Hlavní navigace

Vlákno názorů k článku Dívají se na reklamy na internetu hlavně roboti? od admin. - Satrám se o chod pokladního systému jedné frančízingové...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 14. 10. 2015 18:56

    admin.

    Satrám se o chod pokladního systému jedné frančízingové firmy a směju se jejich "marketingovému oddělení" na centrále. Co 1/4 roku to nové blbiny:
    K výrobku X dárek Y ale pokud koupíte ještě Z tak místo dárku Y dárek W..... a vše musí pokladna automaticky vyhodnotit. Jen čekám, kdy bude nutno HW rozšířit o kameru, protože zákazník dostane slevu za to že udělá 5 dřepů:)
    Finále je ovšem takové, že ta nesmyslná kreativita a neustálé vymýšlení píčovin stojí mého frančízanta každého 1/4 roku pár deítek tisíc za úpravy kasy (zaplaťbůh za to) ale když jim vyjíždím statistiky, tak tyto fičůry ve skutečnosti nic nepřinášejí. Protože pokud si uděláte statistiku výrobku X bez akce a s akcí, zjistíte, že se prodej nezvedl ani o píď....Jenom "markeťáci" na centrále holt zase obhájili svojí existenci.

  • 15. 10. 2015 9:36

    fd (neregistrovaný)

    Znam, in natura, cenotvorba je kvuli temto ptakovinam tak slozita, ze zakaznikovi uz nikdo neumi ani rict, za kolik ten produkt dostane. Zalezi totiz i na postaveni Mesice.

    Ale marketaci jsou s timto stavem naprosto spokojeni, osobne znam marketigove oddeleni nejmenovane automobilky, ktere doslova miluje vse, co se idealne neda vyhodnotit vubec nijak. Jedinym jejich realnym zajmem je utratit budget v polovine roku, aby musel byt navysen. A s nim pochopitelne i jejich odmeny.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).