Hlavní navigace

eTarget spouští remarketingovou inzerci

Patrick Zandl

Reklamní síť Etarget spustila novou službu Inteligentní reklamy Retarget, která je do jisté míry obdobou služby AdWords Remarketing. Reklama Retarget provází lidí, kteří již navštívili web inzerenta, po více než 1000 českých stránkách. Produkty nebo služby inzerenta návštěvníkovi připomíná až do momentu, kdy je rozhodnutý koupit je nebo se o nich více dozvědět.

Reklamní síť Etarget spustila novou službu Inteligentní reklamy Retarget, která je do jisté míry obdobou služby AdWords Remarketing. Reklama Retarget provází lidí, kteří již navštívili web inzerenta, po více než 1000 českých stránkách. Produkty nebo služby inzerenta návštěvníkovi připomíná až do momentu, kdy je rozhodnutý koupit je nebo se o nich více dozvědět.

„Firmy měsíčně investují do reklamy nemalé prostředky, aby zvýšily návštěvnost svých stránek. Podle průzkumů až 98 procent návštěvníků ale při první návštěvě nenakoupí. Proto je třeba pracovat s nimi dál a motivovat je k další návštěvě,“ řekl Josef Kovář, Country Manager, Etarget Česká Republika.

Cena je podobná jako u klasické kontextové reklamy. Novinkou jsou balíčky Mikro a Mini, které jsou určeny méně zkušeným inzerentům. Za 175, resp. 650 Kč bez DPH měsíčně získají Retarget kampaň včetně vytvoření reklamního odkazu a potřebného kreditu. 

O remarketingové reklamě, jejích rizicích a výhodách jsme psali ve článku AdWords Remarketing: nový způsob online reklamy.

Našli jste v článku chybu?

28. 7. 2011 14:00

Tím, že váš komentář obsahuje slovo reklama, tak je to reklama a měl byste si napsat reklamátor na čelo.

Ne, dělám si legraci.
Jsem rád, že na Lupě je informace o téhle zajímavé službě a je fajn, že je tu uvedená cena a nemusím se po ní pídit po všech čertech. Uvedení ceny je služba čtenáři (a eTargetu také, nevidím v tom ale problém).


28. 7. 2011 7:13

Šani (neregistrovaný)

Tým, že sú v článku uvedené ceny, je to reklama a malo to byť označené ako reklama, resp. inzertný článok!!!!

120na80.cz: Rovnátka, která nejsou vidět

Rovnátka, která nejsou vidět

Měšec.cz: Stavební spoření: alternativa i pro seniory

Stavební spoření: alternativa i pro seniory

DigiZone.cz: Recenze Westworld: zavraždit a...

Recenze Westworld: zavraždit a...

Měšec.cz: U levneELEKTRO.cz už reklamaci nevyřídíte

U levneELEKTRO.cz už reklamaci nevyřídíte

Vitalia.cz: Vychytané vály a válečky na vánoční cukroví

Vychytané vály a válečky na vánoční cukroví

Vitalia.cz: Spor o mortadelu: podle Lidlu falšovaná nebyla

Spor o mortadelu: podle Lidlu falšovaná nebyla

120na80.cz: Stoná vaše dítě často? Upravte mu jídelníček

Stoná vaše dítě často? Upravte mu jídelníček

Vitalia.cz: Mondelez stahuje rizikovou čokoládu Milka

Mondelez stahuje rizikovou čokoládu Milka

Podnikatel.cz: Daňové úlevy s EET nestačí. Budou zdražovat

Daňové úlevy s EET nestačí. Budou zdražovat

120na80.cz: 5 nejčastějších mýtů o kondomech

5 nejčastějších mýtů o kondomech

Root.cz: 250 Mbit/s po telefonní lince, když máte štěstí

250 Mbit/s po telefonní lince, když máte štěstí

120na80.cz: Co všechno ovlivňuje ženskou plodnost?

Co všechno ovlivňuje ženskou plodnost?

Měšec.cz: Sleva na dítě a manželku pro OSVČ je zpět. Ale..

Sleva na dítě a manželku pro OSVČ je zpět. Ale..

Vitalia.cz: Když přijdete o oko, přijdete na rok o řidičák

Když přijdete o oko, přijdete na rok o řidičák

Vitalia.cz: Jmenuje se Janina a žije bez cukru

Jmenuje se Janina a žije bez cukru

Podnikatel.cz: 3, 2, 1..EET startuje. Na co nezapomenout?

3, 2, 1..EET startuje. Na co nezapomenout?

Měšec.cz: Jak levně odeslat balík přímo z domu?

Jak levně odeslat balík přímo z domu?

120na80.cz: Pánové, pečujte o svoje přirození a prostatu

Pánové, pečujte o svoje přirození a prostatu

Podnikatel.cz: Chtějte údaje k dani z nemovitostí do mailu

Chtějte údaje k dani z nemovitostí do mailu

DigiZone.cz: Vedení ČRo: personální změny od ledna

Vedení ČRo: personální změny od ledna