Evropané si začali více stěžovat na e-shopy

V loňském roce výrazně v členských zemích EU vzrostl počet stížností na internetové obchody. Evropská spotřebitelská centra (ESC) loni v oblasti přeshraničního elektronického obchodu řešila 1834 stížností a sporů. V roce 2004 jich přitom bylo jen 831. Počet stížností tak vzrostl o více než 100 procent, ovšem za zvýšení můžete částečně vznik několika nových poboček v nových členských zemích. Nejvíce stížnosti ESC dostala na obchodníky z Německa, Velké Británie a Francie. Česká pobočka ESC musela…

V loňském roce výrazně v členských zemích EU vzrostl počet stížností na internetové obchody. Evropská spotřebitelská centra (ESC) loni v oblasti přeshraničního elektronického obchodu řešila 1834 stížností a sporů. V roce 2004 jich přitom bylo jen 831. Počet stížností tak vzrostl o více než 100 procent, ovšem za zvýšení můžete částečně vznik několika nových poboček v nových členských zemích. Nejvíce stížnosti ESC dostala na obchodníky z Německa, Velké Británie a Francie. Česká pobočka ESC musela řešit jen 24 sporů. Polovina všech stížností se měla týkat dodání objednaného zboží. Čtvrtina stěžovatelů nebyla spokojena se stavem doručeného zboží. (Finanční noviny)

2 názory Vstoupit do diskuse
poslední názor přidán 24. 6. 2006 1:03

Školení: Právo pro e-shopy

  •  
    Jak provozovat e-shop v souladu se zákonem.
  • Jak přistupovat k vrácení zboží a spory se spotřebiteli.
  • Jak v souladu s právem marketovat e-shop.

Detailní informace o školení Právo pro e-shopy »