Hlavní navigace

Názor k článku E-marketing: zázrak nebo plagiát? od Petr Bartoň - IMHO mate pravdu Vy i autor clanku. Klient...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 12. 10. 2000 7:45

    Petr Bartoň (neregistrovaný)
    IMHO mate pravdu Vy i autor clanku. Klient je ve vetsine pripadu skutecne ten posledni kdo vam SAMOSTATNE rekne co chce. Vetsinou je schopen rozlisit co chce a co nechce, mezi dvema nebo vice konkretnimi alternativami, ovsem velmi zridka Vam to predem presne nadefinuje.
    Dobra agentura by mela volit takove metody (napr. navodne otazky, od obecnejsich ke konkretnejsim), ze kterych bude mit dotazovany vyber. Ovsem aby tyto otazky mohly vymyslet, velmi casto je nutne pouzit Vami zminenych "zastupnych indicii".
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).