Hlavní navigace

Data v reklamě: vše, co musíte vědět, se dozvíte na Czech Internet Foru

Redakce 14. 9. 2016

Data jsou klíčem k úspěchu pro automatizovanou online reklamu. Je potřeba s nimi správně pracovat a pečovat o ně. Jak ale na to?

Odvětví programmatic marketingu a využití dat se rozvíjí šíleným tempem, a tak není jednoduché sledovat veškeré trendy a možnosti, které stojí za to využít. Příležitost dozvědět se o tom více bude ve středu 12. října v prostorách Hotelu International Prague v Dejvicích, kde server Lupa.cz pořádá Czech Internet Forum 2016.

Právě těmto tématům bude totiž vyhrazen jeden blok konference pod záštitou Tomáše Řeháka z firmy Programmatic. Ten pomáhá implementovat a rozvíjet automatizaci v obchodování a plánování mediálního prostoru. Stále důležitější roli při této práci představují data. Na ta se Tomáš Řehák zaměří také během své přednášky. Na konkrétních příkladech ukáže, jak fungují datové aliance a kde data vytvářejí nové alternativní business modely

Jak může vypadat v praxi datově řízený online marketing pro e-commerce, ukáže ve své prezentaci David Vyskočil z YOTTLY. K tomu přidá i užitečné tipy, jak navrhnout způsob využití dat tak, aby dával smysl a pozitivně ovlivnil vaše kampaně. 

Je zvykem, že většina firem automaticky používá cílenou reklamu, tvoří personalizovaná sdělení, ale uživatele následně přivede na obsah, který je stejný pro všechny. Jan Černý z DataBreakers ukáže, jak dělat datově řízený web, který zohledňuje relevanci obsahu pro každého uživatele a finanční hodnotu za každé zobrazení stránky. Prozradí, jak takový web propojit s automatizovanými kampaněmi na sociálních sítích. 

O zkušenosti a fungování automatizace crossmediálního plánování a nákupu se podělí Ondřej Bartůněk z agentury Adform. 

Na Czech Internet Foru se bude mluvit i o dalších tématech. Inspirovat se můžete výjimečným příběhem Jana Galgonka, kterému se podařilo vybudovat úspěšnou nadnárodní agenturu na zelené louce. Novinář a cestovatel Dan Přibáň trhá rekordy v crowdfoundingových kampaních. Co stojí za úspěchy jeho projektů a jak kolem sebe nabalit komunitu oddaných fanoušků, se bude ptát Ján Simkanič, výkonný ředitel Internet Info. 

Jak se váš zákazník choval předtím, než přišel k vám na web? Co všechno udělal poté, co kliknul na váš banner? V ZOOTu a Seznamu se dohodli, že se společně pokusí na tyto a podobné otázky najít odpověď. Závěry z cest uživatelů k objednávce a dalších běžných aktivit v rámci mediální konzumace odhalí Pavlína Louženská a Petr Fryš ve skutečně unikátní prezentaci, kterou by si neměl nechat ujít žádný marketingový expert. 

O2 se pustilo do neznámých vod a stává se z něj nově i distributor obsahu díky O2 TV. Generální ředitel O2 Tomáš Budník prozradí, co plánují dál a jaké další příležitosti v digitálním světě vidí. 

Podrobnosti o programu a přednášejících najdete na webu Czech Internet Fora 2016. Po nabitém dni nebude chybět skvělá afterparty. Ta se bude konat ve věži hotelu s nádherným výhledem na Prahu za doprovodu tónů živé kapely. To, co nestihnete probrat s ostatními během dne, můžete dohnat například při ochutnávce drinků od společnosti CHIVAS. A nejen to, připraven je opravdu bohatý doprovodný program. 

KL_HLASOVANI

Nenechte si ujít zásadní událost českého internetu. Registrujte se ještě dnes. Stačí vyplnit online formulář

Generálním partnerem akce je společnost Seznam.cz. Hlavními partnery jsou Adexpres a VLTAVA-LABE-MEDIA, a.s. Partnery dále jsou Active24, AdActive, s.r.o., Adform, HyperMedia, Chivas, Imper CZ, Internet Billboard a.s., MojeID, PayU, Programmatic, SentiOne a T-Mobile. Data partner je Oracle. Mediálním partnerem je MediaGuru a MJournal. Pořadatelem a odborným garantem akce je server Lupa.cz. Produkčně akci zajišťuje vydavatelství Internet Info.

Našli jste v článku chybu?
Vitalia.cz: Jsou vegani a vyrábějí nemléko

Jsou vegani a vyrábějí nemléko

Vitalia.cz: Tipy: Kde zaručeně koupíte dobré maso

Tipy: Kde zaručeně koupíte dobré maso

Lupa.cz: Proč jsou firemní počítače pomalé?

Proč jsou firemní počítače pomalé?

Lupa.cz: Poučný příběh jednoho rozšíření pro Chrome

Poučný příběh jednoho rozšíření pro Chrome

Měšec.cz: TEST: Vyzkoušeli jsme pražské taxikáře

TEST: Vyzkoušeli jsme pražské taxikáře

Vitalia.cz: Inspekce našla nelegální sklad v SAPĚ. Zase

Inspekce našla nelegální sklad v SAPĚ. Zase

DigiZone.cz: DVB-T2 ověřeno: seznam TV zveřejněn

DVB-T2 ověřeno: seznam TV zveřejněn

120na80.cz: Co je padesátkrát sladší než cukr?

Co je padesátkrát sladší než cukr?

Vitalia.cz: Antibakteriální mýdla nepomáhají, spíš škodí

Antibakteriální mýdla nepomáhají, spíš škodí

Lupa.cz: Patička e-mailu závazná jako vlastnoruční podpis?

Patička e-mailu závazná jako vlastnoruční podpis?

Lupa.cz: Bude Google platit médiím za použití článků?

Bude Google platit médiím za použití článků?

Vitalia.cz: 5 chyb, které děláme při skladování potravin

5 chyb, které děláme při skladování potravin

Podnikatel.cz: Takhle se prodávají mražené potraviny

Takhle se prodávají mražené potraviny

Vitalia.cz: Když bílkoviny, tak jíme ty nekvalitní

Když bílkoviny, tak jíme ty nekvalitní

Lupa.cz: Adblock Plus začal prodávat reklamy

Adblock Plus začal prodávat reklamy

Vitalia.cz: Tohle jsou nejlepší česká piva podle odborníků

Tohle jsou nejlepší česká piva podle odborníků

DigiZone.cz: LG OLED65E6: první pohled

LG OLED65E6: první pohled

Podnikatel.cz: Udělali jsme velkou chybu, napsal Čupr

Udělali jsme velkou chybu, napsal Čupr

Root.cz: Prvních 700 routerů Omnia je hotových

Prvních 700 routerů Omnia je hotových

Vitalia.cz: Tradiční čínská medicína a rakovina

Tradiční čínská medicína a rakovina