Do CzechAcceleratoru 2011-2014 se lze přihlašovat ještě dva týdny

CzechInvest prodloužil termín podání přihlášek do startupového akcelerátoru CzechAccelerator – ještě do čtrnáctého listopadu se můžete ucházet o účast.

Přihlašovat se mohou do pondělí 14. listopadu 2011, odcestovat do zvolené destinace od 1. ledna 2012. Projekt CzechAccelerator 2011–2014 je financovaný z programu Poradenství, který je součástí Operačního programu Podnikání a inovace.

 „CzechAccelerator pomáhá nadějným, inovativním českým firmám, které chtějí najít zahraničního partnera pro své podnikání ať už přímo jako investora nebo jako technologického partnera,“ říká ministr průmyslu a obchodu Martin Kocourek a dodává: „CzechAccelerator tak přímo pomáhá naplňovat cíle naší nedávno schválené Strategie mezinárodní konkurenceschop­nosti, s jejíž pomocí chceme v České republice vybudovat moderní, inovacemi poháněnou ekonomiku."

 „Účast v projektu je vhodná především pro firmy, které podnikají v oboru informačních a telekomunikačních technologií nebo v přírodovědných oborech, jako jsou třeba biotechnologie, čisté technologie nebo nanotechnologie,“ upřesňuje ředitel sekce EU, výzkumu a vývoje Ministerstva průmyslu a obchodu ČR Petr Očko. „Po úspěchu pilotní části projektu v Silicon Valley teď díky financím z Evropské unie můžeme mladým inovačním firmám nabídnout výběr hned z pěti lokalit."

 „Úspěšní žadatelé o účast v CzechAcceleratoru 2011–2014 získají především bezplatný pronájem kancelářských prostor a služeb, který jim usnadní přístup k potenciálním strategickým partnerům a špičkovým poradcům. Budou mít také možnost účastnit se pravidelných networkingových akcí s investory a dalšími lidmi, kteří jim mohou pomoci s rozvojem podnikání,“ říká generální ředitel agentury CzechInvest Miroslav Křížek, a dodává: „Po celou dobu jim samozřejmě budou plně k dispozici specialisté agentury CzechInvest.“

Podmínky účasti

Hlavní podmínkou účasti v CzechAcceleratoru je inovativní produkt, se kterým má firma šanci uspět na globálním trhu. Rozhodujícím kritériem pro výběr účastníků CzechAcceleratoru 2011–2014 bude tedy potenciál, technická vyspělost a atraktivita produktu. Odborná komise bude hodnotit i kvalitu manažerského vedení firmy a podnikatelský plán. Zájemce o účast si může sám zvolit destinaci, ve které by chtěl působit. Vzhledem k podmínkám programu je nutné konečný produkt realizovat mimo Prahu. Pro přihlášení do CzechAcceleratoru stačí vyplnit jednoduchou přihlášku, která je ke stažení na internetových stránkách www.czechacce­lerator.cz.

 Jednotlivé destinace se zaměřují na různé obory:

 • USA – západní pobřeží: Zde najdou uplatnění především firmy se zaměřením na IT, life sciences a nanotechnologie. CzechAccelerator se nachází v Silicon Valley, kde je největší světová koncentrace venture kapitálových fondů a know-how v oblasti IT. Svá sídla nebo klíčová vývojová centra mají v této oblasti i nejvýznamnější IT firmy světa jako Google, Sun Microsystems, Oracle nebo Microsoft. CzechAccelerator je umístěn v US Market Access Center.

 • USA – východní pobřeží: Tato oblast je vhodná zejména pro firmy specializované na biotechnologie, life sciences, zdravotnickou techniku a čisté technologie. V Bostonu mají tradici především biotechnologie. České firmy zde mohou využít odborné know-how a rozsáhlou síť potencionálních partnerů. CzechAccelerator je umístěn v MassGlobal Partners.

Singapur: CzechAccelerator v této oblasti bude především pro firmy z oblastí ICT, biotechnologií a life sciences. Výhodou Singapuru je to, že zde působí řada fondů rizikového kapitálu. CzechAccelerator se připravuje.

EBF16

 • Izrael: Uplatnění zde najdou především firmy se zaměřením na ICT, biotechnologie, life sciences a čisté technologie. CzechAccelerator se připravuje.

 • Švýcarsko: Pobyt v této zemi by měl pomoci firmám z oblastí biotechnologií, life sciences, čistých technologií a přesného strojírenství. CzechAccelerator se připravuje.

Školení: Jak na firemní Facebook prakticky

  •  
    Jak efektivně propojit Facebook s webem.
  • Jak vše měřit a vyhodnocovat.
  • Jak řešit krizové situace.

Detailní informace o školení Facebooku »