Názory k článku
Email.cz dostal další ránu, přesto chystá novou verzi
petr (neregistrovaný)
31. 1. 2005 8:12
Nový
no, jen aby
celé vlákno
No, uvidíme, zda se už se výpadky konečně nebudou opakovat (nebo alespoň se o nich uživatelé dozví včas)
Kama (neregistrovaný)
31. 1. 2005 9:05
Nový
Uz neverim
celé vlákno
Ja bych zase takovy optimista nebyl. Uprimne receno, jsem
mel zrizen ucet u Email.cz pres 3 roky a pred mesicem
jsem si zridil zcela novy na Centrum.cz
Nevim, co se to s Email.cz stalo, ale za posledni
1/2 rok jsem mel s nim vice potizi nez uzitku, nehlede
nato, ze mi to nekolikrat dost zkomplikovalo zivot,
kdyz jsem mel dulezite instrukce na emailu, ktery nefungoval.
Nevim jak vy, ale rad se obklopuju vecmi, ktere funguji ...
mel zrizen ucet u Email.cz pres 3 roky a pred mesicem
jsem si zridil zcela novy na Centrum.cz
Nevim, co se to s Email.cz stalo, ale za posledni
1/2 rok jsem mel s nim vice potizi nez uzitku, nehlede
nato, ze mi to nekolikrat dost zkomplikovalo zivot,
kdyz jsem mel dulezite instrukce na emailu, ktery nefungoval.
Nevim jak vy, ale rad se obklopuju vecmi, ktere funguji ...
15. 10. 2010 23:58
Nový
Re: no, jen aby
celé vlákno
African Development Bank (afdb)
Gambia Country Office (GGFO)
Official Site: http://www.afdb.org
Attn,
This is to notify you that African development bank has reach an agreement with some bank in London to act as our corresponding bank for the remittance of your fund through their internet online banking system. This new development was due to mandate given to us to make sure that every beneficiary received their payment within 72 banking hours. Following this new effect, every beneficiary shall have an account and access code with those bank in London which they will open free on your behalf with your account number to enable you to access your fund online and as well to make transfer by your self following the access code given to by the bank.
However, you're advised to contact African development bank with your information's such as bank information, contract/payment details, your id card, phone number and personal details. Upon your contact with African development bank with those details, we shall forward your details to our corresponding bank (those bank in London) to open online banking account with your name of which a user name and pass word shall be given to you to access your fund through Citibank London internet online banking system. As soon as online opens account for you with user name and password, they will contact you with your information submitted us.
Nevertheless, upon your indication of interest, African development bank shall forward to you the full information of those bank in London for the final transfer of your fund. Your immediate respond is highly needed. We look forward to hearing from you.
Thanks.
Mr. John Jato, Resident Representative
AFRICAN DEVELOPMENT BANK(AFDB)
Gambia Country Office (GGFO)
Official Site: http://www.afdb.org
Attn,
This is to notify you that African development bank has reach an agreement with some bank in London to act as our corresponding bank for the remittance of your fund through their internet online banking system. This new development was due to mandate given to us to make sure that every beneficiary received their payment within 72 banking hours. Following this new effect, every beneficiary shall have an account and access code with those bank in London which they will open free on your behalf with your account number to enable you to access your fund online and as well to make transfer by your self following the access code given to by the bank.
However, you're advised to contact African development bank with your information's such as bank information, contract/payment details, your id card, phone number and personal details. Upon your contact with African development bank with those details, we shall forward your details to our corresponding bank (those bank in London) to open online banking account with your name of which a user name and pass word shall be given to you to access your fund through Citibank London internet online banking system. As soon as online opens account for you with user name and password, they will contact you with your information submitted us.
Nevertheless, upon your indication of interest, African development bank shall forward to you the full information of those bank in London for the final transfer of your fund. Your immediate respond is highly needed. We look forward to hearing from you.
Thanks.
Mr. John Jato, Resident Representative
AFRICAN DEVELOPMENT BANK(AFDB)
Richi (neregistrovaný)
31. 1. 2005 9:04
Nový
Email.cz
celé vlákno
Já ho zrušil dávno, 10 komerčních nabídek na soukromý email denne, na to jim kašlu :-)
deda.jabko (neregistrovaný)
31. 1. 2005 9:40
Nový
nejstarsi freemail?
celé vlákno
pokud si dobre vzpominam tak nejstarsi freemail byl post.cz, sveho casu provozovany globe internet a ne email.cz
Libb (neregistrovaný)
31. 1. 2005 9:47
Nový
Re: nejstarsi freemail?
celé vlákno
teď jsem to chtěl napsat - první byl Post.cz. Resp. byl dřív jak e-mail, jestli bylo něco ještě před ním, nevím.
Lada (neregistrovaný)
31. 1. 2005 9:41
Nový
Správná funkčnost
celé vlákno
Věřím, že nová verze bude plně funkční ve všech moderních prohlížečích, ne jako současná verze s nestandardními prvky DHTML.
nemluva (neregistrovaný)
31. 1. 2005 9:47
Nový
přeposílám
celé vlákno
Nespolehlivost řešim přeposíláním na více servrů. 100% důvěra by se mi nevyplatila v poslední době nejen u email.cz, ale i u post.cz a seznam.cz. Ta chvilka práce navíc s mazáním mi za to stojí, pro rušení služby důvod nvidim
Daniel (neregistrovaný)
31. 1. 2005 10:09
Nový
Už mu nevěřím
celé vlákno
EMAIL.CZ mi už ztratil tolik mailů (ani nevím od koho byly, chodily a stále chodí bez obsahu) že už mu prostě nevěřím. Takové kecy mají po každém výpadku, ostatně mám pocit že celý server email.cz prodělává jeden velký výpadek s chvilkovými stavy funkčnosti. To je na ostatních freemailech nevídané aby nechali uživatele týden bez mailů, bez jakékoliv reakce. Že se všechny maily z uvedeného období ztratily už snad ani nemusím dodávat. Když nefunguje jakýkoliv jiný freemail, tak je to otázka maximálně jednoho dne, s tím že maily potom dorazí. Prostě Email.cz už je nedůvěryhodný ať bude dělat cokoliv.
Mem (neregistrovaný)
1. 2. 2005 16:10
Nový
Re: Už mu nevěřím
celé vlákno
Seznam.cz mel loni tohle taky (ze se ztracela posta a ani se nevracely zpravy o nedoruceni), a prakticky kazdy den to jejich webove rozhrani hlasi nejakou chybu (nejcasteji ze nastala chyba systemove komponenty a ze chyba pravdepodobne nebude na vasi strane - no to bych prosil ;-), o tom kdyz nejede pop3 radsi ani nemluvim). Dalsi problem je s nedorucovanim urciteho typu registracnich mailu (viz registrace na Zive, nebo ted naposledy jsem zkousel UO shard Moria.cz a taky smula), prestoze o problemu vi pres rok, tak to vesele ignoruji.
Takze nejake zvysovani kapacity (250MB a ted uz 1010MB) mi prijde spis jako vysmech, podobne jako funkcnost antispamu.
:-(
Takze nejake zvysovani kapacity (250MB a ted uz 1010MB) mi prijde spis jako vysmech, podobne jako funkcnost antispamu.
:-(
Jan Šimek (neregistrovaný)
31. 1. 2005 10:09
Nový
Pěkný...
celé vlákno
...člověk sem vloží příspěvek, a on se nikde nezobrazí... tyhle údržby mě fakt **erou... gratuluju
Michal Krsek (neregistrovaný)
31. 1. 2005 10:50
Nový
Re: Pěkný...
celé vlákno
... za ten rok a pul uz jste si mohl na amatery s lupy.cz zvyknout ...
Voni holt ten Linux tak dobre neumej.
Jan Šimek (neregistrovaný)
31. 1. 2005 11:13
Nový
Re: Pěkný...
celé vlákno
Já sem naštěstí tak často nechodím :-)
Mario (neregistrovaný)
31. 1. 2005 15:06
Nový
Re: Pěkný...
celé vlákno
2.pád obvykle z , takže amatery z lupy.cz , s tím s to docela tahá za uši :-)
Pepa (neregistrovaný)
31. 1. 2005 15:48
Nový
Re: Pěkný...
celé vlákno
Asi nepouzivaji Hedendšoudrz. :-)
Michal Krsek (neregistrovaný)
31. 1. 2005 16:54
Nový
Re: Pěkný...
celé vlákno
... nebo je to sedmy pad? :-)
Troll (neregistrovaný)
31. 1. 2005 10:28
Nový
email.cz nebrat
celé vlákno
Chyby se stavaji, ale vzdycky je dulezite, jak se k nim firma postavi. A to zjevne email.cz nezvlada.
Krome toho, jejich uzivateleske rozhrani je naprosto udesne a nesplnujici standardy.:-( Takze rozhodne z techto dvou duvodu NEBRAT!
Krome toho, jejich uzivateleske rozhrani je naprosto udesne a nesplnujici standardy.:-( Takze rozhodne z techto dvou duvodu NEBRAT!
MoB (neregistrovaný)
31. 1. 2005 11:03
Nový
Re: email.cz nebrat
celé vlákno
S prvním bodem souhlas: komunikaci se zákazníky nezvládají, kašlou na lidi. Nevím jestli to dělají schválně nebo to prostě neumí, ale je to tak.
Druhý bod, mno... jejich DHTML věci fakt nefungují v Mozile ani ve Firefoxu, snad to v nové verzi bude lepší. Ale je otázka, jestli s tímto přístupem by si místo vývoje nové verze neměli spíš udělat základní školení v přístupu k zákazníkům.
Jo a ty výmluvy a svádění všeho na hardware jsou trapné a aspoň já jim prostě nevěřím.
Druhý bod, mno... jejich DHTML věci fakt nefungují v Mozile ani ve Firefoxu, snad to v nové verzi bude lepší. Ale je otázka, jestli s tímto přístupem by si místo vývoje nové verze neměli spíš udělat základní školení v přístupu k zákazníkům.
Jo a ty výmluvy a svádění všeho na hardware jsou trapné a aspoň já jim prostě nevěřím.
Blbec co mel email na email (neregistrovaný)
31. 1. 2005 13:28
Nový
Re: email.cz nebrat
celé vlákno
Koho zajima nejaka nova verze, a koho zajima (ne)fungujici DHTML kdyz nefunguje mail server a vubec mail neprijma, natoz aby je dorucoval
od 23.1 do 29.1 neprisel ani jeden mail, ani spam, nic, nula, big zero, kde nic neni ani smrt nebere...takze to ze nefunguje webovy rozhrani je dost prkotina
od 23.1 do 29.1 neprisel ani jeden mail, ani spam, nic, nula, big zero, kde nic neni ani smrt nebere...takze to ze nefunguje webovy rozhrani je dost prkotina
Cody (neregistrovaný)
31. 1. 2005 10:30
Nový
Pan Roman Franc neříká celou pravdu
celé vlákno
K dnešnímu datu a času nefungují filtry a antispam. Možná nefunguje ani spam assassin, emaily chodí 2x - takže není pravdou, že od 28.1. Email.cz funguje. Funguje jen 30% jeho funkcí (jestli vůbec).
MoB (neregistrovaný)
31. 1. 2005 11:04
Nový
Re: Pan Roman Franc neříká celou pravdu
celé vlákno
A tak různě mívá problémy se SMTP - nechytá se. Lžou nám, lžou.
Straha (neregistrovaný)
31. 1. 2005 11:05
Nový
Email.cz nerespektuje RFC2821
celé vlákno
Jedná se konkrétně odstavec 4.2.1 popisující rozdíl mezi chybami 4xx a 5xx a reakcí na ně.
Takže všichni co provozují greylist si musí dát do whitelistu jejich IP adresy.
Je s podivem, že server určený pro posílání emailů není schopen respektovat standarty ohledně SMTP.
I když jsem je na problém upozorňoval, nikdo se neozval.
S ostatnímy českými freemailovými servery není problém.
Takže všichni co provozují greylist si musí dát do whitelistu jejich IP adresy.
Je s podivem, že server určený pro posílání emailů není schopen respektovat standarty ohledně SMTP.
I když jsem je na problém upozorňoval, nikdo se neozval.
S ostatnímy českými freemailovými servery není problém.
Jan Havlicek (neregistrovaný)
31. 1. 2005 14:12
Nový
Re: Email.cz nerespektuje RFC2821
celé vlákno
Ale nemusim.. nemusim....
Co je mi po tom, ze svemu zakaznikovi nedoruci mail... Proc bych mel aktivne vyhledavat servery, co nerespektuji RFC a delat kvuli nim whitelist :))
Honza
Co je mi po tom, ze svemu zakaznikovi nedoruci mail... Proc bych mel aktivne vyhledavat servery, co nerespektuji RFC a delat kvuli nim whitelist :))
Honza
Martin (neregistrovaný)
31. 1. 2005 11:06
Nový
Uzivatele
celé vlákno
Docela by me zajimalo, co vede uzivatele po vsech ruznych vypadcich k tomu, aby dal jeste pouzivali email.cz. Pritom je tu gmail, stary gigovy seznam a bude i nove gigacentrum. Myslim ze s podobnou kvalitou sluzeb prijde brzy email.cz o svoje zakazniky.
Nekdo tu zminoval, ze tyhle problemy pro uzivatele vyresi preposilani jinam. V clanku bylo receno, ze se zobrazovaly pouze hlavicky, takze zrejme ani preposlani by to nevyresilo :(
Jinak si take myslim, ze prvni byl post.cz :)
Nekdo tu zminoval, ze tyhle problemy pro uzivatele vyresi preposilani jinam. V clanku bylo receno, ze se zobrazovaly pouze hlavicky, takze zrejme ani preposlani by to nevyresilo :(
Jinak si take myslim, ze prvni byl post.cz :)
Robert Němec (neregistrovaný)
31. 1. 2005 13:58
Nový
Re: Uzivatele
celé vlákno
Setrvačnost.
Někde jsem četl studii, jak se těžko přechází od jednoho poskytovatele služeb k druhému.
Někde jsem četl studii, jak se těžko přechází od jednoho poskytovatele služeb k druhému.
Martin (neregistrovaný)
31. 1. 2005 17:09
Nový
Re: Uzivatele
celé vlákno
Asi mate pravdu, kazdopadne me na to prekvapuje vydrz. Prece jen potencionalne ztracena data maji trosku vetsi vahu nez par prepsani adresy na novou.
jirik (neregistrovaný)
31. 1. 2005 14:48
Nový
Re: Uzivatele
celé vlákno
ale jo, preposilani to resi, to mam vyzkousene. Horsi je ta nejistota, jestli mail na email.cz vubec dorazil.
Vasek (neregistrovaný)
31. 1. 2005 11:34
Nový
EMAIL byl fakt první
celé vlákno
email.cz byl fakt první. Jmenoval jse organizer
http://organizer.atc.cz. Sám jsem ho testoval (kdysi)
a měl jsem ID:50! U nás v redakci si ho založili všichni
a Franc se nás pořád vyptával jak jsme spokojeni. Akorát si pamatuji, že se otvíral do samostatných oken. Brrr - Uff :(
Mám pocit že v srpnu 1998
http://organizer.atc.cz. Sám jsem ho testoval (kdysi)
a měl jsem ID:50! U nás v redakci si ho založili všichni
a Franc se nás pořád vyptával jak jsme spokojeni. Akorát si pamatuji, že se otvíral do samostatných oken. Brrr - Uff :(
Mám pocit že v srpnu 1998
Milan Kvasnica (neregistrovaný)
31. 1. 2005 23:02
Nový
Re: EMAIL byl fakt první
celé vlákno
email.cz Registrace od 17.11.1997
post.cz Registrace od 06.09.1997
post.cz Registrace od 06.09.1997
pavus (neregistrovaný)
31. 1. 2005 11:37
Nový
přeposílání
celé vlákno
Bylo období, kdy přeposílání pomohlo - žel než jsem na to přišel, o nějaké e-maily jsem přišel ....
Ale v období 23.1 - 29.1. mám 44 prázdných přeposlaných e-mailů (tj. prázdných po přeposlání) :-(
Jestli si p. Franc nevšiml rušení účtů, tak to bude asi tím, že než všichni, co se mnou komunijí, začnou používat mou novou adresu, tak starou adresu přece nezruším - a takových nás asi bude více :-). Tedy jsem účet nezrušil, ale přesto jsem odešel jinam.
Ale v období 23.1 - 29.1. mám 44 prázdných přeposlaných e-mailů (tj. prázdných po přeposlání) :-(
Jestli si p. Franc nevšiml rušení účtů, tak to bude asi tím, že než všichni, co se mnou komunijí, začnou používat mou novou adresu, tak starou adresu přece nezruším - a takových nás asi bude více :-). Tedy jsem účet nezrušil, ale přesto jsem odešel jinam.
nemluva (neregistrovaný)
31. 1. 2005 12:56
Nový
Re: přeposílání
celé vlákno
Pochopitelně email.cz mám při automatickém přeposílání na konci řady, takže na předchozí adrese je vše kompletní. Ale u některých servrů se mi při plné schránce, nebo větší příloze e-mail neuloží, jen a pouze přepošle dál a to je pak i email.cz dobrej :o)
pavus (neregistrovaný)
31. 1. 2005 15:03
Nový
Re: přeposílání
celé vlákno
tos mě nějak nepochopil - mluvím o tom, že když ve webovém rozhraní se e-maily zobrazovali bez těla zprávy, tak pomáhalo nechat si automaticky přeposílat e-maily z email.cz na jiný server (tam byly zprávy i s jejich tělem); v určitém období však ani tahle obezlička nefungovala (i po přeposlání byly e-maily bez těla :-(
Marek Turnovec (neregistrovaný)
3. 2. 2005 21:16
Nový
Re: přeposílání
celé vlákno
Ne, nechapete Vy. Vy si nechate posilat maily nejdriv na nespolehlivy Email.cz a pak teprve nekam dal. Tenhle uziatel to dela presne obracene...
kavol (neregistrovaný)
31. 1. 2005 12:14
Nový
kdo vám platí za to, aby "se vlk nažral a koza zůstala celá" - napíšeme kritiku na email.cz, ale z problémů zamlčíme, co jde???
celé vlákno
"Již zmiňovaný druhý výpadek přišel 29. září 2004,"
- to je úplnej blábol, 29.9.2004 to byl asi čtvrtý výpadek v roce 2004; výpadek začátkem jara 2004 mj. značně zkomplikoval mojí milý cestu do Skotska, neb měla na email.cz veškeré instrukce ... já jsem přitom přišel asi o 15 mailů a od tý doby si nechávám vše přeposílat jinam, to až dosud fungovalo, ale při posledním výpadku se zjevně podělalo i to, takže už adresu na email.cz nikde neuvádím, akorát jsem se holt neobtěžoval ji odregistrovat, aby si pan Franc mohl udělat čárku do kolonky utíkajících zákazníků ...
k výpadkům v roce 2004 kromě toho posledního, kdy si ATC nezapomnělo nepodloženě zanadávat na Discobolos, se doposud nikdo nevyjádřil, to ale neznamená, že nenastaly - projděte si tu citovanou diskusi pořádně!
páni redaktoři, nedělejte z nás zase voly!!!
- to je úplnej blábol, 29.9.2004 to byl asi čtvrtý výpadek v roce 2004; výpadek začátkem jara 2004 mj. značně zkomplikoval mojí milý cestu do Skotska, neb měla na email.cz veškeré instrukce ... já jsem přitom přišel asi o 15 mailů a od tý doby si nechávám vše přeposílat jinam, to až dosud fungovalo, ale při posledním výpadku se zjevně podělalo i to, takže už adresu na email.cz nikde neuvádím, akorát jsem se holt neobtěžoval ji odregistrovat, aby si pan Franc mohl udělat čárku do kolonky utíkajících zákazníků ...
k výpadkům v roce 2004 kromě toho posledního, kdy si ATC nezapomnělo nepodloženě zanadávat na Discobolos, se doposud nikdo nevyjádřil, to ale neznamená, že nenastaly - projděte si tu citovanou diskusi pořádně!
páni redaktoři, nedělejte z nás zase voly!!!
Aleš Miklík (neregistrovaný)
31. 1. 2005 14:43
Nový
Re: kdo vám platí za to, aby "se vlk nažral a koza zůstala celá" - napíšeme kritiku na email.cz, ale z problémů zamlčíme, co jde???
celé vlákno
Je mozne, ze jsme v prubehu roku nektere vypadky nezaregistrovali, ostatne, povedomi o *kazdem* vypadku Emailu maji nejspis jen jeho provozovatele (a ani to mozna neni jiste). Jan Ambroz mel zrejme na mysli pouze ty, ktere se nejak vyrazneji odrazily v povedomi uzivatelu CZ Internetu a nejen Emailu.cz...
Blbec co mel email na email (neregistrovaný)
31. 1. 2005 12:23
Nový
Titulek
celé vlákno
Nu, pane Ambrozi, nepotesil jste mne, na to ze ten clanek pisete od stredy tak je to docela slabota
Blbec co mel email na email (neregistrovaný)
31. 1. 2005 13:16
Nový
Re: Titulek
celé vlákno
Ted se me to nejak pres obed rozlezelo...
Skoro bych pane Ambrozi rekl, ze je to dobre zaplaceny PR clanek, ze?
Skoro bych pane Ambrozi rekl, ze je to dobre zaplaceny PR clanek, ze?
Aleš Miklík (neregistrovaný)
31. 1. 2005 14:34
Nový
Re: Titulek
celé vlákno
Mate pravdu. Pan Franc si velmi pral, abychom znovu psali o jejich potizich, takze ted cela redakce ma zadarmo ucty na Email.cz.
Uz jste spokojeny?
Uz jste spokojeny?
Blbec co mel email na email (neregistrovaný)
31. 1. 2005 17:39
Nový
Re: Titulek
celé vlákno
To me tesi ze jsem se trefil. Ano, mozna dobre jidlo zpusobilo mou prebujelou fantazii, vztek a rozicelni nahromadane ze nekolik tydnu zakalili mou mysl, no stejne nevim jak si vysvetlit ty kecy o znovuzrozeni. To ze nekdo ze slavne ATC rekl ze bude nova verze, nic neznamena novav verze email.cz se vyviji minimalne 3 roky, uz par let je ve stavu rozpolecnosti cteni zprav je design z roku 2000 a ostatni sluzby jsou v starem novem designu, ktery ale nebyl nikdy dokonceny - no fakt jestli jste schopni pouzit v tehle situaci slovo znovuzrozeni tak teda obdivuji vasi duverivost
Cody (neregistrovaný)
31. 1. 2005 13:07
Nový
Výzva pro zklamané
celé vlákno
Myslím si, že Email.cz nefunguje tak, jak prezentuje pan ředitel Roman Franc na serveru Lupa.cz, pokud máte s Emailem.cz stále problémy (jakékoliv) napište to prosím na email w.f.cody@centrum.cz (Nejlépe i se screenshoty), hodlám o tom napsat článek na weblog. Prosím pište do 15:00 - to to budu hromadně stahovat. Zítra tom vyjde na mém weblogu článek, chci uvést na pravou míru poměry v Email.cz.
hanes (neregistrovaný)
31. 1. 2005 13:27
Nový
konec
celé vlákno
Mel jsem u nich ucet, ale dnes sem jim zaslal zadost o zruseni a jdu jinam. Je u nas dost jinych provozovatelu, kteri to umeji a maji na to a predpokladam, ze take maji dost slusnosti, aby se zakazniky komunikovali i o spatnych vecech, ne jen posilali stupidni nabidky. Odesel jsem a jsem spokojeny.
Blbec co mel email na email (neregistrovaný)
31. 1. 2005 13:43
Nový
Dejte si do googlu vyhledat 'email.cz'
celé vlákno
1. odkaz
Email.cz
... Děkujeme za pochopení. Tým Email.cz. Aktuální informace naleznete zde:
Služba má být opět spuštěna během dnešní noci (27.1.2004).
www.email.cz/ - 2k - 29 leden 2005 - Archiv - Podobné stránky
2. odkaz
Živě.cz - Email.cz má opět problémy
... Email.cz má opět problémy. 26. ... Současná situace vypadá tak, že uživatelé služeb
Email.cz nemají přístup ke své poště žádným způsobem. ...
www.zive.cz/h/Uzivatel/AR. asp?PG=1&ARI=121230&CAI=2114 - 101k - 29 leden 2005 - Archiv - Podobné stránky
To je maso!
Email.cz
... Děkujeme za pochopení. Tým Email.cz. Aktuální informace naleznete zde:
Služba má být opět spuštěna během dnešní noci (27.1.2004).
www.email.cz/ - 2k - 29 leden 2005 - Archiv - Podobné stránky
2. odkaz
Živě.cz - Email.cz má opět problémy
... Email.cz má opět problémy. 26. ... Současná situace vypadá tak, že uživatelé služeb
Email.cz nemají přístup ke své poště žádným způsobem. ...
www.zive.cz/h/Uzivatel/AR. asp?PG=1&ARI=121230&CAI=2114 - 101k - 29 leden 2005 - Archiv - Podobné stránky
To je maso!
kolemjdouci ctenar (neregistrovaný)
31. 1. 2005 16:19
Nový
OFF-TOPIC
celé vlákno
Omlouvam se za off-topic - ale myslim, ze by redakci lupy nemela uniknout soucasna valka nekterych diskuteru s technickym zazemim lidovych novin. Nejsem asi jediny tamni diskutujici, ktery se domniva, ze na foru tohoto serveru dochazi k ucelove filtraci urcitych nazoru. Dokumentace zminenych jevu (i z jinych dnu) bude stejne jako dostatek svedku k dispozici :-). Dekuji.
Marwin (neregistrovaný)
31. 1. 2005 17:23
Nový
Diskobolos ???
celé vlákno
Prosim vas proc nekdo kupuje pole od "Diskobolos" muze mi to nekdo vysvetlit ?? To je totalni amaterismus 1.kategorie !!! Je videt ze nemaji prachy, radsi se na to vykaslete a zavrete to..
Michal
Michal
Kaktus (neregistrovaný)
31. 1. 2005 17:26
Nový
Re: Diskobolos ???
celé vlákno
Ale jinak jsou preci jak pisou technologicky na vrcholu :-)
Jiří Kuchta (neregistrovaný)
31. 1. 2005 20:46
Nový
Re: Diskobolos ???
celé vlákno
Asi nevíš oč jde, "Diskobolos" je obchodní značka škatule vyráběné brněnskou firmou CoNet. Je to v podstatě pecka s diskovým polem a softem (snad nějaký Linux) co se v síti tváří jako další síťový disk.
No a to, že pád jednoho disku zruší celé pole, to může také znamenat že se někomu nechtělo platit sumičku specialistům co ta data dokáží vytáhnout i z toho padlého pole....
No a to, že pád jednoho disku zruší celé pole, to může také znamenat že se někomu nechtělo platit sumičku specialistům co ta data dokáží vytáhnout i z toho padlého pole....
Dan Ohnesorg (neregistrovaný)
31. 1. 2005 21:05
Nový
Re: Diskobolos ???
celé vlákno
No hlavne Diskobolos je proti vypadku jednoho disku imunni.
Pouziva ale HW RAID, takze se tam nedaji pri zachrane delat takova kouzla jako pod linuxem s tim softwarovym.
Pouziva ale HW RAID, takze se tam nedaji pri zachrane delat takova kouzla jako pod linuxem s tim softwarovym.
Abraxis (neregistrovaný)
1. 2. 2005 8:53
Nový
Re: Diskobolos ???
celé vlákno
No, jak tvurce Discobola bych to ozrejmil. Discobolos standardne pouziva SW RAID a jsme schopni vytahnout i vetsinu dat pri poruse vetsi poctu disku (pochopitelne ne pri fyzicke likvidaci). Email si ale a) dodaval disky sam b) trval na HW RAIDu na radici 3Ware a pak se divil, ze kdyz vypadnuly 2 disky najednou, tak ze data nesly obnovit... (docela jsem si s vyvojari 3Waru pokecal :-((()
Pavel (neregistrovaný)
1. 2. 2005 9:57
Nový
Re: Diskobolos ???
celé vlákno
A budete je za tuhle větu žalovat?
...Vyřadili jsme diskové pole Diskobolos od Holding Connet pro jeho absolutní nespolehlivost...
...Vyřadili jsme diskové pole Diskobolos od Holding Connet pro jeho absolutní nespolehlivost...
Abraxis (neregistrovaný)
1. 2. 2005 10:22
Nový
Re: Diskobolos ???
celé vlákno
No, docela bych rad, jenze se mi nechce platit desetitisice na pravnich vylohach... Mam zdokumentovano, ze kvuli naprosto nepodlozenym pomluvam Emailu jsme prislo o zakazky asi v hodnote 1 MKc (nemluve o ztrate duvery) - kdyby nejaky pravnik je chtel zazalovat a pak se rozdelit o vysouzenou nahradu skody 50/50, tak sem s nim.
Yenya (neregistrovaný)
1. 2. 2005 15:43
Nový
Re: Diskobolos ???
celé vlákno
trval na HW RAIDu na radici 3Ware
Jo, to je presne ono. Jedna z vyraznych vyhod SW RAIDu (na Linuxu) je, ze kdyz je prusvih, tak mate moznost vlezt do kterekoli casti a videt do ni (nehlede na to ze SW RAID je typicky vyrazne rychlejsi nez HW RAID, zejmena u zapisu na RAID-5). Koneckoncu ftp.linux.cz taky pouziva SW RAID na radici 3ware.
-Yenya
PaJaSoft (neregistrovaný)
1. 2. 2005 13:42
Nový
Re: Diskobolos ???
celé vlákno
Vsechny discoboly, pardon PCcka v hezke modre skatulce, co kolem mne prosly mely vzdy SW RAID.
Zdenek (neregistrovaný)
31. 1. 2005 18:48
Nový
Email.cz & Franc
celé vlákno
Franc je zaba na prameni v dane spolecnosti. Je to naprosty neurotik, jak sleduji jeho jednotlive reakce a cela sluzba email.cz stala a padala s panem Pecinkem.
To ze neumi vystupovat vuci verejnosti je ocividne, to ze mlzi jak muze je do oci bijici!
Pane Franci, radeji to cele prodejte nekomu, kdo tomu rozumi a z email.cz jeste neco udela anebo to s vami pujde ke dnu...
To ze neumi vystupovat vuci verejnosti je ocividne, to ze mlzi jak muze je do oci bijici!
Pane Franci, radeji to cele prodejte nekomu, kdo tomu rozumi a z email.cz jeste neco udela anebo to s vami pujde ke dnu...
Jerry (neregistrovaný)
4. 2. 2005 18:31
Nový
Re: Email.cz & Franc
celé vlákno
A co bys chtel po byvalem zelinari :-)
Trochu mu ten email.cz asi hnije :-)
Trochu mu ten email.cz asi hnije :-)
Tomas (neregistrovaný)
31. 1. 2005 18:53
Nový
Jiný pohled - bezpečnost
celé vlákno
Email.cz nepoužívám, protože spoléhám na vlastní server, ale upřímě řečeno, kolik je českých freemailů, které umožňují šifrovaný přístup k vaší poště? Toto by dnes měla být naprosto elementární a samozřejmá služba, ale např. zmiňovaný seznam.cz na její zavedení ani nepomýšlí, natož aby na něm pracoval. Přitom email.cz ji nabízí AFAIK odjakživa. Nechci se jich zastávat, výpadek je vždy nepříjemná záležitost a to tuplovaně, dojde-li při něm ke ztrátě dat, ale pomyšlení, že si nemohu přečíst svou poštu z práce bez rizika, že nějaký "kolega od vedle" si odposlechne moje heslo, je pro mne mnohem více zneklidňující. Proč lidé nevěří, že zjistit heslo do jejich emailu, který neumožňuje šifrování, dokáže dnes i zručnější žák základní školy?
Romik (neregistrovaný)
31. 1. 2005 20:41
Nový
Re: Jiný pohled - bezpečnost
celé vlákno
Souhlas, sifrovany pristup na Email.CZ pouzivam. Proste obcas jsem trosku paranoidni. :-)
O zadnem jinem freemailu, ktery to umoznuje jsem zatim neslysel (je teda pravda, ze jsem po tom moc nepatral).
O zadnem jinem freemailu, ktery to umoznuje jsem zatim neslysel (je teda pravda, ze jsem po tom moc nepatral).
Gastro (neregistrovaný)
31. 1. 2005 21:02
Nový
Re: Jiný pohled - bezpečnost
celé vlákno
Musím jen souhlasit. Přistupuji k email.cz jen a pouze pomocí zabezpečeného protokolu. U jiných freemailových služeb jsem tuto možnost neviděl, což považuji za dost velkou díru v nabídce služeb. Díky této vlastnosti jsem si asi před 5 ÷ 6 lety zřídil schránku právě u email.cz. Jiné servery se o bezpečnost dat při přenosu moc nestarají.
Doufám jen, že nové www rozhraní nebude připomínat vše okolo v internetu. Byl bych rád, kdyby email.cz zůstal svým vzhledem jedinečný.
Doufám jen, že nové www rozhraní nebude připomínat vše okolo v internetu. Byl bych rád, kdyby email.cz zůstal svým vzhledem jedinečný.
Flasi (neregistrovaný)
31. 1. 2005 21:35
Nový
Re: Jiný pohled - bezpečnost
celé vlákno
100% souhlasim s tim, ze sifrovany pristup je potreba. Ale kdyz mluvite dire v nabidce sluzeb, tak by se nemelo zapomenout na to, ze email.cz nenabizi zdarma POP (krome zaslouzilych veteranu).
Tomas (neregistrovaný)
31. 1. 2005 21:59
Nový
Re: Jiný pohled - bezpečnost
celé vlákno
To je samozřejmě smutné, ale ostatní freemaily to nabízejí? Přiznám se, že nemám přehled. Nicméně na něco komerční zákazníky lákat musejí, což? Ten freemail sám od sebe nepoběží, někdo ho musí financovat a pochybuju, že to porkyje sama reklama. Ale když už jsme u toho, POP3 je stejně dost primitivní protokol a používal bych ho jen nouzově. Nerozumím tomu, proč lidé nevyužívají komfortu, který jim nabízí IMAP (resp. IMAPs ;-). Nemusím dlouho čekat, než se mi stáhnou všechny spamy nebo maily s velkými přílohami a prostě se podívám, co je nového a stáhnu jen to, co chci a kdy chci. Doma a v práci čtu poštu komfortně ze svého oblíbeného mailového klienta a od všude jinde mám k té samé poště přístup přes webmail. Když si něco přečtu přes webmail, najdu to zase doma ve svém klientu atd. atd. Těch výhod je nespočetně..
Flasi (neregistrovaný)
31. 1. 2005 22:13
Nový
Re: Jiný pohled - bezpečnost
celé vlákno
Naprosta vetsina ostatnich freemailu POP3 nabizi. Lide nevyuzivaji komfortu IMAP, protoze nemaji kde. Z ceskych freemailu ho nabizi pouze atlas a z cizich ani nevim.
MoB (neregistrovaný)
31. 1. 2005 22:04
Nový
Re: Jiný pohled - bezpečnost
celé vlákno
Taky mi vadi, ze nemaji IMAP a ciste textovou verzi.
Ja bych si treba i priplatil, ale za kvalitni sluzbu, ne za Email.cz...
Takze jsem zmenil poradi adres, a email.cz uz pouzivam jenom na prijem. No a casem zmizi i to...
Ja bych si treba i priplatil, ale za kvalitni sluzbu, ne za Email.cz...
Takze jsem zmenil poradi adres, a email.cz uz pouzivam jenom na prijem. No a casem zmizi i to...
Flasi (neregistrovaný)
31. 1. 2005 22:19
Nový
Re: Jiný pohled - bezpečnost
celé vlákno
Ja jsem hledani dobreho freemailu (s placenou nabidkou lepsich sluzeb) vzdal a poridil si domenu a zaplatil za si za nejmenovany "nekonkurencni" hosting.
Dneska bych lidem doporucil gmail. Nevim jak ostatni, ale gmail umi ulozit zpravu odeslanou z postovniho klienta do sent mail slozky na serveru. I kdyz imap to neni, tak vetsine lidi by to stacilo.
Dneska bych lidem doporucil gmail. Nevim jak ostatni, ale gmail umi ulozit zpravu odeslanou z postovniho klienta do sent mail slozky na serveru. I kdyz imap to neni, tak vetsine lidi by to stacilo.
Milan Kvasnica (neregistrovaný)
31. 1. 2005 23:12
Nový
Re: Jiný pohled - bezpečnost
celé vlákno
No jo, jenomže to je 1500 ročně + doména :-(
Tomas (neregistrovaný)
31. 1. 2005 23:30
Nový
Re: Jiný pohled - bezpečnost
celé vlákno
To přeháníte. Kvalitní hosting se sežene i za třetinovou cenu (třeba u mě ;-) a doména stojí nejakých 200 kaček za rok. To už si IMHO může dovolit opravdu každý. Tak si za ten rok odpustím jednu hospodu, no :-)
Milan Kvasnica (neregistrovaný)
31. 1. 2005 23:41
Nový
Re: Jiný pohled - bezpečnost
celé vlákno
Kolega měl na mysli konkrétní "nekonkurenční webhosting", který byl chvilku "bezkonkurenční" a teď o sobě tvrdí, že je "moderní".
České domény 200 nestojí a vidím to tak, že ani nikdy nebudou.
Jen mne mrzí, že nikdo neprovozuje taky "důvěřivý webhosting" (tj. by mi věřil a poskytl i shell) za nějakou rozumnou cenu.
České domény 200 nestojí a vidím to tak, že ani nikdy nebudou.
Jen mne mrzí, že nikdo neprovozuje taky "důvěřivý webhosting" (tj. by mi věřil a poskytl i shell) za nějakou rozumnou cenu.
SUNicko (neregistrovaný)
31. 1. 2005 23:51
Nový
Re: Jiný pohled - bezpečnost
celé vlákno
Otazkou je, proc potrebuje domenu .cz, dokud bude stat tolik co stoji, rad se spokojim s jinymi nahradami typu .net, .com, .org atd. Ty jsou za pakatel.
Milan Kvasnica (neregistrovaný)
1. 2. 2005 0:02
Nový
Re: Jiný pohled - bezpečnost
celé vlákno
Protože "prestiž a blbost uživatelů internetu".
Zvažoval jsem, zda "odkoupím" doménu.cz od spekulanta, nebo zda si zaregistruju její ekvivalent.com
A protože čeští uživatelé jsou blbí, tak jsem prostě zvolil dražší variantu.
Jde o to, v jakém prostředí se pohybujete.
V minulosti jsem trpěl mánií zarezervovat si co nejvíce "atraktivních" adres na freemailech.
Jakmile mi ale přišlo pár "důvěrných" e-mailů odeslaných omylem na advokat@e-mail.cz místo na advokat@email.cz, tak jsem se rozhodl pro volbu .cz domény ve tvaru příjmení.cz
Zvažoval jsem, zda "odkoupím" doménu.cz od spekulanta, nebo zda si zaregistruju její ekvivalent.com
A protože čeští uživatelé jsou blbí, tak jsem prostě zvolil dražší variantu.
Jde o to, v jakém prostředí se pohybujete.
V minulosti jsem trpěl mánií zarezervovat si co nejvíce "atraktivních" adres na freemailech.
Jakmile mi ale přišlo pár "důvěrných" e-mailů odeslaných omylem na advokat@e-mail.cz místo na advokat@email.cz, tak jsem se rozhodl pro volbu .cz domény ve tvaru příjmení.cz
Tomas (neregistrovaný)
1. 2. 2005 0:12
Nový
Re: Jiný pohled - bezpečnost
celé vlákno
Takové hostingy existují. Vím o jednom, který je opravdu založen na důvěře a také na to doplácí (jinak.cz) a o jiném, který je podle mých zkušeností zabezpečen velice dobře i proti lokálnímu zneužití (jikos.cz).
Milan Kvasnica (neregistrovaný)
1. 2. 2005 0:24
Nový
Re: Jiný pohled - bezpečnost
celé vlákno
jikos - to vypadá moc "soukromě" - ani to nevypadá jako nějaký komeční webhosting.
jinak - není použitelný pro komerci
infocity - nedočetl jsem se, že umožňuje shell.. zase ale pokud ano, tak to bude finančně někde jinde.
jinak - není použitelný pro komerci
infocity - nedočetl jsem se, že umožňuje shell.. zase ale pokud ano, tak to bude finančně někde jinde.
Horst Fuchs (neregistrovaný)
1. 2. 2005 14:18
Nový
Re: Jiný pohled - bezpečnost
celé vlákno
Vzpominam si jeste na http://www.kom.cz/
Jana (neregistrovaný)
31. 1. 2005 22:23
Nový
Re: Jiný pohled - bezpečnost
celé vlákno
Jo, bezpecnost je pekna vec, zvlast kdyz se po dvou letech objevi na serveru neco co jste smazali, treba ma ATC skladiste disku a velky bratr se diva - paranoia? ne, to je bordel, ale pak si muzete https strcit za kloubouk, stejne nevite komu to posilate
Tomas (neregistrovaný)
31. 1. 2005 22:47
Nový
Re: Jiný pohled - bezpečnost
celé vlákno
To je opravdu podivné chování a rozhodně bych vyžadoval vysvětlní od provozovatele. Nicméně by mi taková věc pořád vadila méně než to, že mi může bez omezení prolézat poštu kdokoliv, kdo sedí na počítači ve stejné síti jako já. To není paranoia, hesla se prostě odposlouchávají. Stačí, aby k tomu někdo měl motiv a ten se získá snadno. Navíc jsou i takový koumáci, kterí nemají nic lepšího na práci a sniffují na síti jen tak ze sportu.
Jana (neregistrovaný)
31. 1. 2005 23:12
Nový
Re: Jiný pohled - bezpečnost
celé vlákno
No ja to vidim spis jako skandalni, bohuzel od provozovatele se asi nedozvi nikdo nic - mam takovy pocit za kdysi kdosi zaloval yahoo za to ze okamzite nemazou smazanou postu i ze zaloh, cili ze jeste dva dny po smazani existuje - jenze tady nejsme v ameru ale na soutoku svitavy a smradky
Jinak mate samozrejme pravdu.
Jinak mate samozrejme pravdu.
Tomas (neregistrovaný)
31. 1. 2005 23:25
Nový
Re: Jiný pohled - bezpečnost
celé vlákno
No ja spíše nerozumím, když máte na emailové služby takové nároky, proč využíváte nejaký nezaručený freemail? Nevím, o co byste se s nimi chtěl soudit, když jste při založení schránky jistě souhlasil s tím, že provozovatel nenese žádnou odpovědnost blablabla atd... Je-li to pro Vás tak důležité, zaplaťte si komerční služby, na které dostanete jistě nějakou záruku. Vždyť to dnes stojí pár korun. Dnes by chtěl každý vše zadarmo a když to nefunguje, tak by se ještě soudil o odškodné. Kde to proboha žijete?
Horst Fuchs (neregistrovaný)
31. 1. 2005 23:55
Nový
Re: Jiný pohled - bezpečnost
celé vlákno
Asi vam kolego uniklo, ze email.cz nabizi i placene sluzby. Kdo si je ovsem za tohoto stavu plati, to nechapu. :-)))
Tomas (neregistrovaný)
1. 2. 2005 0:07
Nový
Re: Jiný pohled - bezpečnost
celé vlákno
Pak samozřejmě záleží na smlouvě, kterou s nimi zákazník uzavřel. Tu já nestudoval..
SUNicko (neregistrovaný)
31. 1. 2005 22:53
Nový
Re: Jiný pohled - bezpečnost
celé vlákno
Jen otázka je https://mail.centrum.cz/ dostatecne sifrovany freemail? Pro me ano :)
Tomas (neregistrovaný)
31. 1. 2005 22:58
Nový
Re: Jiný pohled - bezpečnost
celé vlákno
Jistě :-)
(I když to hlásí, že část té stránky se stahuje nešifrovaně, ale předpokládám, že se to týká spíše reklamy a minimálně ten login se šifruje.)
Já narážel hlavně na ten často opěvovaný a asi nejmasověji používaný seznam..
(I když to hlásí, že část té stránky se stahuje nešifrovaně, ale předpokládám, že se to týká spíše reklamy a minimálně ten login se šifruje.)
Já narážel hlavně na ten často opěvovaný a asi nejmasověji používaný seznam..
Flasi (neregistrovaný)
31. 1. 2005 23:06
Nový
Re: Jiný pohled - bezpečnost
celé vlákno
A funguje vam na centrum.cz POP3 pres SSL? Me ne a v dobe spamu chci proste pouzivat webove rozhrani jenom jako obcasny doplnek ke klientovi.
Chapu kam vase poznamka mirila, ale musel jsem si stournout :-)
Chapu kam vase poznamka mirila, ale musel jsem si stournout :-)
PaJaSoft (neregistrovaný)
1. 2. 2005 13:47
Nový
Re: Jiný pohled - bezpečnost
celé vlákno
Ne je to jen sifrovany pristup k nejakemu WWW rozhranni nejakeho silne nestandardniho MDA, ktery neni obliben u velke casti lidi na Internetu, kteri vi, jak se ma komunikovat slusne. S e-mailem to ma docela pramalo spolecneho a s jeho sifrovanym prenosem jakbysmet.
Milan Kvasnica (neregistrovaný)
31. 1. 2005 23:12
Nový
Re: Jiný pohled - bezpečnost
celé vlákno
https://user.centrum.cz/log_form.php?url=http://mail.centrum.cz/index.php/
Telemarketingový speaker (neregistrovaný)
31. 1. 2005 19:02
Nový
Jsem spokojený s Gmailem
celé vlákno
Email.cz mně nikdy nepřitahoval, já jsem několik týdnů spokojený s gigabajtovým emailem na Gmailu. V současné době používám tři gigabajtové emaily, gigacentrum.cz, gigaseznam.cz a gmail.com. Ostatní emaily, ať jdou klidně do .....
Romik (neregistrovaný)
31. 1. 2005 20:49
Nový
Re: Jsem spokojený s Gmailem
celé vlákno
Ja uz taky Gmail pouzivam par tydnu a je to hodne jiny mail a jsem na 99% spokojen. Pro majitele a zajemce o Gmail existuje konference http://pandora.idnes.cz/conference/gmail
Jiri Pallas (neregistrovaný)
31. 1. 2005 19:23
Nový
Kam chodí lidé z Email.cz
celé vlákno
.... jsem se pokusil vydedukovat z iauditu zde: http://blog.lide.cz/jiri.pallas/2005/01/31/9
Blog Brouzdej.cz (neregistrovaný)
31. 1. 2005 22:17
Nový
Gmail Forever :o)
celé vlákno
Každou chvíli slyším o Gigamailu, Emailu a českých freemejlech. Jsem už několik měsíců spokojeným uživatelem Gmailu od Google. Neobtěžován reklamou a spamy. Gmail Forever :o)
Bedouin (neregistrovaný)
3. 2. 2005 11:18
Nový
Stačilo !!!
celé vlákno
FUCK ! Došla mi trpělivost ! Neustale problemi,vypadky,malo mista ve schrance,a spamu nespocetne !!!! Jeste jednou FUCK email
w.f.cody@email.czCody (neregistrovaný)
3. 2. 2005 16:32
Nový
Chcete znát pravdu?
celé vlákno
Chcete znát pravdu a ne kecy?
Viz http://cody.mysteria.cz/archiv/blog/blog-4-04.htm ...
sedoka (neregistrovaný)
3. 2. 2005 18:22
Nový
Kdo je Tým Email.cz aneb o porušení zákona
celé vlákno
Rád bych upozornil na tradiční nešvar v českém prostředí, a to nepodepisování dokumentů.
Omluvný dopis je podepsán Tým Emial.cz- a já se ptám co to je? Mám dojem že osobou může být fyzická nebo právnická, tak třeba Jan Novák nebo Společnost s.r.o.. Podepsat se patří mezi základní pravidla slušnosti.
Navíc jde i o porušení zákona - § 13a obchodního zákoníku mimo jiné stanoví identifikační povinnost pro veškerou korespondenci podnikatele (včetně emailů, webu atd)!
(§ 13a odst 1 obchodní listiny Každý podnikatel je povinen na všech objednávkách,obchodních dopisech a fakturách uvádět údaj o své firmě, jménu
nebo názvu, sídle nebo místu podnikání a identifikačním čísle;
podnikatelé zapsaní v obchodním rejstříku též údaj o tomto zápisu,
včetně spisové značky, a podnikatelé nezapsaní v obchodním
rejstříku též údaj o zápisu do jiné evidence, v níž jsou zapsáni.)
Přijde mi velmi neseriózní skrývat se za nějakým pojmem "tým email.cz".
Na tomto sdělení lze jen uvítat snahu o vyřešení náhrady škod (poznámka: provozovatel emailu samozřejmě odpovídá za škody způsobené výpadkem vždy podle zákonných ustanovení o náhradě škody, bez ohledu zda je služba zdarma či není a bez ohledu zda si odpovědnost vyloučí nebo ne!!!).
15 let od r. 1989 už by základní pravidla (navíc stanovená zákonem) měla být pravidlem, nemyslíte????
Omluvný dopis je podepsán Tým Emial.cz- a já se ptám co to je? Mám dojem že osobou může být fyzická nebo právnická, tak třeba Jan Novák nebo Společnost s.r.o.. Podepsat se patří mezi základní pravidla slušnosti.
Navíc jde i o porušení zákona - § 13a obchodního zákoníku mimo jiné stanoví identifikační povinnost pro veškerou korespondenci podnikatele (včetně emailů, webu atd)!
(§ 13a odst 1 obchodní listiny Každý podnikatel je povinen na všech objednávkách,obchodních dopisech a fakturách uvádět údaj o své firmě, jménu
nebo názvu, sídle nebo místu podnikání a identifikačním čísle;
podnikatelé zapsaní v obchodním rejstříku též údaj o tomto zápisu,
včetně spisové značky, a podnikatelé nezapsaní v obchodním
rejstříku též údaj o zápisu do jiné evidence, v níž jsou zapsáni.)
Přijde mi velmi neseriózní skrývat se za nějakým pojmem "tým email.cz".
Na tomto sdělení lze jen uvítat snahu o vyřešení náhrady škod (poznámka: provozovatel emailu samozřejmě odpovídá za škody způsobené výpadkem vždy podle zákonných ustanovení o náhradě škody, bez ohledu zda je služba zdarma či není a bez ohledu zda si odpovědnost vyloučí nebo ne!!!).
15 let od r. 1989 už by základní pravidla (navíc stanovená zákonem) měla být pravidlem, nemyslíte????
Dan Ohnesorg (neregistrovaný)
4. 2. 2005 1:00
Nový
Re: Kdo je Tým Email.cz aneb o porušení zákona
celé vlákno
Me to zase tak divne neprijde, berme to tak, ze ATC se neomluvila, ale nekolik jejich zamestnancu ano.
Spise by me zajimalo, jestli Discobolosove odhodalaji alespon k trestnimu oznameni, ktere je zdarma, kdyz uz nechteji platit pravnika.
Spise by me zajimalo, jestli Discobolosove odhodalaji alespon k trestnimu oznameni, ktere je zdarma, kdyz uz nechteji platit pravnika.
Jaromir (neregistrovaný)
4. 2. 2005 11:14
Nový
Ha ha - neni to k smichu
celé vlákno
Zdravim pritomne,
budu strucny: za a, zadna omluva mi neprisla.
b, zminovane problemy (a nejen ty) jsou jiz rok a do dnesniho dne si nemohu cist nektere emaily
c, dal jsem si praci a zjistil jsem si tajne telefonni cislo (aby jim tam nikdo nevolal) na email.cz
d, kdyz jsem se ptal technika proc alespon nedaji hlasku, ze je porucha, mi bylo sdeleno, ze to sef zakazal - kvuli dobremu jmenu :O) mohlo by je to totiz poskodit :O))
Ja sam osobne za sluzbu platim ... a toto je klasicky pripad kdy se podnikatel vysmiva zakaznikum. Jsem nucen, jako cele me okoli jit ke konkurenci - uz jim neverim. Doufam, ze vsichni rozumni lide udelaji to same! Hodne stesti vsem
budu strucny: za a, zadna omluva mi neprisla.
b, zminovane problemy (a nejen ty) jsou jiz rok a do dnesniho dne si nemohu cist nektere emaily
c, dal jsem si praci a zjistil jsem si tajne telefonni cislo (aby jim tam nikdo nevolal) na email.cz
d, kdyz jsem se ptal technika proc alespon nedaji hlasku, ze je porucha, mi bylo sdeleno, ze to sef zakazal - kvuli dobremu jmenu :O) mohlo by je to totiz poskodit :O))
Ja sam osobne za sluzbu platim ... a toto je klasicky pripad kdy se podnikatel vysmiva zakaznikum. Jsem nucen, jako cele me okoli jit ke konkurenci - uz jim neverim. Doufam, ze vsichni rozumni lide udelaji to same! Hodne stesti vsem
Jaromir (neregistrovaný)
4. 2. 2005 12:00
Nový
hmm
celé vlákno
Po napsani tohoto prispevku jsem se rozhodl poslat email panu Francovi, jelikoz skutecne nemusi vedet, ze se neco deje - nebyl by prvni.
Jake bylo me prekvapeni, kdyz mi pred chvili pan Franc volal, ze skutecne o nejakych problemech nevi ... jsem zvedavy jestli se neco vyresi - dam Vam vedet jak to dopadlo
P.S. Mozna kdycbych nebyl jediny kdo mu napise (kdo ma problemy) ....
Jake bylo me prekvapeni, kdyz mi pred chvili pan Franc volal, ze skutecne o nejakych problemech nevi ... jsem zvedavy jestli se neco vyresi - dam Vam vedet jak to dopadlo
P.S. Mozna kdycbych nebyl jediny kdo mu napise (kdo ma problemy) ....
jirka86_europe (neregistrovaný)
4. 2. 2005 17:45
Nový
email.cz
celé vlákno
Serves email.cz je na ho*no. Schránku jsem měl asi měsíc, no síla to s tím vydržet. POP3 je úplně na hovno, ztrácejí se informace a jediný jejich vyjádření: "Omluva!"
Jana (neregistrovaný)
8. 2. 2005 18:43
Nový
Re: email.cz
celé vlákno
Pan Google svedci o dobrem jmenu a spolehlivosti email.cz http://www.google.com/search?hl=cs&q=email.cz&btnG=Hledat
Najdete dobrou referenci a mate u me skopek
Najdete dobrou referenci a mate u me skopek
Jana (neregistrovaný)
18. 2. 2005 13:03
Nový
A je to tu zase
celé vlákno
takze email.cz opet dorucuje maily bez obsahu. Ani ne mesic po tom co zlikvidoval tisice mailu, email.cz opet maze maily . Reakce zadna.
mata (neregistrovaný)
4. 7. 2005 8:05
Nový
pomoc!
celé vlákno
ja uz fakt nevim komu se mam "vybrecet" na rameno. cele dnesni dopoledne i vcerejsi vecer se snazim pripojit na www.email.cz ale bezuspesne :-( .. vim ze tenhle clanek je stary pulroku ale bojim se toho ze zacne byt zas aktualni. nechapu to! proste nechapu jak jine free emaily muzou mit zadara pop3, vetsi kapacitu atd... a ted tenhle vypadek bo co to je... samozrejme nekeri tam mame nebo cekame dulezite maily, napriklad ja si ted hledam zamestnani a dal jsem si hodne prace s rozesilanim zivotopisu a nekdy ted by meli prichazet odpovedi... jenze jak to asi zapusobi kdyz mi poslou odpoved a zprava bude nedorucena, nebo jeste hur bude dorucena ale smazana a ke mne se ani nedostane!!! muzu zadat nejake odskodneni, jsem fakt zoufaly!
Tiskni