Škoda, že když se diskutuje také o bývalých pracovnících, že se nikdo nezmíní o H. Novákovi bývalém marketingovém řediteli za jehož dlouholeté éry spatřil dnes známý a zmiňovaný holub světlo světa. Pan Capoušek udělal bezesporu hodně práce v Contactelu například, když přešli zákazníci Cesnetu pod Contactel, tak já jako zákazník jsem byla migrována až o dva roky později za dost drastyckých podmínek (což je určitě rychlé a flexibilní řešení). Často se potkávám s lidmi z Contactelu a na pana Capoška neslyším dobré reference. Rozhodně jde cestou svých vizí a nenechá si poradit od zkušených lidí, kteří pro něj pracují. Jeho vstřícnost v profesionálním životě rovná se nule mimo pár vyvolených jedinců. Prosadit jakoukýkoliv vlastní myšlenku nebo nápad pod vedením p. Capouška je téměř nemožné. K prosazení svého rozhodnutí využívá i nefér prostředky a pozdější neúspěch přičítá lidem, kteří pracovali na projektu dle jeho instrukcí. Pokud bych to měla shrnout jedná se o ambicióznícho člověka s dětinským chováním a stavěním vzdušných zámků. Jinak ho mám v celku "ráda". Vždyť je to jen malý člověk - kádrová rezerva od kterého se očekávají velké věci. Tak mu neberme jeho holuby, třeba to budou jediní přátelé kteří mu zůstanou.
Magda
Není celá holubí kampaň náhodou dílem právě výše zmiňovaného Honzy Nováka? Je, ví to nejen Magda, ale i všichni lidé z oboru. O p. Capouškovi to něco říká, protože slušný člověk se cizím peřím nechlubí.