Internet Info, s.r.o. Lupa Měšec Podnikatel Root Zdroják DigiZone Slunečnice Vitalia TopDrive KupDnes Navrcholu NovýTarif Dobrý web Weblogy Woko Jagg Computer.cz SK: MojeLinky

Názory k článku
Jak ohlídat děti na Internetu?

xdrm aura:56
15. 5. 2007 10:53 Nový

jeste ne

celé vlákno
v ankete melo byt misto NE "Ještě NE".
xdrm aura:56
15. 5. 2007 11:09 Nový

pozitivni vliv Online her

celé vlákno
Doporucuji Online RPG hry nepriklad vybornou Ultima Online. V Cechach a na Slovensku bezi nekolik kvalitnich serveru.

V techto hrach ma vetsi sanci skupinka hracu nez jednotlivec, proto kazdy hrac se chce do nejaky guildy dostat. Tedy musi prijmou urcite pravidla chovani a i zodpovednost.

Konkretne v Ultime trva vycvik virtualni postavy 1-2 roky trpelive prace. Takze dalsi sposta dobrych vlastnosti do budouciho pracovniho procesu.

Ve hre je take moznost si vyzkouset hrat za killera a vykouset si ze vsude je chleba o dvou kurkach a ze hrat za poctivaka je o dost jednodussi.

Ve vsech Online hrach je siroka skala trestu za porusovani pravidel od vezeni az po zakaz hrani na danem serveru.
uživatel si přál zůstat v anonymitě
15. 5. 2007 12:36 Nový

Offtopic - kauza Berdár: Kdo se cití ohrožen politiky, nyní může beztrestně střílet do pneu jejich vozů !!

celé vlákno
Jsem opravdu překvapen, jak dlouho je takto jasný případ šetřen. Berdár je zločinec, podle mnohých v diskuzích se sklony k teroru na pracovišti, jako taková osoba patří pokud ne do kriminálu tak do bohnic a hlavně odebrat zbraň a řidičák ! Není divu, že aktualne.cz si ho vyhledalo jako svého komentujícího managera .. vrána k vráně, straka ke strace sedá.
uživatel si přál zůstat v anonymitě
15. 5. 2007 13:42 Nový

Re: Offtopic - kauza Berdár: Kdo se cití ohrožen politiky, nyní může beztrestně střílet do pneu jejich vozů !!

celé vlákno
nějak sis spletl téma k diskusi....
anonym :)
anonym :) (neregistrovaný)
15. 5. 2007 14:53 Nový

mam rad nezavazny sex a mekke drogy :))

celé vlákno
Rad bych pripomnel, ze konsensualni nezavazny sex se zletilou osobou je v nasem state stale jeste naprosto legalni, stejne jako uzivani drog. To jen aby bylo jasno a nenechali jsme se oblbovat koznervativni propagandou.
aaa
aaa (neregistrovaný)
15. 5. 2007 20:44 Nový

Re: mam rad nezavazny sex a mekke drogy :))

celé vlákno
Rec tu je o detech a jejich pohybu na internetu. Tecka
J
J (neregistrovaný)
15. 5. 2007 16:15 Nový

hmm

celé vlákno
tak sem si pocet, pekne zasady, nainstalujte svemu diteti kameru na hlavu (pripadne implantujte primo do mozku), je preci nejdulezitejsi na svete vedet, co dela.

Teda nevim jak ostatni, ale co si +- pamatuju (prvni rocniky ZS) tak sem uplne normalne lital venku a nikdo me nesledoval ani nekontroloval. Co se pocitace tejce, stejne vetsinou decka umi PC ovladat daleko lip nez jejich rodicove, tudiz veskera podobna opatreni umi obejit.

IMO je nejlepsi prevenci s deckama komunikovat a to o VSEM na co se zeptaji. Zadne "na to ses moc mladej".

Se strasne bavim kdyz nektery zensky deckam volaj do skoly kazdou prestavku, pripadne zblbly decka jim "mami, franta me bije ...", prolejzaj jim obsah mobilu (osobne bych byl radsi bez telefonu nez aby me rodicove kontrolovali co 5 minut) ...
aaa
aaa (neregistrovaný)
15. 5. 2007 20:47 Nový

Re: hmm

celé vlákno
Krasne ukazujes, ze jsi jeste sam dite a deti nemas :)))

Jen si pockej az te to bude cekat.

Mimochodem tenkrat internet bude nebyl nebo byl uplne nekde jinde.
Petr Nováček aura:68
15. 5. 2007 18:42 Nový

Děti a internet

celé vlákno
Obecně si myslím, že s dětmi a internetem je to stejné jako s dětmi a světem obecně. Základní premisou by mělo být, že se jim rodič bude věnovat a dávat na ně pozor. Otázky typu "Je interent nebezpečný?" se dají položit s jakýmkoli předmětem. Když to vezmeme do důsledků, je nebezpečné vše. Přecházení přes silnici, lezení po stromech, pití vody, ... Samozřejmě zacházím trochu ad absurdum, ale chtěl jsem prostě naznačit určitou směšnost zobecňování a přílišným strašením internetem. Také z autorem zásadně nesouhlasím v některých jeho tezích "Tak do čtyř let se vyplatí s dětmi u počítače sedět...". Autor vlastní děti evidentně nemá a na tomto článku je to bolestně vidět. Pokud někdo brouzdá s takto malým děckem po internetu a vymýšlí mu nicknamy, tak je to bez servítků debil. V tomto věku se má dítě rozvíjet absolutně odlišnými způsoby a na internetu nemá co dělat! Pokud něco takového napíše navíc student psychologie, pak by se měl stydět, vrátit index a na tento směr studia rovnou zapomenout!
aaa
aaa (neregistrovaný)
15. 5. 2007 20:52 Nový

Re: Děti a internet

celé vlákno
Taky si to myslim. Nicméně tady Vám budou psát opak lidi co jsou buď mladý tak, že jsou ještě dá se říci mládež nebo ten co dítě nemá.

Až bude mít tak sám pochopí.

Každej, kdo začne hned argumentovat by se měl nejdřív zamyslet na sebou a nad tím jak se na internetu chová nebo choval. Dál neni co řici.
Fox Mulder
Fox Mulder (neregistrovaný)
16. 5. 2007 2:12 Nový

Re: Děti a internet

celé vlákno
A pokud vím, tak děti do 4 let neumí číst, takže nevim nač potřebují přezdívky a vlastně ani neví na co maj klikat, když neví co tam je.. :-) Navíc jsou malinký..

Souhlasím, že si maj vybírat jinou "zábavu", než internet! ;-)
uživatel si přál zůstat v anonymitě
16. 5. 2007 11:06 Nový

Slabe :-(

celé vlákno
Dobry den,

obvykle na clanky nereaguji, ale tentokrat mi to neda. Clanek je bohuzel neskutecne slaby, jedna se temer o nebezpecnou smes nazoru autora a odborneho textu, pricemz neni vubec jasne, co je nazor autora, ktery se vydava za odbornika, ackoliv studuje psychologii v druhem semestru.

Nebezpeci je prave v tom, ze se do znacne miry jedna predevsim o nazory autora, ktere nejsou podepreny zadnou odbornosti a na tuto problematiku existuje X ruznych pohledu. Autor vsak vystupuje jako odbornik, ktery dokonce radi rodicum, co maji delat. Nektere vety z clanku povazuji za vyslovene "nebezpecne rady psychologa amatera" :( Mnoho veci NELZE zobecnovat takovym zpusobem, jak to autor cini.

Asi mi nezbyde, nez napsat navazujici clanek pro Lupu, protoze cist tento clanek rodicum bych silne nedoporucoval :( Autorovy zobecneni jsou naprosto nepripustne a doporucuji mu, aby takove texty uz nepublikoval.

Poprosil bych redakci, aby pridala do hlavicky vetu o tom, ze se jedna predevsim o nazory autora, ktere se nemusi odpovidat nazoru odborne verejnosti.

S pozdravem

David Smahel
http://is.muni.cz/lide/?searchid=david+smahel&zpet=.%2F&zpet_text=Zp%C4%9Bt+na+hled%C3%A1n%C3%AD+osob
Martin Pírko
Martin Pírko (neregistrovaný)
17. 5. 2007 16:57 Nový

Re: Slabe :-(

celé vlákno
Dobrý den,

jen bych chtěl upozornit, že nikde nepíši, že jsem největší kapacita v oboru ani nic podobného. Samosebou nevycházím při radách sám ze sebe, ale z textů publikovaných společností Microsoft.

http://www.microsoft.com/cze/athome/security/children/kidsafetyfaq.mspx

Případnou kritiku své práce bych rád uvítal na svém emailu. Jsem připraven diskutovat a i se něco naučit.

Děkuji

MP.
Slavko
Slavko (neregistrovaný)
26. 5. 2007 22:27 Nový

Re: Slabe :-(

celé vlákno
-----
Samosebou nevycházím při radách sám ze sebe, ale z textů publikovaných společností Microsoft
-----

ešte horšie...
Zasílat nově přidané příspěvky e-mailem