Designerská soutěž: navrhněte novou Lupu

I ty největší stálice na internetovém nebi potřebují někdy oživit novým světlem. Pro Lupu ta chvíle pomalu nastává: ještě tento rok radikálně změní vzhled a přinese vám množství novinek v obsahu a službách. Pro ty tvořivější z vás je to kromě důvodu k radostnému očekávání i příležitost, jak se na podobě svého oblíbeného serveru podílet. Vyhlašujeme veřejnou soutěž o nový design Lupy!

Jelikož Lupa měla vždycky blízko ke svým čtenářům, nemůžeme samozřejmě tak zásadní krok, jako je vylepšení její tváře a obsahu, provést bez vaší asistence. Již brzy vám proto na těchto stránkách nabídneme možnost ovlivnit směřování Lupy prostřednictvím anonymní ankety, ve které budete moci vyjádřit svůj názor jak na věci přítomné, tak budoucí. Konstruktivní kritice se meze nekladou, takže budete mít dostatek prostoru projevit svůj důležitý názor na váš oblíbený e-zin.

Kromě toho bychom vám však rádi nabídli i něco víc: možnost aktivně podobu nové Lupy spoluvytvářet. A protože dobře víme, že vaše řady jsou plné internetových odborníků na slovo vzatých, byl by hřích tento potenciál nevyužít. Proto jsme se rozhodli vyhlásit veřejnou soutěž o nejlepší design Lupy.

Vyzýváme tedy grafická a designérská studia, ale i talentované jednotlivce, aby se přihlásili do naší soutěže a ukázali všem, co dovedou. Výhrou pro nejlepšího bude kromě finanční odměny (a vítězství nad tvrdou konkurencí) i neopominutelný pocit podílu na tvorbě významného serveru o českém Internetu.

Ani ostatní však nepřijdou zkrátka; budou se moci hlasováním podílet na výběru z nejlepších návrhů.

A teď už detailněji k podmínkám soutěže:

EBF6

  1. Vyhlašovatelem soutěže je společnost Internet Info, s.r.o., provozovatel zpravodajského serveru Lupa.cz.
  2. Účastníkem soutěže se může stát právnická nebo fyzická osoba, která na e-mailovou adresu design@lupa.cz dodá tyto náležitosti pro svou identifikaci a vstup do soutěže:
  3. Jméno a příjmení (nebo název společnosti)
  4. E-mailový a telefonický kontakt
  5. Odkazy na nejméně tři referenční zakázky (popřípadě jejich ukázky)
  6. Soutěžící, který se přihlásí do soutěže, odevzdá bitmapový návrh grafického vzhledu titulní stránky serveru Lupa. Bitmapový grafický návrh titulní stránky je třeba zaslat do 10. července 2005 na adresu design@lupa.cz ve formátu JPG, GIF, PDF, BMP nebo PSD. Návrh designu musí respektovat strukturní zadání vyhlašovatele soutěže, které je přiloženo k podmínkám soutěže. Odesláním návrhu soutěžící uděluje výlučné právo vyhlašovateli soutěže v případě vítězství daného návrhu používat design podle své úvahy pro svou další činnost.
  7. Výherce bude vybrán do 1.8. 2005 rozhodnutím vyhlašovatele soutěže, který při hodnocení návrhů přihlédne k hlasování veřejnosti, které proběhne na stránkách serveru Lupa.cz, avšak vyhrazuje si v plném rozsahu konečné rozhodnutí podle svého úsudku o vhodnosti a účelnosti předložených návrhů.
  8. Výherce soutěže získá odměnu 20.000 Kč, ostatní účastníci obdrží tričko serveru Lupa.cz. Nevylučuje se následná spolupráce s výhercem na dalším ladění grafické podoby serveru. Odměna bude výherci vyplacena po odevzdání vítězného návrhu ve vrstvách ve formátu PSD. Odměna za výhru v soutěži je zároveň odměnou za udělení výlučného práva vyhlašovateli soutěže vítězný design podle své úvahy používat pro svou další činnost.
  9. Soutěžící nemají právo na náhradu jakýchkoli nákladů spojených s účastí v soutěži.
  10. Vyhlašovatel soutěže si vyhrazuje možnost nevybrat žádný vítězný návrh.

A to je snad vše podstatné. Přihlašovat se můžete již nyní, kopií podrobného zadání máme pro každého dost :-) Pro jakékoliv další dotazy, související se soutěží, se neváhejte obrátit na Jána Simkaniče, Product Managera společnosti Internet Info, s. r. o., na e-mailu simkanic@iinfo­.cz.

Držíme palce a čekáme na první přihlášky na startovní čáře!

62 názorů Vstoupit do diskuse
poslední názor přidán 25. 7. 2005 8:52

Školení: Jak na firemní Facebook prakticky

  •  
    Jak efektivně propojit Facebook s webem.
  • Jak vše měřit a vyhodnocovat.
  • Jak řešit krizové situace.

Detailní informace o školení Facebooku »