Echo24 připravuje bič na AdBlockery. Bude se platit

Během letošního roku chce vydavatelství Echo Media zavést službu pro uživatele, kteří blokují reklamy.

Řešení pro adblockery bude jednou z novinek, které server Echo24 v tuto chvíli připravuje. Serveru Mediaguru se s tím svěřil zakladatel vydavatelství Dalibor Balšínek.

Firma momentálně dokončuje předplatitelský systém. „Ten nám umožní efektivnější správu elektronického i tištěného předplatného a zároveň efektivnější práci s placeným obsahem,“ tvrdí Balšínek. 

Zároveň v rozhovoru odhalil, jak se vypořádají s blokováním reklamy. Uživatelům s adblockerem se prostě nebude zobrazovat žádný obsah. „Uvolníme jim ho ale v případě, pokud zaplatí měsíční poplatek ve výši 49 korun,“ dodává Balšínek.

Pro ostatní uživatele připravuje Echo Media možnost předplatit si za stejnou cenu obsah bez reklamy."Patříme k serverům, které mají relativně vysoké procento uživatelů s adblockingem. Je to až 15 procent,“ zdůvodnil Balšínek. 

KL_NOMINACE

Zpoplatňování obsahu je pro Echo Media další cesta k penězům. Placený by totiž po rozjezdu měl být i přehledový Business Monitor 24. Novinka monitoruje informace v tuzemských médiích. A to v češtině i v angličtině. Odběratelé především politického a ekonomického zpravodajství by měli mít ranní přehled ve schránce v osm ráno. Na jedné PDF stránce nebo na webu. 

V tuzemsku si podle odhadu SPIRu blokuje reklamu 12 procent internetových uživatelů. V novém roce rozvířil diskusi i šéf O2 Tomáš Budník, který si pohrává s myšlenkou blokování reklamy rovnou na straně operátora. 

29 názorů Vstoupit do diskuse
poslední názor přidán 13. 3. 2016 5:41

Školení PPC reklamy pro pokročilé

  •  
    Důležité principy fungování PPC reklamy
  • Optimalizační postupy běžících kampaní
  • Práce s aplikací AdWords editor

Detailní informace o školení PPC reklamy pro pokročilé »