Hlavní navigace

David Duroň opět mění ve Vodafonu funkci, tentokrát je marketingovým ředitelem pro firemní zákazníky

Jiří Macich ml.

Český Vodafone má nového marketingového ředitele pro firemní zákazníky. Stal se jím David Duroň, který přechází z pozice ředitele prodeje pro firemní zákazníky. V nové funkci bude zodpovědný za kompletní marketingovou strategii a tvorbu nabídek pro firemní zákazníky. David Duroň pracuje pro Vodafone od roku 2007.

Český Vodafone má nového marketingového ředitele pro firemní zákazníky. Stal se jím David Duroň, který přechází z pozice ředitele prodeje pro firemní zákazníky. V nové funkci bude zodpovědný za kompletní marketingovou strategii a tvorbu nabídek pro firemní zákazníky. David Duroň pracuje pro Vodafone od roku 2007.

Na necelý rok si z České republiky odskočil do londýnské centrály, kde měl na starost internetové portály celé skupiny Vodafone. Do vlastni se vrátil letos v lednu, kdy zamířil právě do křesla ředitele prodeje pro firemní zákazníky. V minulosti působil v portálu Atlas.cz a u telekomunikačních operátorů Telefónica O2 (resp. Český Telecom) a GTS Novera. (Tisková zpráva)

Našli jste v článku chybu?
8. 9. 2010 17:50
Božka (neregistrovaný)
Klasika padákového myslivce čili rotace kádru. přijde den kdy DD se stane ředitelem vysokoobrátkových strojů
8. 9. 2010 20:09
astray (neregistrovaný)
Málokdy jsem narazil na horší web než internetový portál Vodafone. Je tedy naděje, že se to s jeho ochodem zlepší?