Vlákno názorů k článku
Daniel Grunt: Jyxo pro nás bylo výhodnější investice než Atlas
tommy (neregistrovaný)
4. 6. 2008 9:31
e-mail atlas
Pritom e-mail od atlasu je to nejlepsi co muze cesky internet nabidnout, diky podpore IMAP zadarmo (mnohem driv nez google).
4. 6. 2008 13:32
Re: Pravda pravda.
Jaromíre, to si myslíme mi, ale "normální" smrtelník se při založení emailu na free službách již skoro považuje za mistra v oboru webmaster :-)
Jen se podívej co je firem s vlastní doménou a kontakt na email je neco@seznam nebo jiny mail zadarmo
Jen se podívej co je firem s vlastní doménou a kontakt na email je neco@seznam nebo jiny mail zadarmo
4. 6. 2008 14:11
No právě.
No právě, to vidím dnes a denně na kontaktech uvedených na firemních autech.
Je to ukázka podnikatelského povědomí u nás a odpovědnosti k riziku.
Nebo možná ještě nejsme tak daleko, kdo ví.
Každopádně tohle mě nezajímá a neštve do té doby, než se na Lupě objeví zase nějaká diskuze o tom, že dva měsíce nejede odesílání emailu z xyz free-emailu apod. :)
Je to jejich podnikání.
Je to ukázka podnikatelského povědomí u nás a odpovědnosti k riziku.
Nebo možná ještě nejsme tak daleko, kdo ví.
Každopádně tohle mě nezajímá a neštve do té doby, než se na Lupě objeví zase nějaká diskuze o tom, že dva měsíce nejede odesílání emailu z xyz free-emailu apod. :)
Je to jejich podnikání.
uživatel si přál zůstat v anonymitě
4. 6. 2008 19:58
Re: No právě.
pri vsi ucte k tehle debate, opravdu si myslite, ze pravdepodobnost vypadku freemailu na seznamu, ktery pouziva tolik uzivatelu a tedy si toho brzy nekdo vsimne a brzy zacne tlacit na reseni, je vetsi, nez pravdepodobnost vypadku nez bezne placeneho mailu nejake mnohem mensi firmy ?
4. 6. 2008 20:05
RE: Daniel Grunt: Jyxo pro nás bylo výhodnější investice než Atlas
:) freemaily může používat k firemním účelům jen blázen.
Jsou nespolehlivé, občas jim nejedou celé, občas odesílání, občas se půlce zákazníkům ztratí veškerá data.
Poslední diskuze na toto téma, kde si stěžují zákazníci O2
http://www.lupa.cz/diskuse/416/
Jsou nespolehlivé, občas jim nejedou celé, občas odesílání, občas se půlce zákazníkům ztratí veškerá data.
Poslední diskuze na toto téma, kde si stěžují zákazníci O2
http://www.lupa.cz/diskuse/416/
uživatel si přál zůstat v anonymitě
4. 6. 2008 21:06
RE: Daniel Grunt: Jyxo pro nás bylo výhodnější investice než Atlas
no a o vypadcich a ztrate dat u placenych e-mailu jste jeste neslysel? nechci to slovo ani vyslovovat, ale opice to zerou :-) Reknete mozna, nj. je potreba vybrat kvalitu. Jenze oni nemaji znalosti a mozna ani zas tak velkou potrebu tu kvalitu mit. Proste maji zdarma dalsi cestu k zakaznikovi na freemailu a kdyz to spadne, tak se zase tak moc nic nestane. Proste daji na misku vah naklady na placeny mail a riziko padu freehostingu. Kdyz k tomu jeste spadne i drtiva vetsina jejich konkurence, tak neni co resit :-)
4. 6. 2008 21:46
Jsem ještě neslyšel :).
Jsem ještě neslyšel :).
Jde o to, kdo má co pod kontrolou.
Mám koupené svoje domény, svůj dedikovaný hosting a vše mám pod kontrolou. A o tu kontrolu jde především.
Spadne server, hosting se o to postará. Odejde HDD na serveru, hosting ho vymění a já obnovím data. Odejde mi doma HDD se stáhnutými emaily, koupím si nový a obnovím data ze záloh.
Co můžete tak udělat, když máte email na xyz.cz a on se třeba někdo zítra probudí a řekne: "mě to nebaví zruším ho"... nic.
Už jsem to tu kdysi rozebíral, jde o to mít věci pod kontrolou. A pokud to nechápou lidi, kteří podnikají, tak nemám slov :) ...
"Kdyz k tomu jeste spadne i drtiva vetsina jejich konkurence"
Otázka zní, kam půjde zákazník, když obešle dva lidi na xyz.com a abc.com (free-emaily) a nedostane odpověď, protože oba free-hostiny nejedou? No půjde přece jinam. A vůbec co to je za mentalitu, že nevadí, že jsem ztratil zakázku, hlavně když ji nedostala konkurence, protože má výpadek taky? To je něco ve stylu, když mě chcípla koza a sousedovi taky, tak se nic nestalo? Tohle myšlení jsi vyhrabal kde? Jde o to, že jeden z těch podnikatelů díky neschopnosti zvážit rizika, podcenil spolehlivost emailu, a ztratil zakázku, kterou by jinak dostal.
Jde o to, kdo má co pod kontrolou.
Mám koupené svoje domény, svůj dedikovaný hosting a vše mám pod kontrolou. A o tu kontrolu jde především.
Spadne server, hosting se o to postará. Odejde HDD na serveru, hosting ho vymění a já obnovím data. Odejde mi doma HDD se stáhnutými emaily, koupím si nový a obnovím data ze záloh.
Co můžete tak udělat, když máte email na xyz.cz a on se třeba někdo zítra probudí a řekne: "mě to nebaví zruším ho"... nic.
Už jsem to tu kdysi rozebíral, jde o to mít věci pod kontrolou. A pokud to nechápou lidi, kteří podnikají, tak nemám slov :) ...
"Kdyz k tomu jeste spadne i drtiva vetsina jejich konkurence"
Otázka zní, kam půjde zákazník, když obešle dva lidi na xyz.com a abc.com (free-emaily) a nedostane odpověď, protože oba free-hostiny nejedou? No půjde přece jinam. A vůbec co to je za mentalitu, že nevadí, že jsem ztratil zakázku, hlavně když ji nedostala konkurence, protože má výpadek taky? To je něco ve stylu, když mě chcípla koza a sousedovi taky, tak se nic nestalo? Tohle myšlení jsi vyhrabal kde? Jde o to, že jeden z těch podnikatelů díky neschopnosti zvážit rizika, podcenil spolehlivost emailu, a ztratil zakázku, kterou by jinak dostal.
uživatel si přál zůstat v anonymitě
4. 6. 2008 21:59
Re: Jsem ještě neslyšel :).
No ona je pak otazka, kdyz uz budu mit ty znalosti, zda pokracovat v tom puvodnim businessu a nevrhnout se rovnou do podnikani v IT, ze ? :-)
Ne neni to o tom, ze sousedovi chvipla taky, je to o tom, ze proste zvedne telefon :-)
Ne neni to o tom, ze sousedovi chvipla taky, je to o tom, ze proste zvedne telefon :-)
5. 6. 2008 6:37
Podnikate se má tam
Podnikate se má tam, kde člověk nejvíc vydělá, ne tam, kde má největší znalosti.
uživatel si přál zůstat v anonymitě
5. 6. 2008 7:51
Re: Podnikate se má tam
... ale vsichni po vasem vzoru delat porno nemuzeme ...
5. 6. 2008 8:01
Re: Podnikate se má tamRe: Podnikate se má tam
To už dochází argumenty? Nebo se projevil nejaký komplex?
uživatel si přál zůstat v anonymitě
5. 6. 2008 8:05
Re: Podnikate se má tamRe: Podnikate se má tam
Mate za to, ze v p0rnoprumyslu se malo vydelava?
5. 6. 2008 10:25
Re: Podnikate se má tamRe: Podnikate se má tam
Docházejí argumenty, a nastupuje přirozená "inteligence".
Někdo nerad vidí, že jiný vydělává.
Někdo nerad vidí, že jiný vydělává.
uživatel si přál zůstat v anonymitě
5. 6. 2008 12:38
Re: Podnikate se má tamRe: Podnikate se má tam
pravda, argumenty dosly, ale spise vam :-)
5. 6. 2008 15:03
Re: Podnikate se má tamRe: Podnikate se má tam
Je to přesně naopak, já jsem se bavil v obecné rovině, a ty se mě snažíš "sestřelit" tím, že "každý nemůže dělat v adultu".
Takže se jasně do mě snažíš zarýt, protože už nemáš co říct :).
Jen si to přiznej. Jsi na tom bledě.
Takže se jasně do mě snažíš zarýt, protože už nemáš co říct :).
Jen si to přiznej. Jsi na tom bledě.
uživatel si přál zůstat v anonymitě
6. 6. 2008 12:55
Re: Podnikate se má tamRe: Podnikate se má tam
podivejte se, prodavat treba cigarety, je v nasi zemi tzv. legalni.. opravdu, ale opravdu, to neznamena, ze kazdy ma zaludek na takoveto podnikani. Vy proti tomu nic nemate, ok, ale smirte se s tim, ze jsou tu i lide, kteri ano.
uživatel si přál zůstat v anonymitě
6. 6. 2008 12:56
Re: Podnikate se má tamRe: Podnikate se má tam
"Vy proti tomu nic nemate, ok, ale smirte se s tim, ze jsou tu i lide, kteri ano." (tim jsem myslel uz to porno, na cigaretach jsem se snazil jen demonstrovat nesmyslnost Vasi argumentace)
uživatel si přál zůstat v anonymitě
5. 6. 2008 12:42
Re: Podnikate se má tam
"podnikat se ma tam..." opravdu? A to, co se ma urcuje kdo? Vy? Nebo soudruzi z CEVRA ? Neco Vam povim, podnikam uz dlouho, ale jeste nikdy jsem nedelal to, co by mi nejspise nejvice vyneslo (vcetne te nabidky delat kolem porna). Delam veci co me a) bavi b) s kterymi se vnitrne dokazu ztotoznit.
PS: Mam zato, ze zivnostnici v IT vydelavaji vice nez lecktery jini zivnostnici (obecne), nicmene, nemam zato, ze velka cast tech jinych zivnostniku je schopna zvladnout oblast IT a naopak, nemam ani zato, ze vetsina tech z IT by zvladla napr. remeslo :-)
PS: Mam zato, ze zivnostnici v IT vydelavaji vice nez lecktery jini zivnostnici (obecne), nicmene, nemam zato, ze velka cast tech jinych zivnostniku je schopna zvladnout oblast IT a naopak, nemam ani zato, ze vetsina tech z IT by zvladla napr. remeslo :-)
5. 6. 2008 15:00
RE: Daniel Grunt: Jyxo pro nás bylo výhodnější investice než Atlas
Ale já dělám taky to co mě nejvíc baví, s čím se vnitřně nejvíc ztotožňuji, a co mi přináší ještě k tomu nejvíc peněz.
No není to super :).
Živnostničil jsem u nás v IT po dodělání školy a věci jako platební morálka, schopnost platit za služby obecně, vyčůranost atd. mi doslova zlomily vaz. Zlatý adult, kde jsem poznal lidi s USA, s kterými je radost podnikat a to beze smluv. Vždy se závazky dodržují a vždy se i zaplatí.
Je srandovní, když někdo tady si do mě snaží "píchnout", že dělám v adultu. Já jsem na to hrdý, je to oblast, kde jsou z mého pohledu ti nejlepší podnikatelé, a která obsahuje nejméně zakomplexovaných lidí. Proti tomu, jsou ostatní podnikání tady v ČR doslova humus a pajzl, která jsou prorostlá korupcí, neplacení, zakomplexovanými lidmi a lidmi, kteří nechtějí podnikat ale někoho "ošulit", okrást a nebo minimálně pořádně nasrat.
Jsem velmi rád, že jsem poznal adult, a že v něm můžu dělat, a to mám možnost si vybrat. Je to to nejlepší, co mě mohlo potkat.
No není to super :).
Živnostničil jsem u nás v IT po dodělání školy a věci jako platební morálka, schopnost platit za služby obecně, vyčůranost atd. mi doslova zlomily vaz. Zlatý adult, kde jsem poznal lidi s USA, s kterými je radost podnikat a to beze smluv. Vždy se závazky dodržují a vždy se i zaplatí.
Je srandovní, když někdo tady si do mě snaží "píchnout", že dělám v adultu. Já jsem na to hrdý, je to oblast, kde jsou z mého pohledu ti nejlepší podnikatelé, a která obsahuje nejméně zakomplexovaných lidí. Proti tomu, jsou ostatní podnikání tady v ČR doslova humus a pajzl, která jsou prorostlá korupcí, neplacení, zakomplexovanými lidmi a lidmi, kteří nechtějí podnikat ale někoho "ošulit", okrást a nebo minimálně pořádně nasrat.
Jsem velmi rád, že jsem poznal adult, a že v něm můžu dělat, a to mám možnost si vybrat. Je to to nejlepší, co mě mohlo potkat.
cc (neregistrovaný)
5. 6. 2008 16:34
RE: Daniel Grunt: Jyxo pro nás bylo výhodnější investice než Atlas
"obsahuje nejméně zakomplexovaných lidí"
No to je pravda, spíš bezpáteřní póvl, kterýmu peníze vydělané jakkoliv nesmrdí.
No to je pravda, spíš bezpáteřní póvl, kterýmu peníze vydělané jakkoliv nesmrdí.
5. 6. 2008 17:02
RE: Daniel Grunt: Jyxo pro nás bylo výhodnější investice než Atlas
1. peníze nesmrdí
2. adult je legální
3. nezaměňuj svůj osobní názor s názorem většiny
Pro mě jsi póvl leda tak ty
2. adult je legální
3. nezaměňuj svůj osobní názor s názorem většiny
Pro mě jsi póvl leda tak ty
5. 6. 2008 17:16
RE: Daniel Grunt: Jyxo pro nás bylo výhodnější investice než AtlasRE: Daniel Grunt: Jyxo pro nás bylo výhodnější investice než Atlas
Omlouvá te snad jen to, že jsi asi nezletilou osobou...
uživatel si přál zůstat v anonymitě
5. 6. 2008 19:44
RE: Daniel Grunt: Jyxo pro nás bylo výhodnější investice než Atlas
kdo do tebe picha? ty uz mas toho pichani koukam plnou hlavu :-))
uživatel si přál zůstat v anonymitě
6. 6. 2008 15:41
RE: Daniel Grunt: Jyxo pro nás bylo výhodnější investice než Atlas
zni to jako hezka pohadka, ja myslim, ze prave nejruznejsich podvudku typu dailery, viry apod. je kolem teto oblasti zvysene mnozstvi..
faktem je, ze pokud jsi nejaky naivni dodavatel lukrativniho zbozi za vychodni ceny, tak si te asi hyckaji..
dej si pozor, aby jsi se casem nespalil...
faktem je, ze pokud jsi nejaky naivni dodavatel lukrativniho zbozi za vychodni ceny, tak si te asi hyckaji..
dej si pozor, aby jsi se casem nespalil...
stoural (neregistrovaný)
4. 6. 2008 23:04
RE: Daniel Grunt: Jyxo pro nás bylo výhodnější investice než Atlas
Neslysel. Ale na druhou stranu jsem pomerne hodne slysel o vypadcich u atlasu, seznamu..., centra...
stoural (neregistrovaný)
4. 6. 2008 20:32
Re: No právě.
"pri vsi ucte k tehle debate, opravdu si myslite, ze pravdepodobnost vypadku freemailu na seznamu, ktery pouziva tolik uzivatelu a tedy si toho brzy nekdo vsimne a brzy zacne tlacit na reseni, je vetsi, nez pravdepodobnost vypadku nez bezne placeneho mailu nejake mnohem mensi firmy ?"
Ano, presne to si myslim. Uz jenom proto, ze freemail pouzivaji stovky tisic lidi. To u meho placeneho emailu na domene proste nehrozi :D
Ano, presne to si myslim. Uz jenom proto, ze freemail pouzivaji stovky tisic lidi. To u meho placeneho emailu na domene proste nehrozi :D
4. 6. 2008 20:44
Re: No právě.Re: No právě.
S uctou nebo bez, tohle je realita:
http://www.lupa.cz/zpravicky/seznam-vypadek-elektrickeho-proudu-jeste-nerozdychal/
sice je to starsiho data, nemam cas hledat co komu v posledni dobe neslo, ale tuším že O2 má taky dost problémů se svým freemailem
Stačí vám to takhle naznačené jak to vlastně je se službami zadarmo? Jestli ne, tak si prečtěte podmínky užívání služeb co každý slepě odklepl, že jako souhlasí :-)
http://www.lupa.cz/zpravicky/seznam-vypadek-elektrickeho-proudu-jeste-nerozdychal/
sice je to starsiho data, nemam cas hledat co komu v posledni dobe neslo, ale tuším že O2 má taky dost problémů se svým freemailem
Stačí vám to takhle naznačené jak to vlastně je se službami zadarmo? Jestli ne, tak si prečtěte podmínky užívání služeb co každý slepě odklepl, že jako souhlasí :-)
uživatel si přál zůstat v anonymitě
4. 6. 2008 21:00
Re: No právě.Re: No právě.
Ale jo v pohode, ja sam nepouzivam freemaily pro firemni veci, ale opravdu myslite, ze bezny placeny hosting u male firmicky (to je realita vetsiny malych podnikatelu) by byl o tolik spolehlivejsi? Nemluvim ted o velkych firmach, ktere stoji jen na internetu, nebo maji mnohamilionove a miliardove obraty, tam je to jasne. Ja se bavim o takovych tech malickych firmach, co treba maji ten mail jen na tom aute. Ihmo je tam ta spolelivost zhruba tak stejne, ne-li nizsi (bez ohledu na to, co je napsano ve smlouve, protoze pochybuji ze jsou schopni si vypadky dukladneji kontrolovat).
4. 6. 2008 21:53
Re: No právě.Re: No právě.
Ano byl. Byl by spolehlivější a firma by ho měla pod kontrolou spolu s celou doménou.
Snad nemá cenu na Lupě se bavit o tom, že varianty:
superduperfirma@free-email-zdarma.com
a
info@superduperfirma.com
jsou stejné...
Je jasné, že u free-emailu nemá člověk nic pod kontrolou, a nemůže nic ovlivnit a naopak u vlastní domény a hostingu může za velmi přijatelné peníze dosáhnout o několik řádu lepších služeb, a hlavně je na svém.
Není nic smutnějšího, než když vidím sklenáře, který ma na autě:
nejlepsisklenar@free-email.com
nejlepsisklenar.coolhosting.com
To člověk hned vidí, kdo bere svoje podnikání vážně, a kdo ne.
A pokud tomu ten sklenář nerozumí, tak když to bere vážně a je chytrý se zeptá IT odborníka (stejně, jako má účetního a právníka), jak na to.
Prostě je vidět ten přístup, a podle toho se já pak jako zákazník i chovám a vybírám si...
Snad nemá cenu na Lupě se bavit o tom, že varianty:
superduperfirma@free-email-zdarma.com
a
info@superduperfirma.com
jsou stejné...
Je jasné, že u free-emailu nemá člověk nic pod kontrolou, a nemůže nic ovlivnit a naopak u vlastní domény a hostingu může za velmi přijatelné peníze dosáhnout o několik řádu lepších služeb, a hlavně je na svém.
Není nic smutnějšího, než když vidím sklenáře, který ma na autě:
nejlepsisklenar@free-email.com
nejlepsisklenar.coolhosting.com
To člověk hned vidí, kdo bere svoje podnikání vážně, a kdo ne.
A pokud tomu ten sklenář nerozumí, tak když to bere vážně a je chytrý se zeptá IT odborníka (stejně, jako má účetního a právníka), jak na to.
Prostě je vidět ten přístup, a podle toho se já pak jako zákazník i chovám a vybírám si...
uživatel si přál zůstat v anonymitě
4. 6. 2008 22:04
Re: No právě.Re: No právě.
ja si vyberu toho, koho mi znamej doporuci, jinak je to vzdy loterie, vzdy.. hezke marketingove schopnosti ne vzdy znamenaji kvalitni remeslne zpracovani... a spousta remeslniku, hlavne tech dobrych, zakazky odmita, protoze nestihaji, takze dobra reklama muze znamenat i presny opak: proste je spatnej a potrebuje takto sehnat dalsi zakazniky.
Jenom, aby nedoslo k nedorozumeni: proboha netvrdim, ze to tak je vzdy.
Jenom, aby nedoslo k nedorozumeni: proboha netvrdim, ze to tak je vzdy.
5. 6. 2008 6:47
Re: No právě.Re: No právě.
Já mám zkušenosti, že když bude mít živnostník špinavé staré auto, o které se nestará, tak podle toho většinou i vypadá jeho podnikání.
Michal Kára (neregistrovaný)
5. 6. 2008 10:06
Re: No právě.Re: No právě.
Obavam se, ze se vesmes mylite. I placene hostingy maji vypadky (napriklad ForPsi, ze...). Jelikoz ale ty spolecnosti maji (oproti freemailum) relativne malo zakazniku, tak se o nich moc nepise. Koneckoncu kdyz se podivate na priciny vypadku freemailu (odesly radic pole, totalni vypnuti elektriny housingu), tak to neni nic co by se nemohlo stat i na "normalnim" hostingu.
Freemaily jsou sice "free" ale to neznamena, ze pouzivaji nejake podradne technologie - spis naopak. Kolik je hostingovych firem, kde jsou data ulozena ve dvou nezavislych kopiich, nejlepe geograficky oddelenych (nebo dokonce trech jako u Gmailu) a muzete k nim pristupovat i kdyz jedna lokalita vypadne?
Pravdu mate pouze v tom, ze vlastni domenu muzu lepe kontrolovat - pokud jsem nespokojen tak muzu prejit jinam, nemusim se bat zruseni uctu (to je ale i u freemailu spise teoreticka moznost) atd.
Samozrejme za penize lze ziskat vykonnejsi reseni nez bez nich (i kdyz, co se tyce dostupnosti...), ale podstatny je pomer cena/vykon a tam uz to neni tak jednoznacne. Sklenar chce spravovat okna a ne svuj email (nebo za to nekomu platit). Takze pokud pro neni email pro jeho podnikani kriticky, tak mu muze bohate stacit freemail.
Freemaily jsou sice "free" ale to neznamena, ze pouzivaji nejake podradne technologie - spis naopak. Kolik je hostingovych firem, kde jsou data ulozena ve dvou nezavislych kopiich, nejlepe geograficky oddelenych (nebo dokonce trech jako u Gmailu) a muzete k nim pristupovat i kdyz jedna lokalita vypadne?
Pravdu mate pouze v tom, ze vlastni domenu muzu lepe kontrolovat - pokud jsem nespokojen tak muzu prejit jinam, nemusim se bat zruseni uctu (to je ale i u freemailu spise teoreticka moznost) atd.
Samozrejme za penize lze ziskat vykonnejsi reseni nez bez nich (i kdyz, co se tyce dostupnosti...), ale podstatny je pomer cena/vykon a tam uz to neni tak jednoznacne. Sklenar chce spravovat okna a ne svuj email (nebo za to nekomu platit). Takze pokud pro neni email pro jeho podnikani kriticky, tak mu muze bohate stacit freemail.
5. 6. 2008 10:23
haf Haf
"Haf Haf" nepovažuji za hosting.
Pokud si koupím doménu, a "pravý" hosting. Kvalita služeb a možnost kontroly je naprosto někde jinde, než u emailů zdarma.
"Sklenar chce spravovat okna a ne svuj email (nebo za to nekomu platit)".
To je ale chyba toho sklenáře, že není zvyklý platit za služby.
Jak říkám, jako zákazník si vybírám i podle toho, kde má kdo emaily atd. Jak vidím free služby, je mi jasné, že to ten člověk nebere dostatečně vážně a jdu jinam.
Pokud si koupím doménu, a "pravý" hosting. Kvalita služeb a možnost kontroly je naprosto někde jinde, než u emailů zdarma.
"Sklenar chce spravovat okna a ne svuj email (nebo za to nekomu platit)".
To je ale chyba toho sklenáře, že není zvyklý platit za služby.
Jak říkám, jako zákazník si vybírám i podle toho, kde má kdo emaily atd. Jak vidím free služby, je mi jasné, že to ten člověk nebere dostatečně vážně a jdu jinam.
SK (neregistrovaný)
5. 6. 2008 10:52
Re: haf Haf
Nevím, vybírat sklenaře podle toho, kde má e-mail, mi přijde stejné, jako vybírat hosting podle toho, jestli mají v kanclu plastová okna.
5. 6. 2008 11:11
Jasně.
Jasně, trochu jsem přestřelil, ale u větší firmy to už jisté vodítko je.
Nejedno S.R.O.čko má hosting a email na službách zadarmo taky.
Nejedno S.R.O.čko má hosting a email na službách zadarmo taky.
jozin (neregistrovaný)
5. 6. 2008 11:25
Re: Jasně.
Coz o to, ale co jsem nepochopil byla nejaka dopravni firma (jmeno uz jsem zapomnel), ktera mela na svych autech vyvedeno "www.dopravni_firma.cz" a pod tim kontakt "dopravni_firma@freemail.cz".
Mrtvá tramvaj (neregistrovaný)
5. 6. 2008 13:28
Re: Jasně.
To je poměrně běžná věc. Začínají s neprofesionální komunikací po Internetu jako frantavopicka@seznam.cz a když to posléze rozjedou a koupí doménu, neví, co s tím. Použít automatický filtr na přesměrování mailu ze Seznamu neumí a protože mají frantavopicka@seznam.cz uvedeno ve Zlatých stránkách i na vizitkách, takže to nechají. Vůbec je nenapadne, že s tím působí podobně "důvěryhodně", jako kdyby oblepili starý rozpadající se Trabant logem své firmy.
Michal Kára (neregistrovaný)
5. 6. 2008 12:35
Re: Jasně.
Koukam ze uz se skoro shodneme :-D
Jenom poznamku - pokud ma s.r.o.cko freemail, tak to znamena, ze jim staci jeden mailovy ucet (snad jsem jeste nevidel firmu, ktera by mela vic uctu a ty byly na freemailu) coz znamena, ze nejspis mail az tolik nepouzivaji.
Jenom poznamku - pokud ma s.r.o.cko freemail, tak to znamena, ze jim staci jeden mailovy ucet (snad jsem jeste nevidel firmu, ktera by mela vic uctu a ty byly na freemailu) coz znamena, ze nejspis mail az tolik nepouzivaji.
Michal Kára (neregistrovaný)
5. 6. 2008 11:10
Re: haf Haf
Tak treba Active24, mam dojem, ze o tech jsem take cetl v souvislosti s nejakym jejich vypadkem.
Zalezi na tom, co presne myslite "kvalitou sluzeb"; dostupnost vyssi nebude (pokud nebudete mit opravdu drahy hosting). A smysl meho predchoziho prispevku byl v tom, ze dost lidi kvalitu proste nepotrebuje (= nevyplati se jim). Predpokladam, ze Vy taky nejezdite v nejlepsim dostupnem aute ale v takovem, ktere pro vas ma nejlepsi pomer cena / vykon ;-)
Neni chyba nechtit platit za neco, co nepotrebuju ;-)
To je Vase svate pravo, kdyz z toho mate dobry pocit, delejte to dal :-D
Zalezi na tom, co presne myslite "kvalitou sluzeb"; dostupnost vyssi nebude (pokud nebudete mit opravdu drahy hosting). A smysl meho predchoziho prispevku byl v tom, ze dost lidi kvalitu proste nepotrebuje (= nevyplati se jim). Predpokladam, ze Vy taky nejezdite v nejlepsim dostupnem aute ale v takovem, ktere pro vas ma nejlepsi pomer cena / vykon ;-)
Neni chyba nechtit platit za neco, co nepotrebuju ;-)
To je Vase svate pravo, kdyz z toho mate dobry pocit, delejte to dal :-D
agathaxie (neregistrovaný)
5. 6. 2008 18:23
Re: haf Haf
Po 2 denním výpadku emailu na drahém hostingu u active 24, jsme bzli nuceni emaily kompletne presmerovat na google apps for domains. To se podařilo během pár hodin a už jsme tam zůstali. Ze zkušenosti je tam daleko méně výpadků, daleko větší prostor (řádově) a to vše zdarma. Emaily zálohujeme. Emaily máme navenek neco@nasefirma.cz. Kde je problém?
J (neregistrovaný)
5. 6. 2008 15:29
Re: No právě.Re: No právě.
Byl a mnohonasobne.
a) u freemailu jste jeden z "milionu" => nejaky vas problem nikoho nezajima. I kdyz si najdete jineho poskytovatele, je to jako plivanec v mori.
b) free = zadarmo = bez zaruk = pokud se neco podela, muze se to resit tyten/mesic/treba taky nikdy
c) maly poskytovatel sluzeb = jednani s konkretni osobou, konkretni informace ...
d) maly poskytovatel = jsem pro nej zakaznikem a ztrata zakaznika = hned dva problemy. Prijde o $ + pravdepodobne jeste spatna reklama.
Nehlede na to, ze z nekolika osobnich zkusenosti musim rict, ze zabezpeceni provozu byva v mensich firmach vzhledem k zatizeni daleko lepsi. Je k dispozici vice vykonu HW/zakaznika, vice prostoru ... takze vypadek nejakeho zeleza zakaznici nemusi ani zaznamenat, kdezto u freemailu muze kvuli vypadku jedineho stroje dojit k retezove reakci a diky narustu zatizeni se slozi i zbytek.
BTW: Provozuji si vlastni stroj na vlastni domene. Stroj jako celek jsem schopen nahradit behem minut libovolnym jinym HW + obnovenim zalohy. Vzhledem k ucelu povazuju zabezpeceni provozu za dostatecne.
a) u freemailu jste jeden z "milionu" => nejaky vas problem nikoho nezajima. I kdyz si najdete jineho poskytovatele, je to jako plivanec v mori.
b) free = zadarmo = bez zaruk = pokud se neco podela, muze se to resit tyten/mesic/treba taky nikdy
c) maly poskytovatel sluzeb = jednani s konkretni osobou, konkretni informace ...
d) maly poskytovatel = jsem pro nej zakaznikem a ztrata zakaznika = hned dva problemy. Prijde o $ + pravdepodobne jeste spatna reklama.
Nehlede na to, ze z nekolika osobnich zkusenosti musim rict, ze zabezpeceni provozu byva v mensich firmach vzhledem k zatizeni daleko lepsi. Je k dispozici vice vykonu HW/zakaznika, vice prostoru ... takze vypadek nejakeho zeleza zakaznici nemusi ani zaznamenat, kdezto u freemailu muze kvuli vypadku jedineho stroje dojit k retezove reakci a diky narustu zatizeni se slozi i zbytek.
BTW: Provozuji si vlastni stroj na vlastni domene. Stroj jako celek jsem schopen nahradit behem minut libovolnym jinym HW + obnovenim zalohy. Vzhledem k ucelu povazuju zabezpeceni provozu za dostatecne.
uživatel si přál zůstat v anonymitě
6. 6. 2008 16:22
Re: No právě.
Myslim, ze Seznam jiz v minulosti opakovane predvedl kvality sveho mailu i zabezpeceni ulozenych dat... A Gmail na tom nebude lepe, jen se to lepe skryva (na vlastnim vyhledavaci :) a lidi nevi..
Free nebo low cost hosting, od obojiho se nic cekat neda..
Free nebo low cost hosting, od obojiho se nic cekat neda..
cc (neregistrovaný)
6. 6. 2008 17:24
Re: No právě.
Ono se nedá čekat nic ani od těch drahých!
Nebo vlastně jo, nám třeba O2 slíbil slevit poměrnou část měsíčního poplatku. Což je směšné proti ztrátě, kterou způsobili. (a za kterou samozřejmě podle smlouvy neručí... )
Nebo vlastně jo, nám třeba O2 slíbil slevit poměrnou část měsíčního poplatku. Což je směšné proti ztrátě, kterou způsobili. (a za kterou samozřejmě podle smlouvy neručí... )
uživatel si přál zůstat v anonymitě
6. 6. 2008 17:32
Re: No právě.
jojo, lidi nectou smlouvy a pak se divi...
uživatel si přál zůstat v anonymitě
6. 6. 2008 18:17
Re: No právě.
A vy znáte někoho kdo vás připojí a nevzdá se odpovědnosti?
uživatel si přál zůstat v anonymitě
6. 6. 2008 19:41
Re: No právě.
prave ze ctou a proto jim nevadi pouzivat freemail... garance stejna a je to zdarma.. :) samozrejme individualne lze sjednat urcitou odpovednost, ale to bude asi hodne drahy spas :)