Hlavní navigace

E-maily se zatím zákazníkům Telefóniky stále nedoručují

Jiří Macich ml.

Zákazníci, co odebírají e-mailové služby od telekomunikační společnosti Telefónica O2, se mohou konečně přihlásit k webmailovému rozhraní své e-mailové schránky. Rychlost načítání je standardní, heslo odmítnuto není a neobjevují se ani chybové hlášky. Stále však přetrvává problém s doručováním e-mailů.

Zákazníci, co odebírají e-mailové služby od telekomunikační společnosti Telefónica O2, se mohou konečně přihlásit k webmailovému rozhraní své e-mailové schránky. Rychlost načítání je standardní, heslo odmítnuto není a neobjevují se ani chybové hlášky. Stále však přetrvává problém s doručováním e-mailů.

Výpadek trval zhruba pět dnů a teprve až v neděli večer se na přihlašovací stránce objevila informace o technických problémech. Podle tiskového oddělení Telefóniky by měl výpadek postihnout jen pět procent uživatelů, nicméně třeba v naší diskuzi k původní zprávičce se po dobu výpadku neobjevil žádný uživatel, kterému by jeho schránka fungovala. Vedle bezplatných schránek a schránek poskytovaných k internetovému připojení nefungovaly ani placené e-maily.

Našli jste v článku chybu?
14. 3. 2007 21:30
- vlastní server (větší firma) - zkuste někoho z top 10 webhosterů (ano jsou tam dva, kteří nemají nejlepší pověst a i Telefonica :), ale ten zbytek je myslím OK.
14. 3. 2007 19:54
uživatel si přál zůstat v anonymitě
Potvrzuji předchozí příspěvek. Vše zažívám stejně...před hodinou mi přišla objednávka od zákazníka z 8.3. Otázka zní ke komu jinému přejít?