Hlavní navigace

Divák online videa ho opustí, pokud nezačne hrát do dvou sekund

Daniel Dočekal

Trpělivost má své meze a platí to i pro sledování online videa. Podle čerstvé studie přispívá stále rychlejší Internet k větší netrpělivost uživatelů. A platí to i pro sledování online videa – každá sekunda čekání, než se začne přehrávat, znamená i 6 % diváků opouštějících video. 20 % diváku video opustí, pokud se nespustí do pěti sekund.

Trpělivost má své meze a platí to i pro sledování online videa. Podle čerstvé studie přispívá stále rychlejší Internet k větší netrpělivost uživatelů. A platí to i pro sledování online videa – každá sekunda čekání, než se začne přehrávat, znamená i 6 % diváků opouštějících video. 20 % diváku video opustí, pokud se nespustí do pěti sekund.

Studie navíc ukazuje, že čím rychlejší připojení má uživatel, tím menší má trpělivost (pravý graf). Zajímavé je, že ochota déle čekat se váže k delším videím – na krátké video jsou diváci ochotni čekat méně (levý graf). Kompletní studii můžete začít zkoumat zde (PDF).

Zdroj: Online viewers start leaving if video doesn’t play in 2 seconds, says study

Našli jste v článku chybu?
11. 11. 2012 18:44
Rdm (neregistrovaný)

pokud se video nespustí do pěti sekund, tak jakmile se spustí, tak se s největší pravděpodobností bude sekat, takže je logické raději nečekat a jít se kouknout někam jinam

11. 11. 2012 21:06
Petr33 (neregistrovaný)

Tak já většinou utíkám hned jak na mě jukne reklama před videem.