Reklamou se živím a tonto krok je dle mě pěkná hloupost. Zřejmě se jen potřebuje reklamní systém vypořádat s nedostatkem inzerce na různá klíčová slova a tak se to řeší touto poněkud nepochopitelnou úpravou
Další z křečí jak zacílit na více klíčových slov. "Nedávno" eTarget zavedl zobrazovaní odkazů bez ohledu na kontext - něco jako PPC bannerová reklama. Teď přidávání nesouvisejícíh klíčových slov. Za chvíli to s kontextem nebude mít vůbec nic společného
Opravdu? Me se prave zda, ze tvuj nazor je mimo misu. Co budes delat, kdyz neumis cilit podle obsahu stranky?(narozdil od googlu nemaji zadny vyhledavaci system a nedokazi poznat co je na strance.) Budes tvrdit, ze jsi zacal cilit podle lidi. Jenomze tady zas taky narazi, protoze co vim, tak nemaji zadny zpusob jak zjistit kdo zrovna sedi u pocitace. Muzou jenom vedet kdo priblizne navstevuje stranku a z toho usoudi, ze to je presne jejich skupina, ale zadna presnost. Takze jednoduse tim chteji udelat dojem, ale bohuzel je tu dalsi vada. Textova reklama narozdil od obycejneho banneru neumi upoutavat.
Co mam zkusenosti s etargetem, tak jeste ani jednou jsem nepotkal stranku s jejich reklamou, ktera byla zacilena dobre. Sazim, ze brzy etarget odpadne, protoze jak uz jsem zminoval narozdil od googlu, seznamu, centrumu atd. nemaji svuj vyhledavac a vubec nevedi kam cili.