Hlavní navigace

Evropané si začali více stěžovat na e-shopy

Jiří Macich ml.

V loňském roce výrazně v členských zemích EU vzrostl počet stížností na internetové obchody. Evropská spotřebitelská centra (ESC) loni v oblasti přeshraničního elektronického obchodu řešila 1834 stížností a sporů. V roce 2004 jich přitom bylo jen 831. Počet stížností tak vzrostl o více než 100 procent, ovšem za zvýšení můžete částečně vznik několika nových poboček v nových členských zemích. Nejvíce stížnosti ESC dostala na obchodníky z Německa, Velké Británie a Francie. Česká pobočka ESC musela…

V loňském roce výrazně v členských zemích EU vzrostl počet stížností na internetové obchody. Evropská spotřebitelská centra (ESC) loni v oblasti přeshraničního elektronického obchodu řešila 1834 stížností a sporů. V roce 2004 jich přitom bylo jen 831. Počet stížností tak vzrostl o více než 100 procent, ovšem za zvýšení můžete částečně vznik několika nových poboček v nových členských zemích. Nejvíce stížnosti ESC dostala na obchodníky z Německa, Velké Británie a Francie. Česká pobočka ESC musela řešit jen 24 sporů. Polovina všech stížností se měla týkat dodání objednaného zboží. Čtvrtina stěžovatelů nebyla spokojena se stavem doručeného zboží. (Finanční noviny)

Našli jste v článku chybu?