Názory k článku
Datacentra na pochodu
HaryFotr (neregistrovaný)
19. 6. 2008 8:34
Nový
RE: Datacentra na pochodu
celé vlákno
Při budování datacenter bych se taky podíval ,jestli by nešlo zužitkovat a prodávat kromě dat taky to odpadní teplo z klimatizace sálů. A že těch odpadních kW z toho je....
19. 6. 2008 11:23
Nový
Další poruchový článek atd.
celé vlákno
Prodávat asi těžko, ale mohla by se jím vytápět celá budova.
Otázka je, jestli existuje na to technologie, a jestli se to vyplatí.
Stejně je ale třeba mít chlazení, protože pořád není zima..., takže by to byl vlastně systém navíc, další poruchový článek což je u datacentra důležitá věc.
Otázka je, jestli existuje na to technologie, a jestli se to vyplatí.
Stejně je ale třeba mít chlazení, protože pořád není zima..., takže by to byl vlastně systém navíc, další poruchový článek což je u datacentra důležitá věc.
uživatel si přál zůstat v anonymitě
19. 6. 2008 12:12
Nový
Zdrazovani
celé vlákno
jsem zvedav zda to primeje casablancu a podobne aby nezdrazovali nebo dokonce zlevnili, za posledni rok a pul sla casablanca cenove skoro na dvojnasob
Honza (neregistrovaný)
19. 6. 2008 14:14
Nový
Re: Zdrazovani
celé vlákno
Zajimalo by me co to tam udela s konkurenci obecne, na tom miste je vysoka koncentrace telehousovych center.
MLASKAC (neregistrovaný)
19. 6. 2008 16:51
Nový
Re: Zdrazovani
celé vlákno
jen at se zdrazuje :) casablanca na otevreni uz reagovala.
uživatel si přál zůstat v anonymitě
20. 6. 2008 7:41
Nový
Re: Zdrazovani
celé vlákno
Casablanca na to peče, arogance některých jejich administrátorů současně s novou cenou mnoho firem odradí. Takže je jedině dobře, že Master něco podobného vybudoval.
Honza (neregistrovaný)
20. 6. 2008 8:12
Nový
Re: Zdrazovani
celé vlákno
Casablanca si podle me nenecha ujet vlak a s aroganci u administratoru jsem u nich nikdy problem nemel.
derk (neregistrovaný)
19. 6. 2008 10:00
Nový
virutalizace
celé vlákno
Virtualizace v dnešním CZ pojetí znamená, že si pronajmete část serveru. Tedy méně, něž když máte vlastní server.
Je to tedy cesta pro ty, kteří chtějí plnou správu a nepotřebují celý výkon serveru.
Až bude někdo u nás nabízet virtualizaci, která umožní využít výkon více než jednoho serveru, tak to bude pokrok.
Je to tedy cesta pro ty, kteří chtějí plnou správu a nepotřebují celý výkon serveru.
Až bude někdo u nás nabízet virtualizaci, která umožní využít výkon více než jednoho serveru, tak to bude pokrok.
pizi (neregistrovaný)
19. 6. 2008 10:38
Nový
ostrava
celé vlákno
V Praze je datacenter pytel. Kdyz chci ovsem umistit server v Ostrave, najdu nejblizsi pouzitelny serverhosting v Brne. :-(
Petr (neregistrovaný)
19. 6. 2008 10:53
Nový
Re: ostrava
celé vlákno
Proč umisťovat do Ostravy vlastní server, když tam máte tu absolutně nejlepší webhostingovou firmu v celém vesmíru? Jejich 100% spolehlivé značkové servery vám budou fungovat lépe, než jakýkoliv obyčejný stroj které vám nějaká lama nakonfiguruje.
A navíc ke každé objednávce získáte zdarma bednu nahnilých banánů, album aktů jednoho metrosexuála s vlastnoručním podpisem, výpadků co si budete přát a pro fanšmekry na požádání i agresivní reakce od jejich podpory. No co víc si můžete přát???
;-)
A navíc ke každé objednávce získáte zdarma bednu nahnilých banánů, album aktů jednoho metrosexuála s vlastnoručním podpisem, výpadků co si budete přát a pro fanšmekry na požádání i agresivní reakce od jejich podpory. No co víc si můžete přát???
;-)
BrainLess (neregistrovaný)
19. 6. 2008 10:54
Nový
Re: ostrava
celé vlákno
Hmm trochu opruz to tam dovezt tech x kilometru.
Honza (neregistrovaný)
19. 6. 2008 14:19
Nový
Re: ostrava
celé vlákno
No stavet velke telouhove centru v Ostrave je jak stavet hlavni nadrazi brna mimo brno.
Rdm (neregistrovaný)
19. 6. 2008 18:23
Nový
Re: ostrava
celé vlákno
V Ostravě má datacentrum třeba GTS Novera, ale těžko říct, jak jsou na tom s cenami - na webu je uvedeny nemají :(
Ostap Bender (neregistrovaný)
28. 6. 2008 11:17
Nový
Re: ostrava
celé vlákno
Podle mapy sítě u Masterů by měli mít datacentrum i v Ostravě, ale na stránkách ho uvedeno nemají. Můžete se zkusit zeptat, za to nic nedáte...
Petr (neregistrovaný)
19. 6. 2008 13:04
Nový
7000 serveru = nesmysl
celé vlákno
7000 serveru, uvedenych v perexu / clanku je nesmysl.
Pri teoretickem plnem vyuziti 47U stojanu se jedna o cca 150 racku, coz uz je cislo realne.
Tj. skutecna kapacita bude do 2000 rack-mount serveru.
Autor by mel podobne PR zverstva minimalne konzultovat s nekym, kdo je schopen mu vysvetlit, ze 7000 serveru na udavane plose a pri energetickem vstupu a chlazeni je nesmysl.
Pri teoretickem plnem vyuziti 47U stojanu se jedna o cca 150 racku, coz uz je cislo realne.
Tj. skutecna kapacita bude do 2000 rack-mount serveru.
Autor by mel podobne PR zverstva minimalne konzultovat s nekym, kdo je schopen mu vysvetlit, ze 7000 serveru na udavane plose a pri energetickem vstupu a chlazeni je nesmysl.
uživatel si přál zůstat v anonymitě
19. 6. 2008 14:29
Nový
Re: 7000 serveru = nesmysl
celé vlákno
Přesně na tento počet jsem se díval do včerejšího reklamního článku na Lupě, kde to tak opravdu je.
Mně na tento počet připadala velmi nedostatečná přenosová kapacita.
Ale to se nesmí brát tak vážně, co kde jaký reklamní kecal napíše. - Nejspíše tam budou mít časem tak 50 až 100 serverů, ale budou všude vykládat jak to mají stále připraveno na tisíce. Já si spíše myslím, že tomu šéfuje nějaký expert, který neviděl ani 1000 zapojených počítačů, na nichž se píší ve Wordu oběžníky nebo seminární práce.
Co mi jedině vadí, že každý novinář nebo i mediální student je prostě papoušek, který bez vlastní úvahy opíše každou podivnost. Co je na těch mediálních studiích proboha učí. Myslet vlastním mozkem určitě ne.
Mně na tento počet připadala velmi nedostatečná přenosová kapacita.
Ale to se nesmí brát tak vážně, co kde jaký reklamní kecal napíše. - Nejspíše tam budou mít časem tak 50 až 100 serverů, ale budou všude vykládat jak to mají stále připraveno na tisíce. Já si spíše myslím, že tomu šéfuje nějaký expert, který neviděl ani 1000 zapojených počítačů, na nichž se píší ve Wordu oběžníky nebo seminární práce.
Co mi jedině vadí, že každý novinář nebo i mediální student je prostě papoušek, který bez vlastní úvahy opíše každou podivnost. Co je na těch mediálních studiích proboha učí. Myslet vlastním mozkem určitě ne.
RaStr (neregistrovaný)
19. 6. 2008 17:01
Nový
Re: 7000 serveru = nesmysl
celé vlákno
Ono to je i neni nesmysl, pravda je, ze tam bude prostor pro az 7000 1U serveru. Otazka druha je, zda je mozne tam skutecne tech 7000 1U serveru osadit, krome toho, ze velmi pravdepodobne nikdy nebudou vsechny stojany zaplnene jen odspoda nahoru servery a nicim jinym, tak je evidentni, ze pri dnesni technologii, to neni nadimenzovano po strace prikonu, sami uvadeji, ze k dispozici maji jeden 1250kVA transformator, pokud budu uvazovat o 95% ucinnosti UPS, 35% spotreby na chlazeni, tak se dostavam na nejakych 772kVA prikonu ktery je k dispozici pro ty servery a vzhledem k tomu ze dnesni servery (s rel. uspornymi 45nm CPU) vyzaduji prumerne 250VA, tak i v nejlepsim pripade to nevystaci na vice nez nejakych 3100 serveru. Samozrejme, ze je mozne, ze nez se to cele zaplni, tak spotreba serveru nejak dramaticky klesne, nebo naopak housing posili napajeni/chlazeni, takze faktem je, ze tech 7000 serveru tam jednou mozna byt muze, ale dnes urcite ne.
Petr (neregistrovaný)
19. 6. 2008 17:12
Nový
Re: 7000 serveru = nesmysl
celé vlákno
7000 serveru tam nikdy nebude.
janforman.com (neregistrovaný)
19. 6. 2008 21:18
Nový
Re: 7000 serveru = nesmysl
celé vlákno
No oni jsou celkem flexibilní, konektivitu bez problémů mohou navýšit. Z vlastní zkušenosti můžu potvrdit že garantované rychlosti odpovídají tomu co je ve smlouvě. Otázkou je příkon a chlazení i to lze přidat. Asi si nebudu kupovat plnej kamion nanuků když vím že pro ně nemám odbyt, stačí vědět že není problém přiobjednat.
Honza (neregistrovaný)
20. 6. 2008 8:07
Nový
Re: 7000 serveru = nesmysl
celé vlákno
No pridat napajeni a chlazeni nekdy neni takova sranda jak to vypada. Vymenit transformator na zivem systemu bez vypadku neni uplne easy. Diesel agregat ma taky omezenou dobu chodu po nejake dobe (relativne kratke 48h chodu v kuse) se musi menit oleje a podobne tekutiny takze i zde je doba znacne omezena.
janforman.com (neregistrovaný)
20. 6. 2008 8:28
Nový
Re: 7000 serveru = nesmysl
celé vlákno
Máte pravdu, ale přesto jim nekažte radost :-) u nich totiž mám pořád dojem že je to celkem baví. Jsem zákazník a nikdo mě nikdy neublížil, informace vždy přesné a velmi slušný přístup. Za poslední rok byl výpadek cca 15minut. Jinak mám grafy přenosů plně vybarvené :-) co víc si přát.
Honza (neregistrovaný)
20. 6. 2008 8:47
Nový
Re: 7000 serveru = nesmysl
celé vlákno
V zadnem pripade jsem nechtel rict ze je to nerealne ci nemozne to v zadnem pripade ne. Jen rikam ze to neni jednoduche. Sam mam s podobnou akci jiste zkusenosti. Co se tyce mastru tak s nemi moc zkusenosti nemam a nezaznamenal jsem ani zadne negativni reference od kolegu a znamych. Pokud to "kluky" bavi je to jen dobre ono totiz bez nadseni to delat nejde.
Ostap Bender (neregistrovaný)
20. 6. 2008 14:05
Nový
Re: 7000 serveru = nesmysl
celé vlákno
K tomu se připojuji, mám u nich server a mám podobné zkušenosti. A pokud vím, s posilováním napájení už zkušenosti mají, v zimě rozšiřovali kapacitu UPSek v datacentru v Malešicích.
melkor (neregistrovaný)
20. 6. 2008 11:08
Nový
Re: 7000 serveru = nesmysl
celé vlákno
Spis bych to videl na blade - do 4U 16/32 blade serveru.
Ovsem nakolik to utahne napajeni a klimacka ...
Ovsem nakolik to utahne napajeni a klimacka ...
uživatel si přál zůstat v anonymitě
20. 6. 2008 11:16
Nový
Re: 7000 serveru = nesmysl
celé vlákno
Poslete nam prosim jmeno systemu, ktery umi dat do 4U 16 nebo 32 blade serveru. Par bych jich koupil.
uživatel si přál zůstat v anonymitě
20. 6. 2008 18:19
Nový
Re: 7000 serveru = nesmysl
celé vlákno
Snad umite pouzivat google ne?
Napovim, davame 20 blade do 3U, jake to jsou si zjistete.
Samozrejme jeste je k tomu FC pole, ktere take neco zabere, ale radove jsou to 4U na 4 blade sasi, zalezi na tom kolik chce kdo kapacity.
Celej rack tehle blade ale k Mastrum nedate, na to jsou potreba extra racky s primym chlazenim.
Napovim, davame 20 blade do 3U, jake to jsou si zjistete.
Samozrejme jeste je k tomu FC pole, ktere take neco zabere, ale radove jsou to 4U na 4 blade sasi, zalezi na tom kolik chce kdo kapacity.
Celej rack tehle blade ale k Mastrum nedate, na to jsou potreba extra racky s primym chlazenim.
uživatel si přál zůstat v anonymitě
20. 6. 2008 20:41
Nový
Re: 7000 serveru = nesmysl
celé vlákno
... neumime, cekame na to, az poslete URL ...
Spock lone wolf (neregistrovaný)
19. 6. 2008 23:31
Nový
Spotřeba
celé vlákno
Řešení problému a spotřeby by se mohlo ubírat cestou přesouvání některých serverů na mainframy. Při vhodné aplikaci se náklady můžou do několika let vrátit v úsporách za energii.
Petr (neregistrovaný)
20. 6. 2008 4:23
Nový
Virtualizace
celé vlákno
Můžete mi prosím prozradit, co znamená zmíněná virtualizace - že se koupí servery a nainstaluje se na ně vmware (nebo spíše něco podobného), každý server nafasuje pět virtuálních strojů a ty se teprve pronajmou? Nebo se dnes reálně provozuje třeba dynamické přesouvání náročných strojů/procesů na servery s odpovídajícím výkonem, dynamické přidělování storage apod.? Nebo dokonce něco na aplikační úrovni? (Třeba něco jako Google App Engine, chtěl bych vidět, kolik firem v ČR by se s tím bylo ochotno poprat...)
Docela pochybuji (i když nejsem znalec trhu těchto IT řešení), a protože virtualizace prostě výkon hardwaru nezvýší (ale provider si za ni nechá rád připlatit :)), vlastní zákazníkův server beztak vyjde efektivněji; tedy pokud nejste dřevorubec a server nechcete pro svůj osobní web.
Docela pochybuji (i když nejsem znalec trhu těchto IT řešení), a protože virtualizace prostě výkon hardwaru nezvýší (ale provider si za ni nechá rád připlatit :)), vlastní zákazníkův server beztak vyjde efektivněji; tedy pokud nejste dřevorubec a server nechcete pro svůj osobní web.
janforman.com (neregistrovaný)
20. 6. 2008 7:11
Nový
Re: Virtualizace
celé vlákno
Řekl bych že nejrozšířenější je použití Xenu a OpenVZ. Z toho znám hodně OpenVZ tam je to řešeno na úrovni kernelu. Režie cca 5%, výhody opravdu jsou celkem velké, např live migrace serveru za chodu. Bohužel jako cluster to nefunguje :-( ale bylo by to hezké. Rozšířenější je Xen, i když je o málo pomalejší. Každé řešení má své pro a proti. vmware se používá spíše na speciální věci (režie virtualizace je velká). Na jednom serveru lze teoreticky rozjet až stovky virtuálních (OpenVZ dynamicky přiděluje zdroje). Pokud ani tohle pro nikoho nic neznamená tak pak jedno obrovské plus - bezpečnost pokud se vám někdo vláme na jeden virtuální stroj tak si moc neužije (každá služba může být zvlášt). To bude hlavní trhák Microsoftu pro přicházejicí "shiny new" Windows.
20. 6. 2008 13:12
Nový
RE: Datacentra na pochodu
celé vlákno
Jak poznat, jestli můj koupený dedicated je skutečný fyzický stroj, a nebo jsem jen na virtualu?
Jde to nějak.
Jsem měl problémy se svým web-hostingem, kde jsem byl na semi-dedicated 1+1, dostal jsem roota a zjistil, že nejsem na 1+1, který si platím, ale na 1+3!
Nejsem v Linuxu "kovaný", ale pokud mi poradíte nějaké příkazy, tak se rád do MANu podívám...
Jde to nějak.
Jsem měl problémy se svým web-hostingem, kde jsem byl na semi-dedicated 1+1, dostal jsem roota a zjistil, že nejsem na 1+1, který si platím, ale na 1+3!
Nejsem v Linuxu "kovaný", ale pokud mi poradíte nějaké příkazy, tak se rád do MANu podívám...
janforman.com (neregistrovaný)
20. 6. 2008 13:42
Nový
RE: Datacentra na pochodu
celé vlákno
U OpenVZ to jde celkem snadno pokud si necháte zobrazit běžící procesy "ps aux" tak zjistíte že nezobrazuje kernelovské věci pouze "init" - (chybí khelper kswapd ksoftirq apod...) systém má virtuální filesystém simfs a virtuální síťovku. U Xenu je to jinak tam si nejsem jistý (paradoxně HW virtualizace je pomalejší než SW). Určitě pokud prozkoumáte hardware tak zjistíte nesrovnalosti. Ovšem kolik reálně běží serverů s vámi na jednom HW to bohužel není poznat. Musím ovšem poznamenat že pokud je systém dobře nastavený tak není možné aby jeden uživatel byl "převálcován" ostatními.
20. 6. 2008 16:54
Nový
RE: Datacentra na pochodu
celé vlákno
Dík, podíval jsem se a uvedené procesy jsem našel...
"je systém dobře nastavený tak není možné aby jeden uživatel byl "převálcován" ostatními"
Ono jde o zátěž, jakmile dojde na špičku, tak je jedno, jak je moc dobře virtualizace nastavená, jakmile nestačí HW, tak nestačí HW, a já jsem měl právě problémy, a divil jsem se, že i na semidedicated 1:1 (i když skutečném 1:3 jak jsem pak zjistil) je mám stále.
Tak mám teď svůj vlastní stroj, a je to poprve, co mé stránky běží skoro bez problémů (i když vždy by to mohlo být lepší, ale kolikrát je to i v návrhu mých programů...).
"je systém dobře nastavený tak není možné aby jeden uživatel byl "převálcován" ostatními"
Ono jde o zátěž, jakmile dojde na špičku, tak je jedno, jak je moc dobře virtualizace nastavená, jakmile nestačí HW, tak nestačí HW, a já jsem měl právě problémy, a divil jsem se, že i na semidedicated 1:1 (i když skutečném 1:3 jak jsem pak zjistil) je mám stále.
Tak mám teď svůj vlastní stroj, a je to poprve, co mé stránky běží skoro bez problémů (i když vždy by to mohlo být lepší, ale kolikrát je to i v návrhu mých programů...).
janforman.com (neregistrovaný)
20. 6. 2008 18:28
Nový
RE: Datacentra na pochodu
celé vlákno
Nene funguje to jako s internetovou linkou (samozřejmě existují extrémní případy, ale to je chyba v SW). Mám třeba 9 virtuálních serverů (každej má vyhrazených 10% prostředků - tudíž 90% + rezerva pro systém) každý z nich může používat 100% čehokoliv, ale jeho výkon nemůže klesnout pod 10%. V extrémním případě každý používá svých 10%, jakmile jakýkoliv poleví tak se jeho strojový čas přerozdělí. Mám to odzkoušeno funguje to bez problémů.
20. 6. 2008 22:15
Nový
Se zamysli nad tím
celé vlákno
To co popisuješ je fajn věc, pokud má těch tvých 9 virtuálních serverů rozloženou zátěž v čase.
To ale v adultu nefunguje, tam o naší půlnoci naběhne šílená špička lidí z USA a vše lehne, pokud není dostatečný HW.
Takže virtualizace je fajn, ale je třeba hrubá síla. Tam kde není co rozdělit nepomůže naprosto nic.
Se zamysli nad tím, čeho se bojím, a proč jsem to psal.
To ale v adultu nefunguje, tam o naší půlnoci naběhne šílená špička lidí z USA a vše lehne, pokud není dostatečný HW.
Takže virtualizace je fajn, ale je třeba hrubá síla. Tam kde není co rozdělit nepomůže naprosto nic.
Se zamysli nad tím, čeho se bojím, a proč jsem to psal.
janforman.com (neregistrovaný)
20. 6. 2008 22:55
Nový
Re: Se zamysli nad tím
celé vlákno
Nevím maximálně odbavím cca 10000 objektů za sekundu z jednoho serveru. Víc to nejde a víc než cca 1000/s nemám (takže server vykazuje cca 5% zatížení). No a na tenhle typ provozu to samozřejmě není vhodné... Nebyl problém spíš v konfiguraci serveru? Když kolikrát vidím ty profi nainstalovaný enterprise distribuce propadám v neskonalý smích. Dá se na Adult obsahu ještě něco vydělat???
21. 6. 2008 9:34
Nový
RE: Datacentra na pochodu
celé vlákno
V čem byl problém opravdu netuším, ale nějaký tam byl. Podle mě to jednodušel nezvládal HW (CPU a HDD, RAM bylo dost).
Když jsem šel na vlastní server, tak problémy ihned přestaly. Mé aplikace jsou čisté html, které jsou provázané na PHP a MySQL, s tím, že se snažím, aby to bylo, pokud možno, optimalizované, ale když je návštěv najednou moc, tak to server udolá.
Poslední otázku, snad ani nemyslíš vážně :), je to jedno z průkopnických a nejvíce ziskových odvětví na Internetu.
Když jsem šel na vlastní server, tak problémy ihned přestaly. Mé aplikace jsou čisté html, které jsou provázané na PHP a MySQL, s tím, že se snažím, aby to bylo, pokud možno, optimalizované, ale když je návštěv najednou moc, tak to server udolá.
Poslední otázku, snad ani nemyslíš vážně :), je to jedno z průkopnických a nejvíce ziskových odvětví na Internetu.
janforman.com (neregistrovaný)
21. 6. 2008 10:34
Nový
RE: Datacentra na pochodu
celé vlákno
No zrovna ta RAMka umí bejt pěknej zpomalovač, jednou sem pořád vařil makovici proč to rychleji nejede a CPU je jenom na 60% tak jsem si otevřel kalkulačku narval do ní maximální propustnost RAM a měl jsem to :-). MySQL potřebuje dost vyladit, default konfigurace je pro pidi projekty.
No já vůbec nemám jasnou představu jak Adult biznis funguje :-)
Odhaduji že celkově je tam prostředků dost, ale drobí se to mezi obrovské množství "poskytovatelů" obsahu :-) otázkou je jak velkej drobek dostanu.
Pokud je to koool dávám inzerát na modelky beru HD kameru a du do toho :-D
No já vůbec nemám jasnou představu jak Adult biznis funguje :-)
Odhaduji že celkově je tam prostředků dost, ale drobí se to mezi obrovské množství "poskytovatelů" obsahu :-) otázkou je jak velkej drobek dostanu.
Pokud je to koool dávám inzerát na modelky beru HD kameru a du do toho :-D
21. 6. 2008 11:15
Nový
RE: Datacentra na pochodu
celé vlákno
Příznám se, že k ladění MySQL jsem se ještě nedostal :), ale je pravda, že občas vidím lidi, jak při velké zátěži ladí.
Jen do toho, peněz je tam více než dost...
Jen do toho, peněz je tam více než dost...
uživatel si přál zůstat v anonymitě
22. 6. 2008 23:35
Nový
Re: Se zamysli nad tím
celé vlákno
Ne vsichni mame zaludek na to, abysme delali porno.
Pokud nejses schopen zajistit svuj system tak, aby bezel, tak delej neco jineho. A je jedno, esli to budes delat na virtualnim nebo fyzickym stroji.
Pokud nejses schopen zajistit svuj system tak, aby bezel, tak delej neco jineho. A je jedno, esli to budes delat na virtualnim nebo fyzickym stroji.
23. 6. 2008 4:20
Nový
a budou běžet
celé vlákno
Hele ty minorito, nezaměňuj svůj menšinový názor s názorem většiny. Porno je naprosto normální věc, kterou konzumuje drtivá většina populace, tak se uklidni. I podle doktorů a našich zákonů, je to velice zdravá věc, a že zrovna ty s ním máš problém, je čistě tvoje osobní věc. Měl by jsi tolerovat názor většiny a nebo minimálně názor lékařů, když už to duševně nejsi schopen rozdýchat. Není to nic jako cigarety, alkohol a nebo jiné svinstva, které by člověka jakkoliv poškozovala. Duševně i fyzicky to naopak člověka obohacuje a učí to člověka poznávat nové věci. Tím, že mě tady budeš kritizovat (natož jako anonym, který se ani neumí, či se stydí, podepsat pod svůj vlastní názor :) ) ničeho nedosáhneš, a mě rozhodně nerozlobíš...
Moje systémy běží teď, běžely v 99tém a budou běžet, což je důkazem toho, že jsem schopen zajistit jejich dlouhodobý provoz (byď jsem měl za ty roky asi 3 několikahodinové výpadky)...
Moje systémy běží teď, běžely v 99tém a budou běžet, což je důkazem toho, že jsem schopen zajistit jejich dlouhodobý provoz (byď jsem měl za ty roky asi 3 několikahodinové výpadky)...
23. 6. 2008 4:36
Nový
Re: a budou běžet
celé vlákno
Mimochodem pro ostatní: jsem zjistil, že některé tyto komentáře (neříkám všechy, ale vím aspoň o dvou z minulosti) vkládali jiní adult vebmásteři :), jen aby jste si udělali obrázek :), o koho se jedná ...
Holt, kdo se ani nepodepíše, tak se pak může divit, za koho ho, už ze zkušenosti, pokládám.
Holt, kdo se ani nepodepíše, tak se pak může divit, za koho ho, už ze zkušenosti, pokládám.
jiny anonym (neregistrovaný)
23. 6. 2008 8:28
Nový
Re: a budou běžet
celé vlákno
To je velmi zajimave, kdyz pises, ze Tve servery nestihaji a pak pises, ze za sedum roku jen tri nekolikahodinove vypadky. Znamena to, ze vypadku v radu desitek minut jsi mel rekneme deset tisic? :-)
Mno mozna to pornojuzrum nevadi ...
Mno mozna to pornojuzrum nevadi ...
23. 6. 2008 10:35
Nový
Re: a budou běžet
celé vlákno
NestíhaLY, protože jsem měl špičku a okrádal mě můj vlastní hosting, jsem si to s hostingem hned vyřídil a vše je vpořádku.
Tobě se nestává, že musíš migrovat díky zvyšující se zátěži na silnější stroj? Tohle nebylo nic jiného. O žádný déletrvající výpadej nešlo.
A máš pravdu pornouserům to nevadí, vadí to jiným adultwebmásterům s kterými linkuji, a mé peněžence, protože přicházím o peníze, proto napravuji věci jak to nejrychleji jde (většinou migruji v řádu hodin), protože mě to stojí peníze na návštěvnosti...
Tobě se nestává, že musíš migrovat díky zvyšující se zátěži na silnější stroj? Tohle nebylo nic jiného. O žádný déletrvající výpadej nešlo.
A máš pravdu pornouserům to nevadí, vadí to jiným adultwebmásterům s kterými linkuji, a mé peněžence, protože přicházím o peníze, proto napravuji věci jak to nejrychleji jde (většinou migruji v řádu hodin), protože mě to stojí peníze na návštěvnosti...
23. 6. 2008 10:43
Nový
Re: a budou běžet
celé vlákno
To co popisuji bylo z pohledu uživatelů vidět jako zpomalení nahrávání stránek ve špičkách kolem naší půlnoci.
Jsem moc rychle vyrostl, zjistil, že k tomu začíná docházet, tak si zaplatit semidedicated 1+1, dostal ale fyzicky od hostingu, který mě podvedl 1+3, zjistil to (protože nedošlo k výraznému zrychlení a pomocí roota jsem našel ostatní 3 lidi), tak jsem kontaktoval hosting, a zařídil si svůj vlastní dedicated.
Tedy žádných 10000 výpadků po 10ti minutách, ale několik dnů až týden se mým uživatelům nenahrávaly stránky s obrázky špičkovou rychlostí, ale ve špičkách po dobu asi dvou až tří hodin o něco pomalejí, žádný výpadek a nebo něco podobného, jen určité mírné, i když uznávám, že nepříjemné, zpomalení.
Jsem moc rychle vyrostl, zjistil, že k tomu začíná docházet, tak si zaplatit semidedicated 1+1, dostal ale fyzicky od hostingu, který mě podvedl 1+3, zjistil to (protože nedošlo k výraznému zrychlení a pomocí roota jsem našel ostatní 3 lidi), tak jsem kontaktoval hosting, a zařídil si svůj vlastní dedicated.
Tedy žádných 10000 výpadků po 10ti minutách, ale několik dnů až týden se mým uživatelům nenahrávaly stránky s obrázky špičkovou rychlostí, ale ve špičkách po dobu asi dvou až tří hodin o něco pomalejí, žádný výpadek a nebo něco podobného, jen určité mírné, i když uznávám, že nepříjemné, zpomalení.
23. 6. 2008 10:50
Nový
Re: a budou běžet
celé vlákno
Tak snad jsem to vysvětlil a dále ve vláknu nebudu pokračovat, protože je mimo téma.