Hlavní navigace

Etarget rozšiřuje možnosti cílení reklamy

Jiří Macich ml.

Internetový reklamní systém Etarget rozšiřuje možnosti lepšího cílení reklamy na konkrétní uživatele. Podmínky cílení se nově rozšiřují o specifikování takových klíčových slov, která popisují oblast zájmu zákazníka. Vezmeme-li jako příklad autoškolu, pak je výběr klíčových slov vcelku snadný. Je pochopitelné, že se tu budou objevovat termíny jako Autoškola, Řidičský průkaz, Auto a podobně. My však klientovi nabídneme i jiné. Protože se jedná o služby určené především mladým, pak doporučíme také…

Internetový reklamní systém Etarget rozšiřuje možnosti lepšího cílení reklamy na konkrétní uživatele. Podmínky cílení se nově rozšiřují o specifikování takových klíčových slov, která popisují oblast zájmu zákazníka. Vezmeme-li jako příklad autoškolu, pak je výběr klíčových slov vcelku snadný. Je pochopitelné, že se tu budou objevovat termíny jako Autoškola, Řidičský průkaz, Auto a podobně. My však klientovi nabídneme i jiné. Protože se jedná o služby určené především mladým, pak doporučíme také pojmy, které počítají se zájmy této cílové skupiny – třeba Hudební festival, Přijímací zkoušky, Studium, Seznamka a podobně, vysvětluje Josef Kovář, Country Manager Etargetu pro Českou republiku. (Tisková zpráva)

Našli jste v článku chybu?
31. 10. 2007 8:27
sojka (neregistrovaný)
Dokáží, dokáží, ale pokud je slovo cílené na stránku na nižší cenové hladině , než slova cílená obecně bez kontextu , co asi tak zvolí ?
31. 10. 2007 8:13
Dave (neregistrovaný)
Už jsem se bál, že u zprávě o reklamě bude tentokrát takový příspěvek chybět :-)