myslíte si, že je normální, aby se partner soutěže učastnil té samé soutěže ? Já tedy ne? Jak se neustále potvrzuje tak Zdeňkovi Cendrovi není žádná levota cizí. Stačí se jen podívat sem a podívat se kdo je uveden mezi partnery. Vůbec nechápu jak může být superhosting partnerem a součastně se účastnit soutěže a ke všemu ji i vyhrát. Nu jak je vidět nejde zde ani tak o kvalitu ale o to kdo zaplatí.
Názory k článku
Děti přednášely, ministr Mlynář si hrál s jojem
Ondřej Kopp (neregistrovaný)
13. 3. 2003 10:48
Nový
Cendra si zaplatil první místo
celé vlákno
Dobrý den,
Jirka (neregistrovaný)
13. 3. 2003 11:08
Nový
Re: Cendra si zaplatil první místo
celé vlákno
To víš, co se v mládí naučíš........ za to tě pak zavřou :)
hujer (neregistrovaný)
13. 3. 2003 20:40
Nový
Re: Cendra si zaplatil první místo
celé vlákno
A jeste to na sebe takhle zverejni...No Cendra je znama firma.
HejTi (neregistrovaný)
19. 3. 2003 16:09
Nový
Re: Cendra si zaplatil první místo
celé vlákno
Nesouhlasim!!!
Je sice pravda, že když někdo je partnerem, neměl by soutěžit... poskytl pouze prostor pro umístění stránek konference... ale s jeho vítězstvím plně souhlasím - zaslouží si ho - vždyť je to docela síla mít v 17 letech pod svojí správou 15 serverů - nikdo z vítězů tak velký projekt nemá a souhlasil bych s jeho absolutním výtězstvím...
I kdyby kdokoli hodnotil práce v JuniorProjectu a nevěděl by, že je SuperHosting partnerem, tak by to stejne vyhral aneb volily byste SH mezi viteze nebo ne?
Je sice pravda, že když někdo je partnerem, neměl by soutěžit... poskytl pouze prostor pro umístění stránek konference... ale s jeho vítězstvím plně souhlasím - zaslouží si ho - vždyť je to docela síla mít v 17 letech pod svojí správou 15 serverů - nikdo z vítězů tak velký projekt nemá a souhlasil bych s jeho absolutním výtězstvím...
I kdyby kdokoli hodnotil práce v JuniorProjectu a nevěděl by, že je SuperHosting partnerem, tak by to stejne vyhral aneb volily byste SH mezi viteze nebo ne?
ja (neregistrovaný)
19. 3. 2003 17:09
Nový
Re: Cendra si zaplatil první místo
celé vlákno
no tech serveru ma s bidou 5... bezi na kradenem OS a hostuje se na nich porno.
HejTi (neregistrovaný)
19. 3. 2003 17:28
Nový
Re: Cendra si zaplatil první místo
celé vlákno
Prosil bych dukaz - ukazku. Take bych prosil o zachovani slusnosti a to i v anonymnich internetovych diskuzich. Pokud nemam dukazi a neuvedu je pri narceni, tak nic nepisi!
Anonimita obcas svadi k pomlouvani druhych aniz by vedeli kdo jste. Pokud nekoho obinujete, vylozte i vy sve karty!!!
Anonimita obcas svadi k pomlouvani druhych aniz by vedeli kdo jste. Pokud nekoho obinujete, vylozte i vy sve karty!!!
Stanislav Kozina (neregistrovaný)
19. 3. 2003 17:47
Nový
Re: Cendra si zaplatil první místo
celé vlákno
Pravopis vypada na Cendru, ale verte dnes necemu ;-)
Zvlast, kdyz je diskuse anonymni ;-)
Zvlast, kdyz je diskuse anonymni ;-)
HejTi (neregistrovaný)
19. 3. 2003 17:59
Nový
Re: Cendra si zaplatil první místo
celé vlákno
Tak prosim, klidne mi napiste mail, ja Vam na nej odpovim - zkontrolujte si to i pres SignaLy.cz, ze tento email je muj a ze ja nejsem Zdenek Cendra. Muzete si vyzkouset i moje dalsi emaily: jan.sedo@matfyz.cz, hejti@matfyz.cz, admin@signaly.cz a spoustu dalsich!
Ovsem nemam Vam to ani tak za zle, ze mi neverite, ze jsem ten kdo jsem, ale zarazi me Vase zaujatost. Navic odvadite rec od tematu...
Prvopis: ano, ano, jen si posluste. Vy jste nikdy asi neudelal pravopisnou chybu. Omlouvam se za ni a uznavam, ze cestinu neovladam.
Doufam, ze se pod timto prispevkem nerozvine diskuze na to, jak ten blbec neumi cesky. Jak uz to ovsem na inet diskuzich chodi...
Ovsem nemam Vam to ani tak za zle, ze mi neverite, ze jsem ten kdo jsem, ale zarazi me Vase zaujatost. Navic odvadite rec od tematu...
Prvopis: ano, ano, jen si posluste. Vy jste nikdy asi neudelal pravopisnou chybu. Omlouvam se za ni a uznavam, ze cestinu neovladam.
Doufam, ze se pod timto prispevkem nerozvine diskuze na to, jak ten blbec neumi cesky. Jak uz to ovsem na inet diskuzich chodi...
Stanislav Kozina (neregistrovaný)
19. 3. 2003 18:16
Nový
Re: Cendra si zaplatil první místo
celé vlákno
OK, ted se omlouvam ja.
Zdenka Cendru mi totiz pripominal celkovy styl prispevku. Taky se vzdycky v diskusich tak pekne rozciloval, kdyz o nem byla rec.
BTW, konkretni porno-servery, ktere hostujici u Zdenka Cendry (nebo aspon hostovaly nekdy kdyz mu bylo asi 16) uz nekdo v nejake diskusi na Lupe kdysi zminil, ale nechce se mi to hledat (ani tu diskusi ani porno). Podotykam, ze nejsem autorem zadnych anonymnich prispevku v teto diskusi.
HejTi (neregistrovaný)
19. 3. 2003 18:28
Nový
Re: Cendra si zaplatil první místo
celé vlákno
Vse je v poradku... chapu Vas.
Ja jenom nemam rad falesna obvineni. To obvineni bylo v pritomnem case - nemilim-li se. Proto se obracim na toho cloveka, ktery napsal prispevek, kterym napadl SH, aby uvedl dukazy.
Ja se nerad hadam, ale musel jsem se zeptat na dukaz, protoze mi to ovnineni neprijde ferove.
Jsem take rad, ze se jeste na internetu najdou slusni lide, kteri se umi podepsat.
Ja jenom nemam rad falesna obvineni. To obvineni bylo v pritomnem case - nemilim-li se. Proto se obracim na toho cloveka, ktery napsal prispevek, kterym napadl SH, aby uvedl dukazy.
Ja se nerad hadam, ale musel jsem se zeptat na dukaz, protoze mi to ovnineni neprijde ferove.
Jsem take rad, ze se jeste na internetu najdou slusni lide, kteri se umi podepsat.
Plysak (neregistrovaný)
13. 3. 2003 11:40
Nový
Nechapu...
celé vlákno
Muze mi nekdo vysvetlit, co je tak svetoborneho na tom, ze nekdo umi nastavit server a hostovat weby??? Ja bych v dnesni dobe povazoval za opravdu zajimave neco uplne jineho... A at uz si to koupil nebo ne, tak je to pekna pakarna a pan "ministr" by se mel zamyslet nad tim, jestli radsi netravit cas necim uzitecnejsim nez podporou podobnych blbosti...
Plysak
Plysak
miroslav.kucera (neregistrovaný)
13. 3. 2003 12:11
Nový
Re: Nechapu...
celé vlákno
No, pokud je cloveku 17-let, tak to svetoborne IMHO je, nehlede na to, ze uz ZC to dela od 15-16 let. A neni to jenom o obycejnem nastaveni serveru, ale take o sehnani _platicich_ klientu.
Michal Krsek (neregistrovaný)
13. 3. 2003 12:22
Nový
Re: Nechapu...
celé vlákno
myslim, ze na tom nic svetoborneho neni.
madar (neregistrovaný)
13. 3. 2003 12:26
Nový
Re: Nechapu...
celé vlákno
Svetoborneho ne, ale dobreho jo :) a nebo co jste vy delal v 15 letech?
Michal Krsek (neregistrovaný)
13. 3. 2003 12:29
Nový
Re: Nechapu...
celé vlákno
v patnacti letech jsem se snazil szit se s fantastickymi pocitaci IQ 151, ktere melo nase gymnazium k dispozici (krome dalsiho). Podotykam, ze jsem rocnik 1974 (pricist patnact neni takovy problem).
madar (neregistrovaný)
13. 3. 2003 12:33
Nový
Re: Nechapu...
celé vlákno
Ok, co by tedy mel podle Vas mel ve svem veku a se stavajicimi moznostmi delat, aby jste se tomu nesmal?
Michal Krsek (neregistrovaný)
13. 3. 2003 12:37
Nový
Re: Nechapu...
celé vlákno
napriklad se vzdelavat
madar (neregistrovaný)
13. 3. 2003 12:48
Nový
Re: Nechapu...
celé vlákno
Ale vzdyt on normalne chodi do skoly, normalne se vzdelava a vedle toho jeste dela SuperHosting .... ano, kdyby se po skolce vykaslal na skolu, chapu Vase rozhorceni, ale tak tomu podle mich informaci opravdu neni ...
Michal Krsek (neregistrovaný)
13. 3. 2003 13:02
Nový
Re: Nechapu...
celé vlákno
Ja nejsem rozhorceny :-)
madar (neregistrovaný)
13. 3. 2003 13:29
Nový
Re: Nechapu...
celé vlákno
A vy myslite ze v dnescnich skolach se toho clovek nauci vice nez sam doma? ...
miroslav.kucera (neregistrovaný)
13. 3. 2003 13:49
Nový
Re: Nechapu...
celé vlákno
No, minimalne se naucite chemii, matematiku, fyziku atd. Sice nevim, k cemu vam to v praxi bude, ale to se doma urcite nenaucite ;-)
Michal Krsek (neregistrovaný)
13. 3. 2003 13:49
Nový
Re: Nechapu...
celé vlákno
... ja jsem napsal "vzdelavani" ... nikoliv "sezeni ve skole" ...
Nerad to rikam, ale myslim, ze Vas obzor je ponekud limitovan.
Stanislav Kozina (neregistrovaný)
13. 3. 2003 13:04
Nový
Re: Nechapu...
celé vlákno
zato madar se na skolu vykaslal nekdy kdyz se probiralo tvrde y ;-)
Vaclav Kabat (neregistrovaný)
16. 3. 2003 9:50
Nový
Re: Nechapu...
celé vlákno
Vymluva.. znam par pripadu lidi, kteri si v podobnem veku veku vybudovali vlastni trh, celkove kapitalizovany na stovky miliard dolaru...
Ano, i ja se radim mezi prumerne zabare, trh si proste vybuduji az pozdeji :-)
Ano, i ja se radim mezi prumerne zabare, trh si proste vybuduji az pozdeji :-)
miroslav.kucera (neregistrovaný)
13. 3. 2003 12:34
Nový
Re: Nechapu...
celé vlákno
Vas nazor vam neberu :-)
Zdenek Smarda (neregistrovaný)
14. 3. 2003 18:31
Nový
Re: Nechapu...
celé vlákno
Sehnat platici klienty?
No jestli se vam to nezda jako problem, tak bychom se mohli domluvit na spolupraci :-)
Problem neni udelat hosting, problem je dat mu ekonomicky model...
No jestli se vam to nezda jako problem, tak bychom se mohli domluvit na spolupraci :-)
Problem neni udelat hosting, problem je dat mu ekonomicky model...
Martin Kalenda (neregistrovaný)
13. 3. 2003 13:10
Nový
Re: Nechapu...
celé vlákno
DD,
MUMIE nic nedela jak porad zaryte tvrdi ze to dela mamina. Mj. znam dostatek kandidatu kteri se v jeho veku starali o mnohem naslapanejsi a exponovanejsi masiny. jak vcera podotkl kolega asi cenu nedostali protoze tehda nebylo ministerstvo informatiky.
Mj. by mel mlynar taky vazit komu co da, ne ze bych MUMII cenu nepral nicmene kdyby na projektoru nabehly nejake vice adult stranky co hostuje superhosting.cz asi by v sale pritomnym moc do smichu nebylo.
pekny den
MUMIE nic nedela jak porad zaryte tvrdi ze to dela mamina. Mj. znam dostatek kandidatu kteri se v jeho veku starali o mnohem naslapanejsi a exponovanejsi masiny. jak vcera podotkl kolega asi cenu nedostali protoze tehda nebylo ministerstvo informatiky.
Mj. by mel mlynar taky vazit komu co da, ne ze bych MUMII cenu nepral nicmene kdyby na projektoru nabehly nejake vice adult stranky co hostuje superhosting.cz asi by v sale pritomnym moc do smichu nebylo.
pekny den
difka (neregistrovaný)
13. 3. 2003 13:34
Nový
Re: Nechapu...
celé vlákno
Muzes uvest nejake konkretni priklady tj. Jmeno admina + nazev hostovaneho webu (beru tak nad 500 000 pageviews na stroj/den) ...
Jsem zvedav na ten dostatek o:)
BTW: neuvedomujete si ze to byla soutez kde se porovnavali prace prihlasenych ... a ne ze se prislo za nejlepsim v republice ... je mozne, ze je na svete spousta borcu, co jsou dobri a umi squele veci, ale pokud to o sobe neumeji dat znat, je to jenom jejich problem, ze se o nich nevi ...
Jsem zvedav na ten dostatek o:)
BTW: neuvedomujete si ze to byla soutez kde se porovnavali prace prihlasenych ... a ne ze se prislo za nejlepsim v republice ... je mozne, ze je na svete spousta borcu, co jsou dobri a umi squele veci, ale pokud to o sobe neumeji dat znat, je to jenom jejich problem, ze se o nich nevi ...
Martin Kalenda (neregistrovaný)
13. 3. 2003 13:54
Nový
Re: Nechapu...
celé vlákno
No banner.cz 4.000.000 zobrazeni banneru/den. Napsal jsem ze to bylo v dobe kdy nebylo MI v roce 1996 jsem znal dost under18 lidi co celkem uspesne vedli radu internetovych projektu.
ja si to ze jsou prihlaseni uvedomuju jen nechapu ze si MI nedokaze sjitit onen "cerny mrak" ktery jeho podnikani provazi (kdo to provozuje, kdo fakturuje a tak) verim ze az mu bude 18 bude to provozovat regulerne jako svoji zivnost/spolecnost a nebude mu co vycitat.
Nic proti nemu nemam mam ho v ICQ muj prispevek byl snahou upozornit na tento stav.
A co se tyce PV tak to je uplne nicnerikajici udaj. Znam lidicky pro nez 18 !18 neni problem v 16 letech udelat na adult webu traffic 200.000 IP denne a taky je za to nikdo neplaca notabene by je nenapadlo hlasit se to takoveto pofiderni souteze.
ja si to ze jsou prihlaseni uvedomuju jen nechapu ze si MI nedokaze sjitit onen "cerny mrak" ktery jeho podnikani provazi (kdo to provozuje, kdo fakturuje a tak) verim ze az mu bude 18 bude to provozovat regulerne jako svoji zivnost/spolecnost a nebude mu co vycitat.
Nic proti nemu nemam mam ho v ICQ muj prispevek byl snahou upozornit na tento stav.
A co se tyce PV tak to je uplne nicnerikajici udaj. Znam lidicky pro nez 18 !18 neni problem v 16 letech udelat na adult webu traffic 200.000 IP denne a taky je za to nikdo neplaca notabene by je nenapadlo hlasit se to takoveto pofiderni souteze.
miroslav.kucera (neregistrovaný)
13. 3. 2003 14:27
Nový
Re: Nechapu...
celé vlákno
A vy myslite, ze ZC provozuje sve podnikani "nacerno", bez ZL? :)
Martin Kalenda (neregistrovaný)
13. 3. 2003 17:09
Nový
Re: Nechapu...
celé vlákno
ne a to je ono jak muze byt ocenen za projekt JEHO matky (jak sam tvrdi ?).
madar (neregistrovaný)
13. 3. 2003 17:11
Nový
Re: Nechapu...
celé vlákno
A kde tvrdi ze je to projekt jeho matky resp. vsichni vime ze to dela sam .. a tam na te soutezi slo o hodnoceni znalosti a vedomosti, ne o to kdo, co a cemu patri, ne? ... Podminkou souteze nebylo ze ZL musi byt autora stranek o:) ...
Petr Srsen (neregistrovaný)
13. 3. 2003 17:44
Nový
Re: Nechapu...
celé vlákno
Myslim, ze to neni jeho matka. Nekde jsem videl ten zivnostak a ta zena, na kterou je to vystaveno, je rocnik 1972 nebo tak neco. Takze spis sestra nebo neco takoveho.
girl (neregistrovaný)
13. 3. 2003 19:58
Nový
Re: Nechapu...
celé vlákno
To neni pravda ... a dolozit to neni problem ...
madar (neregistrovaný)
13. 3. 2003 15:58
Nový
Re: Nechapu...
celé vlákno
Ok, a ze seoucastnosti muzes rici nekoho konkretniho? ...
K onomu cernemu mraku se nemuzu vyjadrovat, jelikoz nemam konkretni informace, ale co to je prosim cerny mrak podle Vas?
Add PV: Bavili jsme se o stroji, na kterem bezi, o jeho provozu ... adult jsem nemyslel :)
K onomu cernemu mraku se nemuzu vyjadrovat, jelikoz nemam konkretni informace, ale co to je prosim cerny mrak podle Vas?
Add PV: Bavili jsme se o stroji, na kterem bezi, o jeho provozu ... adult jsem nemyslel :)
Martin Kalenda (neregistrovaný)
13. 3. 2003 17:19
Nový
Re: Nechapu...
celé vlákno
ze soucasnosti asi nikoho pac uz nejsem teeeeeeeeeeeeeeeenager takze o nich nevim (ale jiste jsou). Stejne tak je hromada lidi dela neco uzitecnejsiho nez pisou do diskuzi :) jdu pracovat.
Petr Srsen (neregistrovaný)
13. 3. 2003 17:47
Nový
Re: Nechapu...
celé vlákno
Treba Netdave z CZFree.netu neni zadny starec a nad vecmi, ktere delal pred lety mi zustaval rozum stat (v pozitivnim smyslu) :-)
Michal Krsek (neregistrovaný)
13. 3. 2003 18:00
Nový
Re: Nechapu...
celé vlákno
Ano, myslim, ze CZFREE je velmi dobra lihen podobnych lidi. Kdyz clovek odhledne od socialni komunikace, je know-how nekterych lidicek, kteri jsou v Cendrove veku, na velmi vysoke urovni.
hujer (neregistrovaný)
13. 3. 2003 20:30
Nový
Re: Nechapu...
celé vlákno
No jo jenomze NetDave byl (a porad je :))) nespolehliva zkourenka, ktera nic nedotahne do konce :) Neberte to jako vytku, jeho veci byly opravdu dobry - v patnacti programoval redakcni systemy, mel vlastni server venovany programovani atd...a taky rozjel radio16, snad prvni internetove radio u nas.
Petr Srsen (neregistrovaný)
13. 3. 2003 21:28
Nový
Re: Nechapu...
celé vlákno
Však si to neodporuje. Nezminoval jsem to, jak se s Netdavem spolupracuje, zminoval jsem to, ze byl a je velmi schopny programator/admin. Mozna prave jeho zivotni styl souvisi s tim, ze neni medialni provareny jako Cendra, i presto, ze je nekde trochu jinde :-)
Petr Anderle (neregistrovaný)
13. 3. 2003 16:28
Nový
Re: Nechapu...
celé vlákno
obtiznost udelat 200k junaku v adultu je v posledni dobe celkem hodne nizka... (to jen tak offtopic)
Martin Kalenda (neregistrovaný)
13. 3. 2003 17:13
Nový
Re: Nechapu...
celé vlákno
no vsak to tvrdim :)
jk (neregistrovaný)
15. 3. 2003 17:59
Nový
Re: Nechapu...
celé vlákno
A proc myslite, ze to je jejich "problem"? Ceho Cendra dosahnul je v
podstate slava. Ne kazdy po ni touzi.
Priklad? Muzu Vas jedine ujistit, ze znam radu "borcu", kteri toho v
Cendrove veku vedeli a dokazali realizovat vic nez Cendra. Ze znate
jen to, co se leskne... to je Vase nevyhoda. Kdo zna vic, samozrejme
ma pravo se na soutez divat s jistym skeptickym nadhledem.
podstate slava. Ne kazdy po ni touzi.
Priklad? Muzu Vas jedine ujistit, ze znam radu "borcu", kteri toho v
Cendrove veku vedeli a dokazali realizovat vic nez Cendra. Ze znate
jen to, co se leskne... to je Vase nevyhoda. Kdo zna vic, samozrejme
ma pravo se na soutez divat s jistym skeptickym nadhledem.
hujer (neregistrovaný)
13. 3. 2003 20:37
Nový
HTML kod viteznych stranek
celé vlákno
No, zrejme nemam co na praci :), takze jsem se v tom trosku porypal:
1) SuperHosting (No doctype specified)
validation results
2) ActiveMag (No encoding specified)
validation results
3) OrangeJuice (BRAVO!)
validation results
4) A-mobiles (No encoding specified)
validation results
5) RedBoss (No doctype specified)
validation results
6) SignaLy (Not Valid XHTML 1.0 Frameset, hromada chyb)
validation results
7) DuneOnline (Not Valid HTML 4.01, kvuli takovy "hovadine"?)
validation results
Zde je nutno vyzdvihnout OrangeJuice, kteryzto se jako jediny z webu vyznacuje korektnim kodem. Ostatni prd. Vetsina tvurcu nedokaze ani specifikovat kodovani cestiny meta tagem, takze v mozille vidi clovek nesmysly. Nektere weby se sice opravdu tvari profesionalne, nicmene jejich kod korektni neni. A omluvou neni ani to, ze tento nesvar je dnes bohuzel bezny...
1) SuperHosting (No doctype specified)
validation results
2) ActiveMag (No encoding specified)
validation results
3) OrangeJuice (BRAVO!)
validation results
4) A-mobiles (No encoding specified)
validation results
5) RedBoss (No doctype specified)
validation results
6) SignaLy (Not Valid XHTML 1.0 Frameset, hromada chyb)
validation results
7) DuneOnline (Not Valid HTML 4.01, kvuli takovy "hovadine"?)
validation results
Zde je nutno vyzdvihnout OrangeJuice, kteryzto se jako jediny z webu vyznacuje korektnim kodem. Ostatni prd. Vetsina tvurcu nedokaze ani specifikovat kodovani cestiny meta tagem, takze v mozille vidi clovek nesmysly. Nektere weby se sice opravdu tvari profesionalne, nicmene jejich kod korektni neni. A omluvou neni ani to, ze tento nesvar je dnes bohuzel bezny...
the (neregistrovaný)
17. 3. 2003 3:28
Nový
Re: HTML kod viteznych stranek
celé vlákno
tak jest. Orange Juice, delal afaik Tulacek, (btw: mam pocit, ze jsem s nim snad kdysi i mluvil) ktery pise celkem solidne.
k soutezi. soutez, kde se jedna o to kdo napise lepsi web (opravte me, jestli se pletu), je de fakto vytvarnicka zalezitost. Pokud to ma nejakou funkcnost no prosim, ale proc se z toho dela takove halo? (pokud se jednalo o projekty, jediny, ktery me zaujal byl ten redakcni system)
Psalo se tady o tom, ze to neni nic svetoborneho: s tim souhlasim. nerikam, ze jsem v patnacti umel dat dohromady server, nicmene kdybych to umel, tak z toho nedelam vedu. znam par (dost!) lidi, kteri jsou mladsi nez ja, a spoustu "it profiku" strci do zadni kapsy bez mrknuti oka.
yo yo, kdyby se aspon tu blbou HaTMatiLku naucili...
k soutezi. soutez, kde se jedna o to kdo napise lepsi web (opravte me, jestli se pletu), je de fakto vytvarnicka zalezitost. Pokud to ma nejakou funkcnost no prosim, ale proc se z toho dela takove halo? (pokud se jednalo o projekty, jediny, ktery me zaujal byl ten redakcni system)
Psalo se tady o tom, ze to neni nic svetoborneho: s tim souhlasim. nerikam, ze jsem v patnacti umel dat dohromady server, nicmene kdybych to umel, tak z toho nedelam vedu. znam par (dost!) lidi, kteri jsou mladsi nez ja, a spoustu "it profiku" strci do zadni kapsy bez mrknuti oka.
yo yo, kdyby se aspon tu blbou HaTMatiLku naucili...
HejTi (neregistrovaný)
19. 3. 2003 16:02
Nový
Re: HTML kod viteznych stranek
celé vlákno
Uznávám chybu, co se syntaxe týče, ale já jsem nešel do soutěže se syntaxí, ale smyslem webu...
Vidím, že kolega nepochopil smysl konference - je to na podporu mladých lidí, kteří mají zájem o internet. Kolik běcí již mladí lidé vytvořily a které třeba právě vy využíváte, ani o tom nevíte... To máte to samé, jako když řeknete - no to, že se při autohaváriích zabije denně spoustu lidí, neznamená, že to musí být hned v televizi - a proč je?
Možná vás projekty nezaujali, protoze se vam proste nelibily nebo nebyly urceny pro Vas.
Nechci se s nikým hádat, ale zkuste vždy na věci, kterou zkritizujete najít i něco pozitivního.
PS: Uz vidim pod timto prispevkem reakce - ten kluk je ale blbej, at se nejdriv... je to vase vec a ja vam ji neberu...
Vidím, že kolega nepochopil smysl konference - je to na podporu mladých lidí, kteří mají zájem o internet. Kolik běcí již mladí lidé vytvořily a které třeba právě vy využíváte, ani o tom nevíte... To máte to samé, jako když řeknete - no to, že se při autohaváriích zabije denně spoustu lidí, neznamená, že to musí být hned v televizi - a proč je?
Možná vás projekty nezaujali, protoze se vam proste nelibily nebo nebyly urceny pro Vas.
Nechci se s nikým hádat, ale zkuste vždy na věci, kterou zkritizujete najít i něco pozitivního.
PS: Uz vidim pod timto prispevkem reakce - ten kluk je ale blbej, at se nejdriv... je to vase vec a ja vam ji neberu...
the (neregistrovaný)
19. 3. 2003 16:52
Nový
Re: HTML kod viteznych stranek
celé vlákno
prirovnani k autohavarii je... divne? no budiz.
verim tomu, ze to delate z nejakeho duvodu, patrne proto, ze vas to (stejne jako me bavi). fajn. to co me vadi, je ze se tam neobjevily (aspon ne z velke casti) ty skutecne zajimave a hlavne *dobre provedene* (tj, do posledniho detailu -- vcetne takovych "prkotin" jako spravne napsane html) projekty (mozna proto, ze jich az tak moc neni, ale ja je nehledam...).
jeste k html -- byla ta soutez hodnocena i z tehle stranky? pokud ne (o cemz jsem presvedcen), pak proc? jak bezpecne jsou ty servery? jak bezpecne jsou napsane skripty generujici ony stranky? atd...
k hledani pozitivnich veci: kdyz uz jdu na nejaky web a vydrzim se na nej divat, tak ho patrne shledavam "pozitivnim" (sluzba je kvalitni) a tudiz zacinam hledat to co se mi nelibi (to je obecna lidska vlastnost -- hnidopisstvi :). hovorit o prednostech nema smysl, pokud vidim chyby (z toho vyplyva, ze vlastne pouze kritizuji :).
ad ps: ten kluk neni blby... problem je v tom, ze na internetu je kazdy chytry. ja taky :)
verim tomu, ze to delate z nejakeho duvodu, patrne proto, ze vas to (stejne jako me bavi). fajn. to co me vadi, je ze se tam neobjevily (aspon ne z velke casti) ty skutecne zajimave a hlavne *dobre provedene* (tj, do posledniho detailu -- vcetne takovych "prkotin" jako spravne napsane html) projekty (mozna proto, ze jich az tak moc neni, ale ja je nehledam...).
jeste k html -- byla ta soutez hodnocena i z tehle stranky? pokud ne (o cemz jsem presvedcen), pak proc? jak bezpecne jsou ty servery? jak bezpecne jsou napsane skripty generujici ony stranky? atd...
k hledani pozitivnich veci: kdyz uz jdu na nejaky web a vydrzim se na nej divat, tak ho patrne shledavam "pozitivnim" (sluzba je kvalitni) a tudiz zacinam hledat to co se mi nelibi (to je obecna lidska vlastnost -- hnidopisstvi :). hovorit o prednostech nema smysl, pokud vidim chyby (z toho vyplyva, ze vlastne pouze kritizuji :).
ad ps: ten kluk neni blby... problem je v tom, ze na internetu je kazdy chytry. ja taky :)
HejTi (neregistrovaný)
19. 3. 2003 17:09
Nový
Re: HTML kod viteznych stranek
celé vlákno
Autohavarie bylo prvni co me prislo do prstu, nechtejte vedet proc...
HTML se nehodnotilo, protoze nekteri ucastnici si jej nechali udelat na objednavku, a tak by nebylo spravedlive hodnotit cizi praci s praci jineho ucastnika.
V soutezi slo spise o napad a zpracovani projektu...
Myslim, ze *dobre provedene* byly minimalne OrangeJuice a SuperHosting. Dalsi nechci hodnotit... ani SignaLy, protoze vim, ze maji plno zapornych vlastnosti, ale ja to vidim z te druhe strany - to je strana uzivatelu SignaLu, kteri to co na SignaLech je berou ve vsech formach i s chybovou syntaxi. Uznavam, ze chyby v html jsou velice daleko od profesionala, ale verte mi, ze i me na tom zalezi a beru to jako dobrou pripominku (i kdyz o nespravne syntaxi jsem vedel, ale zatim jsem si nedokazal usporadat cas tak, abych ho upravil, i kdyz to je nutne, ale ne nutnejsi nez spousta dalsich veci...) a poucim se z ni.
Hnidoopistvi - ja ho chapu, ale kdyz neco kritizujete, tak je obcas lepsi se nad tim zamyslet a treba to nezverejnovat hned na takovehle diskuzi, ale kontaktovat autora chyby...
Uznavam, ze je mozne, ze nekdo v nasem veku umel jeste vice a patri jim muj obdiv. Vitezstvi mi vsak hodne pomohlo v dalsi ceste a to nejen jako programatora...
HTML se nehodnotilo, protoze nekteri ucastnici si jej nechali udelat na objednavku, a tak by nebylo spravedlive hodnotit cizi praci s praci jineho ucastnika.
V soutezi slo spise o napad a zpracovani projektu...
Myslim, ze *dobre provedene* byly minimalne OrangeJuice a SuperHosting. Dalsi nechci hodnotit... ani SignaLy, protoze vim, ze maji plno zapornych vlastnosti, ale ja to vidim z te druhe strany - to je strana uzivatelu SignaLu, kteri to co na SignaLech je berou ve vsech formach i s chybovou syntaxi. Uznavam, ze chyby v html jsou velice daleko od profesionala, ale verte mi, ze i me na tom zalezi a beru to jako dobrou pripominku (i kdyz o nespravne syntaxi jsem vedel, ale zatim jsem si nedokazal usporadat cas tak, abych ho upravil, i kdyz to je nutne, ale ne nutnejsi nez spousta dalsich veci...) a poucim se z ni.
Hnidoopistvi - ja ho chapu, ale kdyz neco kritizujete, tak je obcas lepsi se nad tim zamyslet a treba to nezverejnovat hned na takovehle diskuzi, ale kontaktovat autora chyby...
Uznavam, ze je mozne, ze nekdo v nasem veku umel jeste vice a patri jim muj obdiv. Vitezstvi mi vsak hodne pomohlo v dalsi ceste a to nejen jako programatora...
hujer (neregistrovaný)
20. 3. 2003 0:01
Nový
Re: HTML kod viteznych stranek
celé vlákno
No, ja bych to videl asi takhle:
Delas weby a delas je s prasackym html kodem. OK, to je jenom tvoje vizitka. Ale v momente, kdy tvuj web dostane nejake ohodnoceni (jakekoliv, navic takhle komplexni - kdyz se rekne web, predstavim si ho jako soubor dokumentu, jejichz PODSTATOU a ZAKLADEM jest html kod), mel by proste byt koser po vsech strankach. Vypada-li web zvenci dobre, ale ma prasacky html kod, evokuje to ve me rceni "navrch huj, vespod fuj". A dostane-li takovyto web nejake oceneni, prijde mi to, jako by titul "auto roku" dostalo auto, ktere kvuli sve konstrukci nemuze v CR nikdy projit technickou kontrolou...Jako auto, ktere je sice zvenku nablyskane, jezdi (ale jenom nekdy a nekde - Internet Explorer), ale zevnitr je zrezivele az hruza...A to mi prijde daleko lepsi prirovnani, nez to tvoje s autonehodou.
Delas weby a delas je s prasackym html kodem. OK, to je jenom tvoje vizitka. Ale v momente, kdy tvuj web dostane nejake ohodnoceni (jakekoliv, navic takhle komplexni - kdyz se rekne web, predstavim si ho jako soubor dokumentu, jejichz PODSTATOU a ZAKLADEM jest html kod), mel by proste byt koser po vsech strankach. Vypada-li web zvenci dobre, ale ma prasacky html kod, evokuje to ve me rceni "navrch huj, vespod fuj". A dostane-li takovyto web nejake oceneni, prijde mi to, jako by titul "auto roku" dostalo auto, ktere kvuli sve konstrukci nemuze v CR nikdy projit technickou kontrolou...Jako auto, ktere je sice zvenku nablyskane, jezdi (ale jenom nekdy a nekde - Internet Explorer), ale zevnitr je zrezivele az hruza...A to mi prijde daleko lepsi prirovnani, nez to tvoje s autonehodou.
HejTi (neregistrovaný)
21. 3. 2003 14:00
Nový
Re: HTML kod viteznych stranek
celé vlákno
Ano, uznavam, ze kod neni prilis hezky (ale take jsem zjistil, ze validator povazuje za chybu & v url adrese - coz neni chyba a je to podstatna vetsina chyb na signalech), ale SignaLy.cz funguji v drtive vetsine prohlizecu - i kdyz treba s trochu poborcenym designem, ale tito lide vetsinou na design moc nehledi.
Jeste jednou opakuji, ze byla hodnocena napad a funkcnost projektu ne html kod. Ovsem vim, ze me to neomlouva...
Jeste jednou opakuji, ze byla hodnocena napad a funkcnost projektu ne html kod. Ovsem vim, ze me to neomlouva...
Michal Tuláček (neregistrovaný)
19. 3. 2003 18:59
Nový
Re: HTML kod viteznych stranek
celé vlákno
delal afaik Tulacek -> To afaik znamena co? :)) At dumam jak dumam, zadny uspokojivy vysvetleni nevydumam... :)
btw: mam pocit, ze jsem s nim snad kdysi i mluvil -> Kdy, kde, s kym a za jakym ucelem? :))
btw: mam pocit, ze jsem s nim snad kdysi i mluvil -> Kdy, kde, s kym a za jakym ucelem? :))
Michal Krsek (neregistrovaný)
19. 3. 2003 19:12
Nový
Re: HTML kod viteznych stranek
celé vlákno
as far as i know :-)
Marrak (neregistrovaný)
14. 3. 2003 19:02
Nový
:)
celé vlákno
teto konference jsem se ucastnil, sice jsem nic nevyhral, ale byla vcelku dobra. prednasky zajimave, jidlo zdarma, tombola...no slo to! :)