Dropbox kupuje Bubbli, startup na sférické 3D fotky

Cloudové úložiště letos jede a kromě prostoru už poskytuje čím dál tím víc služeb. Teď posiluje v oblasti práce s fotografiemi.

Vyfotit, zálohovat a sdílet. Na to všechno už si Dropbox pořídil nějaký startup. Zlomový byl letošní duben, kdy se firma rozkročila do nových oblastí. Kromě práce s formáty Microsoft Office se zjevila služba Carousell, která zavedla firmu do zatím neprobádaných vod správy a úprav fotek.

Carousell je služba pro fotografy a kameramany a je to vlastně záloha uzpůsobená jejich potřebám. K tomu ale během dubna firma přikoupila cloudový startup Loom, který hned rozpustila do svého fototýmu. Teď přichází služba Bubbli, která by měla podle všeho přežít. Alespoň tedy prvních pár týdnů.

Aplikace Bubbli umožňuje pořizovat 3D fotky i se zvukem. Ty pak umožní vcítit se do kůže fotografa, protože ve sférické fotografii se lze rozhlížet kolem dokola. „Už pracujeme na tom, jak integrovat naše bubliny do Dropboxu. Během naší práce můžete samozřejmě fotit a sdílet stejně tak, jak jste byli zvyklí,“ tvrdí zakladatelé Ben NewhouseTerrence McArdle v e-mailu svým uživatelům zveřejněný serverem Techcrunch.

MIF16

Oba jsou absolventi Stanfordu a propojení fotografie a digitálu se věnují už od začátku devadesátých let. A zkušenosti mají i z velkých firem. Třeba Newhouse stál v Yelpu za vývojem Monocle, první aplikace pro augmentovanou realitu v americkém AppStore. 

Cena, za kterou Dropbox aplikaci kupuje, zveřejněna nebyla. Každopádně Bubbli během své tříleté existence posbíralo od investorů dva miliony dolarů. 

Školení e-mail marketingu

  •  
    Jak získat e-mailové kontakty
  • Jak udělat e-mailing více relevantní
  • Jak zavést automatizované kampaně

Detailní informace o školení e-mailingu »