Názory k článku
Diagnóza Emailu.cz: špatná komunikace
Co by jste chteli zadarmo
celé vláknoRe: Co by jste chteli zadarmo
celé vláknoRe: Co by jste chteli zadarmo
celé vláknoPodotýkám - sám u nich (ani na jiném free mailserveru) účet nemám. ;-)
Re: Co by jste chteli zadarmo
celé vláknoNa oplátku za těch 50 a více Kč ročně nabízíme soukromí, žádnou pitomou reklamu a žádnou automatickou analýzu obsahu mailu jako Gmail. Uvidíme, kdo z koho... jestli lidi nejsou za ty cca dvě až tři piva ročně ochotni mít trochu soukromí a klidu, tak už vážně nevím.
Navíc fakt nevím, co očekávají reklamky od socek, které nejsou schopné za e-mail platit ani ty řádově desetikorunové částky ročně, jako u nás (a určitě i u jiných webhostingů ;-)
Na druhou stranu je dobře, že freemaily jsou z prinicpu možné (i když hodně jim asi zatopí různá paranoidní protispamová opatření). Ale budoucnost webových freemailů bych viděl spíš v tom, že pár nadšenců bude provozovat privátní servery spíš jen pro kamarády, pro rodinu, pro společenství svých zákazníků, apod. - prostě megafreemaily sponzorované reklamou jsou principiálně slepá ulička - protože o tu reklamu při čtení mailu právě nikdo nestojí...
Já rozhodně nejsem proti tomu nabídnout lidem co nejvíce věcí zdarma, ale podle mě to má smysl jen u něčeho, kde jsou moje vlastní náklady nulové nebo fixní a navíc se absolutně zříkám jakékoliv odpovědnosti (typu někdo releasne svojí freemailovou aplikaci jako GPL software - viz Squirell mail, někdo provozuje freemail "z hecu" pro pár kamarádů, apod.). Aby firma ručila svým absolutně nic neplatícím zákazníkům za dostupnost svých služeb, to je absurdní obchodní model...
Re: Co by jste chteli zadarmo
celé vláknoRe: Co by jste chteli zadarmo
celé vláknoPřestože my máme naše servery pověšené na 100 Mbps páteři (ke které se dostat stojí samozřejmě peníze, a proto tam neděláme freemail), tak spousta klientů naší iGW si doma na Wi-Fi spustila nejrůznější služby dostupné přes veřejné IP adresy, a nedivil bych se, kdyby teď spousta lidí rozjela různé freemaily, čistě jen pro tu radost že to jde a pro kamarády, ne pro reklamu, a ty freemaily budou připojené přes naše Wi-Fi. Proč ne.. ostatně ping přes Wi-Fi bývá často daleko lepší než třeba ping přes oceán, a bláznů co používají Gmail nebo Hotmail je u nás taky spousta... a když se ten webmail nabízí přes https:, tak nedostatečné zabezpečení toho vzdušného přeskoku myslím ani moc nevadí..
Re: Co by jste chteli zadarmo
celé vláknoA vy jste gmail nekdy pouzival?
Prestoze ping pres ocean je jiste delsi nez Praha - Praha (Brno) i tak mam pocit, ze na rychlost gmailu zadny z ceskych freemailu nema (at uz rychlost interface nebo i samotneho posilani a prijimani zprav)
Re: Co by jste chteli zadarmo
celé vláknoRe: Co by jste chteli zadarmo
celé vláknoRe: Co by jste chteli zadarmo
celé vláknoRe: Co by jste chteli zadarmo
celé vláknoRe: Co by jste chteli zadarmo
celé vláknoRe: Co by jste chteli zadarmo
celé vláknoRe: Co by jste chteli zadarmo
celé vláknoObavam se, ze zakaznikem JE Temelin se stat nemuzete :-)
Re: Co by jste chteli zadarmo
celé vláknoRe: Co by jste chteli zadarmo
celé vláknoNeni na tom nic zajimaveho.
Re: Co by jste chteli zadarmo
celé vláknoAle je, vase dusevni pochody ;-)
Re: Co by jste chteli zadarmo
celé vláknoZkrátka, Internet se neotáčí kolem Michala Krska. Michal Krsek se naopak otáčí kolem Internetu.
Re: Co by jste chteli zadarmo
celé vláknoDruhy odstavec plati nekdy od roku 1992 a nevidim zadny duvod, proc by tomu melo byt jinak.
Re: Co by jste chteli zadarmo
celé vláknoRychlost pripojeni do NIXu odlisnou od rychlost tranzitni konektivity bezne udava rada ISP, preprodejcu ISP, i poskytovatlu webhostingu, a nevim, proc bych to ja mel delat jinak. Je to proste bezna hovorova faze, v Casablane jsou na 100 Mbps pripojkach do NIXu mraky ruznych webhostingu. Je to proste terminus technicus, NIX je konkretni misto, a rychlost pripojeni do NIXu se da jak zmerit, tak smluvne specifikovt, a popravde me tahle diskuze uz fakt zacina lezt krkem.
Server na 100 Mbps pripojce realizovane pronajatou optikou (ve chvili kdy od nekoho dostanu - PRONAJMU - IP adresu, tak si v podstate pronajimam i vsechny spoje, na kterych se s tou adresou nekam dostanu, ze ano) zkratka dneska muze mit kde kdo, coz bylo ostatne jadro meho prispevku, a pokud nepodepise nejakou dohodu ktera mu tu rychlost naridi tajit, tak se s ni podle me muze vytahovat kde chce (ostatne od toho si ji taky clovek vetsinou porizuje, ze ano...)
Re: Co by jste chteli zadarmo
celé vláknoRychlost Vaseho pripojeni do NIXu se zmerit neda. Nebo dokazete v IP siti zmerit datovy tok k nejakemu L2 prvku (protoze propojovaci struktura NIX.CZ jsou ethernetove prepinace)?
Jak rikam, klidne se chlubte libovolnymi parametry pripojeni Vasich serveru k siti libovolneho ISP, nicmene byste pritom nemel lhat a nemel byste takovou lzi poskozovat dobre jmeno treti strany, ktera s Vami nema vubec nic spolecneho.
Re: Co by jste chteli zadarmo
celé vláknoA to druhé tvrzení je už čirá demagogie.
Rychlost připojení se samozřejmě změřit dá a velice jednoduše: protože jaksi nejsem jediný, kdo je do NIXu takto připojen. Je tam připojena celá republika - řada ISP má někok 100 Mbps přípojek, jiní gigabitové přípojky, a tito ISP (členové NIXu) sami přeprodávají webhosterům 100 Mbps přípojky. Tzn. dva takové subjekty si klidně mezi sebou navzájem mohou povrdit, že rychlost připojení do NIXu (a zrovna jo, ještě jednou si to sem napíšu!) je skutečně (v rámci nějaké tolerance) taková, jakou nám ti ISP garantují.
NIX je pro mě abstraktní místo po cestě, jehož vlastnická struktura nebo technická implementace mě může být srdečně ukradená. Že to jde přes NIX, to vidím z traceroutu, že to je +/- 100Mbps, to vidím např. z HotSaNICu nebo iptrafu na obou stranách spoje - ergo neparazituju, nelžu, a hlavně - nešířím mlhavé bludy typu "rychlost připojení do NIXu se nedá změřit, he he he". Takže by byla na místě omluva za křivé obvinění, rekl bych.
Re: Co by jste chteli zadarmo
celé vláknoPokud merite pristup k jinemu ISP, uvadejte rychlost pristup k tomu druhemu ISP.
Mimochodem, jak poznate z traceroute, ze dany provoz jde pres NIX, to skutecne nevim. Traceroute totiz pracuje na treti vrstve, zatimco NIX pracuje na vrstve druhe. Ale to uz je zaklad pocitacovych siti, ktera se probira nejpozdeji ve tretim semestru oboru jakekoliv VS, ktery se zabyva sitemi.
Re: Co by jste chteli zadarmo
celé vláknoNepredpokladam, ze je nekdo propojen skrz nix a nebude mu to teci prez jednu z tehle IP adres.
Re: Co by jste chteli zadarmo
celé vláknoRe: Co by jste chteli zadarmo
celé vlákno[xchaos@panter xchaos]$ /usr/sbin/traceroute www.supernetwork.cz
traceroute to www.supernetwork.cz (82.208.4.5), 30 hops max, 38 byte packets
1 veskrini.arachne.brevnov.czf (10.11.1.1) 0.175 ms 0.148 ms 0.109 ms
2 prometheus.arachne.brevnov.czf (10.11.10.1) 0.946 ms 1.833 ms 0.970 ms
3 vlan-prometheus.arachne.cz (212.24.150.225) 7.748 ms 8.335 ms 10.581 ms
4 inway.arachne.cz (213.151.82.9) 20.122 ms 17.340 ms 11.882 ms
5 ris-rib.inway.cz (212.24.132.194) 7.192 ms 17.397 ms 9.104 ms
6 nix1.to.cas.ip-anywhere.net (194.50.100.15) 11.653 ms 12.318 ms 9.442 ms
7 henry.cas.ip-anywhere.net (217.11.224.237) 12.021 ms 10.634 ms 8.798 ms
8 ge-prg-stim-cas-sn-core2.supernetwork.cz (81.0.234.2) 17.623 ms 25.183 ms 20.010 ms
9 everest.superhosting.cz (82.208.4.5) 7.399 ms 15.902 ms 18.644 ms
Da se rict, ze tenhle traceroute s velmi vysokou pravdepodobnosti vede pres NIX, protoze prvni reverz Casablancy se holedba tim, ze je umisten v NIXu - ale co my vime, objektivne vzato se to neda dokazat. Treba tady jen nekdo parazituje na dobrem jmenu NIXu, ze jo ;-)
Re: Co by jste chteli zadarmo
celé vláknotraceroute, je nějaká IP adresa příslušného hopu. Obvykle je to (primární) adresa rozhraní, ze kterého odchází ICMP message TTL exceeded (pokud tedy ta message vůbec odejde a cestou ji nezašantročí nějaký vtipně nakonfigurovaný filtr). Obecně ale nemusí tato adresa patřit žádnému z rozhraní, přes která procházely samotné pakety posílané příkazem traceroute. A to už se nebavím o DNS, které má za jeden z hlavních cílů právě abstrahovat od umístění počítače v síťové topologii, takže vyvozovat z reverzního lookupu takové informace považuji za poněkud nešťastné.
Re: Co by jste chteli zadarmo
celé vláknoNapr. kdyz se pres Telecom pripojim k pani Vomackove ktera ma ADSL, tak udam, ze jsem k pani Vomackove pripojen nezarucenych 256 kbps (ve smeru ode me) a nezarucenych 64 kbps (ve smeru od ni). Da se to zmerit, a dobre jmeno pani Vomackove tim neposkozuju, pokud jsem predtim s ni nebo s Telecom nepodepsal smlouvu o tom, ze tuhle informaci utajim.
Mezi NIXem a nejakou pani Vomackovou neni zadny podstatny rozdil, je to jen nejake misto pres ktere tecou TCP/IP packety, nic vic.
Zkradka udat rychlost pripojeni do NIXu *neni* parazitovani na dobrem jmenu NIXu - pouze se ma cenu bavit o tom, jestli to neni vyslovene nepravdivy udaj, jestli je dany ISP schopen to skutecne technicky realizovat a kolik lidi na svoje vlastni pripojky naagregoval, jako moc silna je dana smlouva, pripadne jestli tam je SLA (= tusim service level agreement), apod.
Ze traffic jde pres NIX jde poznat a) podle toho, ze mezi poslednim hopem u meho providera a prvnim hopem u providera pres ktereho je pripojen partner mereni neni prave zadny jiny hop b) to se da poznat napr. podle IP rozsahu, kdyz to neni explicitne videt z reverzu od IPcka c) jestli to je primy peering ISP nebo jestli to jde pres NIX, to se da najit napr. tady
http://www.nix.cz/index.php?lg=cz&wid=5
A svoji roli hraje i latence. Je fakt, ze jsem odkazan na to verit udajum ve vyse uvedene mape, ze primy peering od peeringu na pude NIXu odlisit nemuzu. Jenze pokud testy udelam s dostatecnym mnozstvim klientum u dostatecneho mnozstvi ISP, u kterych je dostatecne zname ze spolu nepeeruji jinde nez v NIXu, tak uz ziskam rychlosti sveho pripojeni *do NIXu, a just do NIXu* s pouze statisticky zanedbatelnou odchylkou.
Jinak o moje vzdelani v oboru sitovych vrstev nemejte peci, na MFF jsem nakonec uhadal za 1 vsech 7 ISO-OSI vrstev u inz Jirovskeho (?), dnes uz Dr. (misto kterych se dnes prave pouzivaji ty 4), a nepozoroval jsem, ze by to melo jakykoliv vliv na moje chapani funkce pocitacovych siti, ja bych to u packetovych siti meril napr. podle poctu "obalek" jednotlivych technologii, ktere jsou kolem konkretnich dat (to asi taky odpovida tem 4 vrstvam).
Takze opet jen bludy, flejmy, FUD, snaha o zviditelneni se. Ach jo... takove plytvani casem, tahle diskuze.
Re: Co by jste chteli zadarmo
celé vláknoTo, ze jste udelal nekde zkousku, je irelevantni k tomu, zda vite, ze nastroji treti vrstvy (ne)muzete zkoumat vrstvu druhou :-)
Pokud se tyce parazitovani na dobrem jmene, pak pokud je ISP clenem ci zakaznikem NIX.CZ, neni zadny problem v tom, aby sve jmeno uvadel v souvislosti se svym pripojenim. Pokud ovsem zadne pripojeni nema (coz je Vas pripad), jde o parazitovani na jmene NIX.CZ. Samozrejme na to muzete mit jiny nazor, spousta lidi si take mysli, ze okradat bohate lidi je v poradku.
Re: Co by jste chteli zadarmo
celé vláknoRe: Co by jste chteli zadarmo
celé vláknoAle reklamka vs. socky je jednoduchy vztah. ATC ma mega prijmy z reklamy, staci se podivat na statistiky zvysujiciho se objemu internetove reklamy a email.cz je vsude vyskakujicima bannerama mezi kteryma je utaply obsah mailu docela na spici.
Co je na tom nepochopitelneho, reklamky proste prodavaji lidi, kterym cilene cpou reklamu a jejich klientem je nekdo uplne jiny nez "socky" co tam ctou mail a ktery oni prave potrebujou, ten obchodni model je racionalni i kdyby tem lidem platili za to ze tam maji mail.
Re: Co by jste chteli zadarmo
celé vláknoReklama je téma sama pro sebe, to souhlasím. Dneska na to člověk narazí nejen u financování freemailů, ale všude. Co vlastně ještě dostáváme za skutečné náklady, a ne financované reklamou, která od nás čeká... co vlastně ?
Freemail je zajímavý z celé řady hledisek. Uvědomil jsem si to třeba jen když antispamový filtr freemailu Seznamu začal mazat našim zákazníkům námi zasílané faktury jako spam. Ale jsou i horší scénáře... e-mailem se zasílá řada potvrzovacích hlášek, apod. Možná by nebylo mít marné e-mail u někoho, kdo vám smluvně ručí, že vyvine maximální úsilí k ochraně vašich osobních údajů, a hlavně má zájem slib dodržet - protože jste pro něj zákazník, a ne "obnovitelný zdroj"... nebo jak vlastně marketingové firmy vnímají cílovou skupinu nějaké inzerce..
Zapominate na 2 veci:
celé vlákno- Kdyz se na provozovatele e-mailovych serveru podivate, tak je jasne, ze kvalita lze tezko posoudit, neznate-li osobne spravce a konkretni pouzitou implementaci, a lisi se napric placenymi i neplacenymi sluzbami.
Tim chci rici, ze s neochotou platit (zvlaste kdyz jde o tak male penize) to ma malo spolecneho.
Re: Zapominate na 2 veci:
celé vláknoJinak nejvíce platících zákazníků mají samozřejmě šanci tak jako tak nabrat freemaily - přidají jen místo na disku, zálohování dat, garance, a jako bonus zachování stávající freemailové adresy....
Re: Zapominate na 2 veci:
celé vláknoV takove situaci vubec neni jiste, jestli freemaily maji nejakou vyhodu v naboru platicich zakazniku. Komunikace s helpdesky na zpusob cerne diry, poruchy spojene se ztratou dat, jednostranne meneni funkcnosti, to jsou naopak vlivy, ktere pusobi proti freemailu. Nejsem si jisty, jestli se takovy team jako z udelani zmeni v dokonale profesionaly, jakmile maji smlouvu na placenou sluzbu v hrsti :-)
Re: Zapominate na 2 veci:
celé vláknoRe: Zapominate na 2 veci:
celé vláknoJsou i taci, ze kdyz jim povite, aby si zridili e-mail, ze jim chcete neco duleziteho poslat, zridi jej pouze pro tuto 1 prilezitost a pak uz nepouziji.
Re: Zapominate na 2 veci:
celé vláknoBlbost, pointa je jinde!
celé vláknoRe: Blbost, pointa je jinde!
celé vláknoAnonymita na Internetu je zajímavá věc, a obecně u některých služeb podle mě není vůbec špatná - důležité je rozumné vyvážení poměru mezi soukromím a odpovědností, možnost anonymní komunikace s jinými (ovšem tím pádem také často anonymními) subjekty je podle mě zajímavá možnost. Anonymitu freemailu ovšem mohou využívat např. spameři.
U e-mailu to ale nebude o anonymitě, ale o garanci služeb. Až začnou spammeři nabízet inteligentnější produkty než Viagru, tak jim třeba bude záležet na tom, aby ten milión objednávek co dostanou jako odpověď na svoje maily byl opravdu doručen, případně aby majitel freemailu účet zlomyslně svévolně nezrušil -> zaplatí si anonymní ale relativně garantovaný e-mailový účet, třeba tou složenou na poště.
Re: Co by jste chteli zadarmo
celé vláknoRe: Co by jste chteli zadarmo
celé vláknoPouzivam freemejl uz nekolik let, postu si denne stahuju , a pokud by se jednou za par let stalo, ze jim to zkolabuje, a treba bych i prisel o jednodenni postu, nebudu to brat jako zadnou katastrofu.
Freemejly urcite budoucnost maji, a ze se nekde dava reklama, to jsem si, abych pravdu rekl, jeste ani nevsiml.
Re: Co by jste chteli zadarmo
celé vláknoHardware používaný freemailem má přeci jen nějakou konečnou životnost, provoz taky něco stojí, minimálně elektřina. Peníze na ten hardware se asi dají získat buď z reklamy, nebo od části klientů, která si něco připlatí - ale v tom případě ta část klientů co si připlatí sponzoruje neplatící uživatele, kteří jsou pak skutečně "na podpoře", co se týče způsobu financování jejich online přítomnosti.
Samozřejmě záleží na poměru rozsahu a kvality placených a neplacených služeb; některé freeweby mají rozsah např. místa na disku v poměru 1:2, nevím jak ten poměr mají nastavený freemaily. Každopádně je to jakýsi shareware, a ten se neukázal jako moc životaschopný... na rozdíl od open source.
Freemail sám o sobě je samozřejmě pěkný nápad - a dneska si ho na bázi např. Linuxu, Postfixu, Courier IMAPu a Squirell Mailu může nainstalvoat zadarmo na svůj server už skutečně každý. Decentralizace je podle mě docela pěkná věc...
a co vyjadreni ATC
celé vláknoRe: a co vyjadreni ATC
celé vláknoCituji z článku: Jelikož ATC stále odmítala komunikovat s novináři, nezbylo nám než se v pátek vypravit na místo doličné - sídlo společnosti v Divadelní ulici v Brně. Očekávali jsme alespoň bližší vysvětlení nepochopitelné nekomunikativnosti zástupců freemailu, avšak ti si zjevně o potřebě uživatelů po informacích mysleli své. Dveře do budovy před námi zůstaly uzavřeny a veškerá komunikace probíhala jen prostřednictvím domovního telefonu, a to s nepředstavenou osobou, která odmítla požadavek na rozhovor s kýmkoliv z vedení společnosti. Získané informace lze shrnout do následujících bodů: (...)
Nestačí? :-)
Re: a co vyjadreni ATC
celé vláknoRe: a co vyjadreni ATC
celé vláknoRe: a co vyjadreni ATC
celé vláknoDiagnóza Lupy - každá lež je dobrá
celé vláknoZprávy protokolem POP3 jsou přístupné i neplatícím zákazníkům, kteří mají schránku na emailu delší dobu.
Re: Diagnóza Lupy - každá lež je dobrá
celé vláknoCo je to POP3 a jak to nastavit?
POP3 je služba, s jejíž pomocí můžete stahovat zprávy pomocí chodného software (např. MS OutLook) na svůj počítač. Nepotřebujete tak navštěvovat webový server. Tato služba je u nás považována za nadstandard, a vzhledem k tomu, že chceme nabízet především webový email, znevýhodňujeme ji poplatkem 30 Kč/měs. To však neznamená, že by email zde byl placený. Pouze služba pop3, kterou však využívat nemusíte. Více informací naleznete v NASTAVENÍ - parametry POP3.
Hmm...
Re: Diagnóza Lupy - každá lež je dobrá
celé vláknoRe: Diagnóza Lupy - každá lež je dobrá
celé vláknoRe: Diagnóza Lupy - každá lež je dobrá
celé vláknoRe: Diagnóza Lupy - každá lež je dobrá
celé vláknoRe: Diagnóza Lupy - každá lež je dobrá
celé vláknoRe: Diagnóza Lupy - každá lež je dobrá
celé vláknoRe: Diagnóza Lupy - každá lež je dobrá
celé vláknoOmlouvam se za off-topic.
-Yenya
Re: Diagnóza Lupy - každá lež je dobrá
celé vláknoDokonce se lze setkat s výkladem, který jde ještě dál a označuje za lež tvrzení, o němž je autor přesvědčen, že je nepravdivé (bez ohledu na jeho objektivní pravdivost). Při tomto výkladu je možný i opačný paradox: můžete lhát a přesto nechtěně mluvit pravdu. Například Smullyan (Jak se jmenuje tahle knížka) uvádí historku o pacientovi, který na otázku, jako se jmenuje, odpoví svým skutečným občanským jménem, ale detektor označí toto tvrzení za lež - protože pacient je ve skutečnosti přesvědčen, že je Napoleon, ale říká to, co chtějí lékaři slyšet...
Pokud ale termín lež budeme považovat za synonymum pro nepravdivé tvrzení a zůstaneme u klasické dvouhodnotové logiky, pak máte pravdu. Pak nám ale bude v češtině zoufale chybět výraz pro to, co jsem lží označil výše. IMHO by to bylo stejně zkratkovité vyjadřování, jako když senzacechtiví novináři označují zabití z nedbalosti za vraždu.
Re: Diagnóza Lupy - každá lež je dobrá
celé vláknoRe: Diagnóza Lupy - každá lež je dobrá
celé vláknoRe: Diagnóza Lupy - každá lež je dobrá
celé vláknoRe: Diagnóza Lupy - každá lež je dobrá
celé vláknoRe: Diagnóza Lupy - každá lež je dobrá
celé vláknoRe: Diagnóza Lupy - každá lež je dobrá
celé vláknoRe: Diagnóza Lupy - každá lež je dobrá
celé vláknoRe: Diagnóza Lupy - každá lež je dobrá
celé vláknoKdyby se tak chovala aspon desetina lidi, pak by skutecne zacalo platit ze urednici, obchodnici atd. jsou tu pro nas a ne opacne a i kultura okolo by vypadala jinak. Vim, ze to trapna iluze...
Re: Diagnóza Lupy - každá lež je dobrá
celé vláknoRe: Diagnóza Lupy - každá lež je dobrá
celé vláknoRe: Diagnóza Lupy - každá lež je dobrá
celé vláknoRe: Diagnóza Lupy - každá lež je dobrá
celé vláknoRe: Diagnóza Lupy - každá lež je dobrá
celé vláknoRe: Diagnóza Lupy - každá lež je dobrá
celé vláknoJa mam POP3 zdarma, jako dlouholety zakaznik jsem dostal pred jakousi dobou darek (jako ostatne skoro vsichni ostatni zakaznici) a to v podobe POP3 zdarma. Jini zakaznici dostavali volne MB a podobne.
Nicmene pokud to neni na strankach zmineno, tak to na LUPE vedet nemohli, leda by tam sami meli schranku.
Re: Diagnóza Lupy - každá lež je dobrá
celé vláknoRe: Diagnóza Lupy - každá lež je dobrá
celé vláknoRe: Diagnóza Lupy - každá lež je dobrá
celé vláknoRe: Diagnóza Lupy - každá lež je dobrá
celé vláknoEMAILEM.CZ mám problémy už dávno, nedoporučuji ho
celé vláknoALE JAKMILE NASTANOU PROBLÉMY K O M U N I K A C E JE HRUBÁ A PŘEZÍRAVÁ A AROGANTNÍ ... proto EMAIL.CZ n e d o p o r u č u j i
P.s A problémů má tento email víc než je průměr a dosti závažné, viz další články o něm....
Co byste chtěli ?
celé vláknoČus Bus, Karl Lansdersön
Re: Co byste chtěli ?
celé vláknoRe: Co byste chtěli ?
celé vláknoEmail cz nabízí také placené služby, využíval jsem je a přístup ke mně byl otřesný (nulová komunikace při problémech) tak jsem si placenou část zrušil a přešel jinam .. jsem velmi spokojen :-))
P.s nikoliv k Telecomu, stačí s telecomem pět minut komunikovat a jdou na mně osypky .. například se zakaznickou linkou stačí zavolat třikrát a pokaždé se ti dostane jiné informace a to i ve velmi závažných věcech jako např blokování zahraničních hovorů, když máš doma cizince co se dušuje, že si do USA fakt nezavolá :-))) no frkne a ty plať.... Takže sorry čus autobus teleblicom nikdy :-))
P.p.s To zapojování nakonec místo slíbených čtrnácti dní trvalo dva DVA měsíce !!!
S freemejlem na věčné časy? Těžko!
celé vláknoZ hlediska provozovatele není freemejl zlatým dolem, jak se kdysi tvrdilo. Je to nákladná záležitost sloužící maximálně k podpoře značky.
Od určité doby používám e-mail na své vlastní doméně. Nejsem obtěžován reklamními patičkami, je to spolehlivější, rychlejší a vypadá to originálně.
Jediné s čím se občas trápím je fakt, že si lidé pletou domény a posílají mi na XY.CZ zprávy, které jsou určeny pro XY.COM. Takže kdyby měl někdo zájem o fotky nějaké dvacítky, nabídkový list v PDF, pozvání na rande nebo třeba objednávku internetového připojení, můžete se ozvat na můj e-mail.
:-)
celé vláknoSprávní zákazníci by měli firmu potrestat tím, že přejdou jinam, jestliže je pravda, co se zde píše, že tento hloupý přístup již firma v minulosti několikrát zopakovala.
email.cz?
celé vláknoRe: email.cz?
celé vláknohttp://email.cz/Cone t
celé vláknoRe: http://email.cz/Cone t
celé vláknoRe: http://email.cz/Cone t
celé vláknoRe: http://email.cz/Cone t
celé vláknoRe: http://email.cz/Cone t
celé vláknoRe: http://email.cz/Cone t
celé vláknoMel jsem temne podezreni, ze je Coneti dali obratem po prohlaseni o pozaru k soudu a tak to radeji stahli.
Osobne si myslim, ze pro jakykoliv freemail je discolobosi pole az zbytecne kvalitni.
Re: http://email.cz/Cone t
celé vláknoProboha na čem to provozují!
celé vláknoRe: Proboha na čem to provozují!
celé vláknoRe: Proboha na čem to provozují!
celé vláknoRe: Proboha na čem to provozují!
celé vláknonecitelna tela zprav
celé vláknoTake mate ve schrance spoustu zprav, ktere maji pouze hlavicku, ale obsah mailu je prazdny?
Uz jsem u Email.cz dlouho, za tu dobu uz jsem prisel nejdrive o vsechny maily, pak o cast svych zprav a ted o dalsi cast.
To uz je treti chyba Email.cz, koncim s nimi. Dejte si na nej pozor.
Honza