Evropská komise varuje šidící online prodejce letenek

Podle dosavadních výsledků šetření Evropské komise je při nákupu letenek přes Internet šizen a klamán zavádějícími informacemi či nepravdivou reklamou každý třetí zákazník v Evropské unii. V posledních sedmi měsících z 386 kontrolovaných webových stránek zaměřujících se na prodej letenek 137 porušovalo evropské zákony na ochranu spotřebitelů, tedy přibližně jedna třetina.

Podle dosavadních výsledků šetření Evropské komise je při nákupu letenek přes Internet šizen a klamán zavádějícími informacemi či nepravdivou reklamou každý třetí zákazník v Evropské unii. V posledních sedmi měsících z 386 kontrolo­vaných webových stránek zaměřujících se na prodej letenek 137 porušovalo evropské zákony na ochranu spotřebitelů, tedy přibližně jedna třetina.

MIF16

Je nepřijatelné, aby byl každý třetí zákazník, který si rezervuje letenku pomocí Internetu, ošizen nebo uveden v omyl, prohlásila Meglena Kunevová, evropská komisařka, která má na starost ochranu spotřebitelů. Největším prohřeškem je klamavé udávání cen.

Mé poselství leteckým společnostem je jasné: jednejte nyní nebo budeme jednat my. Je třeba, abychom do 1. května příštího roku měli věrohodné důkazy o nápravě prodejních a marketingových praktik v odvětví letecké dopravy, nebo budeme nuceni zasáhnout, řekla podle ČTK eurokomisařka Kunenová. Šetření Evropské komise se netýká webových stránek z Česka ani Slovenska. (Finanční noviny)

5 názorů Vstoupit do diskuse
poslední názor přidán 10. 5. 2008 12:58

Školení PPC reklamy pro začátečníky

  •  
    Principy fungování PPC reklamy.
  • PPC nejsou jen ve vyhledávačích.
  • Zjednodušte si správu šikovnými nástroji.

Detailní informace o školení PPC reklamy »