Hlavní navigace

Dva bývalí manažeři Allegra oficiálně spouští e-shop Proděti.cz

Martin Vyleťal

Obchod se zbožím pro děti začali připravovat ještě před svým odchodem z Allegra. Funguje jako nákupní klub, do kterého se bez registrace nedostanete.

Klubový e-shop Proděti.cz funguje v pilotním provozu od konce března. Za tu dobu získal bezmála sto tisíc registrovaných uživatelů. Ačkoliv jsme Proděti.cz zatím příliš marketingově nepodporovali, nárůst uživatelů je skutečně raketový, říká Jan Davídek, jeden ze zakladatelů e-shopu.

Podobně jako například e-shop Bonami.cz, který prodává návrhářský nábytek a doplňky pro domácnost, vyžadují provozovatelé Proděti.cz registraci, bez které se nedostanete dál. Argumentují přitom tím, že díky uzavřenému klubu jsou schopni nabídnout dobré ceny značek z celého světa.

Zvolíte-li „snadné“ přihlášení přes Facebook, poskytnete provozovateli e-shopu z vašeho uživatelského profilu mnohem více než jen jméno a e‑mailovou adresu, a to datum narození, místo pobytu, profilový obrázek, pohlaví, adresu (ID) vašeho profilu na Facebooku, sítě, kterých jste členem, seznam přátel a cokoli jiného, co jste na FB ponechali veřejným.

Na e-shopu se každý den objevují nové akční nabídky, které mají platnost následujících sedm dní. Základ e-shopu ale představuje tzv. předplatné. Maminka po registraci vyplní údaje o svém dítěti a na základě toho jí každý měsíc přijde balíček oblečení a doplňků pro její ratolest.  

UX17

Za klubovým e-shopem stojí dva bývalí manažeři společnosti Allegro Jan Davídek a František Peterka, společně s Janem Staňkem, který v minulosti zastával vysoké manažerské poziceš ve společnosti Moravia IT. Jan Davídek v minulých letech zastřešoval v Allegro Group celý segment classifieds,do kterého patří portály cestovního ruchu Hotel.cz a Spa.cz a inzertní servery. František Peterka působil v Allegro Group jako obchodní ředitel, předtím zakládal reklamní agenturu AdMarket.cz, které později šéfoval již pod křídly Allegro Group.

Vlastnická struktura firmy Club Shop s.r.o., která e-shop provozuje, je však podle údajů obchodního rejstříku odlišná. Třetinový podíl má ve firmě Jan Davídek, stejný podíl připadá Janu Staňkovi. Zbylá třetina je psána nikoliv na Františka Peterku, ale na jeho manželku Michaelu Peterkovou.

Našli jste v článku chybu?
10. 9. 2013 20:24
Rdm (neregistrovaný)

ne ne, to teď IN, stejně jako Bonami, hrát si na "exkluzivní" e-shop a účtovat si pálky, za zboží, které se dá sehnat nejméně o polovinu levněji v totožné nebo i vyšší kvalitě

12. 9. 2013 21:39
T. (neregistrovaný)

ale nejhorší na tom je, že to bude fungovat - je tady dost nudících se slepic co neví co s penězma od manži a aby se mohly chlubit podobně postiženým, že maj cool a úžasný věcičky z toho nákupního clubu, kam nemůže jen tak každej, protože musí projít složitou registrací a ověřením a ještě se slevou... zatímco poctiví čeští výrobci, kteří prodávají věci tak 4-5x levněji nebudou mít co žrát, protože nejsou dost cool...