Epidemie se rozšiřuje. Vlastní chytrý náramek už má i Tesco

Vánoce dělají divy. Obchodní řetězec se po rozjezdu virtuálního operátora pouští i do vlastní značky chytré elektroniky.

Samsung, Google, Apple, Microsoft a teď už i třeba Tesco. Obchodní řetězec si nechal vyrobit speciální řadu elektroniky a kromě mobilu a tabletu začne prodávat i měřící náramek pod značkou Op3n dott. Ten není ničím zvláštní, měří fyzickou aktivitu a hlídá i spánek. 

Osmipalcový tablet i 4,5palcový mobil pak běží na Androidu a druhým partnerem obchodníků byl Intel. Tesco tak zbrojí na Vánoce a chce se přiživit na zájmu o levné tablety a chytré mobily. Tesco už přitom ve světě mobilních komunikací operuje prostřednictvím svého virtuálního operátora Tesco Mobil. Ten posbíral už více než 200 tisíc zákazníků. 

EBF16

S chytrými náramky ale poslední dobou přichází jeden výrobce za druhým. Jen letos by se podle studie IDC mělo prodat různých wearables zařízení kolem 19 milionů kusů. Do konce roku 2018 by to ale mělo být až šestkrát tolik. 

I proto se minulý týden na trhu objevil Microsoft Band . Microsoft si ho cení na 200 dolarů, čímž se dostane na úroveň konkurence ze Samsungu. Zařízení vydrží na jedno nabití přibližně dva dny a sleduje deset veličin. Kromě tepu a spotřebovaných kalorií i třeba úroveň stresu nebo dobu pobytu na slunci. Podle serveru BBC má jít především o další krok ve strategii HealthVault, kterou Microsoft vyhlásil už v roce 2007. 

Školení PPC reklamy pro pokročilé

  •  
    Důležité principy fungování PPC reklamy
  • Optimalizační postupy běžících kampaní
  • Práce s aplikací AdWords editor

Detailní informace o školení PPC reklamy pro pokročilé »