Hlavní navigace

eKonto bude tři dny offline, Raiffeisenbank se omlouvá

Jiří Macich ml.

Raiffeisenbank využije nadcházejícího prodlouženého víkendu k údajně nezbytné technické odstávce účtů typu eKonto. Internetové bankovnictví čeká velký výpadek, který by měl začít již dnes v 23:45. Vše pak má být funkční až od 7:00 v úterý 29. září. Raiffeisenbank na tuto skutečnost upozorňuje klienty už několik týdnů. V těchto dnech váš účet nebude dostupný, ale vaše platební karty budou fungovat i v těchto dnech bez omezení, s výjimkou služby zamykání platební karty. Omlouváme se za případné…

Raiffeisenbank využije nadcházejícího prodlouženého víkendu k údajně nezbytné technické odstávce účtů typu eKonto. Internetové bankovnictví čeká velký výpadek, který by měl začít již dnes v 23:45. Vše pak má být funkční až od 7:00 v úterý 29. září. Raiffeisenbank na tuto skutečnost upozorňuje klienty už několik týdnů. V těchto dnech váš účet nebude dostupný, ale vaše platební karty budou fungovat i v těchto dnech bez omezení, s výjimkou služby zamykání platební karty. Omlouváme se za případné potíže a děkujeme vám za pochopení, vzkazuje Raiffeisenbank.

Kromě samotné nedostupnosti internetového bankovnictví budou odloženy i transakce s datem realizace 26. až 28. září 2009. Uskutečně budou až po ukončení odstávky, ovšem s původními daty realizace. Pokud prý chcete odeslat platbu ještě před odstávkou, zadejte ji musíte do dnešních 23:45. Účty typu eKonto používají mj. klienti, kteří pod křídla Raiffeisenbank přešli po akvizici někdejší eBanky.

Našli jste v článku chybu?
30. 12. 2009 19:55
ja jenom ja (neregistrovaný)
jde o to že to opravdu není problém banky, ale O2... kde mají problémy s novým systémem který docela často padá a navíc o tom ani neřikají, takže ten kdo to tutlá je O2...
10. 12. 2009 8:44
veverka (neregistrovaný)
Mám e-Konto jen pár týdnů. Po odstávce v září je to už podruhé, kdy nešel odeslat autentizační kód na můj telefon (mám mobilní klíč), který provozuje O2. Na helpline O2 mi řekli, že to je záležitost RB, na helpline RB mi řekli, že to O2 řeší už od dvou hodin ráno a teď je 8:40 :( Do bankovnictví e-Konta jsem "lezl" od září všehovšudy 5-10x a z toho 2x jsem objevil zmíněnou hlášku "Je nám líto, ale mobilní operátor O2 řeší potíže s doručováním SMS." Zvažoval jsem eMBank, ale…