Digg vypálil rybník Googlu, vybral si reklamu od Microsoftu

Není tajemstvím, že Microsoft a Google jsou velkými rivaly i na poli internetové reklamy. Po nedávném zbrojení Googlu nyní přešel do protiútoku Microsoft. Stal se totiž hlavním dodavatelem reklamy pro známý a úspěšný komunitní server Digg. Vystřídal tak právě Google. Ve hře o nového hlavního reklamního partnera byl vedle Microsoftu a Googlu i zbylý hráč z velké trojky, tedy Yahoo.

Není tajemstvím, že Microsoft a Google jsou velkými rivaly i na poli internetové reklamy. Po nedávném zbrojení Googlu nyní přešel do protiútoku Microsoft. Stal se totiž hlavním dodavatelem reklamy pro známý a úspěšný komunitní server Digg. Vystřídal tak právě Google. Ve hře o nového hlavního reklamního partnera byl vedle Microsoftu a Googlu i zbylý hráč z velké trojky, tedy Yahoo.

Finanční detaily dohody mezi provozovateli serveru Digg a Microsoftem nebyly zveřejněny, ale spolupráce poběží na bázi systému Microsoft AdCenter podobně jako na Facebooku. Smlouva mezi Diggem a Microsoftem je na tři roky.

Microsoft také oznámil další akvizici reklamní společnosti. Tentokrát by v sítích Microsoftu měla uvíznout firma adECN provozující reklamní systém adECN Exchange. Je to odpověď na nedávný nákup Yahoo, které získalo společnost Right Media. (USA Today, ABC News, Yahoo News, Tech Crunch)

5 názorů Vstoupit do diskuse
poslední názor přidán 28. 7. 2007 19:02

Školení: Měření a vyhodnocování kampaní

  •  
    Jak připravit a plánovat kampaně
  • Jak vyhodnocovat a využít důležité metriky
  • Jak to dělat u různých obchodních aktivit

Detailní informace o školení Měření a vyhodnocování kampaní»