Hlavní navigace

Etarget zavádí click-to-call reklamu, využívá Indafon

Jiří Macich ml.

Etarget začíná poskytovat službu EtargetCall a tedy i nový reklamní formát: click-to-call. Pokud zákazníka vaše reklama osloví, má možnost ihned se s vámi spojit a dohodnout si např. nákup nebo se o produktu alespoň podrobně informovat, představuje službu Josef Kovář, country manažer společnosti Etarget. Je to vynikající formát reklamy především pro menší firmy, které potřebují přímý kontakt se zákazníkem, ale na své si přijdou i velké firmy vybavené call centrem, dodává Josef Kovář. Služba…

Etarget začíná poskytovat službu EtargetCall a tedy i nový reklamní formát: click-to-call. Pokud zákazníka vaše reklama osloví, má možnost ihned se s vámi spojit a dohodnout si např. nákup nebo se o produktu alespoň podrobně informovat, představuje službu Josef Kovář, country manažer společnosti Etarget. Je to vynikající formát reklamy především pro menší firmy, které potřebují přímý kontakt se zákazníkem, ale na své si přijdou i velké firmy vybavené call centrem, dodává Josef Kovář. Služba EtargetCall je založena na řešení Indafon 2.0.

V rámci služby volá potenciální zákazník zdarma, náklady nese inzerent. Ty se mají pohybovat v rozmezí 0,7 až 2,28 Kč za třicet sekund hovoru (podle operátora). Inzerenti si v administračním systému mohou nastavit denní dobu, v jejímž rámci se budou moci potenciální klienti reagující na reklamu dovolat. Ke každému odkazu je možné přiřadit i samostatné telefonní číslo. (Tisková zpráva)

Našli jste v článku chybu?