Hlavní navigace

Experian Hitwise: Bing je efektivnější než Google

Daniel Dočekal

Microsoft Bing – www.bing.com – je podle Experian Hitwise efektivnější než Google v nalezení toho, co uživatelé opravdu chtěli. Dosahuje úspěšnosti 80.04%, zatímco Google 67.56% (Yahoo dokonce 81.36%). „Úspěšnost“ vyhledávání je určena počtem vyhledání, které vedou k návštěvě webové stránky, ale nic už není známo o tom, jestli uživatel opravdu našel to co hledal. 

Microsoft Bing – www.bing.com – je podle Experian Hitwise efektivnější než Google v nalezení toho, co uživatelé opravdu chtěli. Dosahuje úspěšnosti 80.04%, zatímco Google 67.56% (Yahoo dokonce 81.36%). „Úspěšnost“ vyhledávání je určena počtem vyhledání, které vedou k návštěvě webové stránky, ale nic už není známo o tom, jestli uživatel opravdu našel to co hledal. 

Experian také upozorňuje, že většina dotazů pokládaných uživateli je tvořena jedním slovem (25.32%). Dvou a tříslovné dotazy se podílejí na vyhledávání 24.09% a 19.49%.

Google má ve vyhledávání podíl 65.05%, o dvě procenta méně, než v červnu. Microsoft Bing také o dvě procenta klesl, na 12.98% – ztracená procenta získalo Yahoo (15.07%), které je ve skutečnosti poháněno Bing.com – celkově tak Bing drží 28.05%.

Uvedená čísla se týkají amerického trhu za červenec 2011.

Zdroj: Experian Hitwise reports Google share of searches at 66 percent in July 2011

Našli jste v článku chybu?
14. 8. 2011 20:34

Jak může být něčeho většina, když je toho 25%? Podle mě je většina, když to má přes 50%. Nemluvě o tom, že těch jednoslovných a dvouslovných výrazů je v podstatě stejně, ten 1% rozdíl bych nezveličoval.

Btw, jakou má úspěšnost Hejlhlodač? :-)