Hlavní navigace

David Špinar posiluje tuzemskou pobočku Googlu

Jan Beránek

Spoluzakladatel agentury H1.cz přechází do týmu Taťány le Moigne. Na starosti by měl mít především výkonnostní reklamu.

Propagace a rozvoj výkonnostního pojetí marketingu a automatizovaných reklamních platforem v Česku a regionu střední Evropy. Speciálně pro velké zadavatele reklamy. To jsou hlavní úkoly pro zkušeného manažera. 

„Davida si nesmírně vážím za to, jaký standard profesionality, kvality a služby klientovi na českém trhu vytvořil, a vždy jsem ho vnímala jako úspěšného marketingového profesionála s vynikajícím obchodním i manažerským talentem,“ tvrdí šéfka Googlu Taťána le Moigne

Dnes šestatřicetiletý David Špinar začínal kariéru jako šéf agentury Dobrý web. Před devíti lety spoluzakládal agenturu H1, kterou loni zakladatelé prodali koncernu WPP a letos v dubnu opustil i šéfovské křeslo. „Protože jsem byl zvyklý pracovat ve firmě, která udává směr ve svém oboru, tak když mě oslovil Google, v podstatě nebylo nad čím váhat,“ tvrdí Špinar. 

Našli jste v článku chybu?
25. 9. 2014 13:32
Kocour (neregistrovaný)

A jak by asi mohl posnout Google dopředu?? To, že založil včas agenturu, převzal klienty a využil levnou pracovní sílu převážně studentů z VŠE a ČVUT ještě neznamená, že ví, co dělá...konec konců jeden z mála, co studoval Bc. na VŠE 6 let. Také důvodem velké fluktuace a rozpadu H1 je právě kvůli absenci jeho managerských schopností. Společnost založená na bublině a auře "jsme jednička". Špinar je oportunista. Za "odborníka" bych ho zrovna nepovažoval.

15. 7. 2014 20:04
Pametnik (neregistrovaný)

Trochu si pamatuji, ze odnesl cast byznysu z dobrehowebu..a byla H1. Mozna moralizovat je nemoderni, ale pamet je hrozna vec :-)