Hlavní navigace

Dočkáme se na YouTube reklamy před videy?

Karel Wolf 10. 7. 2008

Zisky z reklamy na nejpopulárnějším serveru pro sdílení videí se nevyvíjejí tak, jak by si jeho majitelé přáli. Podle posledních prognóz společnosti by měly příjmy z reklam na YouTube letos dosáhnout 200 milionů dolarů, což je výrazně méně než společnost plánovala. Jako jedno z řešení se nabízí umisťovat reklamní klipy přímo před a za videa, kdy přesně hodlá Google tento formát zavést není zatím jasné.

Zisky z reklamy na nejpopulárnějším serveru pro sdílení videí se nevyvíjejí tak, jak by si jeho majitelé přáli. Podle posledních prognóz společnosti by měly příjmy z reklam na YouTube letos dosáhnout 200 milionů dolarů, což je výrazně méně než společnost plánovala. Jako jedno z řešení se nabízí umisťovat reklamní klipy přímo před a za videa, kdy přesně hodlá Google tento formát zavést není zatím jasné.

Důvodů pro neutěšený stav je hned několik, hlavním z nich je především autocenzura, Google totiž nabízí reklamu pouze k videím, u kterých lze jednoznačně prokázat, že neporušují autorská práva. Prokazatelně bezpečných videí je ovšem na serveru asi jen čtyři procenta, zbytek tvoří obsah jehož legálnost je přinejmenším nejistá. Zatím jsme ještě nedosáhli průlomu v zpeněžování obsahu, ale pracujeme na tom, je to pro nás letos největší priorita, prohlásil na jaře výkonný ředitel Googelu Eric Schmidt.(Aktu­álně, Wall Street Journal)

Našli jste v článku chybu?

10. 7. 2008 17:35

Český jazyk připouští jak tvar podle vzoru moře, tak tvar podle vzoru město. Čili správně je jak videi, tak videy. Převládá použití pádového tvaru videi.

Vzhledem k tomu, že v přímém linku na tuto zprávičku, máte původní tvar videi, nebylo by na škodu vrátit původní tvar i v názvu zprávičky.

10. 7. 2008 17:34

Český jazyk připouští jak tvar podle vzoru moře, tak tvar podle vzoru město. Čili správně je jak videi, tak videy. Převládá použití pádového tvaru videi.

Vzhledem k tomu, že i v přímém linku na tuto zprávičku, máte původní tvar videi, nebylo by na škodu vrátit původní tvar i v názvu zprávičky.

DigiZone.cz: Mňam TV splnila slib a odešla z DVB-T

Mňam TV splnila slib a odešla z DVB-T

Měšec.cz: Kdy vám stát dá na stěhování 50 000 Kč?

Kdy vám stát dá na stěhování 50 000 Kč?

Podnikatel.cz: Přehledná titulka, průvodci, responzivita

Přehledná titulka, průvodci, responzivita

120na80.cz: Popraskané rty? Některé balzámy stav zhoršují

Popraskané rty? Některé balzámy stav zhoršují

Měšec.cz: Zdravotní a sociální pojištění 2017: Připlatíte

Zdravotní a sociální pojištění 2017: Připlatíte

Vitalia.cz: Naučí vás péct kváskový chléb bez lepku i s lepkem

Naučí vás péct kváskový chléb bez lepku i s lepkem

Vitalia.cz: Vláknina: Rozpustná, nebo nerozpustná?

Vláknina: Rozpustná, nebo nerozpustná?

120na80.cz: 5 poporodních problémů a jejich řešení

5 poporodních problémů a jejich řešení

Podnikatel.cz: Na poslední chvíli šokuje vyjímkami v EET

Na poslední chvíli šokuje vyjímkami v EET

120na80.cz: Rovnátka, která nejsou vidět

Rovnátka, která nejsou vidět

Vitalia.cz: Chtějí si léčit kvasinky. Lék je jen v Německu

Chtějí si léčit kvasinky. Lék je jen v Německu

Vitalia.cz: Znáte „černý detox“? Ani to nezkoušejte

Znáte „černý detox“? Ani to nezkoušejte

Měšec.cz: U levneELEKTRO.cz už reklamaci nevyřídíte

U levneELEKTRO.cz už reklamaci nevyřídíte

120na80.cz: Pánové, pečujte o svoje přirození a prostatu

Pánové, pečujte o svoje přirození a prostatu

Podnikatel.cz: K EET. Štamgast už peníze na stole nenechá

K EET. Štamgast už peníze na stole nenechá

120na80.cz: Rakovina oka. Jak ji poznáte?

Rakovina oka. Jak ji poznáte?

Lupa.cz: UX přestává pro firmy být magie

UX přestává pro firmy být magie

Vitalia.cz: Tesco: Chudá rodina si koupí levné polské kuře

Tesco: Chudá rodina si koupí levné polské kuře

Měšec.cz: Platby do zahraničí: pozor na tučné poplatky

Platby do zahraničí: pozor na tučné poplatky

Podnikatel.cz: 3, 2, 1..EET startuje. Na co nezapomenout?

3, 2, 1..EET startuje. Na co nezapomenout?