Dobírka stále nejvyužívanější platební metodou v českých e-shopech

Vyplývá to nejen ze studie, kterou v květnu zveřejnila Asociace pro elektronickou komerci, ale také ze statistik společnosti NetDirect, která nabízí e-shopová řešení.

Byť nejnovější Studie platebních metod, kterou v květnu zveřejnila Asociace pro elektronickou komerci, říká, že obliba dobírky jako platební metody v posledních třech letech poklesla, nemění to nic na skutečnosti, že dobírka je stále nejvyužívanější platební metodou v českých e-shopech. Zatímco v roce 2010 ji podle výsledku výzkumu APEK preferovalo 44 % internetových nakupujících, letos jí dává přednost 37 % zákazníků.

Stále silnou pozici potvrzují i statistiky společnosti NetDirect, jedné z nějvětších společností na trhu výrobců e-shopů. Z průměrných čísel za období duben 2012 až duben 2013 vyplývá, že u řešení na klíč ShopCentrik připadá 36,8 % plateb právě na dobírku. 

Podíl platebních metod u e-shopového řešení ShopCentrik. Průměr za období duben 2012 až duben 2013. Jedná se o údaje z více než třech stovek e-shopů.
Autor: Radek Swaczyna, NetDirect.cz

Podíl platebních metod u e-shopového řešení ShopCentrik. Průměr za období duben 2012 až duben 2013. Jedná se o údaje z více než třech stovek e-shopů.

U e-shopového řešení FastCentrik má dobírka podíl 37,8 %.

Content

Podíl platebních metod u e-shopového řešení FastCentrik. Průměr za období duben 2012 až duben 2013. Jedná se o údaje z více než tisícovky e-shopů.
Autor: Radek Swaczyna, NetDirect.cz

Podíl platebních metod u e-shopového řešení FastCentrik. Průměr za období duben 2012 až duben 2013. Jedná se o údaje z více než tisícovky e-shopů.

Co se týče doručovacích metod stále roste obliba osobního odběru. Zákazníci e-shopů, kteří využívají řešení ShopCentrik či FastCentrik nejčastěji volí dopravu prostřednictvím České pošty.

Podíl doručovacích metod u e-shopového řešení FastCentrik. Průměr za období duben 2012 až duben 2013. Jedná se o údaje z více než tisícovky e-shopů.
Autor: Radek Swaczyna, NetDirect.cz

Podíl doručovacích metod u e-shopového řešení FastCentrik. Průměr za období duben 2012 až duben 2013. Jedná se o údaje z více než tisícovky e-shopů.

Podle Radka Swaczyny z NetDirectu u e-shopového řešení ShopCentrik došlo za poslední rok k nárůstu podílu PPL na úkor České pošty.

Podíl doručovacích metod u e-shopového řešení ShopCentrik. Průměr za období duben 2012 až duben 2013. Jedná se o údaje z více než třech stovek e-shopů.
Autor: Radek Swaczyna, NetDirect.cz

Podíl doručovacích metod u e-shopového řešení ShopCentrik. Průměr za období duben 2012 až duben 2013. Jedná se o údaje z více než tří stovek e-shopů.

18 názorů Vstoupit do diskuse
poslední názor přidán 26. 6. 2013 8:53
Zasílat nově přidané názory e-mailem

Školení App Store optimalizace

  •  
    Jak dostat svou mobilní aplikaci mezi lidi
  • Jak na akvizici uživatelů mobilních aplikací na českém i světovém trhu
  • Jak správně spustit, propagovat, měřit a vyhodnotit svoji aplikaci v Google Play i v Apple App Store

Detailní informace o školení App Store optimalizace »