším než 5 Mbps. „T-Mobile TV potřebuje pro správné fungování minimální rychlost internetového připojení cca 5 Mbit/s. Pokud při této hraniční rychlosti začne zákazník při sledování televize stahovat data, může docházet ke snížení kvality služby, případně rychlosti stahování. Při vyšších rychlostech internetového připojení je televize adaptabilní a vezme si jen takovou datovou kapacitu, která je dostupná a potřebná pro její správné fungování,“ vysvětluje produktový specialista operátora Václav Zadina

Operátor bude zatím dodávat speciální set-top-box. To by se mohlo ale brzy změnit. Plánujeme vyvinout i aplikaci do chytrých televizí, aby nebyl nutný set-top-box. Dovedu si to představit podobně, jako funguje třeba Netflix," dodává Ryšavý s tím, že přístup k obsahu budou mít uživatelé i z mobilů nebo tabletů. 

Kromě toho nabídne novinka možnost zpětného zhlédnutí pořadu až do osmačtyřiceti hodin po odvysílání nebo uložení pořadu až po třicet dní. K tomu, podobně jako konkurence, poskytne operátor videotéku nebo speciální tématické balíčky. Videotéka má nastavený 99korunový paušál s tím, že už si zákazník nemusí kupovat jednotlivé filmy jako třeba u O2. V nabídce je zatím kolem dvou set položek převážně rodinného charakteru. „Počítáme, že službu bude živit spíš televizní vysílání než videotéka. Tuzemští klienti na to ještě podle nás nejsou zvyklí,“ tvrdí Ryšavý. 

Tarify začínají od dubna na 399 korunách za 70 kanálů a nejvyšší nabídka se vyšplhala k devíti stovkám za 130 programů. Konkurenční O2 TV začíná s šedesáti kanály na 299 korunách.

CIF16

Ačkoliv T-Mobile chce vyjít vstříc i fanouškům sportu, a fotbalu zvláště, i on narazí na exkluzivitu, kterou drží O2. „Pracujeme na tom, abychom dostali na obrazovky co nejvíce populárních sportů,“ dodává šéf televize operátora Václav Zadina s tím, že se pokusí využít licence, které má slovenská pobočka operátora. 

Do konce roku by T-Mobile chtěl nabrat kolem dvaceti tisíc zákazníků. Konkurenční O2 TV si dnes platí kolem dvou set tisíc domácností. 

14 názorů Vstoupit do diskuse
poslední názor přidán 25. 3. 2016 10:36

Školení App Store optimalizace

  •  
    Jak dostat svou mobilní aplikaci mezi lidi
  • Jak na akvizici uživatelů mobilních aplikací na českém i světovém trhu
  • Jak správně spustit, propagovat, měřit a vyhodnotit svoji aplikaci v Google Play i v Apple App Store

Detailní informace o školení App Store optimalizace »