Hlavní navigace

E-maily se zatím zákazníkům Telefóniky stále nedoručují

13. 3. 2007
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Zákazníci, co odebírají e-mailové služby od telekomunikační společnosti Telefónica O2, se mohou konečně přihlásit k webmailovému rozhraní své e-mailové schránky. Rychlost načítání je standardní, heslo odmítnuto není a neobjevují se ani chybové hlášky. Stále však přetrvává problém s doručováním e-mailů.

Zákazníci, co odebírají e-mailové služby od telekomunikační společnosti Telefónica O2, se mohou konečně přihlásit k webmailovému rozhraní své e-mailové schránky. Rychlost načítání je standardní, heslo odmítnuto není a neobjevují se ani chybové hlášky. Stále však přetrvává problém s doručováním e-mailů.

Výpadek trval zhruba pět dnů a teprve až v neděli večer se na přihlašovací stránce objevila informace o technických problémech. Podle tiskového oddělení Telefóniky by měl výpadek postihnout jen pět procent uživatelů, nicméně třeba v naší diskuzi k původní zprávičce se po dobu výpadku neobjevil žádný uživatel, kterému by jeho schránka fungovala. Vedle bezplatných schránek a schránek poskytovaných k internetovému připojení nefungovaly ani placené e-maily.

Byl pro vás článek přínosný?

Autor článku

Autor je nezávislý novinář a publicista věnující se informatice, elektronice a telekomunikacím. V těchto oborech i podniká. Se serverem Lupa.cz spolupracuje již řadu let jako externí redaktor.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).