Internet Info, s.r.o. Lupa Měšec Podnikatel Root Zdroják DigiZone Slunečnice Vitalia TopDrive KupDnes Navrcholu NovýTarif Dobrý web Weblogy Woko Jagg Computer.cz SK: MojeLinky

Názory k článku
Dohodu ACTA bude ratifikovat i ČR

lol
lol (neregistrovaný) ---.170.broadband6.iol.cz
18. 7. 2011 7:40 Nový

no pekne

celé vlákno

snad z toho bude jeste pekna polizanice, doufejme. z principu se mi prici narizeni typu: vsichni kolem mi budete pekne platit ochranu meho dila a kazdy z vas bude take spoluzodpovedny pokud se mi nebude libit co s nim nekdo dela.
chcete acta? chcete chranit sva dila? np na to mate pravo, ale za sve penize panove, stejne jako vsichni ostatni!

eee
eee (neregistrovaný) ---.eurotel.cz
26. 7. 2011 13:46 Nový

Re: no pekne

celé vlákno

Ochranu si nezajistuje kazdy sam na sve naklady, tu zajistuje stat na naklady spolecne.

Filip Procházka
18. 7. 2011 8:41 Nový

Re: Dohodu ACTA bude ratifikovat i ČR

celé vlákno

Z wiki "Tisk hlásí, že navržená dohoda zplnomocňuje orgány hraniční kontroly na letištích a jinde na hranicích mezi státy, k provádění namátkových úředních kontrol laptopů, MP3 přehrávačů a mobilních telefonů na nelegálně staženou nebo „ripnutou“ (zkopírovanou z média) hudbu a filmy".

To se mi vůbec, ale vůbec nelíbí. Dál číst nepotřebuji. Kde je nějaká petice?

Radex
Radex (neregistrovaný) ---.netium.cz
18. 7. 2011 9:03 Nový

Re: Dohodu ACTA bude ratifikovat i ČR

celé vlákno

To hej, to si delaji srandu ... . To prece neni mozne, aby nekolidovalo s porusenim osobniho nebo obchodniho tajemstvi. Neumim si predstavit, ze bych mel na letisti sluzebni notebook, kde neni klip, zadna hudba, nic, ale je tam spousta dusevniho vlastnictvi, ktere firma nehodla sdilet. Jakym zpusobem by bylo zaruceno, ze ty data nikdo nebude kopirovat, nikomu o nicem z toho nerekne ? To je absurdni.

ludva.mojeid.cz
18. 7. 2011 9:28 Nový

Re: Dohodu ACTA bude ratifikovat i ČR

celé vlákno

absurdní to je z obou stran. Nechápu způsob, jakým by to technicky dělali, na těch letištích. Jak by ti dokazovali nelegálnost? Leda tak presumpcí viny a bylo by na tobě dokázat legálnost ... jak bys to dělal? Jedu k hranicím a vezmu sebou všechny daňové doklady na věci chráněné autorským zákonem? Kde je vezmu? Jako soukromá osoba je schovávat nemusím. Kromě toho při nákupech online je budu mít nejspíš jenom v emailu. Na základě emailu to bude celník ověřovat u prodejce? Ale i na papír si můžu natisknout co chci ... budou to ověřovat u prodejce? Bylo by vtipné zablokovat odbavení letadla na celý den, či dva několika dobře naloženými notebooky :-)

Nemluvě o tom, že existují státy, jako třeba my, kde není kriminalizováno stahování audiovizuálních děl. Takže si v přehrávači můžu mít co chci ...

Možná jedno řešení existuje: CENTRÁLNÍ DRM SERVER LIDSTVA. :-)

lol
lol (neregistrovaný) ---.170.broadband6.iol.cz
18. 7. 2011 9:49 Nový

Re: Dohodu ACTA bude ratifikovat i ČR

celé vlákno

nebo si vse nasypete do privatniho cloudu a ntbku budete mit os.

fullname
fullname (neregistrovaný) ---.net.upcbroadband.cz
18. 7. 2011 10:28 Nový

Re: Dohodu ACTA bude ratifikovat i ČR

celé vlákno

Vy to asi stale nechapete, toto neni k tomu aby to nekoho chranilo pred "piraty" ,ale dalsi krok k omezeni uz ted silne potlacenych svobod.Brzo budeme jest vzpominat s laskou na svobody za komunistu.

Petr
Petr (neregistrovaný) 62.209.200.---
18. 7. 2011 11:20 Nový

Re: Dohodu ACTA bude ratifikovat i ČR

celé vlákno

Jaké svobody máte natolik omezené, aby se to dalo aspoň trochu srovnat s dobou za komančů ?!
Sleduje vás tajná policie ? Máte doma štěnici ? Vyhrožuje vám někdo, že vám děti nevezmou na školu, když nenecháte protistátních aktivit ? Za rošiřování petice jste na výslechu ?

x
x (neregistrovaný) ---.tpfree.net
18. 7. 2011 12:18 Nový

Re: Dohodu ACTA bude ratifikovat i ČR

celé vlákno

Policie sleduje cim dal vic lidi - a to i naprosto bez jakyhkoli duvodu, proste proto, ze se to nekomu hodi. Soudci odposlechy a domovni prohlidky povoluji hromadne a ve velkem, bez jakekoli zodpovednosti, o jejich potrestatni si muzem nechat leda zdat. Jestli mam doma stenici nevim, ale sledovani telefonu je myslim celkem nahrazuje ...

A ne, neni treba vam vyhrozovat ze vam deti nevezmou na skolu, staci kdyz se budete bat, ze za svcyh par MP3 dostanete 10M pokutu. Nejde o to aby ste ji opravdu dostal, jde o to, ze az po vas nekdo bude neco chtit (trebas abyste tu stenici dal sousedovi do bytu) tak to s radosti udelate, protoze jinak ...

=> jste neuveritelny hlupak

Jan Bílek aura:91
18. 7. 2011 12:41 Nový

Re: Dohodu ACTA bude ratifikovat i ČR

celé vlákno

Už jsem chtěl kliknout na souhlasné plusko... když jsem narazil na tu poslední větičku. Opravdu bylo nutné zkazit celý příspěvek osobní invektivou? Opravdu není možné diskutovat věcně a respektovat i toho, s kým nesouhlasíme, a dokonce i toho, kdo se - stejně jako my - může mýlit?

Lupo, bylo by možné udělat nějaké nastavení, abych si mohl podobné přispěvatele do diskusí skrývat? Nemám moc času, a dost by mi pomohlo, kdybych mohl v diskusi vidět jen věcné příspěvky - na ostatní nemám čas a čím dál víc ani nervy.

tom
tom (neregistrovaný) ---.207.broadband.iol.cz
18. 7. 2011 15:12 Nový

Re: Dohodu ACTA bude ratifikovat i ČR

celé vlákno

Ma pravdu ve vsem obvzlast v te posledni vete! prave diky neuveritelnym hlupakum se totiz takove hloupe napady jako ACTA vubec dostanou k projednavani...

Jan
Jan (neregistrovaný) ---.anonymizer.ccc.de
18. 7. 2011 14:40 Nový

Re: Dohodu ACTA bude ratifikovat i ČR

celé vlákno

No, nevím, jaké máte s bývalým režimem vlastní zkušenosti. Nicméně tajná policie sleduje občany v každém režimu a dnešní možnosti ty dřívější nebetyčně převyšují. A sleduje nejen policie, ale třeba soukromé firmy nebo i banky - každý úvěr, každá hypotéka jsou zaznamenány a to v cizině - bez jakékoliv reálné záruky ochrany Vašeho soukromí. Pokud byste provozoval protistátní aktivity, tak Vás dnes jednoduše zavřou (jste-li řadovým občanem) a pak třeba po nějaké době pustí (mimochodem, třeba až je zvolen správný president ;-)). Mezitím přijdete o práci a jinou neseženete, na rozdíl od dřívějška, kdy se zpravidla našel někdo, kdo odpůrce režimu někam zašil, viz vzpomínky současných papalášů. Ohledně studia dětí - nejeden disident či jeho děti zdárně vystudovali školy, kam nebylo lehké se dostat a to ani pro ty se správným původem. No a výslech ohledně rozšiřování petice je také snadno představitelný. Dnes Vám zákon v jistých případech nařizuje, co si musíte myslet, resp. co nesmíte říkat (byť o meritu věci nikdo soudný nepochybuje).

Petr
Petr (neregistrovaný) 62.209.200.---
18. 7. 2011 15:50 Nový

Re: Dohodu ACTA bude ratifikovat i ČR

celé vlákno

Až na tu štěnici se vším buď osobně přímo, nebo jako ten objekt, jehož nestudováním bylo vyhrožováno.
Ano, tajná služba existuje v každé zemi atd. Jenomže fakticky, abyste se stal terčem její aktivity musíte už hodně vybočit a v podstatě páchat kriminální činnost, nikoliv běžné politické aktivity typu organizování demonstrací proti vrchnosti. Neslyšel jsem o žádné petici, kde by měl někdo problémy s policií (snad jedině nějaké rasistické aktivity).
Pokud nechcete být sledován bankami - nepoužívejte je - nikdo vás k tomu (v podstatě) nenutí.
Stejně tak nemusíte používat internet. Nicméně v současné chvíli je internet už páteří ekonomiky jako dopravní infrastruktura, energetika apod. a je jisté, a asi i rozumné, že bude stoupat snaha jej regulovat. Ale opět, míra regulace od komančů je nesrovnatelná, zkuste si něco s internetem v Číně.
Můžete samozřejmě argumentovat, že vymáhání daní je také násilí páchané státem, ale jak sám říkáte - o meritu věco nikdo soudný nepochybuje.

DgBd
18. 7. 2011 16:28 Nový

Re: Dohodu ACTA bude ratifikovat i ČR

celé vlákno

Osobně bych to viděl tak, že za komančů se dala spousta věcí schovat, protože nebyly prostředky, kterými by takové aktivity bylo možné sledovat. Dneska už jsme jinde, hodně jsme pokročili ve zpracování informací a pod. Je otázka, do jaké míry už nyní dochází ke zneužívání těchto věcí. Ale nakonec, žáby ohřívat a šrouby utahovat se musí pomalu.

x
x (neregistrovaný) ---.tpfree.net
18. 7. 2011 16:33 Nový

Re: Dohodu ACTA bude ratifikovat i ČR

celé vlákno

Jiste, mit svoji IP je zlocin => vrele vam preji zazitky s domovni prohlidkou jen proto, ze je na vas napsana nejaka IP (zazitky tisicu lidi v CR), ne, na 99% nebudete ani obvinen => nemate ani pravo zjistit, co ze jste to vlastne mel provest.

Byl jste v te Cine? Pokud nejste clenem nejakeho uskupeni, tak vase cinnost na netu absolutne nikoho nezajima.

lol
lol (neregistrovaný) ---.170.broadband6.iol.cz
18. 7. 2011 21:58 Nový

Re: Dohodu ACTA bude ratifikovat i ČR

celé vlákno

tak ty tisice "buzeracnich" domovnich prohlidek bych rad videl. mate to nejak podlozene? obavam se, ze kdyby to postihlo takove mnozstvi lidi, jak tvrdite vy, byl by z toho trosku vetsi pruvan.

ludva.mojeid.cz
19. 7. 2011 0:22 Nový

Re: Dohodu ACTA bude ratifikovat i ČR

celé vlákno

Měl jsem docela nepříjemný zážitek s výslechem. Odborník policie zjistil vlastníka IP, která provedla zločin. Nebyl úplně blbý ... bohužel už mu nedošlo, že moje jméno v RIPE neznamená, že těch čtyři tisíce adres nemám na svém počítači. Osobní návštěvě jsem se naštěstí vyhnul (jak je znám, tak bych přišel o pc), ale výslech v devět večer v pátek, kdy jsem tam musel osobně byl zážitek. Půl hodiny trvalo, než se ke mě začali chovat jako k nevinnému.
Trochu mi vylepšilo náladu, že šlo o podvod na aukru, který se mi z principu z duše hnusí.

x
x (neregistrovaný) ---.tpfree.net
19. 7. 2011 8:12 Nový

Re: Dohodu ACTA bude ratifikovat i ČR

celé vlákno

Jop, "neco se z vasi IP delo a vy jste podezrely" ... (nejlepe, ze ste nekoho znasilnil - dost dobre si nedovedu predstavit, jak lze po netu nekoho znasilnit), manici, co nepoznaj disk .... a pak velky diveni se

"nj, to uz asi vsichni ty lidi na ty vasi siti vedi ze sme tam byli" ...
"nj, to asi vedi kdyz ste odpojili APcka" ...
"ale nekde tam preci musi byt ulozeno" ...
"ne, do ty krabky se sotva vejde system, co by se tam melo jeste ukladat"...

petičák
petičák (neregistrovaný) 88.103.252.---
19. 7. 2011 1:54 Nový

Re: Dohodu ACTA bude ratifikovat i ČR

celé vlákno

Petice jsou takové povolené "ulevení si".. všem spíše k smíchu. Demonstrace potíže s policií měly. Naštěstí né moc velké, i policisté jsou totiž proti vládě, ale pár aktivních blbů se našlo, vesměs známá pražská esa, vedená bývalými STBáky nyní čile sloužícími velkokapitalistům. Policejní demonstrace dokonce měla potíže s ministerstvem, které lhalo o incidentu při kterém novináři shodili rám a loutkový ministr john to svedl na demonstrující poldy - viz. záběry na youtube.

A jakkoliv jsou petice nevýznamné a s policií moc problémů nemají, tak přesto s někým problémy mají. Samozřejmě že s ODStbáckými gaunery.

Zastupitel ODS poslal policii na petiční stánek
12.2.2009 - Jihlavské listy

Náměstek primátora Jihlavy Radek Vovsík (ODS) podle svých vlastních slov poslal policii na aktivisty iniciativy Ne základnám, kteří v sobotu 7.2. sbírali na jihlavském náměstí podpisy pod petici za referendum o americkém radaru.

Vyplývá to z Vovsíkova komentáře „Paradoxy“ zveřejněného v Jihlavských listech. Vřele doporučujeme ke studiu! Pan náměstek místo věcné kritiky útočí na jednu z mnoha přítomných osob, odbíhá záměrně do minulosti a účelově rozehrává antikomunistickou strunu. Nechybí ani fráze typu „obranný radar“.

Na Vovsíkův článek reagoval člen jihlavské skupiny iniciativy Ne základnám pan Vítězslav Krejčí.

Paradoxy pana náměstka – Aneb pohled z druhé strany

Dnes jsem si přečetl sloupek v rubrice „z vašich dopisů“, ve kterém se pan náměstek Vovsík svěřuje se svými zážitky ze „sobotní procházky“.

Jsem jedním z organizátorů petičního stánku, který byl v tento den na jihlavském náměstí. Bohužel, pan náměstek si z pěti lidí všiml pouze pana Zadražila. Nevím, co spolu mají. Možná, jak vyplývá z dalšího textu, že si pan Vovsík, tehdy roční dítě, pamatuje, jak tehdy devatenáctiletý pan Zadražil zval v roce 1968 okupační vojska do naší republiky a nemůže mu to zapomenout.

Je ale s podivem, že si pan Vovsík vůbec nevšiml nás, ostatních občanů, kteří nejdou tak jednoznačně zaškatulkovat, ani těch osmašedesáti občanů, kteří ten den připojili svůj podpis pod petici.

Nyní tedy paradoxy, které vidím já:

Paradox první – pan náměstek, aniž by si zjistil, o jakou akci jde, tvrdí, že akci organizuje jemu nepříjemná osoba a ostatní přítomné občany svého města ignoruje.

Paradox druhý – jeden z nejvyšších představitelů města Jihlavy nezná zákon 85/1990 Sb.- (Petiční zákon) a v rozporu s § 4 odst.3 tvrdí, že k petičnímu stánku je třeba jakýsi zábor, což tento zákon vylučuje.

Z toho pak vyplývá třetí paradoxní tvrzení, že tato akce byla nelegální a byla ukončena zásahem městské policie. A stačilo se zeptat strážníků!

Vysvětlení jeho omylu je prosté. Ve chvíli, kdy jsme petiční akci končili, přišli ke stánku dva strážníci městské policie a na rozdíl od pana Vovsíka, se informovali o jakou akci jde, s tím, že mají z radnice nahlášený nelegální zábor pozemku.

Na naše vysvětlení, že jde o uplatňování petičního práva, pro které, ze zákona, není žádné administrativní jednání nutné a po nějakém telefonátu, požádali o prokázání totožnosti některého z organizátorů. Nejblíže stojící kolegyně jim tedy dala svůj občanský průkaz, strážníci si zapsali nacionále a přátelsky se rozloučili. Jsou to prostě profesionálové!

Škoda, že pan náměstek, který, jak sám píše, byl na procházce, tedy nikam nespěchal, se nepřišel informovat sám. Zřejmě bychom mu i ten smysl hesel, jenž mu uniká, vysvětlili. Jistě by se mu pak věci nejevily tak paradoxně!

Vítězslav Krejčí
NE Základnám, Jihlava

aneb krásná ukázka toho, že problém není v komunismu, ale v kariéristických hovádkách každého režimu - a všichni víme, kde jsou nakoncentrovaní nejvíce v současné době

Petr
Petr (neregistrovaný) 62.209.200.---
19. 7. 2011 8:27 Nový

Re: Dohodu ACTA bude ratifikovat i ČR

celé vlákno

Jasně, že bude vždycky někdo mocnější než jiný, komu se to nebude líbit, ale v komunismu byste se zastání nedočkal, dnes je několik pojistek, jak jste se sám mohl přesvědčit.
Ostatně základní problém je v tom, že lidi nejsou aktivní (což neplatí pro vás, pokud jste spoluorganizoval Ne základnám), a nevstupují do politiky, pak stačí pár jedinců, kteří si zaplatí pár ovcí a ovládnou regionální politiku. Pak se nahoru dostávají lidi, co by tam být opravdu neměli. To už je ale úplný OT.

petičák
petičák (neregistrovaný) 88.103.252.---
19. 7. 2011 11:41 Nový

Re: Dohodu ACTA bude ratifikovat i ČR

celé vlákno

Jenže kdo se dočkal zastání nelegálně podle mezinárodního práva i smluv NATO bomardovaných srbů? Nikdo, kapitalista se rozhodl a bombardoval tak dlouho, dokud si Kosovo neodloupl. O nějakou petici fakt nejde, na tu dnešní vládnoucí totiž nehledí a vůbec se to tak jako dříve už neprožívá. Nehledě na to, že si zaplatí lidi uvnitř (třeba i těch Ne základnám - nejsem od nich, jen jsem citoval pána) a protesty si dokonale zpracují ke svému obrazu tak, aby jim nebyly nebezpečné a kdyby nebylo jiného vnějšího dění, tak tu ten radar takyže máme.
Souhlasím s Vámi však v druhé části, to je velmi důležité.

částečné souhlasím, ale jednak i za komunistů se to přeci někam vyvíjelo a je třeba zohlednit kontext druhé svétové války s antikomunisticky naladěným protivníkem, kde vidím kořeny následných tvrdých represí vůči všemu nekomunistickému a ano, docházelo ke zneužívání původních pohnutek k upevňování moci některých straníků.. ale 80tá léta nebyla 50tá a jsem si jistý, že kdyby komunisté pokračovali, tak leccos co tehdy bylo na hlavu už by také mohlo být někde jinde..
Stejně jako

a naopak si myslím, že v běžných věcech mnoho lidí mělo zastání daleko více, potíže měli spíše ti hodně vymykající se z řady

možností něco ovlivnit bylo více, na druhou sranu bylo mnoho i toho "stranického", kde se moc mluvit proti nemohlo, to je také pravda..
Ale to přeci neznamená, že to nejde i jinak.
Mnoho věcí se přikládá k nedobru komunistům, ale přeci jen, tyto nešvary jdou napříč politickými systémy. A faktem je, že v kapitalismu má několik jedinců extrémní moc nad ostatními. Pokud komunismus sklouzne do diktatury, tak samozřejmě také.
Problém je, že dnes se komunisté démonizují, jako by se popisované negativa vztahovali jen na ně.
Takový úřad pro cenzuru tisku fungoval např. již za první republiky.

petičák
petičák (neregistrovaný) 88.103.252.---
19. 7. 2011 11:43 Nový

Re: Dohodu ACTA bude ratifikovat i ČR

celé vlákno

sorry, trochu se mi to rozsypalo

lol
lol (neregistrovaný) ---.170.broadband6.iol.cz
19. 7. 2011 22:34 Nový

Re: Dohodu ACTA bude ratifikovat i ČR

celé vlákno

muzete prosim upresnit

1. v jakych beznych vecech meli lide vetsi zastani za komunistu nez dnes?
2. jakych vice moznosti neco ovlivnit lide meli za komunistu nez dnes?

DgBd
19. 7. 2011 23:08 Nový

Re: Dohodu ACTA bude ratifikovat i ČR

celé vlákno

ad 1. zkuste si dnes najít práci, když se někomu znelíbíte. Za komunistů jste ji mít musel, i kdyby trakaře padaly

ad 2. napadá mne třeba Akce Z - když měli občané pocit, že potřebují samoobsluhu, tak si ji mohli postavit a město jim v tom pomohlo :-)

lol
lol (neregistrovaný) ---.170.broadband6.iol.cz
20. 7. 2011 2:17 Nový

Re: Dohodu ACTA bude ratifikovat i ČR

celé vlákno

1. pokud to myslite vazne, tak mi chcete tvrdit ze nesezenete tu nejpodradnejsi praci jakou vam komunisti dali kdyz jste byl "zivel"? statistika mluvi jasne cca 405k nezamestnanych a cca 380k volnych pracovnich mist. navic v kazde spolecnosti jsou 2-3% lidi, kteri praci odmitaji a nikdy by pracovat nesli takze kdyz to vezmu ciselne prace je vic nez nezamestnanych.

2. akce z nebyla akce obcanu, ale narodnich vyboru a uz vubec si obcane nestaveli sami samosku/vodovod/chod­nik, ale pekne tajemnik obesel vesnici a oznamil ze by bylo zahodno dojit v sobotu na brigadu. dobrovolne povinne a delame si seznam kdo prisel a kdo ne. ja to kolego zazil :)))

vážně
vážně (neregistrovaný) 88.103.252.---
20. 7. 2011 8:22 Nový

Re: Dohodu ACTA bude ratifikovat i ČR

celé vlákno

Volných pracovních míst bylo na konci června 38 416. Na jedno volné pracovní místo v červnu připadalo v průměru 12,5 uchazeče, nejvíc to bylo v okresech Děčín se 40,6 zájemce na jedno místo, Teplice (34,9) a Jeseník (34,7). Mimochodem z min. mzdy se ani neuživíte (zvlášt s ohledem na častou nutnost v rodině platit dva nájmy nebo cestovné, a spousta nezaměstnaných delší dobu bez rodinných sponzorů nemají ani na jízdné za sháněním práce nebo telefonáty - zvlášť s ohledem na úspěšnost)

2. k takovým věcem se napřed schůzovalo a ano, probíralo se co a jak s veřejností

lol
lol (neregistrovaný) ---.170.broadband6.iol.cz
20. 7. 2011 10:37 Nový

Re: Dohodu ACTA bude ratifikovat i ČR

celé vlákno

1. vy mluvite o mistech evidovanych na uradu prace ne o volnych mistech na trhu prace. pokud delate nekvalifikovanou praci tak jaka by mela byt mzda? jako generalniho reditele? nechcete delat za mm? zvyste si odbornost/vzdelani, udelejte si zl a zacnete delat na sebe pokud neco umite, nebo si najdete praci v zahranici. vymluvy na malo penez kvuli kterym nemuze shanet praci jsou nesmysl.

2. ale jiste ze se schuzovalo, ale ne kvuli lidem nybrz kvuli tomu, ze stat usetril plno penez, protoze "akce z" znamenalo ZDARMA. lide proste ve svem volnu museli naklusat a makat.

OH
OH (neregistrovaný) ---.243.broadband6.iol.cz
20. 7. 2011 11:53 Nový

Re: Dohodu ACTA bude ratifikovat i ČR

celé vlákno

1. I mzda za nekvalifikovanou práci by měla takovému zaměstnanci umožnit přežít do další výplaty, demagogu z generálního ředitelství. Jsou i případy takových generálních ředitelů, kteří by za svou činnost měli zaměstnavateli platit odškodné, místo toho, aby dostávali platy a zlaté padáky na rozloučenou. Zkoušel jste se někdy s rekvalifikačním rychlokurzem prosadit ve výběrovém řízení proti specialistovi z oboru? Jinak totiž doporučujete pouze dlouhodobé studium, které tomu nezaměstnanému těžko bude někdo sponzorovat. Hraběcích a v praxi nepoužitelných rad je plné ministerstvo nezaměstnanosti a asociálních věcí.
2. "Lidé ve svém volnu museli naklusat a makat?" Ne nemuseli. Chtěli - protože výsledkem bylo třeba to, že v obci měli konečně trvalou prodejnu potravin nebo opravené chodníky, hřiště, hospodu... Za neúčast v akci Z vás nikdo nezavřel - jen to pro kariéru (a oblíbenost v obci) mohlo mít stejné následky, jako dneska říct někomu vlivnému, že je hloupý kus hovězího.

krakonoš
krakonoš (neregistrovaný) ---.idtnet.cz
21. 7. 2011 22:01 Nový

Re: Dohodu ACTA bude ratifikovat i ČR

celé vlákno

Případy ,,živlů" trávících pracovní dobu povalováním v plně automatizovaných plynových kotelnách a špinících papír nesmyslnými slátaninami, podle nichž se nám nyní pokouší tzv. pravice vládnout, jsou notoricky známé.

j
j (neregistrovaný) ---.89.broadband5.iol.cz
19. 7. 2011 20:16 Nový

Re: Dohodu ACTA bude ratifikovat i ČR

celé vlákno

Každý kdo má doma počítač s mikrofonem a kamerou, má doma potenciální štěnici (vizuální.):-)

jaz2b
jaz2b (neregistrovaný) ---.sattnet.cz
20. 7. 2011 1:17 Nový

Re: Dohodu ACTA bude ratifikovat i ČR

celé vlákno

Mě nikdo nesledoval, štěnici jsem nikde žádnou nenašel a byl jsem docela v pohodě. Internet tehdy ještě nebyl, ale mohl jsem v rádiu poslouchat stanici jakou jsem chtěl (třeba Svobodnou Evropu, Hlas Ameriky), pořizovat záznamy a šířit je mezi přáteli a nikdo mě do toho nestrkal rypák!!!!

lol
lol (neregistrovaný) ---.170.broadband6.iol.cz
20. 7. 2011 2:29 Nový

Re: Dohodu ACTA bude ratifikovat i ČR

celé vlákno

to muzete dnes taky, ovsem za komacu byl problem pokud jste bydlel pobliz "bzucaku" tak mela i stara opera (obrovske drevene gramoradio) problem slusne naladit rfe ci voa. takze jste omezovan byl. a pri sireni mezi pratele jste mel stesti ze vam do toho nestrcili komunisti rypak jinak byste si povinne udelal "rekvalifikaci" v jachymove. pokud jste to takto provozoval bez nasledku tak se povazujte za stastlivce.

štastný dnes
štastný dnes (neregistrovaný) 88.103.252.---
20. 7. 2011 8:15 Nový

Re: Dohodu ACTA bude ratifikovat i ČR

celé vlákno

já se považuji za šťastlivce, kdykoliv se vrátím z večerní "procházky" prahou v pořádku a se všemi věcmi

lol
lol (neregistrovaný) ---.170.broadband6.iol.cz
20. 7. 2011 10:45 Nový

Re: Dohodu ACTA bude ratifikovat i ČR

celé vlákno

pokud je takto neutesena bezpecnostni situace v okoli vaseho bydliste tak se divim, ze se s rodinou neprestehujete na bezpecnejsi misto, neni to od vas nezodpovedne?

krakonoš
krakonoš (neregistrovaný) ---.idtnet.cz
21. 7. 2011 21:57 Nový

Re: Dohodu ACTA bude ratifikovat i ČR

celé vlákno

Pamatuji tzv. komanče od r. 1948, ale nevzpomínám si, že by byl někdy někdo buzerován za to, že někomu půjčil LP, nebo zkopíroval na pásek či kazetu nějaké nahrávky, stejně jako nepamatuji, že by někoho zajímalo kopírování hudby, nebo filmů, jediný, kdo byl dušen, byly pochybné živly, které nebyly ochotné, nebo spíš schopné ztotožnit se s tím, že s tím, že musejí mít řádný zdroj příjmů. A když tak občas lehce a z bezpečné vzdálenostiskouknu úryvky z děl tehdejších disidentů, tak se polišům ani moc nedivím.

Zen
Zen (neregistrovaný) ---.eurotel.cz
22. 7. 2011 11:32 Nový

Re: Dohodu ACTA bude ratifikovat i ČR

celé vlákno

To neni zcela presne. Ve skutecnosti to bylo tak, ze na nejaka autorska prava se obecne zvysoka *** Ostatne i na radu dalsich veci. Takze skoro kazdy mel nejake to maslo na hlave a kdyz verchuska potrebovala nekoho "umravnit", tak stacilo sahnout do prislusne slozky a ...

OH
OH (neregistrovaný) ---.243.broadband6.iol.cz
23. 7. 2011 20:37 Nový

Re: Dohodu ACTA bude ratifikovat i ČR

celé vlákno

To není zcela přesné. OSA existovala a fungovala už za bolševika. A už tehdy se jí přátelsky přezdívalo OSA NOSTRA. I když otravovala život hlavně organizacím a některým autorům či interpretům, co drze zpívali na veřejnosti vlastní písničky a neoznámili ctihodné společnosti veřejnou produkci...

je mi to jedno
je mi to jedno (neregistrovaný) 88.103.252.---
19. 7. 2011 1:30 Nový

Re: Dohodu ACTA bude ratifikovat i ČR

celé vlákno

a co jste čekal? velkokapitalisty držela na uzdě jen snaha vykreslit se lepšími a zničit komunisty, nyní mají volné ruce a tak budou dělat a již dělají VŠE proto, aby měli veškerou moc ve svých rukou (a mj. zlikvidovali i menší kapitalisty, kteří by jim časem mohli konkurovat)

a někteří stále nechápou, že je to jen logické vyústění dějin posledních let a chtějí, jak směšné, proti tomu bojovat peticí

opravdu se bavím, jen tak dál, hoši

MK
MK (neregistrovaný) 193.86.146.---
19. 7. 2011 16:18 Nový

Re: Dohodu ACTA bude ratifikovat i ČR

celé vlákno

Kolik ti bylo, za komačů, ty budulínku? Jestli’s tahal dřevěného kačera, či sis hrál v uhláku na gaviře, tak to taktak. Spíš ani to ne.

Daniel
Daniel (neregistrovaný) 109.80.196.---
18. 7. 2011 14:05 Nový

Re: Dohodu ACTA bude ratifikovat i ČR

celé vlákno

není to sranda a USA to již dělá legálně viz případ s manga http://www.diit.cz/clanek/manga-je-detske-porno-mysli-si-kanadsti-celnici/38425/ nebo povinnost dešifrovat notebook http://news.cnet.com/8301-31921_3-20078312-281/doj-we-can-force-you-to-decrypt-that-laptop/

Asi do USA jen tak nepojedu...

Mr. Cidermaster
Mr. Cidermaster (neregistrovaný) ---.nc.res.rr.com
18. 7. 2011 14:51 Nový

Re: Dohodu ACTA bude ratifikovat i ČR

celé vlákno

Máte v tom hokej Danieli. Kanada není součástí USA…

Jiří Zahradil
18. 7. 2011 10:09 Nový

Re: Dohodu ACTA bude ratifikovat i ČR

celé vlákno

Petice samozřejmě je a těší mě, že se Česká pirátská strana angažuje:

http://www.ceskapiratskastrana.cz/petice-proti-acta

Adam Rambousek aura:91
18. 7. 2011 11:07 Nový

Re: Dohodu ACTA bude ratifikovat i ČR

celé vlákno

a když bude nejhůř, přijde čas na trička a masivní letákovou kampaň!

Martin Soušek
Martin Soušek (neregistrovaný) ---.net.upcbroadband.cz
18. 7. 2011 11:36 Nový

Re: Dohodu ACTA bude ratifikovat i ČR

celé vlákno

Při návštěvě USA anebo UK tohleto platí už pár let v zájmu ochrany proti dětské pornografii.

Normálně vám zabaví notebook nebo mobil k prohledání a dokonce (!!!) to nejsou povinni ani vracet!

Jiří Zahradil
18. 7. 2011 12:16 Nový

Re: Dohodu ACTA bude ratifikovat i ČR

celé vlákno

Nečetl jsem to, ale určitě by měli zakázat také truecryptový kontejnery, jinak je jim to k ničemu ;-)

DgBd
18. 7. 2011 12:37 Nový

Re: Dohodu ACTA bude ratifikovat i ČR

celé vlákno

od toho tam mají speciální paragraf na 10 let za neposkytnutí klíče :-)

OH
OH (neregistrovaný) ---.243.broadband6.iol.cz
18. 7. 2011 15:10 Nový

Re: Dohodu ACTA bude ratifikovat i ČR

celé vlákno

Proč by je zakazovali? Můžete si dokonce svobodně vybrat - buď jim "dobrovolně" vydáte klíč, nebo vás šoupnou do vězení :-)

omg
omg (neregistrovaný) ---.urel.feec.vutbr.cz
18. 7. 2011 8:45 Nový

N.W.O.

celé vlákno

NWO utahuje šrouby.

Standa
Standa (neregistrovaný) ---.cust.nbox.cz
18. 7. 2011 8:45 Nový

maj smůlu

celé vlákno

Ti co budou chtít "pirátit" si tu cestu najdou akorat se bude více tajit (šifrování, cizí wifi sitě na stahování dat, přenášení na externím hdd atd.) a jsem zvědav s čím přijdou nahrávací společnosti potom.

Michal Breškovec aura:56
18. 7. 2011 9:24 Nový

Re: Dohodu ACTA bude ratifikovat i ČR

celé vlákno

Nepochybuji o tom, že ti naši korupčníci ACTA s radostí ratifikují.

a.dlouhy
a.dlouhy (neregistrovaný) 78.136.130.---
18. 7. 2011 10:14 Nový

Re: Dohodu ACTA bude ratifikovat i ČR

celé vlákno

V anketě pod článkem mi chybí jedna možnost.

"Bohužel ano"

Myslím, že by dostala nějaké ty hlasy.

a já tomu tleskám
a já tomu tleskám (neregistrovaný) 88.103.252.---
19. 7. 2011 2:05 Nový

Re: Dohodu ACTA bude ratifikovat i ČR

celé vlákno

budou kvičet jak jsou proti tomu levičáckému návrhu (kterým se inspirovali u republikána Bushe), pak to svedou na levicovou EU ve které v posledních volbách do evropského parlamentu sice získaly pravicové strany většinu křesel a nakonec místo televizního přenosu z parlamentu pustí fotbal a odhlasují pozměňovací návrh Marka Bendy ml. z ODS, který navrhne, že letištní kontroly notebooků lze prováděť i na letištích s prostěradli

fery
fery (neregistrovaný) ---.klfree.cz
2. 2. 2012 9:44 Nový

nic nového

celé vlákno

stříhání krátkých vln z přijímačů za války bylo něco podobného

Mex
Mex (neregistrovaný) 193.86.148.---
8. 2. 2012 12:06 Nový

Re: Dohodu ACTA bude ratifikovat i ČR

celé vlákno

Myslím si, že pokud to udělají tak to tady lidi zboří.

Zasílat nově přidané příspěvky e-mailem