Hlavní navigace

ETARGET kupuje reklamní systémy Adcontext a NewLinx

Jiří Macich ml.

ETARGET uzavřel dohodu o akvizici výměnného bannerového reklamního systému NewLinx a PPC systému Adcontext provozovaných vydavatelstvím Computer Press. Služby Adcontext i NewLinx si vedly velmi dobře. V souvislosti s progresivní strategií firmy a v souladu s tím, že se oba produkty dostaly mimo core byznys Computer Pressu, jsme hledali silného partnera, který by měl a mohl dále rozvíjet jak Adcontext, tak NewLinx. Takovým subjektem společnost ETARGET nepochybně je, říká Jaroslav Martinec,…

ETARGET uzavřel dohodu o akvizici výměnného bannerového reklamního systému NewLinx a PPC systému Adcontext provozovaných vydavatelstvím Computer Press.

Služby Adcontext i NewLinx si vedly velmi dobře. V souvislosti s progresivní strategií firmy a v souladu s tím, že se oba produkty dostaly mimo core byznys Computer Pressu, jsme hledali silného partnera, který by měl a mohl dále rozvíjet jak Adcontext, tak NewLinx. Takovým subjektem společnost ETARGET nepochybně je, říká Jaroslav Martinec, obchodní ředitel Computer Pressu.

On-line reklama v ČR má za sebou průkopnická léta, kdy musela dokázat podnikatelům, že inzerovat na internetu se vyplatí. Teď přichází doba, kdy se jednotliví poskytovatelé o své zákazníky budou muset poprat. Je pravděpodobné, že na trhu nakonec zbude místo jen pro pár silných hráčů. Věříme, že spojení s Adcontextem a NewLinx nám umožní si nadále udržet náskok před našimi soupeři, dodává Marcel Vašš, marketingový ředitel společnosti ETARGET. (Tisková zpráva)

Našli jste v článku chybu?