Hlavní navigace

Data v reklamě: vše, co musíte vědět, se dozvíte na Czech Internet Foru

Redakce 14. 9. 2016

Data jsou klíčem k úspěchu pro automatizovanou online reklamu. Je potřeba s nimi správně pracovat a pečovat o ně. Jak ale na to?

Odvětví programmatic marketingu a využití dat se rozvíjí šíleným tempem, a tak není jednoduché sledovat veškeré trendy a možnosti, které stojí za to využít. Příležitost dozvědět se o tom více bude ve středu 12. října v prostorách Hotelu International Prague v Dejvicích, kde server Lupa.cz pořádá Czech Internet Forum 2016.

Právě těmto tématům bude totiž vyhrazen jeden blok konference pod záštitou Tomáše Řeháka z firmy Programmatic. Ten pomáhá implementovat a rozvíjet automatizaci v obchodování a plánování mediálního prostoru. Stále důležitější roli při této práci představují data. Na ta se Tomáš Řehák zaměří také během své přednášky. Na konkrétních příkladech ukáže, jak fungují datové aliance a kde data vytvářejí nové alternativní business modely

Jak může vypadat v praxi datově řízený online marketing pro e-commerce, ukáže ve své prezentaci David Vyskočil z YOTTLY. K tomu přidá i užitečné tipy, jak navrhnout způsob využití dat tak, aby dával smysl a pozitivně ovlivnil vaše kampaně. 

Je zvykem, že většina firem automaticky používá cílenou reklamu, tvoří personalizovaná sdělení, ale uživatele následně přivede na obsah, který je stejný pro všechny. Jan Černý z DataBreakers ukáže, jak dělat datově řízený web, který zohledňuje relevanci obsahu pro každého uživatele a finanční hodnotu za každé zobrazení stránky. Prozradí, jak takový web propojit s automatizovanými kampaněmi na sociálních sítích. 

O zkušenosti a fungování automatizace crossmediálního plánování a nákupu se podělí Ondřej Bartůněk z agentury Adform. 

Na Czech Internet Foru se bude mluvit i o dalších tématech. Inspirovat se můžete výjimečným příběhem Jana Galgonka, kterému se podařilo vybudovat úspěšnou nadnárodní agenturu na zelené louce. Novinář a cestovatel Dan Přibáň trhá rekordy v crowdfoundingových kampaních. Co stojí za úspěchy jeho projektů a jak kolem sebe nabalit komunitu oddaných fanoušků, se bude ptát Ján Simkanič, výkonný ředitel Internet Info. 

Jak se váš zákazník choval předtím, než přišel k vám na web? Co všechno udělal poté, co kliknul na váš banner? V ZOOTu a Seznamu se dohodli, že se společně pokusí na tyto a podobné otázky najít odpověď. Závěry z cest uživatelů k objednávce a dalších běžných aktivit v rámci mediální konzumace odhalí Pavlína Louženská a Petr Fryš ve skutečně unikátní prezentaci, kterou by si neměl nechat ujít žádný marketingový expert. 

O2 se pustilo do neznámých vod a stává se z něj nově i distributor obsahu díky O2 TV. Generální ředitel O2 Tomáš Budník prozradí, co plánují dál a jaké další příležitosti v digitálním světě vidí. 

Podrobnosti o programu a přednášejících najdete na webu Czech Internet Fora 2016. Po nabitém dni nebude chybět skvělá afterparty. Ta se bude konat ve věži hotelu s nádherným výhledem na Prahu za doprovodu tónů živé kapely. To, co nestihnete probrat s ostatními během dne, můžete dohnat například při ochutnávce drinků od společnosti CHIVAS. A nejen to, připraven je opravdu bohatý doprovodný program. 

Nenechte si ujít zásadní událost českého internetu. Registrujte se ještě dnes. Stačí vyplnit online formulář

Generálním partnerem akce je společnost Seznam.cz. Hlavními partnery jsou Adexpres a VLTAVA-LABE-MEDIA, a.s. Partnery dále jsou Active24, AdActive, s.r.o., Adform, HyperMedia, Chivas, Imper CZ, Internet Billboard a.s., MojeID, PayU, Programmatic, SentiOne a T-Mobile. Data partner je Oracle. Mediálním partnerem je MediaGuru a MJournal. Pořadatelem a odborným garantem akce je server Lupa.cz. Produkčně akci zajišťuje vydavatelství Internet Info.

Našli jste v článku chybu?
Podnikatel.cz: Přehledná titulka, průvodci, responzivita

Přehledná titulka, průvodci, responzivita

Vitalia.cz: Manželka je bio, ale na sex moc není

Manželka je bio, ale na sex moc není

DigiZone.cz: Recenze Westworld: zavraždit a...

Recenze Westworld: zavraždit a...

DigiZone.cz: Mňam TV splnila slib a odešla z DVB-T

Mňam TV splnila slib a odešla z DVB-T

Vitalia.cz: To není kašel! Správná diagnóza zachrání život

To není kašel! Správná diagnóza zachrání život

Vitalia.cz: Znáte „černý detox“? Ani to nezkoušejte

Znáte „černý detox“? Ani to nezkoušejte

Root.cz: Telegram spustil anonymní blog Telegraph

Telegram spustil anonymní blog Telegraph

Podnikatel.cz: Víme první výsledky doby odezvy #EET

Víme první výsledky doby odezvy #EET

Podnikatel.cz: Na poslední chvíli šokuje vyjímkami v EET

Na poslední chvíli šokuje vyjímkami v EET

120na80.cz: Rovnátka, která nejsou vidět

Rovnátka, která nejsou vidět

Lupa.cz: Babiš: E-shopů se EET možná nebude týkat

Babiš: E-shopů se EET možná nebude týkat

Podnikatel.cz: Zavře krám u #EET Malá pokladna a Teeta?

Zavře krám u #EET Malá pokladna a Teeta?

Vitalia.cz: Naučí vás péct kváskový chléb bez lepku i s lepkem

Naučí vás péct kváskový chléb bez lepku i s lepkem

DigiZone.cz: Digi CZ výrazně zlevnila balíček HBO

Digi CZ výrazně zlevnila balíček HBO

Podnikatel.cz: EET zvládneme, budou horší zákony

EET zvládneme, budou horší zákony

120na80.cz: Rakovina oka. Jak ji poznáte?

Rakovina oka. Jak ji poznáte?

Vitalia.cz: Spor o mortadelu: podle Lidlu falšovaná nebyla

Spor o mortadelu: podle Lidlu falšovaná nebyla

Vitalia.cz: Chtějí si léčit kvasinky. Lék je jen v Německu

Chtějí si léčit kvasinky. Lék je jen v Německu

120na80.cz: 5 poporodních problémů a jejich řešení

5 poporodních problémů a jejich řešení

Měšec.cz: U levneELEKTRO.cz už reklamaci nevyřídíte

U levneELEKTRO.cz už reklamaci nevyřídíte