Hlavní navigace

Facebook bude od ledna dávat inzeráty uživatelům přímo do toku zpráv

Daniel Dočekal

„Sponzorováno“ bude od ledna napsáno pod reklamami, které se objeví mezi zprávami, které na Facebooku uvidí uživatel v klasickém toku zpráv. Ten doposud obsahoval hlavně statusy přátel a Stránek, navíc samozřejmě případné zprávy od Aplikací a přímo vložené komentáře na Zeď uživatele. „Sponsored Story“ je nový formát Facebooku pro inzerenty – produkt, od kterého si Facebook i inzerenti slibují vyšší úspěšnost. Hlavně na základě toho, že inzerát je spojen s některým z vašich přátel. Ve…

„Sponzorováno“ bude od ledna napsáno pod reklamami, které se objeví mezi zprávami, které na Facebooku uvidí uživatel v klasickém toku zpráv. Ten doposud obsahoval hlavně statusy přátel a Stránek, navíc samozřejmě případné zprávy od Aplikací a přímo vložené komentáře na Zeď uživatele.

„Sponsored Story“ je nový formát Facebooku pro inzerenty – produkt, od kterého si Facebook i inzerenti slibují vyšší úspěšnost. Hlavně na základě toho, že inzerát je spojen s některým z vašich přátel. Ve skutečnosti nejsou ani tak novinkou – od ledna 2011 je můžete vidět v pravém sloupci. Přesun do toku zpráv znamená, že získají větší prostor a také, teoreticky, více pozornosti. V březnu by se „Sponsored Stories“ měly objevit i na mobilních telefonech.

Zdroj: Facebook to Start Placing Ads in User News Feeds in January

Našli jste v článku chybu?