E-maily se zatím zákazníkům Telefóniky stále nedoručují

Zákazníci, co odebírají e-mailové služby od telekomunikační společnosti Telefónica O2, se mohou konečně přihlásit k webmailovému rozhraní své e-mailové schránky. Rychlost načítání je standardní, heslo odmítnuto není a neobjevují se ani chybové hlášky. Stále však přetrvává problém s doručováním e-mailů.

Zákazníci, co odebírají e-mailové služby od telekomunikační společnosti Telefónica O2, se mohou konečně přihlásit k webmailovému rozhraní své e-mailové schránky. Rychlost načítání je standardní, heslo odmítnuto není a neobjevují se ani chybové hlášky. Stále však přetrvává problém s doručováním e-mailů.

Výpadek trval zhruba pět dnů a teprve až v neděli večer se na přihlašovací stránce objevila informace o technických problémech. Podle tiskového oddělení Telefóniky by měl výpadek postihnout jen pět procent uživatelů, nicméně třeba v naší diskuzi k původní zprávičce se po dobu výpadku neobjevil žádný uživatel, kterému by jeho schránka fungovala. Vedle bezplatných schránek a schránek poskytovaných k internetovému připojení nefungovaly ani placené e-maily.

13 názorů Vstoupit do diskuse
poslední názor přidán 14. 3. 2007 21:30

Školení: Landing page jako součást inbound marketingové strategie

  •  
    Jak vytvářet landing page do 1 hodiny
  • Jak postavit na nohy vaše současné landing page
  • Jak vyhodnotit všechny vaše vstupní stránky webu

Detailní informace o školení Landing page jako součást inbound marketingové strategie »