Dial Telecom dokončil převzetí brněnské Star 21 Networks

Společnosti se sloučily k 1. září. Dial Telecom získal kontrolu nad provozovatelem bezdrátové FWA sítě začátkem roku 2012. Od té doby Star 21 Networks fungovala jako dceřiná firma.

Začátkem září přestala existovat společnost STAR 21 Networks. Pohltila ji telekomunikační operátor Dial Telecom. Ten brněnskou firmu ovládl už začátkem loňského roku, když odkoupil stoprocentní obchodní podíl od německé STAR 21 NETWORKS GmbH, jedné z dceřiných firem zkrachovalé Nortel Networks.

STAR 21 Networks vznikla v roce 2000, kdy získala jednu ze tří celostátních licencí na provozování bezdrátových přístupových sítí typu FWA Fixed Wireless Access) v pásmu 26 GHz. V roce 2001 začala poskytovat služby vlastní sítě dalším operátorům. Zaměřila se na telekomunikační služby na velkoobchodní bázi. Telekomunikačním operátorům a ISP nabízela širokopásmové přístupové linky pomocí vyhrazeného rychlého bezdrátového připojení od koncového zákazníka do jejich telekomunikačních sítí. Jak vypadala tehdejší nabídka STAR 21 Networks, si můžete připomenout v článku, který na Lupě vyšel začátkem prázdnin 2001.

V době, kdy Dial Telecom STAR 21 Networks odkoupil, pokrývala její bezdrátová FWA síť všechna krajská a některá okresní města. Od ledna 2012 až do konce letošního srpna fungovala STAR 21 Networks jako dceřiná firma Dial Telecomu.

CIF16

Sloučení se STAR 21 Networks nám umožní efektivněji rozhodovat o investicích do budoucího rozšiřování a modernizace sítě typu FWA. Ta představuje strategickou a velmi důležitou součást portfolia služeb, které nabízíme našim velkoobchodním partnerům, uvedl Tomáš Strašák, obchodní ředitel a člen představenstva Dial Telecomu.

Díky fúzi obou subjektů přechází veškeré jmění společnosti STAR 21 Networks na společnost Dial Telecom, která se stává nástupnickým subjektem. STAR 21 Networks tímto naopak zaniká. Veškeré obchodně-dodavatelské vztahy zůstávají pro všechny obchodní partnery obou společností beze změn.

Školení e-mail marketingu

  •  
    Jak získat e-mailové kontakty
  • Jak udělat e-mailing více relevantní
  • Jak zavést automatizované kampaně

Detailní informace o školení e-mailingu »