Internet Info, s.r.o. Lupa Měšec Podnikatel Root Zdroják DigiZone Slunečnice Vitalia TopDrive KupDnes Navrcholu NovýTarif Dobrý web Weblogy Woko Jagg Computer.cz SK: MojeLinky

Názory k článku
Exkluzivně: Český Telecom vás posadí na zadek!

Petr A.
Petr A. (neregistrovaný)
2. 5. 2005 7:26 Nový

FF

celé vlákno
To jsem ti volal ja a delal jsem si srandu
Jirkas
Jirkas (neregistrovaný)
2. 5. 2005 8:37 Nový

Blbost

celé vlákno
Jsem fakt zvědavej jak tohle dopadne...
trAble
trAble (neregistrovaný)
2. 5. 2005 8:55 Nový

Slečna si bude hledat místo...

celé vlákno
Obávám se, že to dopadne tak, že slečna si bude muset jít najít místo. Přinejlepším jí dají nějakou pokutu. Tos dělat neměl. Odnese to jedna chuděra, ale přitom je špatný celý systém. Já už taky párkrát na ifolince ČTc mluvil s lidmi, kteří sami moc netušili, o čem mluví. Občas ale narazíš i na někjoho schopného.
david
david (neregistrovaný)
2. 5. 2005 9:14 Nový

Re: Slečna si bude hledat místo...

celé vlákno
Podle mých zkušeností se nejedná přímo o telefonisty z ČTc, ale od najaté marketingové agentury.
Na to jsem jsem přišel tak, že po ohhlášení "ČTc Vám nabízí tarif, se kterým ušetříte." se ptám (přesněji ptal jsem se): "Tak mi podle účtů za poslední 3 měsíce spočítejte, kolik peněz ušetřím, mě vyšlo že bych platil o 50-70 korun víc."

Bohužel většina lidí neumí počítat a tarifům nerozumí tak se dají ukecat na "výhodnějsí nabídku". Kdyby to nefungovalo tak tomu nikdo ten čas a námahu (potažmo peníze) nedá, leda že by to z lásky k zákazníkům.
david
david (neregistrovaný)
2. 5. 2005 9:17 Nový

Re: Slečna si bude hledat místo... (dodatek)

celé vlákno
Nějak jsem se rozhohnil a kus jsem zapoměl napsat:
Odpověd na moji otázku o přepočtu podle "výhodnějšího tarifu" byla:
"No my nejsme z ČTc my ty účty nemáme, my máme obvolávat a ..."
Jirka
Jirka (neregistrovaný)
2. 5. 2005 9:42 Nový

Re: Slečna si bude hledat místo...

celé vlákno
Naprosto souhlasim, pan Fuka si tu honi sve EGO a pritom ho nenapadlo, ze ta holka za to ani treba nemuze. Kazdopadne ten telefonat byl urcen JEN JEMU a nema pravo to vlacet na verejnem serveru (do blogu at si pise co chce...).
Tom
Tom (neregistrovaný)
2. 5. 2005 9:52 Nový

Re: Slečna si bude hledat místo...

celé vlákno
co je tohle za blbost?

ta holka za to _samozřejmě_ může. pokud pracuji na infolince, zákazník zcela samozřejmě očekává, že mu budu poskytovat informace relevantní a hlavně pravdivé! pokud to nedokážu, nemám tam co dělat. jestli za to může nedostatek informací, neschopnost prohledávat podklady nebo nepozornost na školení je věc, která se musí řešit interně. ale pro zákazníka za to může ta holka, protože ona mu dodala nesprávné informace.

za druhé - pan fuka má samozřejmě právo to vláčet na veřejném serveru (btw blog není na veřejném serveru?). proč by ne? ano, ten telefonát byl určen jemu a pokud si on usmyslí, že ho bude vláčet internetem, je to jeho naprosto legitimní rozhodnutí. pokud to byl ještě telefonát z infolinky, pak už vůbec nechápu vaše rozhodnutí. chcete tím říct, že si ta dotyčná společnost nemá stát za tím, co řekne na infolince?

chápu, že ta slečna je v tom možná nevinně. ale nechápu, proč by to mělo pana fuku nebo kohokoliv jiného zajímat.

hje (:
Jirka
Jirka (neregistrovaný)
2. 5. 2005 10:11 Nový

Re: Slečna si bude hledat místo...

celé vlákno
:-) když myslíte, každý máme asi svůj úhel pohledu.

Celá ta glosa mi připadá jen jako chorobná inklinace ke grafománii a touha hledat senzace tam, kde nejsou.

Petr
Petr (neregistrovaný)
2. 5. 2005 10:46 Nový

Re: Slečna si bude hledat místo...

celé vlákno
Kdepak, tu slečnu by měli vyhodit, nebo aspoň pořádně proškolit. Ty se zastáváš chuděry, která si jistě najde jiný místo, kde bude volat lidem a říkat jim příjemným hlasem nějakou nabídku, a přitom ona podávala mylné a lživé informace! A to je za to placená! Nepřijde ti to blbý? Co když takhle nalákala už hromadu lidí na naprosto neomezený optimal a oni právě zjišťují že to neomezený není.. Co si asi tak řeknou?
Karel L.
Karel L. (neregistrovaný)
2. 5. 2005 10:53 Nový

Re: Slečna si bude hledat místo...

celé vlákno
Clovece uz jsme mel nekdy nejaky zamestnance? To je naivita jak od studenta 1 rocniku obchodni akademie. Delate jako kdyby to udelala schvalne.
PaJaSoft
PaJaSoft (neregistrovaný)
2. 5. 2005 13:02 Nový

Re: Slečna si bude hledat místo...

celé vlákno
Ona ne, ale CTc s tim 'neomezenym' Internetem to chvalne dela celou dobu, nebo mate pocit, ze jeho reklamy jsou tak akorat koser?!
xdrm
xdrm (neregistrovaný)
2. 5. 2005 13:24 Nový

Re: Slečna si bude hledat místo...

celé vlákno
ja bych ji v tom tak nevine nevidel. Urcite je placena od poctu ulovenjch lidi. Urcite neni placena od vasi nasledne spokojenosti se sluzbou :-) Takze je pro ni/CT vyhodne vas nachytat na snusku polopravd.
PaJaSoft
PaJaSoft (neregistrovaný)
2. 5. 2005 13:32 Nový

Re: Slečna si bude hledat místo...

celé vlákno
Od kdy je telemarketingova firma nebo reklamka placena od poctu ulovenejch pitomcu nebo zvyseni obratu?:-) Asi jsem ja nebo Vy z jine planety...
name
name (neregistrovaný)
2. 5. 2005 14:37 Nový

Re: Slečna si bude hledat místo...

celé vlákno
Ste tupci.
Telecom to dela schvalne, ale nechapu proc tu vubec mluvite o nejake operatorce. Je to jako byste napadali nosice letáků za to, ze ty letaky lzou.
JJ
JJ (neregistrovaný)
2. 5. 2005 15:00 Nový

Re: Slečna si bude hledat místo...

celé vlákno
Mimoto proč si zrovna vylívat vztek na Telecomu, když to dělá 99% firem.
PaJaSoft
PaJaSoft (neregistrovaný)
2. 5. 2005 15:35 Nový

Re: Slečna si bude hledat místo...

celé vlákno
Budte si jist, ze nosice letaku napadam za nesmyslne plneni me schranky a to vzdy, kdyz je pristihnu pri cinu, jejich reakce a vymluvy pusobi velmi groteskne....
Broucek
Broucek (neregistrovaný)
2. 5. 2005 16:00 Nový

Re: Slečna si bude hledat místo...

celé vlákno
Budes se Pajasofte divit, ale ja si nalepil na schranku papirek s napisem, ze nechci reklamni letaky a ku podivu to roznaseci respektovali.
PaJaSoft
PaJaSoft (neregistrovaný)
2. 5. 2005 16:20 Nový

Re: Slečna si bude hledat místo...

celé vlákno
No v mem pripade by to neco resilo (prece jen na vesnici nejsou roznaseci az tak drzi, i kdyz...:-]), ale co v panelakovych ctvrtich, tam uz rovnou nechavaji baliky u vchodu (nesvazane, takze to lita vsude mozne samovolne vetrem) a ani hazenim do chranek se neobtezuji...

BTW kde mi zakon uklada informovat tvurce tohoto spamu o tom, ze ho nechci? Neni to nahodou opacne? Trochu pokrivena logika...:-(

Vuci tomuto spamu jsem pomerne tolerantni, ale fakt mne nebavi 2-4x tydne vyhazovat Lidl jen proto, ze je levnejsi, kazdy tyden menit plastova okna jen proto, ze nekdo ma zase skoro zadarmo dodavku atd... Vlastnim a staram se o postovnich schranku patricnych rozmeru a fakt mne sere ze regulerni posta, casopisy apod. jsou niceny a muchlany tim, ze do schranky mimo teto vyzadane posty postacka (ne-li dalsi burani) behem dne nacpou denne dalsi 3 a vice tiskoviny... - to ji jako mam 'vynaset' nekolikrat denne?

podvodnik
podvodnik (neregistrovaný)
3. 5. 2005 1:51 Nový

Re: Slečna si bude hledat místo...

celé vlákno
a to vam jeste nezazvonil na zvonek pindolin z lidlu a neptal se vas jestli ty letaky dostavate 2x tydne (ze asi maji malej obrat, nebo ze vas nemaji na fotografii v albu?). Mel jsem chut ho nejdriv nakopat do prdele, ale pak jsem si vzpomel na tu patnactiletou holku, ktera to u nas roznasi a rekl jsem mu ze je to tam 2x tydne a presny jako hodinky..
krakonoš
krakonoš (neregistrovaný)
2. 5. 2005 20:19 Nový

Re: Slečna si bude hledat místo...

celé vlákno
Pokud jde o ty nosiče reklam, posledního třičtvrtě roku s nimi také problémy nemám. Je pravda, že jsem asi desítku firem práskl na živnostenském úřadě a zařídil jim tučnou pokutu, ale teď je klid.
tom
tom (neregistrovaný)
2. 5. 2005 14:54 Nový

Re: Slečna si bude hledat místo...

celé vlákno
Pozor, skutecne zamestnanci dostavaji mohou dostavat premie za uloveneho zakaznika, tedy toho, kdo podepise smlouvu nebo sdeli potrebne udaje atd. Otazka je, zda se jim namaha vyplati, nekdy je totiz limit nastaven tak, ze se ho prakticky neda dosahnout, zvlast u takto lakaveho zbozi, o ktery ma kazdy zajem. Telemarketinkovky navic vyuzivaji jako sluzbu komunikace dovnitr (nikoliv jen tedy obvolavani smerem k Vam) i banky a dalsi. Prakticky tak 1 clovek obsluhuje nekolik systemu, podle toho kdo zavola. Na nocni ma pak casto treba 1 clovek na starosti vse.

Nejakou dobu jsem v budove takove telemarketingovky pracoval a v mistnosti byli pritomni prave obvolavaci. Jsou to ruzni lide, ale kupodivu veskrze hodni a ochotni - zpravidla jsou radi, ze maji nejakou praci. Pochopte ze nekdo, nez by ho rodice meli na krku, tak proste prijme treba i docasne i takovou praci. Pochopte holku, ktera mela krasne detstvi s rodici alkoholiky a ktera si ted dodelava skolu a nutne potrebuje stabilni vydelek a jinde HPP neziskala. Jedna z tech holek tam napr. pracovala proto, ze jako mlada chodila na jinou skolu nez chtela, kvuli lasce aby mu vysla vstric. On se na ni samozrejme pozdeji vykaslal a ji nezustalo nic. Z toho, co o tom vim, se hodne obetovala (mela sve sny) a celkove na te holce nebylo nic spatneho. Z dnesniho pohledu blbost, ale tu udelala v 15-ti. Kdyz nekomu volala uplne vypinala, nenavidela to. Jako vetsina z nich. Placeni jsou mizerne, rozhodne tam tedy nepracuji z chamtivosti.

Skoleni probihalo skutecne totalne dementne a absolutne neiformovani pak sli obvolavat. "Mila v telefonatu" byt musela nejen kvuli premii, ale i proto, ze nikdy nevite, kdy Vas sef posloucha (nemusi to totiz delat tak, ze Vam stoji za zady, staci par kliknuti mysi).

Nekolikrat jsem vyslechl tyhle debaty - prave o pripojeni (kampane pro Telecom a GTS) a ty obvolavacky vubec nemely paru o co go. Ale absolutne. A na skoleni nikdo nemel zajem jim to vysvetlit, byly to vymachrovani typci s nalestenymi firemnimi funkcemi, co to chteli mit hlavne rychle za sebou, proste to maj uplne na haku, na osudu spolecnosti jim nijak nezalezi, opet pochopitelne. Meli vetsinou VŠ, presto si dovoluji tipnout, ze temer kazdej z nich byl desetkrat hloupejsi nez kterakoliv z tech holek (cimz nechci rict, ze ty byly hloupe). A hodne z holek obvolavacek je mimochodem rado "pomlouvalo" jako totalni sociopatologicke vyjevy.

Tem holkam tam kazdy nadava do telefonu, pochopitelne. Rozhodne ne kazda to dokozala snaset, takze nejaky ten plac se tu a tam take objevil.

Co chci rict? Odsuzujme ty zamestnance, ale jen ty, kteri si praci jinde nehledaji a nebo jinou praci odmitli z duvodu napr. vetsi namahy. Neodsuzujme ale ty, ktere tam trpi a ktere to nedelaji jen pro sebe. To se po telefonu vetsinou nedozvime.
O.K.
O.K. (neregistrovaný)
2. 5. 2005 16:14 Nový

Re: Slečna si bude hledat místo...

celé vlákno
Naprostý souhlas s tomem.
budulinek
budulinek (neregistrovaný)
2. 5. 2005 16:25 Nový

Re: Slečna si bude hledat místo...

celé vlákno
a vo tom to je. potvrzuju, ze presne tak to funguje. a hovada kravatacky at si rikaj co chteji.
a fuka tu opet prestrelil. kdyby to zverejnil vic anonymne, v pohode. ale takhle si ji najdou a ten debilni kravatak bude mit plnou drzku pitomejch kecu. chudak holka.
mimochodem, jeste jsem v zivote nepotkal slusnyho kravataka. vsechno je to banda kretenu. howgh
xxx
xxx (neregistrovaný)
2. 5. 2005 17:49 Nový

Re: Slečna si bude hledat místo...

celé vlákno
Predpokladam, ze jsi nikdy nemel zodpovednost za vic nez za kasicku na darek pro pani ucitelku. Az jednou povedes tym lidi, mozna pochopis, ze drzet si v nem pitomce jenom kvuli tomu, ze je to 'chudak holka', proste nejde. A ze se chyby nesmi jen tak promijet... ale to nebude driv, nez dospejes.
budulinek
budulinek (neregistrovaný)
2. 5. 2005 18:19 Nový

Re: Slečna si bude hledat místo...

celé vlákno
s touhle prychopatologii na me nechod. podobny zvasty kravatacky znam, vzdyt v podobny firme delam.
opravdu si myslis, ze delat z lidi roboty bez chyb vede k vyssi vykonosti nebo dokonce k loajalnosti s firmou? pak je mi te lito. teda vlastne neni. kdyz pracovni prostredi neni pratelsky ba i pri kazdy debilni drobny chybe ci opomenuti (ano, nesmi to bejt casto, jinak souhlasim, ze pak, bohuzel...) z toho delat "prc. poradu" (viz pes.eunet.cz - samanovo doupe) je akorat total kontraprodukt. ale to byste se pani manyzeri museli probudit z tech svech dolarovejch halucinaci a podivat se na to trochu psychologicky resp. z lidskyho hlediska, ale to by clovek po vas chtel moc, zejo..
podvodnik
podvodnik (neregistrovaný)
3. 5. 2005 2:00 Nový

Re: Slečna si bude hledat místo...

celé vlákno
takto se chovaj lidi co si pletou studium managerskch schopnosti s navstevou solaria
xxx
xxx (neregistrovaný)
3. 5. 2005 7:35 Nový

Re: Slečna si bude hledat místo...

celé vlákno
Co to s prominutim kdakas o debilnich chybach a opomenutich? Zenska podava zcela CHYBNE informace, neboli skodi firme. Ja jakozto jeji nadrizeny za ni nesu odpovednost. Co myslis, ze se stane, kdyz za mnou prijde rozzureny sef divize nebo rovnou pan Berdar a zepta se me, jak je mozne, ze moji podrizeni vykladaji zakaznikum nesmysly? Mam se na nej hezky usmat a rict 'my to tady vedeme tak nejak lidsky'? Ze to bylo na Internetu? No a co, prece chudaka holku nemuzu potrestat, vzdyt ji tady tak strasne vykoristujeme!

Nerikam rovnou vyhodit, i kdyz v tomhle pripade by to asi bylo nejjednodussi. Prece jen nekvalifikovanych sil na podobne misto je zatim dostatek. Sebrat penize, poslat vytykaci dopis a vsechny pritomne jeste jednou proskolit, tak bych to asi udelal ja, kdybych byl na miste jejiho manazera (pokud by se me tedy po takovem skandalu jeste nekdo vubec ptal). Pokud se stane jeste jednou neco podobneho, vyhodit na hodinu bez vahani.

Mily budulinku, jestli si ve sve firme pestujes komunismus (dle hesla 'kazdemu podle jeho potreb'), je to ciste Tvoje vec. Zvasty o 'dolarovych snech' tomu napovidaji. My ostatni, co jsme si zachovali zdravy rozum, se pokusime fungovat.
PaJaSoft
PaJaSoft (neregistrovaný)
3. 5. 2005 8:24 Nový

Re: Slečna si bude hledat místo...

celé vlákno
Pracovni prostredi je predevsim takove, jake si ho pracovni kolektiv zaridi... - pokud se domnivas, ze je to vec (pouze) managora, hluboce se mylis... V kazdem kolektivu jsou tahouni, kterym opravdu jde o vec (pokud tam neni zadny, jde to k sipku) a pak se tam bohuzel vzdy skupina, ktera se veze... - nejakou dobu to lze akceptovat a pochopit, kazdy nemame pokazde svuj den, nove sily je treba nechat zapracovat do prac. procesu apod... Pokud to je ale dlouhodobe v tomto stavu, narusi se jemne socialni prostredi tohoto kolektivu a vysledky jsou katastrofalni...
oper
oper (neregistrovaný)
2. 5. 2005 18:59 Nový

Re: Slečna si bude hledat místo...

celé vlákno
Kdybys byl z praxe, tak bys naopak takove lidi (chudak holky) zamestnal, protoze se vyzacuji maximalni loajalitou a boji se treba jen pozadat o zvyseni platu. Kvalita a znalosti opravdu nejsou v techto pripadech na prvnim miste, bohuzel...
PaJaSoft
PaJaSoft (neregistrovaný)
3. 5. 2005 8:26 Nový

Re: Slečna si bude hledat místo...

celé vlákno
Loajalni a nevykonny zamestnanec, byt pracujici za minimalni zakonnou mzdu, si nevydela ani na svoji vyplatu a tudiz je pro firmu dlouhodobe ztratova a tedy naprosto nepotrebna investice. Loajalita, pracovni vykonnost a prinos pro firmu jsou zcela diametralne odlisne pojmy, ktere spolu skoro vubec nemusi souviset.
podvodnik
podvodnik (neregistrovaný)
3. 5. 2005 1:58 Nový

Re: Slečna si bude hledat místo...

celé vlákno
Predpokladam, ze jsi nikdy nemel zodpovednost za vic nez za kasicku na darek pro pani ucitelku. Az jednou povedes tym lidi, mozna pochopis, ze drzet si v nem pitomce jenom kvuli tomu, ze je to 'chudak holka', proste nejde. A ze se chyby nesmi jen tak promijet... ale to nebude driv, nez dospejes.

Obavam se, ze v roli pitomce tady neni ta holka.
xxx
xxx (neregistrovaný)
3. 5. 2005 7:41 Nový

Re: Slečna si bude hledat místo...

celé vlákno
Mily podvodniku (pekne jmeno!), predpokladam, ze Ty bys to urcite dokazal 100.5 x lepe a mozna jeste lip. Pokud to Tvoje kvalifikace umoznuje, o cemz uprimne pochybuji, zkus to. Nech se zamestnat jako manazer ve velke firme. Pak Ti mozna dojde, ze existuje neco jako 'odpovednost za podrizene', a ze to neznamena jenom peci o jejich blaho. Preji Ti, aby se Ti to podarilo co nejdrive.
tom
tom (neregistrovaný)
3. 5. 2005 11:30 Nový

Re: Slečna si bude hledat místo...

celé vlákno
Mily xxx (velmi pekne jmeno!), jde o to, ze je rozdil mezi dobre a spatne rizenou firmou. Jsou firmy, kde zamestnanci jsou skutecne vybirani podle schopnosti a firme zalezi na sve povesti. Existuje dobra motivace apod. To ale podle vseho co o tom vim, neni priklad telekomu ani teto marketingovky. A bohuzel mnoha dalasich firem, spise bych rekl, ze porad jeste vetsiny, ale nikdy bych nerekl vsech.

S povesti firmy je to zvlast tezke, protoze se muze menit vlastnik a pokud se tedy negativa projevi az dlouhodobe a nabyvatel je podceni nebo nema o nich informace, tezko se projevi pri prevzeti v cene. Kapitolou samotnou jsou pak firmy, kde na povesti nezalezi vubec, protoze zisk jde pri prodeji napr. statu. To jen pro ilustraci, neni to 100% dokonaly popis stavu, problemy v m. strukture by se daly jeste napsat podrobneji.

Jak bylo zmineno vyse, proskoleni je tak mizerne, ze svalovat jakkoukoliv vinu na tu podrizenou neni na miste. Mluvim konkretne o kampani Telecomu, ok? Zaroven si klidne dovolim tvrdit, ze podovod je zakomponovan jiz do jejich reklamy a jeste pridam, zamerem je minimalne zmatek (mlha) v telesales kampani.

Prave marketingovky jsou pricinou toho, ze se Vas slecna "z Telecomu" na prvni pohled nelogicky pta na to, jaky mate mesicni ucet za telefon apod. Je to tim, ze ty marketingovky ani nedostanou potrebna data a tak se tam neskutence plytva, ale neskutecne. Minimalne casem, kdyz uz ty telefonni poplatky jdou zpatky telekomu. Software tam maji nedodelany a chybovy a znacne neadaptabilni, takze ani neni za jeho aktualniho stavu moc realne tam ty data dostat. Misto aby se ta chyba v sw opravila udelaji tam skoleni o tom jak ji slozite obejit. REALITA.

Sokujici je, ze zacinaji volat jak domacnostem tak firmam uz od 8 hodiny rani. Opravdu snad kazdy zakaznik byl v teto dobe neskutecne nasran.

Je to dost o tom, ze telekomunikacni firmou do marketingovky vyslani "skolitele" nemaji zadny zajem na dlouhodobem uspechu sve materske firmy a jen se vezou. Snazi se co nejvic nahrabat. Nikomu o zadne dobre jmeno nejakeho telecomu nejde. Ostatne on telekom asi uz nikdy nebude mit dobre jmeno. A neni potreba vsouvat do ust neco, co tu nikdo nerekl. Nejde o peci o blaho zamestnancu, ale o rozumnem zachazeni se zamestnancem a hledani take svych a ne jen jejich chyb.

Mimochodem vite jak se rozhoduje o zakazce na zpracovani reklamnich kampani u jednoho nejmenovaneho mobilniho operatora?
Vybere se ne nejlepsi reklamka, ale ta s kterou se domluvi rozumny podmazativ. Slovem rozumny se mysli pomer az 10-ti nasobek toho, co dostane reklamka pro cloveka, ktery ma rozhodnutovaci pravomoc o zakazce ve firme. Tak dneska funguje lecktery radoby manager, tak vitejte zpatky do reality. Tu informaci mam zcela 100 % overenou, prave od sefa te reklamky. Rikal, ze ho to stve(bodejd by ne), ale ze je to ZCELA bezna praxe u temer 100% velkych zakazek, ze jinak to tady proste nejde. Manager, ktery o zakazkach rozhoduje za firmu se tak casto snazi na takovychto zakazkach co nejvic zbohatnout, dokud to jde. A takova je ta struktura toho managementu.
PaJaSoft
PaJaSoft (neregistrovaný)
3. 5. 2005 11:45 Nový

Re: Slečna si bude hledat místo...

celé vlákno
Ten podmazativ potvrzuji, nepsane pravidlo hovori - bud minimalne jednomesicni pausal (nebo zakladni a samostatne funcni kus zbozi k osobnimu uziti) nebo 10% z ceny obchodu... zbytek prenechavam bez komentare.
xxx
xxx (neregistrovaný)
3. 5. 2005 20:05 Nový

Re: Slečna si bude hledat místo...

celé vlákno
Mily Tome (no, jmeno nic moc ;-) ), asi si nerozumime. Ja se bavim o tom, ze neni mozno tolerovat spatne fungovani zamestnancu jenom proto, ze jsou to vykoristovani chudaci - jak se tu ruzni podvodnici snazi naznacit. Vy mluvite take o rozumnem fungovani firmy, ale najednou do toho michate uplatky, marketingove kampani a janevimcemjeste. Je mi jasne, ze to spolu souvisi, ale diskuse se az dosud odvijela v trochu jine rovine. Souhlasim, soucasna koncepce TCSka (telefonni callcentrum) neni nejstastnejsi, nicmene to uz se dostavame nekam trochu jinam. Predpokladam, ze ani ja, ani Vy nemame ambice menit zpusob rizeni Telecomu nebo nejake marketingove firmy. Ja si momentalne vystacim s tim, ze mluvim o urcitych principech a snazim se je dodrzovat i v praxi.
podvodnik
podvodnik (neregistrovaný)
3. 5. 2005 11:32 Nový

Re: Slečna si bude hledat místo...

celé vlákno
Byva mym zvykem stoupat v karierem smerem nahoru.
PD.
PD. (neregistrovaný)
18. 5. 2005 9:43 Nový

Re: Slečna si bude hledat místo...

celé vlákno
No jo, to, že je v tom ta holka nevinně, je asi jasný všem. Ale vy neznáte poslední etapy projektu? Odměnění nezúčastněných a potrestání nevinných. Myslíte, že někdo z těch kravaťáků vstane a řekne "pánové, tohle jsme zvorali, měli jsme těm holkám dát pořádný informace"?
Ca
Ca (neregistrovaný)
3. 5. 2005 12:31 Nový

Re: Slečna si bude hledat místo...

celé vlákno
no a koho to kurva zajima. To prece s tim, ze poskytuje spatny , chybny a lzivy udaje, nema co delat.

Tak co to tady placas za cervenou knihovnu?
Jirka
Jirka (neregistrovaný)
2. 5. 2005 11:16 Nový

Re: Slečna si bude hledat místo...

celé vlákno
A že ti to tak vadí? Denně se z televizních reklam valí tisíce lživých a klamavých informací, počínaje Horstem Fuchsem, neomezeným internetem od ET, kde chlap si přehrává na notebooku video, že by mu na to nestačila ani síť vysokoškolské koleje a tak by se dalo pokračovat...

Já se jí nezastávám, ať jí klidně vyhodí, ale proč se to tu řeší takhle veřejně? Dělala svou práci, neudělala jí správně, ale proč jí má propírat půlka republiky?? Proč si autor nestěžuje na ČOIce nebo na telekomu? - to je to, co nechápu.
JJ
JJ (neregistrovaný)
2. 5. 2005 11:30 Nový

Re: Slečna si bude hledat místo...

celé vlákno
Jsem zvědavej, jak nebude Fukovi vadit, až za nějakou drobnou chybu ho bude propírat půl republiky. Myslím, že řekne, že ne, ale vnitřně mu to vadit bude, jako skoro každýmu.
Standa
Standa (neregistrovaný)
2. 5. 2005 13:16 Nový

Re: Slečna si bude hledat místo...

celé vlákno
Že by PR Telecomu?
není důležité že CTc zavolá a podá nesmyslnou informaci která ve výsledku znamená moji ztrátu.
Důležité je že že to pan Fuka zveřejnil?
Michal Kubeček
Michal Kubeček (neregistrovaný)
2. 5. 2005 15:51 Nový

Re: Slečna si bude hledat místo...

celé vlákno
Jsem zvědavej, jak nebude Fukovi vadit, až za nějakou drobnou chybu ho bude propírat půl republiky.

To už se mu stalo třeba za nepovedené titulky k Matrix Reloaded (škoda že si tenkrát všichni všímali jen těch nejvíc do očí bijících věcí, tj. špatně přeložených čísel, a na DVD proto opravili jen ty). Pokud si vzpomínám, postavil se k tomu celkem rozumně, žádné uražené scény.

Jirka H.
Jirka H. (neregistrovaný)
4. 5. 2005 0:33 Nový

Re: Slečna si bude hledat místo...

celé vlákno
To Jirka:

Je zcela v pořádku, že se tento článek objevil ne "veřejnosti". Telecom oblbuje lidi a jedině pokud se lidi budou dostatečně hlasitě ozývat a udělají Telecomu veřejnou ostudu, tak pak (možná) začne Telecom lidi informovat pravdivě a úplně.
PaJaSoft
PaJaSoft (neregistrovaný)
2. 5. 2005 13:02 Nový

Re: Slečna si bude hledat místo...

celé vlákno
Od kdy clovek nemuze za svoji blbost? At je to blbost te holky, ze se nenaucila papouskovat to, co mela umet nebo blbost skolitele, ze zrovna v tomto turnusu nevzdelancu zapomnel proskolit urcitou cast, VZDY je v tom neci konkretni odpovednost. Nerikam, ze je to zrovna ta slecna, tiskovy mluvci taky nemuze za tu obehranou desku co musi hrat (je za to placenej - viz spot s TM od Komercni banky:->, ale nechtejte abych veril, ze se to podelalo samo od sebe a nikdo za to nemuze...:-) - na vyssi moc verim jenom obcas, ale ne v pripade lidsky blbosti.
VM
VM (neregistrovaný)
4. 5. 2005 12:07 Nový

Re: Slečna si bude hledat místo...

celé vlákno
Vzdy je to neci zodpovednost, ale v tomhle pripade asi nebude moc konkretni.
Kdo muze za klamani pana Fuky?
Holka co mu dava nabidky, kterym nerozumi?
Skolitel, ktery ji nenaucil co mel?
Vedeni te marketingovky, ktery si neuhlida znalosti zamestnancu a kvalitu skoleni?
Telecom, ktery ma pristup k zakaznikum zalozeny na lzich a zneuzivani monopolniho postaveni?
hm
hm (neregistrovaný)
2. 5. 2005 9:06 Nový

Tos nemusel...

celé vlákno
Doufám, že někdo z kravat z toho nehodlá vyvodit žádný hnusný důsledky, protože co se chudáci dotyčný z telefonickejch center musej všechno naučit za blbosti, to bych nepřál nikomu a kravatám se o tom ani nezdá. Pak mají z toho všeho hlavu jak medicinbal a někdy řeknou zjevnou nepravdu o FUP.
Furt samý kontroly, jestli náhodou tady a tamhle neřekli nějaký slovíčko blbě, tam neměli blbý zabarvení hlasu při odpovědi, zdravit a loučit se musí přesně podle šablony, a běda, jak je tam slůvko navíc... Dejte pokoj!
Jestli obecně tiskový mluvčí jsou magoři, tak na telefonických centrech za to opravdu nemůžou, když z nich dělají roboty.

Každá kravato, jednou si to zkus, a pak si teprv zkus otevřít hubu!
PetrA
PetrA (neregistrovaný)
2. 5. 2005 9:15 Nový

Re: Tos nemusel...

celé vlákno
To je naprosto normální, že kecaj nesmysly. Mě cca před 14 dny na tý samý lince tvrdili, že těch 1024 kbit/s je minimální garantovaná rychlost.

A v pátek jsem se zajímal, jaké "zlevnění" mě čeká u paušálu na podnikatelské ISDN lince s ADSL. Volal jsem tam 3x a 3x jsem se dozvěděl úplně jiné ceny (pro zajímavost cca 700 - 450 - 270). Počtvrtý jsem tam už nevolal, to už bych měl ten paušál asi nulový. A to nechci, aby na mě žlutá pijavice doplácela.
Libb
Libb (neregistrovaný)
2. 5. 2005 12:43 Nový

Re: Tos nemusel...

celé vlákno
jo jo, na těch šablonách něco bude. Se mnou se teď slečna na konci hovoru ohledně zrušení linky (bylo to v pohodě, jen jsem chtěl vědět kam poslat ten formulář, pokec byl fajn) slovy ve smyslu, že se těší na příští zavolání a tak :-) Tak leda že by to bylo osobní, bo jí muselo být jasné, že dokud bude dělat u ČT tak si spolu nepokecáme :-)
Jirka
Jirka (neregistrovaný)
2. 5. 2005 9:32 Nový

zverejneni telefonatu

celé vlákno
neni to nahodou nezakone zverejnit obsah hovoru, bez souhlasu druhe strany? Ona s tim zverejnenim totiz nemusi souhlasit.

PS: kdybych Vam mel vypravet, kolik nepresnych informaci uz jsem dostal z infolinek, mozna ze by na to mohl byt zrizeny cely server a tohle mi pripada docela jako obycejna prkotina.
JJ
JJ (neregistrovaný)
2. 5. 2005 9:36 Nový

Re: zverejneni telefonatu

celé vlákno
souhlas
J
J (neregistrovaný)
2. 5. 2005 9:39 Nový

Re: zverejneni telefonatu

celé vlákno
Nezakone to urcite neni. A) pokud nechci neco zverejnit, tak vam to nereknu. B) Pokud uz vam to reknu a nechci to zverejnit, tak vas to necham podepsat.

Zverejnit rozhovor muze byt maximalne neslusne, pokud slo o rozhovor soukromy. Ale to v tomhle pripade neplati, takze neni co resit.
MD
MD (neregistrovaný)
2. 5. 2005 9:42 Nový

Re: zverejneni telefonatu

celé vlákno
Jak chcete nekoho donutit, aby to podepsal?
Jirka
Jirka (neregistrovaný)
2. 5. 2005 9:49 Nový

Re: zverejneni telefonatu

celé vlákno
"pokud nechci neco zverejnit, tak vam to nereknu" - asi jsem divnej, ale vubec te vete nerozumim... Muzete dat nejaky priklad do souvislosti? Logicky mi to dava "pokud chci neco zverejnit, tak vam to reknu" to ale pan Fuka neudelal.
Tom
Tom (neregistrovaný)
2. 5. 2005 9:56 Nový

Re: zverejneni telefonatu

celé vlákno
logika je sice dobrý sluha...

"pokud nechci něco zveřejnit, tak vám to neřeknu," tedy pokud si rozhodně nepřeji, aby se nějaká informace dostala ven, pak jí nebudu nikomu říkat.

má logika mi tvrdí, že tedy "pokud mi nevadí, že to něco třeba zveřejníte, pak vám to klidně řeknu."
Jirka
Jirka (neregistrovaný)
2. 5. 2005 10:19 Nový

Re: zverejneni telefonatu

celé vlákno
S Vami bych teda po telefonu mluvit nechtel, to bych se pak asi divil, co bych o sobe na netu vsechno nasel ;-)
Tom
Tom (neregistrovaný)
2. 5. 2005 10:43 Nový

Re: zverejneni telefonatu

celé vlákno
třeba ne...
ale jinak - proč by vám to mělo vadit? (:
Jenda
Jenda (neregistrovaný)
2. 5. 2005 10:51 Nový

Re: zverejneni telefonatu

celé vlákno
Ale bylo tam řečeno "...píšu o Internetu na Lupu a překvapuje mě, že byste něco takového nabízeli." Tj. protistrana věděla, že mluví s někým kdo má přehled. Dle mě je to naprosto v pořádku.
Vac
Vac (neregistrovaný)
2. 5. 2005 11:12 Nový

Re: zverejneni telefonatu

celé vlákno
To pro ní mohlo znamenat, že si z nudy popisuje čočku (spojku) slovama o interenetu. Ani bych se jí nedivil, lidi dělají hrozný kraviny...
Stepan Cirkl
Stepan Cirkl (neregistrovaný)
2. 5. 2005 20:20 Nový

Re: zverejneni telefonatu

celé vlákno
Protistrana nemusi vedet co je to Lupa a pod pojmem pisu o Internetu si muzu predstavit cokoliv, viz. treba Internet pro zeny, Internet pro ...(doplnte si co chcete) a dalsi.
bukaJ
bukaJ (neregistrovaný)
2. 5. 2005 9:44 Nový

Re: zverejneni telefonatu

celé vlákno
nesouhlas... falešné marketingove sliby se nesmí tolerovat i kdyby volal sam Bill Gates.

Jméno slečny uveřejněno nebylo, ani nebyla nijak jinak identifikována pro obecnou veřejnost. Jediný, kdo ji muže identifikovat, je její nadřízený. A to je v pořádku, protože nadřízený je zodpovědný za provoz společnosti. A ta slečna tam nebyla sama za sebe, ale byla v roli mluvčí společnosti...
Jirka
Jirka (neregistrovaný)
2. 5. 2005 9:52 Nový

Re: zverejneni telefonatu

celé vlákno
Jmeno slecny sice ne, ale jmeno spolecnosti ano. Slecna jednala jmenem te spolecnosti a firma je subjekt, stejne jako fyz. osoba.
Berkoff
Berkoff (neregistrovaný)
2. 5. 2005 9:54 Nový

Re: zverejneni telefonatu

celé vlákno
Me by spis zajimalo, co stahujes, zajimalo by me co ti udela 2 GB za 24 hodin. Ja, at delam co delam, jako ze si aktualizuju fw, antivir, xkrat denne stahuju postu, a to me nekteri nejmenovani jedinci posilaj hloupy videa cca 4 mb, tak at delam co delam, pri normalni praci se nedostanu pres 120 mb / den, v prumeru za posledni 3 roky. Ovsem samozrejme, pokud bych stahoval neco pres Torent, dc a podobne, neni problem udelat i 3 gb, ale nevim, co bych k praci potreboval na p2p sitich :o)
Tom
Tom (neregistrovaný)
2. 5. 2005 10:00 Nový

Re: zverejneni telefonatu

celé vlákno
co třeba videokonference?

co třeba netové rádio?

myslím, že příkladů by se našlo dost...

(btw včera jsem hledal produkt, který by uměl to, co po něm chci. než jsem ho našel, prohlédl jsem si stránky několika výrobců, kde jsem si stáhl videa a prezentace, nejmenší měla asi 800kb, největší hooooodně přes deset mega. vynásobte to třeba deseti a počítejte...)
Paranoik
Paranoik (neregistrovaný)
2. 5. 2005 10:40 Nový

Re: zverejneni telefonatu

celé vlákno
Přileji olej do ohně.
videoarchiv.cesnet.cz
www.archive.org
Ještě nebylo zmíněno sledování TV přes internet.
Michal Krsek
Michal Krsek (neregistrovaný)
2. 5. 2005 15:05 Nový

Re: zverejneni telefonatu

celé vlákno
Urcite jsi mel na mysli http://videoserver.cesnet.cz/videoarchiv.php :-) Budu se muset zamyslet, zda neudelat k te masine dalsi CNAME :-)
Zdeněk Burda
Zdeněk Burda (neregistrovaný)
2. 5. 2005 22:31 Nový

Re: zverejneni telefonatu

celé vlákno
Nechal bych pouze proudovani.cesnet.cz, moc se mi líbí :-)
Michal Krsek
Michal Krsek (neregistrovaný)
3. 5. 2005 23:08 Nový

Re: zverejneni telefonatu

celé vlákno
Mne se taky libi, ale krome pleveleni cestiny "vlastnorucne vymyslenymi slovy" povazuju za vhodne, aby do toho videoarchivu s vice nez 500 hodinami materialu obcas nekdo prisel :-)

A slovo proudovani je bohuzel (zatim) mene sexy nez videoserver :-)

PaJaSoft
PaJaSoft (neregistrovaný)
3. 5. 2005 13:21 Nový

Re: zverejneni telefonatu

celé vlákno
A nedej boze shanite nejaky produkt, tak se rozhlednete po trhu, zgomnete nabidky, vyzkousite par trial verzi a jste na nekolika gigach ani nevite jak... Ne legalni data jsou pouze a jen o tom, jak clovek umi Internetovych sluzeb vyuzivat ke svemu prospechu, zabave, pohodli apod.

To ze vetsina uzivatelu JE hloupych a jeste k tomu pohodlnych a vezmou prvniho strakateho zajice v pytli, ktery jim obchodnik po ceste nabidne je bohuzel taky skutecnost...

MD
MD (neregistrovaný)
2. 5. 2005 10:02 Nový

Re: zverejneni telefonatu

celé vlákno
Nepadaji me treba dema her nebo streamovany audio/video (TV?), to by mohlo udelat slusnej prenos (samozrejme ze ne pracovni, ale "legalni")
Frantisek Fuka
Frantisek Fuka (neregistrovaný)
2. 5. 2005 10:07 Nový

Re: zverejneni telefonatu

celé vlákno
Napoveda: Prekladam filmy pro ceske i zahranicni spolecnosti. Legalne.
Berkoff
Berkoff (neregistrovaný)
2. 5. 2005 10:15 Nový

Re: zverejneni telefonatu

celé vlákno
Hm, tak to z tebe maji uzivatele ADSL kolem tebe radost, kdyz si ten film zacnes stahovat nejlepe kolem poledne. Ja sem si dycky myslel, ze se to posle na "legalnim" dvd, nebo na CD, ackoli legalni rip dvd na divX nevim no...:o) Takze 4,5 GB na jeden film :o))

Masakr, u nas v siti bych te teda rozhodne nechtel.

Ja jsem si vzycky trapne myslel, ze internet je na to aby jsme si nasli informace, poslali email, a pouzivali komunikacni nastroje - icq, irc .. a ne poslouchali radio, nebo stahovali videa ..

No nic, musim jit "pracovat", tak preji hodne zdaru.
Frantisek Fuka
Frantisek Fuka (neregistrovaný)
2. 5. 2005 10:25 Nový

Re: zverejneni telefonatu

celé vlákno
Jsi ponekud mimo. "Uzivatele ADSL kolem mne" ze me radost rozhodne nemaji, protoze ADSL nemam a nikdy v zivote jsem nemel. Mam prave takove pripojeni, abych mohl bez problemu stahovat prave tyto filmy.

O tom, "k cemu je Internet", mas take ponekud mlhave predstavy. Napriklad ted jsem dodelal preklad Star Wars Epizody 3 a - svete div se - dabingova studia po celem svete si ten film stahovala od Lucase po Internetu, prubezne s tim jak ho Lucas dokoncoval. Lucas se rano rozhodl, ze "tady chce pridat dva zabery" a druhy den uz si vsichni stahovali upravenou verzi te sceny. Kdyby se to melo rozesilat postou, tak by se proste ten preklad nestihl udelat.

Ale i kdybych tim internetem stahoval vyhradne warezy, na podstate teto bulvarni glosy to nic nemeni.

cvalda
cvalda (neregistrovaný)
2. 5. 2005 15:29 Nový

OT: Star Wars

celé vlákno
A reknes nam, jak ta treti Epizoda dopadne,pripadne nejaky dejovy zvraty a prekvapeni ;-)
Nebo ze bys treba nasdilel to co zatim mas...
xxx
xxx (neregistrovaný)
2. 5. 2005 18:09 Nový

Re: OT: Star Wars

celé vlákno
No to je napad. Jestli je to pokus o vtip, tak teda nic moc. 'Hele, nechces porusit smlouvy, co mas se svym zamestnavatelem, porusit nejaky ten zakon a mit z toho jenom problemy? My se chceme bavit!'
PaJaSoft
PaJaSoft (neregistrovaný)
3. 5. 2005 13:23 Nový

Re: zverejneni telefonatu

celé vlákno
A to dle tohoto popisu vyuziva _soucasnych_ moznosti Internetu jen asi tak z 10%, mozna jeste min...
Petr
Petr (neregistrovaný)
2. 5. 2005 11:11 Nový

Re: zverejneni telefonatu

celé vlákno
Další vymytý mozek žlutým morem. Někdy až zírám kolik jich v čechách je.. Nevíš na co asi to rádio na netu je? Pro okrasu?
Berkoff
Berkoff (neregistrovaný)
2. 5. 2005 12:35 Nový

Re: zverejneni telefonatu

celé vlákno
Nevim co myslis zlutym morem, kazdopadne myslim ze sem nikoho takle nenapadal, tak se uklidni frajere.

Vim moc dobre co je radio po netu, a vim moc dobre co je tv po netu, nejsem bfu. Nesnasim uzivatele p2p, a nesnasim warezaky. Howg

PS: Pro rejpaly: Nemam ADSL, nemam s ctC nic spolecneho, nemam ani pevnou linku. Fayn RULEZ.
PaJaSoft
PaJaSoft (neregistrovaný)
3. 5. 2005 13:29 Nový

Re: zverejneni telefonatu

celé vlákno
A co jineho je dneska telefonni prenos nez kodovani signalu do datoveho streamu a nekde se to zase rozbali? S daty jinych formatu je to podobne, zvuk je jednorozmerna informace v case, obraz (ne staticky) je dvourozmerna informace v case, jine typy signalu si jiste dokazete predstavit sam... - mate pocit, ze pro tyto typy signalu neni Internet na dnesni dobu optimalni sit pro sireni? Ze o tyto signaly nemate zajem Vy, jeste neznamena, ze ostatni se budou takto omezovat a uz vubec to neznamena, ze patri k undergroundu nebo ze jejich cinnost je nelegalni, jak se s oblibou (jako omluva vlastni neschopnosti a technologicke nezvladnutelnosti toho, co jsem nasadil a prodal zakaznikum) podsouva... Muj mesicni datovy konzum je nekolik desitek GB ke mne (nepopiram, ze vsechna data jsou z licencniho hlediska zcela v poradku (za vlozene inline IMG SRC (nekde ukradene a vystavene bez patricneho povoleni) taky nenesu odpovednost!), ale tvori minoritu), podobne jsou na tom data ode mne... - ty bych si troufnul tvrdit, ze jsou na tom s "licencni" legalnosti jeste podstatne lepe...
krakonoš
krakonoš (neregistrovaný)
2. 5. 2005 20:27 Nový

Re: zverejneni telefonatu

celé vlákno
To, k čemu lze internet použít je dáno nabídkou, která na něm je. Jen management Telecomu a jemu podobná individua se nám snaží natroubit něco jiného.
OldSoldier
OldSoldier (neregistrovaný)
2. 5. 2005 10:41 Nový

Re: zverejneni telefonatu

celé vlákno
Tak treba ja se zabyvam zpracovanim videa (videoklipy, reportaze ...)

Vzhledem k tomu, ze u vetsina praci funguje formou teleworkingu a kolegove mi posilaji svou praci internetem, neni problem za den udelat vice nez 2GB dat.

I kdyz je fakt, ze hrube videa a materialy pro vysledny mastering si predavame na paskach nebo vypalene na DVDcku :-)
kubik
kubik (neregistrovaný)
2. 5. 2005 9:48 Nový

Re: zverejneni telefonatu

celé vlákno
Rekl bych - nikdo se je neprosil o to, aby mi volali.
podvodnik
podvodnik (neregistrovaný)
2. 5. 2005 15:11 Nový

Re: zverejneni telefonatu

celé vlákno
Tak pokud nekdo pacha podvod, mam plne pravo to zverejnit to za prve.
Za druhe pan Fuka nabizi Telecomu at to zverejni, pravdepodobne vlastni nahravku poridit nestihl.
kyssling
kyssling (neregistrovaný)
2. 5. 2005 10:02 Nový

Slečna a data

celé vlákno
Já ty holky trochu lituju, práce není a musí mluvit o tom co jim na školeních nahustí do hlavy aniž by tomu rozuměli.
To není samozřejmě omluvam, ale tenhle typ marketingu by měl být na vyžádání (chci nějaké informace - někde o ně požádám tak ať mě hodí něco do schránky, pošlou poštou, zatelefonujou ...).
Celkem by mě zajímalo co může pan Fuka stahovat, dělá samozřejmě recenze atd, al eto chce říct, že stáhne 60 GB dat měsíčně - kolik je to filmů (legálních ze studií ? Vždy´t to snad ani nemůže shlédnout ...).
Frantisek Fuka
Frantisek Fuka (neregistrovaný)
2. 5. 2005 10:09 Nový

Re: Slečna a data

celé vlákno
Netvrdil jsem, ze stahnu 2 GB dat KAZDE dva po sobe nasledujici dny.
JersyWoo
JersyWoo (neregistrovaný)
3. 5. 2005 12:48 Nový

Re: Slečna a data

celé vlákno
Po skončení tvorby webu nebo při přetahování databáze ze serveru na workstation není problém jít na kafe a čekat až se přetáhne těch 500 mb dat. Ještě, že sedím na megabajtový wifině, trdlikom jsem v zimě odhlásil.
Jarda
Jarda (neregistrovaný)
2. 5. 2005 10:14 Nový

Re: Slečna a data

celé vlákno
nechápu, proč se řeší, co kdo stahuje?
Autor článku popsal, jaké nepravdivé informace se k němu dostaly a na ČTc je, by zajistilo nápravu např. lepším proškolením zaměstnanců.
nishkam
nishkam (neregistrovaný)
2. 5. 2005 12:03 Nový

Re: Slečna a data

celé vlákno
Presne tak, nepravdive informace, ktere vedou k poskozeni zakaznika. To se proste nema delat, je to spatna sluzba a mozna dokonce i zalovatelna.
K tomu skoleni zamestnancu bych pridal osobni omluvu autorovi + nejaky darek od spolecnosti pro uchovani dobreho jmena, napr. ten neomezeny internet bez limitu na 6 mesicu zdarma.
Marabu
Marabu (neregistrovaný)
5. 5. 2005 14:50 Nový

Re: Slečna a data

celé vlákno
Nechci vás připravit o iluze, ale někdy by stálo za to uvažovat nad tím, že 2 GB za den neznamená nutně 30*2 GB za měsíc. Jinak při homeworkingu to není zas tak moc, mně na 2 GB stačilo před třemi lety udělat jeden dump databáze nebo pár hodin pracovat s MSSQL prostřednictvím klienta přes vzdálenou plochu.

Btw data nebývají nelegální, data jsou jedničky a nuly. Pokud chcete posuzovat "legálnost", uvědomte si KDE ji chcete soudit. U příjemce? U odesilatele? Nebo i všude kudy půjdou? A teď si přidejte fakt, že ten packet může letět tudyhle nebo onehle... a onehle by shlédnutí těch dat bylo nelegální. No to je jedno, reklama je o přenosu dat a jaké nuly a jedničky nakonec splácaj to 1 GB limitu je celkem jedno. Protože neomezené to není.
kyssling
kyssling (neregistrovaný)
6. 5. 2005 8:48 Nový

Re: Slečna a data

celé vlákno
Nevím proč píšete tak ostře ? Prostě mě nenapadlo, že pan Fuka dělá v databázích, vím o něm, že recenzuje filmy a psal hry, že přesouvá nějaký gigový databáze mě nenapadlo a asi to podle mě nedělá. Já předpokládám, že tahá z převážné většiny data týkající se filmů a zajímalo mě jaká.
Mysel
Mysel (neregistrovaný)
2. 5. 2005 10:23 Nový

Vtipná glosa

celé vlákno
Vtipná glosa, pane Fuko. Jenže kdybych já měl popisovat, kolikrát mi na 800 123456 záměrně lhali, tak budu spisovat týden. A nešlo o reklamní volání od najaté agentury.. (Konec konců, když lžou na letácích a bilboardech, v telefonu lepší nebudou.)
Zákazník Vás prostě upozorní, že mu tam říkali úplné blbosti, protože se diví, jak je to možné. Tak jim zavoláte taky. Napoprvé si myslíte, že někdo z operátorů má mezery ve znalostech. Zavoláte ještě párkrát - a ejhle, oni lžou záměrně. :o)
Frantisek Fuka
Frantisek Fuka (neregistrovaný)
2. 5. 2005 10:27 Nový

Re: Vtipná glosa

celé vlákno
Nojo, kazda glosa bohuzel nemuze vyresit svetovy hlad...
Myšel
Myšel (neregistrovaný)
2. 5. 2005 20:16 Nový

Re: Vtipná glosa

celé vlákno
Kdyby Vás zajímal "svetovy hlad", tak nepíšete (dobré) glosy na Lupu.. :o)))
O.K.
O.K. (neregistrovaný)
2. 5. 2005 10:26 Nový

Citace: Posláním Františka Fuky je ...

celé vlákno
Z www stránek autora cituji: Posláním Františka Fuky je přinášet pozitivní změny do každodenního života našich lidí.

Přijde mi to stejné, jako když redaktoři MF Dnes roznesou peněženky na policejní stanice a pak je chtějí zpátky nebo když někdo simuluje, že je zraněný a nemohoucí a pak se vysměje tomu, kdo mu pomůže. A ještě to točí skrytá kamera.

Začínám mít pocit v této společnosti, že je lepší nic neříkat a nic nepsat, protože se v tom vždy hledá něco jiného, než je.

Ta slečna vás chtěla (opravuji: musela z příkazu nadřízených) informovat o nabídce ČTc. Pokud byste chtěl dodržovat svoje heslo (viz. vaše www), ukončil byste hovor po prvních větách s tím, že o problematice víte více než volající a nezdržoval sebe ani ji.

Zkuste, proboha, myslet i na druhé, nejen na sebe! (Platí nejen pro pana F.F.)
Frantisek Fuka
Frantisek Fuka (neregistrovaný)
2. 5. 2005 10:36 Nový

Re: Citace: Posláním Františka Fuky je ...

celé vlákno
Na svych strankach zamerne lzu. Mym pravym poslanim je prinaset do zivota lidi teror.
Jirka
Jirka (neregistrovaný)
2. 5. 2005 10:39 Nový

Re: Citace: Posláním Františka Fuky je ...

celé vlákno
Souhlasim, jste skvělý žhář. Pod každou vaší glosou je flame. Touha po objektivitě asi není Vaším životním cílem, že?
xxx
xxx (neregistrovaný)
2. 5. 2005 16:08 Nový

Re: Citace: Posláním Františka Fuky je ...

celé vlákno
;-) Dekuji, tohle mi rozjasnilo dnesni den. Preji hodne zdaru a pseudohumanistu si nevsimejte. Pocitam, ze tu slecnu uz nekdo resi... Neumyslna chyba je take chyba.
kolemjdouci
kolemjdouci (neregistrovaný)
3. 5. 2005 15:10 Nový

Re: Citace: Posláním Františka Fuky je ...

celé vlákno
Gratuluji Fuko, odkud se ti podařilo vytáhnout a podráždit tolik mutantů?
JJ
JJ (neregistrovaný)
2. 5. 2005 10:39 Nový

Re: Citace: Posláním Františka Fuky je ...

celé vlákno
Se vším ostatním souhlas, ale s tímhle:
Přijde mi to stejné, jako když redaktoři MF Dnes roznesou peněženky na policejní stanice a pak je chtějí zpátky
teda ne.
To udělali jedině správnou věc. Když vidím denně!!! policejní auto řítící se 70 km/hod. na padesátce bez majáčku, šněrování vozovky bez blinkrů atd., tak jen houšť v týhle špíně, kdy nejdřív policajti ať jdou příkladem a nebo ať policejní prezident začne okamžitě jednat, protože to je k smíchu (k pláči, jaká špína se k Policii taky může dostat)!!!
podvodnik
podvodnik (neregistrovaný)
2. 5. 2005 15:26 Nový

Re: Citace: Posláním Františka Fuky je ...

celé vlákno
no ono je to i dost o tom, kdo tam vydrzi zustat, zvlast v praze a zvlast poctivy clovek s tim muze obcas mit problemy..
R
R (neregistrovaný)
2. 5. 2005 10:42 Nový

Re: Citace: Posláním Františka Fuky je ...

celé vlákno
A vy neznate takovy ten prima pocit, kdyz zamavate s nejakym chudakem? Vola blba devcica tak ji to vosladim. Prima pocity chce mi kazdy, i Frantisek.
tom
tom (neregistrovaný)
2. 5. 2005 15:41 Nový

Re: Citace: Posláním Františka Fuky je ...

celé vlákno
Ale no tak, myslite, ze z toho bude mit velke problemy? Neni to ojedinele. To je pokaraji vsechny? Aby nevyprovokovali zalozeni odboru :-). Ale jinak tezko ji za to pokaraji a kdyby jo, klidne at se ozve, rad donesu dalsi nezavisle svedky, kteri praktiky zadavatelu i telemarketingovky potvrdi. Vzhledem k tomu, ze se jedna o podvod, nebude v takovem pripade ani prekazkou pripadna podepsana mlcenlivost..
Na jejich miste bych slecnu radej nechal na pokoji.
Paranoik
Paranoik (neregistrovaný)
3. 5. 2005 8:19 Nový

Re: Citace: Posláním Františka Fuky je ...

celé vlákno
Pritelka byla jednou na brigade u jisteho nejmenovane telekominicke firmy. Uzasne mi licila jak se musi ptat kdyz chteji na zachod. Ta firma mela minimalne stesti ze nikdo z jejich zamestnancu netrpel inkontinenci popr. zazivacimi potizemi. Byt tam ja, tak na nich jeste neco vysoudim.
Zamestnavatel asi nema na naprogramovani ustredny a popisek jednoho tlacitka na operatorskem telefonu...
Tom
Tom (neregistrovaný)
3. 5. 2005 14:28 Nový

Re: Citace: Posláním Františka Fuky je ...

celé vlákno
To je presne ten problem, vetsina z nich si nemuze dovolit za sebe bojovat, protoze ji vyhodi a nez se cely soudni spor, na ktery ona ani nebude mit penize a ktery, kdyz uz ho nahodou vyhraje ji stejne skoro nic neda, tak mezitim nezaplati najem, cimz zarizne i sveho pritele.
Jinak praktiky jsou ruzne a mnohdy take zalezi na nadrizenem, u brigadnic se vetsinou vystaci s limity pod ktere nesmi vykon klesnout.
PrasatkoPee
PrasatkoPee (neregistrovaný)
2. 5. 2005 10:46 Nový

Re: Citace: Posláním Františka Fuky je ...

celé vlákno
Naprosty souhlas. Je treba odelit firmu od zamestnance, ktery jen dela svoji praci. Dela ji umerne svym znalostem a svemu platu.

PrasatkoPee
Svacinka
Svacinka (neregistrovaný)
2. 5. 2005 12:30 Nový

Re: Citace: Posláním Františka Fuky je ...

celé vlákno
Naprosty nesouhlas.

Jak chcete delit zamestnance od firmy?
Zamestnanec reprezentuje firmu a tedy to, co jsem se dozvedel od pani Vomackove z Ceskeho Telecomu jsem se dozvedel od Ceskeho Telekomu.

Ze mi podala spatne informace znamena, ze bud
1) Nepamatuje si informace ze skoleni = jeji problem
2) Nebyla proskolena = problem skolitele
3) ....
Ale pokazde je to zaroven problem Ceskeho Telecomu.

To se neda omlouvat. Naopak, to co predvedla ta telefonistka, je zamerne podavani neuplnych informaci (predpokladam, ze na pokyn nadrizenych) a kdo jiny je schopen je popsat, nez ten, co problematice rozumi.

Je videt, ze praktiky zustali i po odnarodneni.

PaJaSoft
PaJaSoft (neregistrovaný)
3. 5. 2005 14:31 Nový

Re: Citace: Posláním Františka Fuky je ...

celé vlákno
Kdyby jenom po odnarodneni, spousta firem jeste nezaznamenala, ze socik nas uz minul... ale vzdyt jsou to vlastne pilire nasi ekonomiky - spolecnosti z TOP100, spolecnosti uspesne, vysoce profitabilni a se zahranicni majetkovou ucasti...
MoB
MoB (neregistrovaný)
2. 5. 2005 13:49 Nový

Re: Citace: Posláním Františka Fuky je ...

celé vlákno
To je ale blbina. Zamestnanec neni soukroma osoba, ale reprezentant a vybezek firmy smerem k vam. Kdyz vam zalze, zalhala vam firma. Kdyz vam firma bude lhat, bude tak cinit temer vzdy usty nektereho ze zamestnancu (bud takto, nebo nekdo objedna a schvali lzivou reklamu, nebo tisic jinych moznosti).
FIRMA je v podstate abstraktni pojem, s FIRMOU se nesetkate, nepromluvite. Vzdycky jen s nekterym z jejich zamestnancu nebo jinych osob s ni spojenych, treba majitelem...
Takze co jste napsal, je nesmysl.
xdrm
xdrm (neregistrovaný)
2. 5. 2005 13:18 Nový

Re: Citace: Posláním Františka Fuky je ...

celé vlákno
FF udelal pro telefonicku dost, vcelku inteligentne se s ni dost dlouho bavil. Kolik myslite, ze takovych hovoru ma?
Vite podle ceho jsou telefonistky hodnocene? Kdyz ji 100 lidi praskne s telefonem, tak to asi velke premie nebudou.
Marq
Marq (neregistrovaný)
2. 5. 2005 18:18 Nový

Re: Citace: Posláním Františka Fuky je ...

celé vlákno
hehe... myslim ze original znel takto:

Posláním společnosti Microsoft v ČR je přinášet pozitivní změny do každodenního života našich lidí. Kdekoliv lidé pracují, učí se nebo si hrají, usilujeme o usnadnění jejich života prostřednictvím informačních technologií nejvyšší světové úrovně, které jsou lokalizovány nebo přizpůsobeny našemu trhu. Microsoft je připraven přispět ke zkvalitnění vzdělání, zvýšení produktivity práce, pozvednutí konkurenceschopnosti našich firem a umožnění integrace našeho státu do NATO a EU podporou rozvoje dovedností
v oblasti informačních technologií a počítačové gramotnosti v naší zemi.
slik
slik (neregistrovaný)
9. 5. 2005 16:08 Nový

Re: Citace: Posláním Františka Fuky je ...

celé vlákno
"Začínám mít pocit v této společnosti, že je lepší nic neříkat a nic nepsat, protože se v tom vždy hledá něco jiného, než je."

Tak co sem lezeš? Raději nic neříkej a hlavně, nic neposílej.
Eso
Eso (neregistrovaný)
2. 5. 2005 11:08 Nový

:)

celé vlákno
No, já myslím, že té dívce se nic nestane, dělá jen to, co po ní zaměstnavatel chce, tedy lhát lidem, aby si koupili jeho produkt.





5 249
5 249 (neregistrovaný)
2. 5. 2005 12:36 Nový

Náš TELECOM a jeho kecy tady..

celé vlákno
zase jen kecyyyy a reklama. já platím za připojení přes linku x tisíc.. každou chvilku tak 3 krát týdne mě TELECOM otravuje a nabízí a přitom ví že mu to tady nejde.. chtějí asi jen člověka nasrat..!! a přitom jedna ustředna ze tří by to zvládla a je 30 m ode mě.. ale jelikož ty dve další nee tak na to kašlou a nic se neděje, nepřipojí to.. tak nevím kde jsi vzal ty info.. jo možná v praze tam ano tam je všechno!!!! Tady na nás prdí a jen tahaj peníze, tot vše k tomu už pracuju na mobilu aspon za max 800 korun od oskara se kterým jsem spokojený. Na dotaz k telecomu ani odpověd jen že dotaz zaregistrovali a nic víc po třech měsících!! kašlu na ně už,.,.
Lukáš Mižoch
Lukáš Mižoch (neregistrovaný)
2. 5. 2005 14:53 Nový

Prosím dost

celé vlákno
Lidi, prosím vás, přestaňte už řešit, co má FF psát a co ne. Lupa (co je mi známo) není placený server, v zákoně taky není povinná její četba, takže proč prostě články FF nepřestanete číst, když se vám nelíbí?

Připomíná mi to hovor do pořadu Volejte řediteli, kde si jakási divačka stěžovala, že v té a oné telenovele jsou takové a onaké chyby a že Nova šíří nesmysly atd. atd. atd. A Železný ji tehdy odpověděl: "Paní, ale vy se na ty telenovely musíte pravidelně dívat, když je tak dobře znáte."

Tady je to stejné. FF má právo napsat libovolný článek. Redakce Lupy má právo ho přijmout (a zaplatit) nebo odmítnout. A vy jako čtenáři ho nemusíte číst. Tohle rozčilování, co to zase FF napsal, mi připadá jako žabomyší války.
Eso
Eso (neregistrovaný)
3. 5. 2005 10:46 Nový

Re: Prosím dost

celé vlákno
No, s tvym nazorem souhlasim, ale ted se pry prozradilo, ze radu tech otazek tam daval sam Zelezny ;-)
Petr A.
Petr A. (neregistrovaný)
3. 5. 2005 13:10 Nový

Re: Prosím dost

celé vlákno
Aha. Takze nebyly vsechny od PR oddeleni? :-D
Lukáš Mižoch
Lukáš Mižoch (neregistrovaný)
4. 5. 2005 10:43 Nový

Re: Prosím dost

celé vlákno
Třeba tuhle? "Pane řediteli, proč je vaše televize nejlepší v ČR?" :)
podvodnik
podvodnik (neregistrovaný)
4. 5. 2005 12:14 Nový

Re: Prosím dost

celé vlákno
mnohem zajimavejsi je jeste tvorba zpravodajstvi
roba
roba (neregistrovaný)
2. 5. 2005 15:02 Nový

nechápu tu obhajobu

celé vlákno
Vůbec nechápu proč tu tolik lidí obhajuje tu holku co podávala zcela nesmyslné informace. Co kdyby si to Fuka koupil, zaplatil a pak zjistil že je to jinak? Myslíte že by mi mu Telecom vrátil peníze? Kdo by byl pak chudák, holka která není schopna dělat svou práci nebo Fuka, který byl díky její blbosti poškozen?

Za chyby se platí a pokud ta slečna není schopná pochopit tarify které prodává, tak by je asi prodávat neměla.
jozka
jozka (neregistrovaný)
2. 5. 2005 17:33 Nový

Dokazuje to jednu vec

celé vlákno
A neb typicky marketinkovy tah: Cim vetsi sracka, tim vic ji zabalime do hezciho obalu, tim vic ji budem lidem strkat pod nos.

Misto aby nekdo pochopil, ze vytvorenim kvalitnejsiho vyrobku (tarifu) se usetri za tyto marketinkove nesmysly.

Telecom se asi uz nezmeni, neni to tak dlouho, co mi zrejme podobna slesna z marketinku nabizela ale velice, velice super ISDN pripojeni.....
budulinek
budulinek (neregistrovaný)
2. 5. 2005 18:21 Nový

Re: Dokazuje to jednu vec

celé vlákno
coz o to, i ISDN je nekdy v dnesni dobe docela k uzitku. ale ne beznymu franta uzivateli, tomu je to k h....
krakonoš
krakonoš (neregistrovaný)
2. 5. 2005 20:45 Nový

Ale, ale.

celé vlákno
Drazí přátelé, proč ty emoce? Místo, abyste Telecom ocenili, jak obětavě a všemi možnými prostředky usiluje o to, aby se zbavil i toho ubohého zbytku pevných linek a dal vám tím možnost najít si nějakou lepší aternativu, tak tady dštíte oheň a síru na nějakou chudinku, která papouškuje naučené nesmysly a je evidentně mimo mísu. Kdyby měla ponětí o tom, co vlastně nabízí, asi by s tím sekla. Ostatně není sama. Dnes jsem v metru (tuším že na Želivárně), zahlédl jakéhosi dobráčka v kvádru, který se snažil vehementně a dost hlasitě (takže jsem ho slyšel i nechtíc), ukecat na nové a výhodné tarify Telecomu nějakou postarší dámu. Samozřejmě byl těžce papírově vyzbrojen a pořád po ní chtěl, aby mu něco podepsala. Tak nevím. Telecom mi přijde poněkud schizofrenní. na jednu stranu dokazuje dnes a denně svými počiny, že pevné linky jsou pro něj jen obtížné smetí (viz nové tarify) a na druhou stranu se zoufale snaží lapat dušičky. Nevím, co si o tom myslíte vy, ale s takto pracující firmou nechci mít nic společného; nevědí co chtějí a nedají pokoj, dokud to nedostanou.
vocas
vocas (neregistrovaný)
2. 5. 2005 22:05 Nový

Re: Ale, ale.

celé vlákno
Budu citovat ze Samotářů:
"Tahle země (pozn. redakce: ČR) je pěkně zkur....!"
"No to samozřejmě, ostatně jako jakákoliv jiná země."

"ale s takto pracující firmou nechci mít nic společného; nevědí co chtějí a nedají pokoj, dokud to nedostanou."
Jako kdyby to proboha nedělal jako jakákoliv jiná firma tady nebo i jinde ve světě! Budíček! Ano, výjimky se najdou, ale opravdu výjimky. Budiž, zůstaňme u oboru, co takový TELE2? No ty jejich agenti, to je něco strašnýho, co to je za hovada, s hubou nevymáchanou! Ale jak jde hned o Telecom, je to jako kdyby to bylo něco výjimečnýho?! Není!
jozka
jozka (neregistrovaný)
3. 5. 2005 7:48 Nový

Re: Ale, ale.

celé vlákno
No jde spis o to, ze napr. ja mam chello 1mb linka a 10gb limit za 800,- kc. Ano, taky mi prisel domu letak vychvalujici jejich nabidky. Ale volat mi rozhodne nemuseli, zavolal jsem jim sam. A to je to fakt neomezeny internet, protoze i po vycerpani limitu to jede dal (sice hrozne ale jede).

Staci aby Telecom udelal podobnou nabidku, a budou mu lidi volat sami.
(ale jak rekl Holcman, kdyz si host stezoval, ze naproti v restauraci vari mnohem lip, "No jooo pane, ale zase na tom tolik nevydelaj...)
krakonoš
krakonoš (neregistrovaný)
3. 5. 2005 14:40 Nový

Re: Ale, ale.

celé vlákno
Existují i slušné firmy; v civilizovaných zemích je jich dokonce drtivá většina. Tady je, bohužel, a ještě dlouho bude divoký východ, takže je potřeba si dávat pozor na každého, kdo se jakýmkoli způsobem podbízí, zejména, když je notoricky známo, že pomalu, ale jistě pracuje ke krachu (úbytky pevných linek).
Ondřej Čečák
Ondřej Čečák (neregistrovaný)
3. 5. 2005 17:29 Nový

Re: Ale, ale.

celé vlákno
Tuhle vetu mam nevim proc zarytou v pameti:

"... Ale určitě je tachle zeme pekně zkurvená."
(Machacek:)
"Tak to každopádně. Ostatně, jako jakákoli jiná země."
Tom Tobula
Tom Tobula (neregistrovaný)
3. 5. 2005 16:08 Nový

Ještě jedna možnost - slečna měla správné info

celé vlákno
a na webu to Telecom má chybně. Nyní po upozornění FF si Telecom aspoň opraví své webové stránky ;-).

Čímž vznikne všeobecně pozitivní efekt.

Podle mě je tenhle článek okay. Někde je chyba a Telecom si může zjistit kde.
krakonoš
krakonoš (neregistrovaný)
4. 5. 2005 22:59 Nový

Re: Ještě jedna možnost - slečna měla správné info

celé vlákno
Určitě může, ale určitě to neudělá. Kdyby říkal pravdu o tom, co nabízí, tak by se mu tyhle linky těžce nevyplatily. Takhle má jakoustakous šanci, že pár hejlů uloví.
JIBorg
JIBorg (neregistrovaný)
12. 5. 2005 17:46 Nový

Asi to bude spravne

celé vlákno
Me totiz uz pred nekolika mesici volala, pro zmenu slecna z Eurotelu. Ze vidi jak dost vyuzivam Internet pres CDMA a jestli nechci taky jejich NEOMEZENE pripojeni k internetu. Zahrnul jsem ji stejnymi otazkami jako Fuka s tim, ze mi taky rekla ze zadne omezeni neni a ze me tak klidne zdaram prevede. No ovsem pak jsem ji rekl ze nejsem na ustredne pro kterou by to fungovalo. Takze si to jen overila podle cisla me pevne a ze kdyby se to zmenilo se ozve...

Takze to spis vidim ze LIDI TELECOMU PRODAVAJI PRODUKTY EUROTELU. To je cela odpoved na tuto glosu a pan Fuka se opravdu muze tesit na svuj internet...
Zasílat nově přidané příspěvky e-mailem