Hlavní navigace

Emporia TALKpremium: nový mobil pro seniory na našem trhu

4. 11. 2009
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Na český trh míří mobilní telefony z produkce společnosti Emporia Telecom, které jsou určeny speciálně seniorům. Po již legendárním českém Jablotronu tedy na náš trh nově přichází i přístroj Emporia TALKpremium. Emporia Telecom chce ročně prodávat v České republice kolem třiceti tisíc kusů těchto mobilů. Cílovou skupinou mají být senioři nad 65 let, kterých je v České republice více než 1,5 milionu, navíc populace stárne. To je naše cílová skupina. Naše telefony jsou speciálně upraveny tak, aby…

Na český trh míří mobilní telefony z produkce společnosti Emporia Telecom, které jsou určeny speciálně seniorům. Po již legendárním českém Jablotronu tedy na náš trh nově přichází i přístroj Emporia TALKpremium. Emporia Telecom chce ročně prodávat v České republice kolem třiceti tisíc kusů těchto mobilů. Cílovou skupinou mají být senioři nad 65 let, kterých je v České republice více než 1,5 milionu, navíc populace stárne. To je naše cílová skupina. Naše telefony jsou speciálně upraveny tak, aby starším lidem vyhovovaly, potvrdila Eveline Pupeter-Fellner, generální ředitelka společnosti. Emporia TALKpremium má jen elementární funkce pro volání a práci s textovými zprávami. Mobil má navíc dobře čitelný odolnější displej a velkou numerickou klávesnici. Oproti klasickým mobilům má být také hlasitější a vhodný i pro osoby s naslouchátkem.

BRAND24

Telefon

Disponuje též výsuvným zápisníčkem, kde si uživatel může poznamenat třeba osoby pod rychlou volbou nebo své vlastní telefonní číslo, pokud si jej nepamatuje. Emporia TALKpremium bude na českém trhu dodávat distributor 3A.cz a také Telefónica O2. Ta jej hodlá zákazníkům starším 60 let dodávat i se speciálním tarifem pro seniory za pořizovací cenu 1 295 korun. Standardní cena telefonu Emporia TALKpremium bude u Telefóniky O2 činit 2 995 korun. Jsme rádi, že můžeme zákazníkům nabídnout další telefon, který splňuje speciální požadavky seniorů či osob s postižením, uvedl Jan Karas, ředitel pro marketing residentního segmentu společnosti Telefónica O2. (Tisková zpráva, Finanční noviny)

Byl pro vás článek přínosný?

Autor článku

Autor je nezávislý novinář a publicista věnující se informatice, elektronice a telekomunikacím. V těchto oborech i podniká. Se serverem Lupa.cz spolupracuje již řadu let jako externí redaktor.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).