Hlavní navigace

Vlákno názorů k článku eKonto bude tři dny offline, Raiffeisenbank se omlouvá od veverka - Mám e-Konto jen pár týdnů. Po odstávce v...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 10. 12. 2009 8:44

    veverka (neregistrovaný)
    Mám e-Konto jen pár týdnů. Po odstávce v září je to už podruhé, kdy nešel odeslat autentizační kód na můj telefon (mám mobilní klíč), který provozuje O2. Na helpline O2 mi řekli, že to je záležitost RB, na helpline RB mi řekli, že to O2 řeší už od dvou hodin ráno a teď je 8:40 :(
    Do bankovnictví e-Konta jsem "lezl" od září všehovšudy 5-10x a z toho 2x jsem objevil zmíněnou hlášku "Je nám líto, ale mobilní operátor O2 řeší potíže s doručováním SMS."

    Zvažoval jsem eMBank, ale kvůli jejich nesolidnosti (nedodali ani na několikátou výzvu smluvní podmínky a ceník ke smlouvě) jsem smlouvu neuzavřel. Teď si říkám, jestli jsem to přece jen neměl udělat.
  • 30. 12. 2009 19:55

    ja jenom ja (neregistrovaný)
    jde o to že to opravdu není problém banky, ale O2... kde mají problémy s novým systémem který docela často padá a navíc o tom ani neřikají, takže ten kdo to tutlá je O2...
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).