Hlavní navigace

Digg vypálil rybník Googlu, vybral si reklamu od Microsoftu

Jiří Macich ml.

Není tajemstvím, že Microsoft a Google jsou velkými rivaly i na poli internetové reklamy. Po nedávném zbrojení Googlu nyní přešel do protiútoku Microsoft. Stal se totiž hlavním dodavatelem reklamy pro známý a úspěšný komunitní server Digg. Vystřídal tak právě Google. Ve hře o nového hlavního reklamního partnera byl vedle Microsoftu a Googlu i zbylý hráč z velké trojky, tedy Yahoo.

Není tajemstvím, že Microsoft a Google jsou velkými rivaly i na poli internetové reklamy. Po nedávném zbrojení Googlu nyní přešel do protiútoku Microsoft. Stal se totiž hlavním dodavatelem reklamy pro známý a úspěšný komunitní server Digg. Vystřídal tak právě Google. Ve hře o nového hlavního reklamního partnera byl vedle Microsoftu a Googlu i zbylý hráč z velké trojky, tedy Yahoo.

Finanční detaily dohody mezi provozovateli serveru Digg a Microsoftem nebyly zveřejněny, ale spolupráce poběží na bázi systému Microsoft AdCenter podobně jako na Facebooku. Smlouva mezi Diggem a Microsoftem je na tři roky.

Microsoft také oznámil další akvizici reklamní společnosti. Tentokrát by v sítích Microsoftu měla uvíznout firma adECN provozující reklamní systém adECN Exchange. Je to odpověď na nedávný nákup Yahoo, které získalo společnost Right Media. (USA Today, ABC News, Yahoo News, Tech Crunch)

Našli jste v článku chybu?
27. 7. 2007 23:17
Poněkud mylná představa autora, že by snad Digg chtěl někomu "ukázat" (dle autorových slov vypálit rybník), v dnešním světě je málo věcí, které jsou jisté a v základech zcela neotřesitelné, jako to, že vždy rozhodují peníze.